Dat is misschien wel zo, maar zelfs deze diertjes worden nog steeds mishandeld...kan je nagaan hoe andere diersoorten mishandeld worden..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:54 schreef Libris het volgende:
Tja, zielig, maar er gebeurt zoveel dierenleed... Alleen omdat zeehonden een hoge aaibaarheidsfactor hebben komen mensen zo in het geweer..
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:05 schreef Beach het volgende:
En over die koeien varkens en kippen hier trekt niemand zn bek open.
Dubbele moraal hebben die groene boomknuffelvriendjes van je.
van NOS teletekst.... vergeet de 180.000 burgers niet!quote:***************************************
NEW YORK Bij geweld in de regio Darfur
in het westen van Sudan zijn in de
afgelopen anderhalf jaar zeker 180.000
mensen omgekomen.Eerder schatte de VN
het aantal slachtoffers op 70.000.
Jij maakt er of/of van. Voor een heleboel mensen is het en/en.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:05 schreef Beach het volgende:
Is dat je manier om je verantwoording af te schuiven?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:18 schreef Beach het volgende:
Ach, onder dat kleine laagje beschaving blijven mensen beesten.
Hoho, het is geen excuus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is dat je manier om je verantwoording af te schuiven?
"Hey ik haal mijn schouders op en loop verder want mensen zijn immers toch gewoon beesten met een laagje vernis"
De praktijk geeft je gelijk, dat geef ik toe. Mensen gedragen zich vrij primitief. Desalniettemin is dat niet iets om je bij neer te leggen lijkt me. En dat is ook zeker geen excuus om dat kleine stukje invloed wat je hebt (want een normaal mens heeft amper invloed op zulke dingen) niet te hoeven gebruiken. Anders is het gewoon een smoes.
De mensen die er wat aan willen doen voor boomknuffelaars uitschelden helpt iig niet nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:27 schreef Beach het volgende:
Maar er is geoon niks aan te doen in mijn beleving.
He weet je wat, laten we ons nergens druk meer om maken, want er gebeurt altijd wel wat anders dat misschien even erg of erger is...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 04:05 schreef Beach het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |