abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 april 2005 @ 20:19:39 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25961263
Dom van Deco, 10de gele.

Groot verlies voor volgende week. Toch wel een hele belangrijke speler aangezien Iniesta z'n schoenen niet eens mag poetsen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 3 april 2005 @ 23:26:22 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25966296
Guti en Walter zullen er ook niet bij zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25980570
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen Deco bij Barca. Vandaag weer geel gekregen.
Dat is een serieuze aderlating. Die pass op Gio ook weer, geweldig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25980598
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef jojomen4 het volgende:
Dom van Deco, 10de gele.

Groot verlies voor volgende week. Toch wel een hele belangrijke speler aangezien Iniesta z'n schoenen niet eens mag poetsen.
Ik las ergens pas zijn 5e hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25991197
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is een serieuze aderlating. Die pass op Gio ook weer, geweldig!
En ook geweldig afgemaakt van Gio.
That's all folks!
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:53:54 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25991370
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik las ergens pas zijn 5e hoor.
Of verkeerd gelezen of je bron is niet goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:18:02 #82
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_25991703
het kan nog een beetje spannend worden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:29:14 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25991828
Mja mja mja.. als we winnen zou het nog spannend kunnen worden. Ik twijfel alleen een beetje of we kunnen winnen. Het spel van de afgelopen weken/maanden geeft iig weinig hoop. Hopenlijk hebben we een mega-goeie-dag en stunten we, als dat niet lukt ben ik bang dat we een pak slaag krijgen.

Maybe is Ronaldo weer scherp Afgelopen weekend miste die een hoop kansen zeg..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25993243
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

En ook geweldig afgemaakt van Gio.
Tsja van Bronckhorst is dan ook best een goeie speler
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_25993655
Overigens, weet je nog steeds zeker dat ie voor 9 April staat? Canal+ heeft hem op zondagavond 19.00 staan
pi_25993844
Het is 10 april. Staat op www.realmadrid.com
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:15:34 #87
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25999535
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef jojomen4 het volgende:
Dom van Deco, 10de gele.

Groot verlies voor volgende week. Toch wel een hele belangrijke speler aangezien Iniesta z'n schoenen niet eens mag poetsen.
Nou nou nou,, dat is ook een beetje overdreven, persoonlijk vind ik juist deco het spel van barca te vaak vertragen, ipv one touch voetbal te spelen wil hij nog wel eens onnodig gaan drave met de bal..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_26000710
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef jojomen4 het volgende:
Hopenlijk hebben we een mega-goeie-dag en stunten we, als dat niet lukt ben ik bang dat we een pak slaag krijgen.
Wat is Real laag gevallen zeg.. Winnen tegen Barcelona is voor Real "stunten"
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_26002465
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:53 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Of verkeerd gelezen of je bron is niet goed.
Het is zijn eerste schorsing in de competitie, lijkt me sterk dat ze pas na 10 keer geel schorsen??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:43:22 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26003006
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef Saviola het volgende:

[..]

Wat is Real laag gevallen zeg.. Winnen tegen Barcelona is voor Real "stunten"
In een seizoen waarin je misschien 3/4 goede wedstrijd hebt gespeeld wel ja. Of wil je zeggen dat als ze het normale niveau van dit seizoen halen winnen? Lijkt me niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:46:16 #91
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26003091
Het idd zondag pas. 19.00 begint het spectakel!

En de website van de Spaanse bond (www.lfp.es/) geeft aan dat ie 10 gele kaarten heeft ontvangen. En in een stuk op Marca.com zeggen ze iid dat het z'n 5de is. Sorry voor m'n verkeerde info (al heb ik het wel van "de" bron).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_26003111
10 gele kaarten is belachelijk veel voor een speler op zijn positie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26003183
quote:
Barcelona não recorreu do cartão amarelo a Deco
Os dirigentes do Barcelona não recorreram do quinto amarelo recebido pelo internacional luso-brasileiro Deco na partida com o Betis e isso significa que o clube catalão não poderá contar com o contributo do médio no importante jogo com o Real Madrid.



AP
Embora Deco tenha pedido aos responsáveis do Barcelona para interporem recurso da decisão junto do Comité de Apelação, os dirigentes catalães decidiram que não merecia a pena tomar essa decisão, porque tinha fracas hipóteses de ter sucesso.

A ausência de Deco no conjunto de Rijkaard será difícil de colmatar, devido à influência do médio no estilo de jogo do Barcelona. Para o seu lugar o mais forte candidato é Van Bronckhorst, que na última jornada marcou um golo importante
Van ABola.pt

Deco wilde graag dat Barça zou protesteren tegen zijn vijfde gele kaart, maar de club ziet er geen heil in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26046343
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:27:43 #95
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26091629
Figo wissel, Owen basis.



"Luxe pakt Figo wanneer het hem het meeste pijn doet"

"una cerdada" betekend zoiets als "een varkensstreek" vies dus..

Morgen is het zover. Hoop op een mooie pot!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_26092749
Mooi stuk in het AD ook met allerlei oude relletjes. Núñez die over Real-spits Juanito zei dat Barcelona tenminste geen spits had die op elke straathoek vrouwen zwanger maakte, waarop de Real-fans een liedje zongen over Núñez en dat diens zoon eigenlijk van Juanito zou zijn...

Hugo Sánchez die zijn ballen aan het Barça-publiek liet zien, de 3 middelvingers van Barça-Braziliaan Giovanni na zijn goal tegen Real, Stoichkov die op de tenen van de arbiter ging staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26096347
Volkskrant vandaag:
quote:
Reals inhaalrace kan beginnen
Van onze verslaggever Iñaki Oñorbe Genovesi

AMSTERDAM - Het geloof in eigen kunnen staat aan de vooravond van de klassieker tegen Barcelona weer fier overeind bij de ietwat verbleekte sterren van Real Madrid. Ze lonken zelfs naar de landstitel.

Madrid bespeurt toenemende vermoeidheid bij spelers van koploper Barcelona

Plotseling heerst het optimisme bij Real Madrid. Het gevoel dat het seizoen nog niet helemaal is verloren. Natuurlijk verslaat Real zondag in het eigen Bernabeu-stadion Barcelona. En dan kan de Madrileense inhaalrace beginnen.

Het is lang geleden dat er positieve geluiden uit Madrid te horen waren. De prestaties van de zwalkende Galacticos gaven daar ook geen enkele aanleiding toe. Ronaldo en Raul scoren niet meer, Beckham is uit vorm en Figo en Zidane missen scherpte, maar in de aanloop naar El Clasico staat het geloof in eigen kunnen weer fier overeind.

Niet lijstaanvoerder Barcelona is verantwoordelijk voor de enorme voorsprong op Real, maar de Koninklijke zelf. Als Real thuis niet had verloren van Athletic Bilbao en Sevilla, waren de Madrilenen nu in een nek-aan-nek race verwikkeld met de Catalanen. Trainer Wanderley Luxemburgo en zijn spelers zijn dan ook eensgezind in hun oordeel: het gat van negen punten is overbrugbaar.

Drie punten worden zondag in het rechtstreekse duel tegen de aartsrivaal gepakt. De overige zes moeten in de resterende zeven competitieduels volgen. Barcelona kan de festiviteiten rond zijn zeventiende landstitel dus maar beter even uitstellen. Belangrijkste argument: Real wint zijn wedstrijden gemakkelijker.

Graag wijzen ze bij de Koninklijke op de toenemende vermoeidheid van de Barcelona-spelers. De aanzwellende kritiek op de scheidsrechters die Barcelona met hun discutabele beslissingen overeind houden. In Madrid weten ze het zeker: de Catalaanse voetbalmachine, sinds de zesde speeldag koploper in de Primera División, begint te haperen.

Vorige week tegen Betis waren reeds de eerste tekenen te zien. Barcelona wist in Camp Nou slechts met de grootste moeite gelijk te spelen. Een nederlaag in Bernabeu zal de ploeg van coach Frank Rijkaard nog verder doen wankelen. En volgens de Madrilenen staat nu al vast dat Barcelona de 150ste onderlinge ontmoeting in de competitie gaat verliezen.

Een blik in de historie volstaat zeggen ze. Barcelona wist in de 74 bezoeken aan Real slechts dertien keer te winnen. Bovendien wisten de Blaugranas nooit twee seizoenen achter elkaar de volle winst uit Madrid mee te nemen. En Barcelona won vorig jaar al met 1-2, dankzij doelpunten van Kluivert en Xavi.

Maar in Barcelona wijzen ze ook graag op de historie. Dus memoreren ze daar weer de laatste keer dat Barcelona als koploper en met een voorsprong van negen punten aan de aftrap in Bernabeu verscheen. Op 17 februari 1974. Een ontketende Cruijff, Asensi (2x), Juan Carlos en Sotil leidden Barcelona (getraind door de onlangs overleden Rinus Michels) naar een historische 0-5 overwinning.

Een herhaling van dat huzarenstuk sluiten ze in Barcelona uit. Zelfs de helden van toen lieten deze week weten een dergelijke uitslag zondag onwaarschijnlijk te achten. Maar een positief resultaat behoort zeker tot de mogelijkheden. Ondanks de mogelijke afwezigheid door blessures van Ronaldo (buik) en Puyol (enkel).

Want Barcelona heeft Eto'o. De Kameroener staat op twintig treffers en heeft een rekening met Real (dat hem ooit te licht bevond) te vereffenen. Wat is er dan mooier dan Eto'o die Reals duizendste tegentreffer in Bernabeu scoort?
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:26:42 #98
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26096582
Hup Barcelona

tsss wat denkt real wel niet...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:38:38 #99
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26096851
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:


tsss wat denkt real wel niet...
En jij denkt dat de persoon die dit stukje schreef de gedachtes van de spelers van Real kan zien/lezen? Gewoon een hoop gelul. Elke Real speler weet dat als ze morgen zouden winnen het nog bijna onmogelijk is om kampioen te worden, zo zeiden ze afgelopen week tenminste op de persconferenties.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_26097065
ik zeg gelijkspel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')