abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:52:01 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1798845
DIEPENHEIM - Een 35-jarige man heeft dinsdagmiddag in Diepenheim op geheel eigen wijze prins Willem-Alexander en zijn verloofde Máxima Zorreguieta begroet. In zijn woning aan de Grotestraat stond hij met bloot achterwerk achter het raam toen het koninklijk paar voorbijkwam.

De kroonprins en zijn aanstaande echtgenote hebben volgens de politie weinig tot niets van deze ontboezeming gemerkt. De exhibitionist liet zich gaan met een cameraploeg in de buurt, maar volgens de politie heeft die niets vastgelegd.

De man werd meegenomen naar het politiebureau en kreeg een boete van 300 gulden opgelegd. De politie hield ook een 29-jarige man uit Markelo aan. Op het Looiersplantsoen had hij een sinaasappel richting de koninklijke bus gegooid. Hij kreeg een boete van 100 gulden. Ook van deze actie heeft het koninklijk paar niets gemerkt. Máxima en Willem-Alexander waren dinsdag in Diepenheim als onderdeel van een bezoek aan de provincie Overijssel.

/NIEUWS
Kroonprins en Máxima op bezoek in Overijssel

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het nieuws katern: NU.nl/nieuws
NU.nl homepage

(c) ANP/Nu.nl

-----------------------------------------------------

Het zal ook weer eens niet een Marokkaan zijn!!! Potverdrie, stelletje tuig, alsof we nog niet genoeg last ermee hebben. Het is toch een schande te groot voor woorden dat dit soort dingen nu ook maar gelotereerd worden in ons politiek correcte Nederland, nou nou nou nou nou...............oh eehhhm ugh, ehhhh, iets te snel gelezen, het betreft een man uit Markelo en niet Marokko, da's nou eens jammer.......

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_1798856
strakke actie!!!!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1798881

wel beetje aso van die mensen natuurlijk, maar ja zie er de lol maar van in, dat iemand met zn blote kont voor het raam gaat staan Ik zou er wel om kunnen lachen, en de aanstaande koning en prinses ook wel toch

pi_1798893
Heel goed..

en dan krijgt ie ook nog een boete van FL 300,-

Sneu, ik dacht dat we in een vrij land woonden

Just say hi!
pi_1798911
Het was de cabaretier (sp?) Andre Manuel (ook bekend van de band KRANG!). Even ter ieders informatie
...
pi_1798916
waarom mag je niet in je blote reet voor het raam staan in je eigen huis???...........

het naar binnen kijken bij anderen is minstens zo asociaal

  dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:58:52 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1798918
Ja waar is onze grenzeloze tolerantie nu? Misschien in Ede.

Ik ben wel erg onder de indruk van het snelle, efficiente en krachtdadige optreden van d'Hermandad. Geweldig.

*cough*

pi_1799545
Manuel schopt (en toont) kont !
pi_1799702
Hè wat lekker plat zeg, en wat lekker oer-Nederlands...
I´m back.
pi_1799915
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:57 schreef Kos het volgende:

Het was de cabaretier (sp?) Andre Manuel (ook bekend van de band KRANG!). Even ter ieders informatie


Die waarschijnlijk zelf het ANP moest verwittigen van zijn heldhaftige daad.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 21:08:34 #11
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1800006
Hahaha... Ik vind dit eigenlijk best grappig. Er moet meer gemoond worden!
Maak me gek!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 00:04:18 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1801980
't Is weer wat anders dan koekhappen.
The Internets, I needs it..
pi_1802151
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Hè wat lekker plat zeg, en wat lekker oer-Nederlands...
Het was toch de bedoeling dat Maxima wat meer van Nederland moest zien. Die knakker probeerde alleen maar een completer beeld van Nederland te geven en zo te helpen.
This is this. This ain't something else, this is this!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 00:34:26 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_1802174
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:58 schreef gtotep het volgende:
waarom mag je niet in je blote reet voor het raam staan in je eigen huis???...........
Omdat je dan aanstootgevend gedrag vertoont. Je mag je ook niet voor je eigen raam gaan lopen aftrekken. Gewoon even de gordijnen sluiten.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 00:56:07 #15
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1802287
O gut, een blote kont, big deal zeg.

In Amsterdam zitten in bepaalde straten zomaar halfnaakte dames voor het raam, geen hond die daar wat van zegt...

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 03:33:45 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_1802572
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 00:56 schreef El-Lupe het volgende:

In Amsterdam zitten in bepaalde straten zomaar halfnaakte dames voor het raam, geen hond die daar wat van zegt...


Dat zijn straten alwaar dat soort naaktloprij - 'prostitutie" - is toegestaan. Nogal een verschil.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1802688
onder het mom van "dat zouden meer mensen moeten doen"
Duck is terug en dat zul je merken >:)
  woensdag 3 oktober 2001 @ 09:48:51 #18
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1803043
Andre roelt!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1803483
Ik heb er ook best 300 piek voor over om ze mn blote kont te laten zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 11:34:12 #20
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_1803523
Waar zijn de foto's en screenshots?? Ik lees op het forum van KRANG dat het wel op tv (NL 2) is uitgezonden..
pi_1803860
Hi, dit is wel grappig
En da's mooi, want vorige week woonde ik een cabaret-optreden van hem bij en dat was niet echt wat...
pi_1803870
Wat ik me al een poss afvraag is of het in Nederland ook verboden is om na het huwelijk op de Dam voor Maxíma een liedje te zingen met als tekst tu padre es un assasin e.d.

Gewoon 1 van die dingetje die welles in je hoofd blijft weerkaatsen tussen in de ontstane niches

  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:38:04 #23
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1803936
Te gek, ik hoop dat hij zijn billetjes goed afgeveegd had eer hij zijn broek liet zakken :-)
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:56:13 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_1804078
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:25 schreef Beatrice het volgende:

Hi, dit is wel grappig

En da's mooi, want vorige week woonde ik een cabaret-optreden van hem bij en dat was niet echt wat...


Kennelijk is André Manuel beter in onderbroekenlol.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1804277
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:27 schreef Lekkertje24 het volgende:
Wat ik me al een poss afvraag is of het in Nederland ook verboden is om na het huwelijk op de Dam voor Maxíma een liedje te zingen met als tekst tu padre es un assasin e.d.
Nee dat mag niet. Belediging van het Koninklijk Huis.

Overigens is de grens niet zo duidelijk wat betreft wel of niet mag. Toen Beatrix de Japanse keizer Akihito uitnodigde, mochten oud Indië-gangers geen actie voeren omdat er verzocht was om een waardig bezoek. Het recht op demonstratie kan klaarblijkelijk tijdelijk opgeschort worden. Ik vond het in ieder geval een zeer kwalijke zaak.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 13:26:58 #26
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_1804356
Ah vandaar dat het huwelijk midden in de winter is. Degene die dan z'n blote reet laat zien heeft direct een blaasontsteking aan z'n afgezakte broek hangen .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')