Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Ik vind het weleens leuk om te weten wat de gamers nou de beste videogame ooit vinden. Daarom heb ik een onderzoek gestart wat op verschillende forum zal worden gehouden. Het idee is simpel maak je top-5 van beste videogames ooit. Maakt niet uit op welk platform, welk jaar hij is uitgebracht. De nummer 1 van ieder lijstje krijgt 5 punten de nummer 2 krijgt 4 punten enz enz.
Mail jouw top 5 naar bestevideogameooit@gmail.com en binnen een paar weken ofzo hoor je de uitslag wel! Alleen de stemmen die ik in mijn mailbox ontvangt tel ik mee.
Mijn top 5 zal ik ff hier neerzetten:
1.Super Mario Bros. (NES) 5 punten 2.Tetris (GB) 4 punten 3.Mario 64 (N64) 3 punten 4.Counterstrike (PC) 2 punten 5.Metroid Prime (GC) 1 punt
Dit topic zal ook op andere forums worden geopendt
Maar volgens mij bestaat een \'beste videogame ooit\' niet. Elke generatie heeft zijn toppers en schijt op een topgame van 5 of 10 jaar later, ik wel in elk geval.