abonnement Unibet Coolblue
pi_1800926
hai,

ik ga met m´n mentor klas naar slowakije, en nu vroeg ik me af wie daar wel es geweest is enz.
ik ga naar propad, klein gehucht daaro.
zijn er ook fokkers die daar wonen?????

thnx

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_1800942
ehm, travel forum?

*schop*

pi_1800987
Hopenlijk is het geen enkele reis voor jou
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_1801154
Ben er van de zomer, 1 dag in totaal geweest...nou zegt genoeg dacht ik wel he. Oh ja...we gingen uit daaro, 6 flinke pullen bier, en 3 halve liters cola, 14 hele pieken.Dat is wel een vette voordeel, en de hoofdstad is ook erg mooi, Bratislava dacht ik....have fun in ieder geval.
pi_1805178
jah bedankt!

lekker goedkoop!!

das wel mooi, hoeveel sterke drank mag je mee terug nemen van vacantie eigenlijk?

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_1805566
Geen idee, maar je mag dacht ik wel 2 sloffen sigaretten mee nemen pp. slof sigaretten kost geeltje, ik rook zelf niet, maar heb er wel 5 meegenomen terug naar huis en verkocht, we waren met 4 man, die ging makkelijk.

Ik denk dat je wel 2 flessen moet kunnen mee nemen pp...

pi_1806039
hoeveel kost een slof in NL?? dan.. ´k ben geen roker
---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_1806120
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 16:56 schreef Noodie het volgende:
hoeveel kost een slof in NL?? dan.. ´k ben geen roker
10 x de prijs van een pak sigaretten, uhm ik denk dan rond de 70 piek ofzo...dus reken uit je winst.
pi_1807042
hehehe wie wil er over een weekje wat sigarreten kope!!

noodie pafferij, iedereen blij!!

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
  donderdag 4 oktober 2001 @ 21:48:52 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1817743
ik ben er 1,5 jaar geleden geweest


en ik vond het echt prachtig.


Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je gaat doen maar ow god ik word er nog stil van

  woensdag 17 juli 2002 @ 09:25:30 #11
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5046738
Ik ga eind september naar Praag, Boedapest en Bratislava. In Praag ben ik al eens geweest dus daar ken ik wel het één en ander maar in Bratislava en Boedapest ben ik nog nooit geweest.

Heeft iemand misschien goede tips, do's en don'ts? Alvast bedankt.

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_5046769
Ben vorig jaar in beide plaatsen geweest,

Bratislava moet je naar het oude centrum gaan, heb je onwijs mooie oude gebouwen enzo.

Boedapest...maak gebruik van openbaar vervoer, wij hebben alles gelopen, en ik werd helemaal gek.

pi_5046900
Ben vorig jar in Boedapest geweest

Je hebt daar boeda en pest
daar bestaat de stad uit. tussen Boeda en Pest ligt een grote rivier. je hebt daar een mooi winkelcentrum , mooie oude gebouwen en kerken en als je van voetbald houd, 3 stadions.

pas wel op voor zakke rollers daar.

  woensdag 17 juli 2002 @ 10:18:53 #14
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_5047070
Budapest....

Als je de eerste week van Augustus gaat heb je daar het grootste meerdaagse gratis popfestival van Europa waar alle bands die afgelopen zomer in Europa hebben gespeeld bij elkaar komen.

Ook MOET je naar de baden in het Gellart hotel of naar de baden in het grote park..... Deze zijn fantastisch...

Ik weet niet waar je gaat slapen maar het Backpack Hostel is het beste en het goedkoopst.

Langs de rivier, net ten zuiden van het Gellart hotel is de hele zomer door, 23 uur per dag, een festival met live muziek, outdoor club en heel goedkoop eten en drinken....

Je moet niks!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 09:02:45 #15
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5118718
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 10:18 schreef Jeromar het volgende:
Ik weet niet waar je gaat slapen maar het Backpack Hostel is het beste en het goedkoopst.
Heb je misschien nog enig idee waar het Backpackers hostel zit of hoe het precies heet. Ik heb namelijk via www.hostels.com 3 backpackers hostels gevonden in Boedapest maar ik weet niet zo goed welke jij bedoelt. Hieronder heb ik de namen even genoteerd.

Bakfark Backpackers Hostel
Bakfark Balint u 1
Budapest 1022


Hostel Selye Backpackers
Ullio ut 22
Budapest

Hotel Hill Backpackers
Menesi ut. 5
Budapest

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:55:40 #16
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5241599
*sgopje*

Iemand nog tips?

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_5241619
Bratislava is mooi, maar je moet inderdaad in het oude centrum blijven, want in de rest van de stad is niet echt iets dat de moeite waard is...
Maar het centrum is wel oke, voor zover ik me kan herinneren Ik heb er toen ook wel een paar leuke caféetjes enzo gezien, voor als je daar heen wilt.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:58:43 #18
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5241644
Bratislava is zeker okee, ben er net 10 dagen geweest, leuke stad en erg goedkoop
For great justice!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59:18 #19
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5241655
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Bratislava is mooi, maar je moet inderdaad in het oude centrum blijven, want in de rest van de stad is niet echt iets dat de moeite waard is...
Maar het centrum is wel oke, voor zover ik me kan herinneren Ik heb er toen ook wel een paar leuke caféetjes enzo gezien, voor als je daar heen wilt.
Thanx. Oh ja ben zeker van plan om de lokale alcohol te gaan proberen.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_5241658
Hmmz, Boedapest is alweer lang geleden. Een tip is inderdaad om eens in zo'n prachtig badhuis te gaan zwemmen.

Verder misschien een tochtje over de Donau, de heuvel met het onafhankelijkheidsmonument en natuurlijk het Parlementsgebouw.

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 02-08-2002 14:01]

  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:00:16 #21
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_5241668
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:59 schreef k_man het volgende:
Hmmz, Boedapest is alweer lang geleden. Een tip is inderdaad om eens in zo'n prachtig badhuis te gaan zwemmen.
Ja ik ben van plan om naar dat Gellart bad te gaan. Schijnt (volgens de LP, ja) erg mooi te zijn.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:00:18 #22
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5241669
Bratislava:

Bier: Zlata Bazant, Topvar en Kelt zijn goed te drinken

For great justice!
pi_5356715
In september wil ik, wellicht met een groep van zo'n 6 personen naar Bratislava. Maar wat is de beste, prettigste, makkelijkste manier om er te komen. Trein zo'n 16 tot 20 uur, vliegen is naar Wenen en dan bus ....

iemand ervaring.

  FOK!fossiel maandag 12 augustus 2002 @ 21:29:16 #24
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5356799
mag ik aannemen dat jij (of iemand anders van je groep) geen rijbewijs hebt? Anders lijkt me het gemakkelijkste om met de auto te gaan.
pi_5358367
Een jaar of 10 geleden ben ik met mijn moeder naar Boedapest geweest. We zijn toen ook naar Bratislava gegaan. Met de auto was het ongeveer 2 dagen rijden.
Ik moest kaartlezen (ik had nog geen rijbewijs, was ik veeeeel te klein voor) en mijn moeder heeft het hele stuk gereden.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')