abonnement Unibet Coolblue
pi_25453600
Waarom nou steeds? waarom moet alles wat wij kaaskoppen doen nou dusdanig verneukt worden dat het gewoon zielig word haha zelfs van illegale straatraces kunnen we een zeiknichterig zooitje van maken.. nou waren het zoiezo allemaal relnichten die hun auto nodig hebben om vervolgens te doen alsof het zijn of haar geslachtsdeel is maar das weer een heel verhaal appart..
quote:
Illegale straatracers boos op journalist
De vertrutting heeft zwaar toegeslagen bij het VMBO-volk der illegale straatracers. Het post-scholierenvolk dat NSFU speelt, lachgas in een Opel monteert en muziek waardeert naar gelang het aantal lampjes op een autoradio is boos! Ja, zo boos dat ze een officieel persbericht rondgestrooid hebben, inclusief de foutgespelde eigen naam van de vereniging. De NoS-ruikers hebben aangifte gedaan omdat een journalist van SBS illegaal meedeed aan illegale straatrace: "Wij zijn van mening dat de journalist, door het meedoen aan een illegale straatrace de normale fatsoensregels en ook de grens heeft overschreden van maatschappelijk aanvaardbaar journalistiek gedrag." Stelletje wijven! Alsof jullie straatraces in de zandbak hebben geleerd. En dan blijkt de site zelf ook nog vol te staan met verslagen en -snel weggehaalde- feauteaux van illegale straatraces. De toepasselijke naam van deze boomklevers? 'straatracevereniging Outlaw'...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003670.html#comments

[edit]
Doel van dit verhaal? niks eigenlijk.. morguh allemaal
[/edit]
Deal with it; rock 'n roll
pi_25453971
Jah gaan ze een aanklacht indienen tegen die vent omdat die mee deed aan illegale praktijken Ze doen zelf ook mee.
pi_25454088
SBS? Straatracers?
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:29:36 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25454124
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:26 schreef Kjew het volgende:
SBS? Straatracers?
Daar kunnen ze vast een topreportage over maken.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25454147
Ging over een man met een verborgen camera die dan in de onderwereld op zoek gaat naar wat die er allemaal kan beleven.
pi_25454168
Meid wat een narigheid.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:34:05 #7
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_25454193
Kapotrijden zeg ik.

En de groeten aan je voeten...
pi_25454558
Zwaaiposts, offtopic posts verwijdert.
pi_25454591
Ik krijg dus echt een hekel aan GeenStijl. rellen om het rellen Wat ik daarmee wil zeggen is dat omdat het op geenstijl staat je er niet zo zwaar aan moet tillen volgens mij
pi_25457605
Laat me raden: Piet Paulusma
pi_25458603
Wel een bijzonder interessant topic dit
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:44:41 #12
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25459506
muziek waardeert naar gelang het aantal lampjes op een autoradio

whhehehheeheh
pi_25462680
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:43 schreef Botje96 het volgende:
Laat me raden: Piet Paulusma
Peter R de Vries
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25463269
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:29 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Peter R de Vries [afbeelding]
Heeft hij het niet te druk met die illegale downloads
pi_25463407
Al die losers die in hun kleine hokken denken dat ze een straatracer hebben en daar leuk de fast and the furious imiteren zijn sowieso triest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')