In de regel is zelf voorbewerken duurder.
Je moet precies weten wat je doet anders moeten ze eerst jou fouten herstellen voor het eigenlijke werk begint.
Overspuiten?
Zelfde kleur of moet het interieur ook meegedaan worden.
Hoeveel schade heeft hij,en dan ook echt de vouwtjes in de deur en steenslag meetellen.
Plamuururen dus
Solid of metallic,of misschien wel micca?
Prijs in hoge mate afhankelik van het kaal maken.
Demonteren en monteren dus ,plakken ze de deurgrepen af/ofverwijderen ?
Laat je de ruiten zitten of verwijder je ze enz.
Netjes afwerken betekend ook alle holle ruimten achteraf tectylen en de wielkasten/bodem.
Goedkope spuiterij laten vaak de filters wat langer zitten in de cabine en zijn minder secuur met strak maken en afplakken.
Loop je ergens naar binnen waar de wanden van de cabine als proefstuk gebruikt worden,overal papier ligt en alles onderzit van het schuurstof kan je er vanuit gaan dat het in je auto terug te zien is.
Klaar?
Ik niet!