abonnement Unibet Coolblue
pi_25466739


En hier weer verder

vorig topic: [Centraal] Real Madrid Topic #12 Op naar die titel!
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:25:57 #2
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25473715
Prima titel Wolf

Er wordt een hoop gesproken over de veranderingen van de komende zomer. Marca.com meld ons dat er 3 van de "grote" spelers zouden vertrekken en er wordt weer volop gespeculeerd over de mogelijk nieuwe aankopen. In een interview met Luxemburgo vertelde deze dat er nog niet aan de zomer gedacht moet worden maar dat we eerst de competitie af moeten maken. Het klonk een beetje alsof die er niets over kwijt wilde omdat ie van alle spelers nog 100% verwacht en als je natuurlijk nu al gaat roepen dat er enkele weg moeten sja.. dan krijg je gerommel.

Ik denk dat Beckham, Figo en Ronaldo zullen vertrekken.

Spelers die zouden kunnen komen:

Robinho:

Het was dus al bijna rond en ik weet ook niet of er een mondelinge overeenkomst was tussen Santos en Real maar het lijkt erop dat kleine binho niet meer echt graag wil komen. Die rotzak Pelé heeft zich er mee bemoeit en die schijnt bij die club (Club waar Pele z'n hele leven voetbalde) echt als een god te zijn. Hij heeft Robinho gevraagd om z'n hele leven voor Santos te spelen en dus de zelfde weg te volgen die hij zelf volgde. Ik begrijp er zelf geen zak van (van die sentimenten) maar het schijnt zo te zijn.

Het pluspunt voor Real is dat ze veel meer kunnen bieden dat Santos (of deze moeten hulp krijgen van investeerders) en dat ze misschien al deels een mondelinge overeenkomst hadden. Ook het feit dat Luxemburgo bij ons traint is natuurlijk een geweldig pluspunt aangezien deze al samen hebben gewerkt en dat schijnt prima te zijn gegaan.

Joáquin:

Dé opvolger van Figo. Roept al jaren dat Figo een plekkie vrij zou moeten maken voor hem bij Real (opbokken dus) en dat ie niet eeuwig kan wachten. Hij zal deze zomer zeker vertrekken bij Betis omdat ie naar Chelsea kan voor een mega-salaris. As.com meld dat hij 200.000 euro per week zou kunnen verdienen, Betis zou zo'n 33 miljoen krijgen. Het is nu dus afwachten wat voor deze speler belangrijker is. Of hij kan naar Chelsea en bakken geld verdienen of hij kan bij Real iets minder verdienen (zal ook wel zo'n 5/6 miljoen zijn per seizoen) en naar de club van z'n dromen gaan (hij heeft dus al vaak genoeg aangegeven dat ie heel graag naar Real zou willen gaan).

Chelsea of Real dus.

Adriano:

Adriano zou geruild worden (eventueel met bijbetaling) voor Ronaldo. Ronaldo is in mijn ogen niet de ideale spits van Luxe. Luxe wil dat z'n spelers hard werken en iedereen die Ronaldo een beetje kent weet dat dat niet z'n lievelings activiteit is. Adriano daar en tegen is jong en sleurt voorin. Het nadeel van Adriano is wel dat ie nu volgens mij al 2/3 maanden niet gescoort heeft en het jaar 2005 dus niet al te best is begonnen. Hij zal er dus nog ff tegenaan moeten gaan om een transfer in de wacht te slepen.

Het vertrek van Ronaldo zou natuurlijk niet leuk zijn maar het is misschien wel nodig. Op de momenten dat ie scoort (wat hij hoort te doen als spits) is het allemaal geweldig maar als ie 2 maanden niet scoort dan heb je ook 2 maanden echt geen fck aan hem. Een werker zou nog kansen voor anderen kunnen creeren of een meerwaarde hebben. Een op balletjes afwachten Ronaldo heeft op zo'n moment geen meerwaarde.

In een pole waar 297000 man aan mee doet heeft Ronaldo de minst aantal stemmen gekregen. De vraag was: "Wie moet Real aan het einde van het seizoen verlaten?" Meerdere antwoorden invullen was mogelijk. Het blijft dus een lieveling, ondanks alle kritiek die die ook deze week heeft gekregen. Je kon stemmen op: Ronaldo, Zidane, Figo, R. Carlos, Beckham en Raul. Meeste stemmen op volgorde: Figo, Beckham, R. Carlos, Raul, Zidane, Ronaldo.

Verder willen ze Del Horno misschien (in het geval dat Carlos weg zou gaan. Santos schijnt geintreseerd te zijn en ook die wil daar voetballen voor de eer: z'n vader schijnt voor Santos te zijn ) en Gerrard voor op het middenveld met Gravesen.

Eens kijken of we dit weekend nog wat op Barca in kunnen lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 12-03-2005 13:41:45 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:12:05 #3
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25488346
Marca.com meld vandaag dat Reyes alsnog misschien komt. Arsenal zou deze willen "ruilen" met Owen. Dat zou voor Real echt super zijn. Misschien dat we volgend jaar dan met de volgende aanvallers spelen:

Ronaldo, Robinho, Reyes, Zidane en Joaquin.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:20:43 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25489931
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:12 schreef jojomen4 het volgende:
Marca.com meld vandaag dat Reyes alsnog misschien komt. Arsenal zou deze willen "ruilen" met Owen. Dat zou voor Real echt super zijn. Misschien dat we volgend jaar dan met de volgende aanvallers spelen:

Als dat zo is moet Real er nog een kwak geld bij doen denk ik want anders gaat Arsenal niet akkoord.
In het verkoopcontract van Sevilla staat namelijk dat als Arsenal Reyes verkoopt aan Real of Betis Arsenal Sevilla een zeer aardig bedrag moet betalen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:11:09 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25491941
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als dat zo is moet Real er nog een kwak geld bij doen denk ik want anders gaat Arsenal niet akkoord.
In het verkoopcontract van Sevilla staat namelijk dat als Arsenal Reyes verkoopt aan Real of Betis Arsenal Sevilla een zeer aardig bedrag moet betalen.
Ow.. ik dacht dat dat alleen voor Betis gold maar ook al zou dat er niet in staan dan zou ik er vanuit gaan dat Real wat bij moet leggen aangezien Reyes wat beter is (in mijn ogen dan en ik denk velen met mij). Owen bakte er bij Liverpool toch maar weinig van....
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 13 maart 2005 @ 20:40:35 #6
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25509278
En het gat is weer 11 punten..
Ik denk dat het inmiddels wel beslist is.
-
pi_25510472
Wat dachten jullie hier van.

Ronaldo terug naar Inter en dan hebben wij ROnaldo,Adriano koppel.
Adriano wil bij Inter blijven

En krijgen jullie Mandy
pi_25511657
Hm mja ik denk eerlijkheidshalve dat het ook niet echt realistisch is om er nu nog vanuit te gaan dat Real de Primera wint dit jaar. Een tweede plaats is ook best netjes toch

Ik denk dat we het beste alvast met goede moed naar het volgende seizoen kunnen kijken en voor dit seizoen gewoon nog hopen dat er nog een paar mooie overwinningen gehaald worden in wedstrijden
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 maart 2005 @ 08:53:45 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25511719
Beckham zie ik idd nog wel een keer weer vertrekken bij Real.

Hij zal wel weer naar engeland gaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 14 maart 2005 @ 22:44:33 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25514293
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:53 schreef Dos37 het volgende:
Beckham zie ik idd nog wel een keer weer vertrekken bij Real.

Hij zal wel weer naar engeland gaan
"weer" gebruik je als iets al een keer in het verleden gebeurt en nog een keer gaat gebeuren of is gebeurt of als we het over de tempraturen enzo op een dag hebben.

Aangezien die nog nooit bij Real is vertrokken kan je niet spreken van "weer" en aangezien die nog nooit "terug" naar Engeland is gegaan (behalve dan om zich te verzamelen voor een interland kunnen we ook in de 2de zin niet van "weer" spreken.

Maar de kans is wel groot dat ie terug naar Engeland gaat, ik hoor Arsenal, al kan ik me niet echt goed voorstellen waarom Arsene hem wil hebben als ex manu (in mijn ogen is het iig een goeie).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25514445
Tottenham wilt hem ook hebben
  maandag 14 maart 2005 @ 22:53:10 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25514495
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:44 schreef jojomen4 het volgende:
al kan ik me niet echt goed voorstellen waarom Arsene hem wil hebben als ex manu (in mijn ogen is het iig een goeie).
Figo ging ook van Barca naar Real....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 maart 2005 @ 23:00:09 #13
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25514698
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Figo ging ook van Barca naar Real....
Figo zat toen op de top van z'n carriere. Ik zie Beckham (al vind ik hem nuttig en kwalitatief goed) niet meer schitteren/uitblinken zoals bij ManU.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 14 maart 2005 @ 23:07:45 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25514784
Doet er niet toe in dit soort gevallen of iemand op zijn top zit of niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 07:45:33 #15
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25516983
quote:
In een pole waar 297000 man aan mee doet heeft Ronaldo de minst aantal stemmen gekregen. De vraag was: "Wie moet Real aan het einde van het seizoen verlaten?" Meerdere antwoorden invullen was mogelijk. Het blijft dus een lieveling, ondanks alle kritiek die die ook deze week heeft gekregen. Je kon stemmen op: Ronaldo, Zidane, Figo, R. Carlos, Beckham en Raul. Meeste stemmen op volgorde: Figo, Beckham, R. Carlos, Raul, Zidane, Ronaldo.
Vreemd rijtje... Dat van mij zou zo'n beetje omgekeerd zijn:

Ronaldo, Beckham, Zidane, Carlos, Raul, Figo...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25517093
Waar komt dat rijtje vandaan en onder wie is die poll gehouden?
That's all folks!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:32:24 #17
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25517185
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt dat rijtje vandaan en onder wie is die poll gehouden?
Ik heb het uit de tweede post van het topic Daar staat het ergens halverwege het verhaal...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25517213
Moest ik toch in dat lange verhaal zoeken. Maar de vraag onder wie de poll is gehouden is nog niet duidelijk.
That's all folks!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:40:35 #19
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25517248
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Moest ik toch in dat lange verhaal zoeken. Maar de vraag onder wie de poll is gehouden is nog niet duidelijk.
Bij mij ook niet ... Marca? As?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:36:15 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25524870
As.com

Al meer dan 480.000 man.

http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=67646/sc=4c6c36

Weinig veranderd aan de stand toen ik het melde. Ik hoop dat Wanderlei mag blijven. Lees veel dat er misschien verandering in komt (Capello of Benitez). De aanhang wil iig geen Capello i.p.v. Wanderlei zegt het volgende onderzoek.

http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=67646/sc=4c6c36
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25525651
Het wordt in ieder geval een hectische zomer voor Real op tranfergebied. Ik ben benieuwd wat er van de plannen om er veel mensen uit te gooien terecht komt.
That's all folks!
pi_25533344
Raul heeft gezegt dat hij als Real dat wou weg gaat
pi_25533998
Het zit er wel in dat hij vertrekt. Ik zou zo geen geschikte club kunnen bedenken. Bolton misschien?
That's all folks!
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:41:45 #24
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25535247
Raul moet blijven .

Bolton? Dat is toch wel onder het niveau van Raul vind ik... Misschien moet hij Morientes maar opzoeken als hij toch wegmoet (Liverpool dus)... Maar nogmaals, Raul moet blijven
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25540087
Ik heb het gevoel dat hij naar AC Milan gaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')