abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:12:35 #101
128375 wilwilwel
Momento Mori
pi_31513063
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef Kippetje3 het volgende:

[..]

Mocht dit geen droom geweest zijn ben je vast te lelijk voor een vaste vriendin?
wat is er jochie jaloers ????

- Ik ben zekers niet lelijk en krijg niks anders dan complimenten over me uiterlijk
- na heel wat relaties heb ik 3 jaar lang alleen maar sex relaties/ one-nighters gehad omdat ik het gezeik van een relatie zat was
- JA ik kan wel een sex date regelen.
- Momenteel heb ik wel een relatie (sinds een week of 3)
- mijn vriendin is super lekker en super geil

Waarom moet het voor sommigen zo moeilijk te begrijpen zijn dat sommige mensen geen zin hebben in relaties, maar wel zin hebben in SEX. En dat deze mensen via besloten groepen, via clubs of via mond op mond reclame, toch de personen ontmoeten om een lekker mee te sexen.

Maar op de manier zoals velen hier reageren zul je niet of amper er mee in aanraking komen, juist omdat dat soort reacties geschuwd worden.

AXÉ
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31513326
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:12 schreef wilwilwel het volgende:
wat is er jochie jaloers ????
quote:
- Ik ben zekers niet lelijk en krijg niks anders dan complimenten over me uiterlijk
quote:
- na heel wat relaties heb ik 3 jaar lang alleen maar sex relaties/ one-nighters gehad omdat ik het gezeik van een relatie zat was
Begrijpelijk.
quote:
- mijn vriendin is super lekker en super geil
quote:
Maar op de manier zoals velen hier reageren zul je niet of amper er mee in aanraking komen, juist omdat dat soort reacties geschuwd worden.
Ik heb geen zin in een sexrelatie zoals eerder aangegeven.
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_31513403
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef Kippetje3 het volgende:

[..]

Same here.. Ik zou ook geen meid willen die one night's/sexafspraakjes gehad heeft..
Dat is natuurlijk ook het eerste wat ze je verteld op date. Ikzelf ben 25 en ken weinig dames van mijn leeftijd of iets jonger die niet een sexdate of onenightstand heeft gehad dus succes.
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:00:02 #104
128375 wilwilwel
Momento Mori
pi_31513735
Haha ik heb een ex gehad die een lijst had bij gehouden van wie ze allemaal had "gehad" en hoe vaak ... dat was eerlijk gezegt wel misselijk .... lijst van meer dan 50 namen en bij sommige meer als 10 streepjes

en dat voor een doos die net 18 was geworden .. relatie heeft ook niet echt veel langer geduurt toen ik de lijst zag .. iets te veel in een veel te korte periode
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:31:18 #105
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31515367
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef wilwilwel het volgende:
Haha ik heb een ex gehad die een lijst had bij gehouden van wie ze allemaal had "gehad" en hoe vaak ... dat was eerlijk gezegt wel misselijk .... lijst van meer dan 50 namen en bij sommige meer als 10 streepjes

en dat voor een doos die net 18 was geworden .. relatie heeft ook niet echt veel langer geduurt toen ik de lijst zag .. iets te veel in een veel te korte periode
als jij nou een vrouw was geweest en zij de vent, wat dan?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_31522066
Ik denk niet dat ik graag een vriendin zou willen die nog nooit een one night stand heeft gehad. Meestal betekent dat toch dat ze emotionele waarde hecht aan seks, en dan doorgaans ook nog eens te veel. Doe mij er maar een die zich als single lekker uit laat wonen als ze daar zin in heeft, en wel zo zeker van zichzelf is om zich niets aan te trekken van anderen wat dat betreft.

Maar goed, de uitzondering bevestigt de regel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31525343
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef Mukie het volgende:

[..]

als jij nou een vrouw was geweest en zij de vent, wat dan?
Dan ging ie zichzelf thuis vingeren.
underground forever baby
pi_31525359
Ik denk dat je vaak voor Jan Lul zal komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31526298
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef wilwilwel het volgende:
Haha ik heb een ex gehad die een lijst had bij gehouden van wie ze allemaal had "gehad" en hoe vaak ... dat was eerlijk gezegt wel misselijk .... lijst van meer dan 50 namen en bij sommige meer als 10 streepjes

en dat voor een doos die net 18 was geworden .. relatie heeft ook niet echt veel langer geduurt toen ik de lijst zag .. iets te veel in een veel te korte periode


Kijk; af-en-toe een one-night oke dan, misschien was ik wat te streng Máár wat jij daar opnoemt...
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_31526627
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 08:25 schreef Kippetje3 het volgende:

[..]



Kijk; af-en-toe een one-night oke dan, misschien was ik wat te streng Máár wat jij daar opnoemt...
Ach je vergeet ook dat je het van een hele hoop meiden niet kan weten, mijn ervaring is dat ze wat dat betreft niet stilzitten.
pi_31571680
Ik heb 1 keer een echte pure sexafspraak gehad en eerst kneep ik 'm wel, maar uiteindelijk toch gedaan. We hebben elkaar ontmoet op internet, daarna afgesproken en lagen na 1 rode wijn en een half uurtje slap geouwehoer in bed. Ik moet zeggen dat de sex echt fantastisch was. We hebben het een paar weken later zelfs nog eens dunnetjes over gedaan.

Inmiddels is de leuke dame in kwestie getrouwd en ik denk er af en toe nog met voldoening aan terug. Verder weten we vrij weinig van elkaar, maar met de sex was niets mis.

Je moet het wel treffen natuurlijk, maar sexafspraakjes zijn zeker wel spannend en wie weet ook nog heel erg leuk en/ of lekker.
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:21:13 #112
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_36499380
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb 1 keer een echte pure sexafspraak gehad en eerst kneep ik 'm wel, maar uiteindelijk toch gedaan. We hebben elkaar ontmoet op internet, daarna afgesproken en lagen na 1 rode wijn en een half uurtje slap geouwehoer in bed. Ik moet zeggen dat de sex echt fantastisch was. We hebben het een paar weken later zelfs nog eens dunnetjes over gedaan.

Inmiddels is de leuke dame in kwestie getrouwd en ik denk er af en toe nog met voldoening aan terug. Verder weten we vrij weinig van elkaar, maar met de sex was niets mis.

Je moet het wel treffen natuurlijk, maar sexafspraakjes zijn zeker wel spannend en wie weet ook nog heel erg leuk en/ of lekker.
Hoe heb je dat geregeld dan? Hoe weet je dat?
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_36501631
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:21 schreef _oxygen_ het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geregeld dan? Hoe weet je dat?
http://dating.fok.nl natuurlijk.
pi_36515123
waarom niet
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:19:01 #115
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36521690
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:31 schreef GoZaHh het volgende:

het probleem is dat als je een relatie Puur voor sex wil, dat je dan meestal een of andere lelyke nymfomane krijgt
en waar haal je die wijsheid vandaan?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:20:21 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36521737
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk niet dat ik graag een vriendin zou willen die nog nooit een one night stand heeft gehad. Meestal betekent dat toch dat ze emotionele waarde hecht aan seks, en dan doorgaans ook nog eens te veel. Doe mij er maar een die zich als single lekker uit laat wonen als ze daar zin in heeft, en wel zo zeker van zichzelf is om zich niets aan te trekken van anderen wat dat betreft.

Maar goed, de uitzondering bevestigt de regel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36527307
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Mokster het volgende:

[..]

(sex)deet!!!
Aan jou is geen eer meer te behalen...

Christine of Aventura daarentegen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_36554159
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Aan jou is geen eer meer te behalen...

Christine of Aventura daarentegen


Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist.
pi_36554504
Eenmalige, ongeremde sexavontuurtjes zijn meestal de beste...
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:12:29 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36554579
twee keer moet kunnen hoor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36556669
Ik zou het wel doen, mits de chick hot enuff was
pi_36709761
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef wilwilwel het volgende:
Haha ik heb een ex gehad die een lijst had bij gehouden van wie ze allemaal had "gehad" en hoe vaak ... dat was eerlijk gezegt wel misselijk .... lijst van meer dan 50 namen en bij sommige meer als 10 streepjes

en dat voor een doos die net 18 was geworden .. relatie heeft ook niet echt veel langer geduurt toen ik de lijst zag .. iets te veel in een veel te korte periode
Cool toch? Kan ze er tenminste wat van
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_36709799
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef Tranceptor het volgende:

[..]



Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist.
true...

Maar waar had ik die eerder gehoord?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_36713333
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:09 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Eenmalige, ongeremde sexavontuurtjes zijn meestal de beste...
heeft zo zn charmes ja

in ieder geval is het oogstrelende karakter ervan al door jou geregeld zie ik in je fobo
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:19:35 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36713397

Fok is geen datingshow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')