abonnement Unibet Coolblue
pi_25590718
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:27 schreef MewBie het volgende:

[..]

Moet je het weer verklappen
soms moet het eruit he
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:31:10 #27
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_25590746
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

soms moet het eruit he
Had die arme jongen toch nog ff lekker door laten dromen
pi_25590897
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef MewBie het volgende:

[..]

Had die arme jongen toch nog ff lekker door laten dromen
maybe is het 1 april toch een 1 april grap en dan is het toch waar
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:41:11 #29
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_25590942
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:38 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

maybe is het 1 april toch een 1 april grap en dan is het toch waar
m'kay... dan is dus de grap dat ze iedereen lieten denken dat het een grap was maar daarom dus geen grap is
pi_25591094
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:41 schreef MewBie het volgende:

[..]

m'kay... dan is dus de grap dat ze iedereen lieten denken dat het een grap was maar daarom dus geen grap is
yupz en dan op 2 april
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:53:08 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25591204
ThaFreak is 1 grote grap
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25591287
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:53 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak is 1 grote grap
oe don't hurt my feelings
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_25602816
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:23 schreef Dikke.Bertha het volgende:
Dan moet je hem beter gaan lezen (artikel van vorige week). Het is door Ferrari bevestigd (sic, zoals het staat), anders zou je oost-indisch doof zijn aan je ogen.

Het is in ieder geval zeker dat-ie nog sneller wordt..
Nou, er staat toch echt dat het ' in liefhebberskringen' wordt bevestigd. Ik weet niet wie jij zoals tot liefhebbers rekent, maar ga er maar vanuit dat daar geen fabrieksinsiders mee worden bedoeld. Kortom, deze informatie is allerminst betrouwbaar omdat de gemiddelde liefhebber niet eens weet wat Ferrari zoal uitvreet. Vager dan dit kan de bron niet zijn en hoe suggestief Autovisie die bron ook gebruikt, het is vrij helder dat het verhaal over de super-Enzo vooralsnog slechts een verhaal is.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_25602911
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo ver ik weet is nummer 400 nooit afgebouwd. Ferrari heeft de traditie dat ze de laatste auto altijd maar voor de helt af maken. Dit uit bijgeloof. Bij elk model word de laatste auto maa voor 50% gebouwd.

Nummer 399 is overgens in de handen van een Nederlander. Altijd leuk om te weten
Zoals ik al zei: nummer 400 is bedoeld als extra exemplaar bovenop de reguliere oplage, waarvan de opbrengst bedoeld is voor de slachtoffers van de vloedgolf in Azie. Liefdadigheid dus.

Die traditie waar je het over hebt lijkt mij overigens nogal onzinnig. Ik geloof niet dat er ergens een zijhal van de fabriek bestaat waar allemaal halfafgebouwde Ferrari's staan. Gewoon zon stompzinnige urban legend. Enzo heeft ooit ns gezegd dat je -om er zeker van te zijn om het maximale aantal te verkopen, en dat de auto altijd gewild blijft- altijd 1 exemplaar minder moet bouwen dan je kunt verkopen. Gewoon een marketing one-liner, en Enzo was geen coureur, geen ingenieur, maar hij wist heel goed hoe hij zn produkt aan de man moest brengen.

Overigens bezit Marijn niet Enzo nr 399. Die plaquette zit in iedere Enzo en geeft slechts het oplage-aantal weer (wat dus achterhaald is op het moment dat nummer 400 klaar is). De Enzo met een van de hogere chassisnummer verkeert in Amerika. Dikke kans dat dat dan nr 399 is.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_25603003
hoeveel enzo's zijn er in nederland dan?
pi_25603034
toch heb ik liever een CCR
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 20 maart 2005 @ 04:29:56 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25604053
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: nummer 400 is bedoeld als extra exemplaar bovenop de reguliere oplage, waarvan de opbrengst bedoeld is voor de slachtoffers van de vloedgolf in Azie. Liefdadigheid dus.

Die traditie waar je het over hebt lijkt mij overigens nogal onzinnig. Ik geloof niet dat er ergens een zijhal van de fabriek bestaat waar allemaal halfafgebouwde Ferrari's staan. Gewoon zon stompzinnige urban legend. Enzo heeft ooit ns gezegd dat je -om er zeker van te zijn om het maximale aantal te verkopen, en dat de auto altijd gewild blijft- altijd 1 exemplaar minder moet bouwen dan je kunt verkopen. Gewoon een marketing one-liner, en Enzo was geen coureur, geen ingenieur, maar hij wist heel goed hoe hij zn produkt aan de man moest brengen.

Overigens bezit Marijn niet Enzo nr 399. Die plaquette zit in iedere Enzo en geeft slechts het oplage-aantal weer (wat dus achterhaald is op het moment dat nummer 400 klaar is). De Enzo met een van de hogere chassisnummer verkeert in Amerika. Dikke kans dat dat dan nr 399 is.
dat wist ik niet van die 399. Ik mag aan nemen dat ergens wel staat welk nummer auto je hebt?

En dat van het afbouwen is zelfs op TV geweest. Dat is iets wat ze bij elk model doen. Traditie is dat ze de laatste auto nooit afbouwen wegens geloof. Dat was ook in een programma waar in alles van Ferrari werd verteld. Over de werkwijze BV. Dat als het etens tijd is dat IEDEREEN gaat eten en per direct het werk word neer gelegt. Oh en kom je dan achter op schema? Tjha dat is dan heel vervelend voor de klant. Haasten doen ze niet. Want dat geeft kans op meer fouten.

Wat er met die niet afgebouwde auto,s gedaan word weet ik niet eigelijk. Zal eens kijken of ik dat stukje nog kan vinden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25605576
Volgens mij is dit een antwoord van Ferrari op de Maserati MC12.
Hun hebben een nog mindere collectie van 50 auto's en daar moet Ferrari natuurlijk overheen lijkt mij.
pi_25607309
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:40 schreef MaximumRush het volgende:
Volgens mij is dit een antwoord van Ferrari op de Maserati MC12.
Hun hebben een nog mindere collectie van 50 auto's en daar moet Ferrari natuurlijk overheen lijkt mij.
juist niet die maserati is een andere soort auto.
Langeafstands racer is wat comfortabeler en makkelijker in te rijden maar dus zeker geen directe concurent dat ding is op basis van een enzo gebouwd ...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 20 maart 2005 @ 13:34:30 #40
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_25608841
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:53 schreef alsem het volgende:
hoeveel enzo's zijn er in nederland dan?
5
  zondag 20 maart 2005 @ 14:50:27 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25610906
Krooimans heeft er 1
Marin heeft er 1
Münsterhuis heeft er 1

En de andere 2 weet ik niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25611435
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Krooimans heeft er 1
Marin heeft er 1
Münsterhuis heeft er 1

En de andere 2 weet ik niet.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=10953107&p_type_lijst=RL&o_id=2337857

Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_25615072
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Krooimans heeft er 1
Marin heeft er 1
Münsterhuis heeft er 1

En de andere 2 weet ik niet.
In elk geval John Bosch (Barron Connor), maar die staat op Luxemburgs kenteken. Volgens mij staat er geeneen op Nederlands kenteken. Die van Marijn en Kroymans staan allebei op dealerplaten. Die van Munsterhuis ken ik niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_25616185
quote:
Carrosserie: Bedrijfswagen??? Je kan er niet eens een voetbal mee vervoeren, laat staan bedrijfsspullen.
Ain't no bitch shit nowhere here dog!
Parkour
Hell no to J.Lo
  zondag 20 maart 2005 @ 19:27:54 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25617152
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:52 schreef Argento het volgende:

[..]

In elk geval John Bosch (Barron Connor), maar die staat op Luxemburgs kenteken. Volgens mij staat er geeneen op Nederlands kenteken. Die van Marijn en Kroymans staan allebei op dealerplaten. Die van Munsterhuis ken ik niet.
munsterhuis heeft een zwarte staan. Kroymans heeft een rode met gele teller platen en marijn heeft een "normale" rode.

Maar er zijn er 5 in nederland waar oh waar zullen die staan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25620978
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

munsterhuis heeft een zwarte staan. Kroymans heeft een rode met gele teller platen en marijn heeft een "normale" rode.

Maar er zijn er 5 in nederland waar oh waar zullen die staan
van wie was die ene die ze op de rai hadden neergezet?
  zondag 20 maart 2005 @ 22:01:18 #47
46960 StefanP
polemicist
pi_25621183
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Dikke.Bertha het volgende:
ze hebben een speciaal team wat moet uitzoeken wie de Super-Enzo mag kopen.
edit, laat maar, ik lees net dat het een grap is
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25622900
Het is geen grap!
  zondag 20 maart 2005 @ 23:05:56 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25622972
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:53 schreef alsem het volgende:

[..]

van wie was die ene die ze op de rai hadden neergezet?
duits kenteken zoals de carrera gt toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25623088
quote:
dit is Carmediation. voor hem maken wij auto's klaar. maar hij bemiddelt slechts.(nouja hij heeft een kleine voorraad) dus deze auto is ergens vandaan te halen voor bemiddeling.
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')