abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:50:44 #1
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_25488771
quote:
De schandalige activiteiten rondom het voetbal, vooral door wangedrag van supporters maar ook van trainer die het verkeerde, voorbeeld geven, heeft Anders Frisk tot stoppen gedwongen. De scheidsrechter was de bedreigingen aan het adres van zijn familie zat en nam gisteravond het besluit.

Vooral rondom het duel FC Barcelona - Chelsea stond Frisk in de schijnwerpers. Coaach José Mourinho van Chelsea was na afloop boos over Frisk, die hij er van beschuldigde omgepraat te zijn door Frank Rijkaard van Barça. Dit alles om dat Didier Drogba met rood van het veld werd gestuurd.

Ook tijdens het Champions League-duel AS Roma en Dinamo Kiev kwam Frisk negatief in het nieuws. Toen werd hij getroffen door een aansteker van de tribune, omdat hij een Romein van het veld had gestuurd.

Anders Frisk

Slachtoffer van de massa-hysterie in het voetbal en daarbuiten...
Begrijpelijk dat hij die keuze heeft gemaakt, maar onbegrijpelijk dat het zo ver gekomen kan zijn...
De idioten winnen het van de rest...


:'(
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 maart 2005 @ 13:51:54 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_25488790
En de grootste idioot is Mourinho.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:53:47 #3
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_25488824
Mourinho is inderdaad bezig om zichzelf compleet belachelijk te maken...
De pers in Engeland smult er van... maar als voetballiefhebber kan ik er niet van genieten...

Het is niet de schuld van Mourinho dat Frisk stopt... Maar zijn gedrag ergert me inderdaad al wel tijden... Wat een kwal
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_25488921
Dat heeft Mourinho mooi voor elkaar gekregen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:04:20 #5
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25488953
Wijs besluit want fluiten kon ie niet alleen zijn de omstandigheden waaronder het gebeurd triest
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25488973
Triest dit.. Heeft Mourinho wel goed gedaan zeg ...

Al zal hij gelukkig Nederland - Portugal niet meer fluiten
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:28:13 #7
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25489202
Zeer triest. Maar als ik hem was had ik het ook gehad. Niet alleen Mourinho/Chelsea-supporters jagen ook in het openbaar op hem, ook de lieverdjes uit Rome zullen niet al te fris voor hem zijn.
pi_25489203
Dit heeft Mourinho niet alleen op z'n geweten. Het is gewoon triest dat scheidsrechters niet meer normaal hun werk kunnen doen. Ik vind het een logische beslissing van Frisk. Met een maatschappelijke carriere kun je veel meer geld mee verdienen en het is veel veiliger.
That's all folks!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:31:45 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25489252
Die gast heeft het voor mij verknald bij Portugal - Nederland, dus er om rouwen zal ik niet.

De omstandigheden waarom hij vertrekt zijn echter wel erg triest. Dat gooien met aanstekers, het bedreigen van zijn familie; dat doe je gewoon niet! Het blijft maar gewoon voetbal mên.
pi_25489328
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit heeft Mourinho niet alleen op z'n geweten. Het is gewoon triest dat scheidsrechters niet meer normaal hun werk kunnen doen. Ik vind het een logische beslissing van Frisk. Met een maatschappelijke carriere kun je veel meer geld mee verdienen en het is veel veiliger.
Helemaal mee eens. Gewoon zeer jammer en eigenlijk ook onbegrijpelijk dat er mensen zijn die om zulke redenen mensen of hun naasten gaan bedreigen.

Of Frisk een slechte scheidsrechter was of niet, dit had nooit mogen gebeuren

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25489448
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:04 schreef DutchGooner het volgende:
Wijs besluit want fluiten kon ie niet alleen zijn de omstandigheden waaronder het gebeurd triest
1: Fluiten kon de man niet, verneukte dit seizoen alleen al 3 CL duels
2: Altijd triest als iemand bedreigd wordt
3: Mourinho heeft hier helemaal geen fuck mee te maken, is hier totaal niet verantwoordelijk voor (en als je meent dat ie dat wel is, trek die lijn dan eens door wereldwijd over bekende mensen die uitspraken doen jegens anderen - hell dan krijg je een soort LPF standpunt alsof Melkert bijna persoonlijk Fortuyn neerknalde)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:50:16 #12
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_25489499
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]
dan krijg je een soort LPF standpunt alsof Melkert bijna persoonlijk Fortuyn neerknalde)
Brede discussie hier
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_25492736
Wat deed de man tijdens Portugal - Nederland dan in hemelsnaam fout?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:09:17 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25492870
Sneu voor de man en z'n familie dat 't op deze manier moet eindigen.
Ik denk dat meneer Frisk 't maar eens in Hollywood moet proberen met dat zonnebank en borsthaar imago van 'm. Iets te macho voor een scheidsrechter, althans z'n verschijning. Ik vind dat een goed scheidsrechter z'n best moet doen niet al teveel op te vallen, uiterlijk gezien. Ook die joviale omgang met bepaalde spelers vond ik niet geweldig. Ik vind dat een scheidsrechter op Europees niveau zich emotioneel niet zo expressief moet uitdrukken tijdens een wedstrijd. Die one-man-showtjes en dat populaire gedrag vind ik uiterst ongepast.
The gum you like, is coming back in style.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 maart 2005 @ 19:36:14 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_25493276
Ik hou daar ook niet van daarom ben ik ook geen fan van Conilla. Maakt er een theater stukje van en zet zich op de voorgrond. Maakt trouwens iedere wedstrijd een cruziale fout. Snap dat gedweep met hem niet iedereen lult elkaar na. En kijken niet naar zijn prestaties.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 maart 2005 @ 01:51:00 #17
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_25500176
Had dit niet zien aankomen, wel erg dat het zo moet aflopen.

In België hebben de scheidsrechters ook wel last van "supporters" van voetbalclubs
Laatste dat ik me kan herrineren dat Brugge "supporters" het huis van een scheids binnendrongen en wat hadden vernield ofzo...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_25501213
Gelukkig gaat Frisk weg

Hij floot altijd tegen het team waar ik voor was.

alleen jammer dat ze zijn gezin bedreigen dat hoort niet
pi_25501224
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]

1: Fluiten kon de man niet, verneukte dit seizoen alleen al 3 CL duels
2: Altijd triest als iemand bedreigd wordt
3: Mourinho heeft hier helemaal geen fuck mee te maken, is hier totaal niet verantwoordelijk voor (en als je meent dat ie dat wel is, trek die lijn dan eens door wereldwijd over bekende mensen die uitspraken doen jegens anderen - hell dan krijg je een soort LPF standpunt alsof Melkert bijna persoonlijk Fortuyn neerknalde)
  zondag 13 maart 2005 @ 03:37:16 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25501239
quote:
Op zondag 13 maart 2005 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:


Hij floot altijd tegen het team waar ik voor was.

In het geval van Inter is dat natuurlijk gewoon terecht
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 13 maart 2005 @ 03:39:42 #21
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25501265
Mooi zo, opgesodemieterd met die gore thuisfluiter. Ik zou zo nóg tien aanstekers tegen zijn kutkop aangooien.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25501270
quote:
Op zondag 13 maart 2005 03:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

In het geval van Inter is dat natuurlijk gewoon terecht
pi_25501274
quote:
Op zondag 13 maart 2005 03:39 schreef JAM het volgende:
Mooi zo, opgesodemieterd met die gore thuisfluiter. .
Idd, en graag een onderzoek naar de corruptie factor van die hond !
  zondag 13 maart 2005 @ 03:41:35 #24
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25501285
Als Mourinho ook maar iets te maken heeft met het terugtreden van Frisk ben is mijn liefde voor hem nu nóg groter.

Joséééé... .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 13 maart 2005 @ 03:42:19 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25501294
quote:
Op zondag 13 maart 2005 03:41 schreef JAM het volgende:
Als Mourinho ook maar iets te maken heeft met het terugtreden van Frisk ben is mijn liefde voor hem nu nóg groter.

Joséééé... .
idd,toch nog iets positiefs door die Ferguson in disguise
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')