abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 17:34:18 #51
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25459408
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef Bowiefan het volgende:
(want dat is altijd spannend bij de blokker )
Het is inderdaad altijd spannend bij de Blokker Breek me de bek niet los
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:58:01 #52
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25461400
* Meldt!
pi_25461477
en inderdaad, heb 2 foto's achter gelaten en ook de meneer van de blokker moest toegeven dat een mens er meestal niet zo groen uitziet

Dus tot zover de Kodak....
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:13:44 #54
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25461613
Zo het verhuizen zit er op voor vandaag... Het is nog wel een puinzooi in beide woningen, maar ik ben echt doodop dus ik ga eerst even relaxen. Morgen alle kasten enzo wel in elkaar zetten.

Maar internet werkt in elk geval!
  FOK!fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 20:19:02 #55
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25461699
Hey sub! beetje geluk wat je wilde doen in de eerste dag?

En bowiefan, das best vaag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 20:24:08 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25461767
Beste mensen, ik ben klaar met Fok!

Aanleiding is dit topic FOK! heeft ook grenzen waarin nogal halsstarrig wordt volgehouden door de baas van het spul dat filmpjes met dierenmishandeling moeten kunnen.

Jammer maar het is niet anders, ik hou ermee op, als mod, als user, als wat dan ook, ik zet hier geen poot meer over de drempel.

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25462374
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef Ouwesok het volgende:
Beste mensen, ik ben klaar met Fok!
Aanleiding is dit topic FOK! heeft ook grenzen waarin nogal halsstarrig wordt volgehouden door de baas van het spul dat filmpjes met dierenmishandeling moeten kunnen.
Jammer maar het is niet anders, ik hou ermee op, als mod, als user, als wat dan ook, ik zet hier geen poot meer over de drempel.
Ik heb me door een groot deel van het topic geworsteld, zonder dat ik het filmpje heb bekeken, maar als ik het goed begrepen heb, was het geen misplaatste grap, maar meer een poging om te laten zien hoe debiel sommige mensen met dieren omgaan. In dat kader is het plaatsen van zo'n filmpje wellicht nog steeds onsmakelijk, maar de rest van de heisa gaat echt aan mij voorbij.
...niet geschoten is altijd mis...
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:14:38 #58
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_25462475
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef Ouwesok het volgende:
Beste mensen, ik ben klaar met Fok!

Aanleiding is dit topic FOK! heeft ook grenzen waarin nogal halsstarrig wordt volgehouden door de baas van het spul dat filmpjes met dierenmishandeling moeten kunnen.

Jammer maar het is niet anders, ik hou ermee op, als mod, als user, als wat dan ook, ik zet hier geen poot meer over de drempel.

Fijn dat je mij ook even op de hoogte heb gesteld
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_25462601
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:59 schreef Bowiefan het volgende:
fijn zo'n post die er een uur over doet online te komen

ik weet dat ook wel Rewimo, maar goed PdeH wil graag in april....
van mij mag het ook wel een eind later, die kaartjes zijn tot eind augustus houdbaar
Het maakt mij niet uit hoor , maar na half april heb ik weer tijd hoop ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25462668
Een zeer groot gedeelte van het Fok-forum gaat over zaken die me niet interesseren of waar ik me te pletter aan zou kunnen ergeren als ik er de tijd voor nam. Ik heb echter vanaf het begin mezelf voorgenomen om mijn bezoekjes te beperken tot topics die over dingen gaan die met mijn hobby fotografie te maken hebben en die ik ook nog eens kan waarderen.
De pure shit waar het in het gewraakte topic over gaat zal door zeer weinigen van ons Fok-hoekje gewaardeerd kunnen worden, daarvan ben ik overtuigd.
Ik voel me in deze hoek in goed gezelschap, waarvoor ik me niet hoef te schamen dat ik me er bij thuis voel. Ik pieker er niet over vanwege zo'n shit-affaire in een heel andere hoek van Fok! deze club de rug toe te keren.

[edit]
Overigens had ik het als moderator (die ik nu eenmaal niet ben) waarschijnlijk wel verwijderd en dan was ook daarover een rel losgebarsten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Borelius op 10-03-2005 21:33:50 ]
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25462897
Ik ben het met Borelius eens.

Kun je niet gewoon blauw blijven?
pi_25462964
ik heeft ook de hele discussie doorgenomen.
ben het er NIET mee eens ( dat dit artikel/filmpje ) blijft staan op fok.

MAAR ben het weer wel eens met oceanix en borelius

dus OUWESOK: ook van deze kant verzoek om te blijven
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_25462990
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef Ouwesok het volgende:
Beste mensen, ik ben klaar met Fok!

Aanleiding is dit topic FOK! heeft ook grenzen waarin nogal halsstarrig wordt volgehouden door de baas van het spul dat filmpjes met dierenmishandeling moeten kunnen.

Jammer maar het is niet anders, ik hou ermee op, als mod, als user, als wat dan ook, ik zet hier geen poot meer over de drempel.

Zouden we niet beter alle fot.fokkers op kunnen roepen in het topic FOK! heeft ook grenzen te posten dat ze het niet eens zijn met de beslissing van Danny om het filmpje te laten staan? Is maar een idee, hoe meer mensen tegen hoe beter.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 21:52:43 #64
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25463061
Het is geen kwestie van blauw blijven of niet. Ik vertrek hier helemaal.

Het gaat me niet om de inhoud van het filmpje maar het feit dat dit hier maar moet kunnen. Resultaat is dat ik voor mijn omgeving verborgen moet houden dat ik 'iets' met die site doe, ook al is dat in een hele andere hoek.

Zou het mijn werkgever betreffen, dan nam ik per direct ontslag, zou het familie betreffen, dan flikkerde ik ze per ommegaande de deur uit. Nogmaals, een site die dierenmishandeling propagandeert wens ik niet aan mee te werken, of er zelfs maar aanwezig te zijn.

Na vanavond geef ik mezelf dan ook een permbanaangezien ik zelf de enige ben die ik kan bannen

Spijtig in een aantal opzichten, maar het is niet anders.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25463190
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:48 schreef stil het volgende:

[..]

Zouden we niet beter alle fot.fokkers op kunnen roepen in het topic FOK! heeft ook grenzen te posten dat ze het niet eens zijn met de beslissing van Danny om het filmpje te laten staan? Is maar een idee, hoe meer mensen tegen hoe beter.
Denk niet dat dat veel zin heeft eigenlijk. Sterker nog....ik ga me daar niet tussen bemoeien. Ik weet nu ook weer waarom ik me beperk in mijn FOK-activiteiten tot slechts een paar subforums
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25463251
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
Na vanavond geef ik mezelf dan ook een permbanaangezien ik zelf de enige ben die ik kan bannen
Je kan niet bannen.....hooguit een verzoek daartoe indienen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25463323
Ouwesok,
Je standpunt is helder, je boosheid oprecht en terecht. Hoewel ik het buitengewoon spijtig vind, dat je dit zo meent te moeten doen, kan ik slechts respect hebben voor je principiële standpunt. Er is echter één punt in je betoog wat ik in het gewraakte topic niet heb kunnen terugvinden en dat is dat dierenmishandeling gepropagandeerd wordt. Danny keurt het principiëel ook af, maar meent dat zijn verantwoordelijkheid niet zover hoeft te gaan in deze dat hij het dient te verwijderen. Hoewel ik dat niet met hem eens ben, is daaruit concluderen dat Fok! dit dus propageert voor mij een stap te ver.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25463374
Ouwesok
Ik respecteer je mening en wens je veel suc6 bij wat je gaat doen

tabee ( en hopelijk toch nog eens tot ziens )
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 22:09:28 #69
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25463399
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:05 schreef Borelius het volgende:
Ouwesok,
Je standpunt is helder, je boosheid oprecht en terecht. Hoewel ik het buitengewoon spijtig vind, dat je dit zo meent te moeten doen, kan ik slechts respect hebben voor je principiële standpunt. Er is echter één punt in je betoog wat ik in het gewraakte topic niet heb kunnen terugvinden en dat is dat dierenmishandeling gepropagandeerd wordt. Danny keurt het principiëel ook af, maar meent dat zijn verantwoordelijkheid niet zover hoeft te gaan in deze dat hij het dient te verwijderen. Hoewel ik dat niet met hem eens ben, is daaruit concluderen dat Fok! dit dus propageert voor mij een stap te ver.
Mijn standpunt hierin mag helder zijn: laten staan = propaganderen.

Het is voor de makers van dit filmpje natuurlijk een fraaie overwinning, en als dit vandaag 'moet kunnen' wil ik absoluut niet weten wat er morgen allemaal moet kunnen.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 22:27:25 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25463785
Ik vind het ook belachelijk dat ze zo'n filmpje laten staan. En ik begrijp je standpunt, Sok (we hebben er al op msn over gesproken daarnet - ter info voor de anderen). Maar ik vind het ontzettend jammer dat het je zo hoog zit dat je op gaat stappen

Hopelijk wordt je signaal opgepikt (maar ik vrees het ergste...)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 22:40:14 #71
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_25464110
Vanzelfsprekend respecteer ik je beslissing, maar ik vind het vreselijk dat dit je zo hoog zit dat je vertrekt. In de paar keer dat ik je bij meetings heb ontmoet heb ik je leren kennen als iemand waar je als beginner in de fotografie erg veel van kan leren, alhoewel jij de eerste zal zijn die roept dat je het moet leren door vooral veel foto's te maken..

Als ik je berichten zo lees heb je je beslissing al genomen, en ik heb niet de illusie dat ik degene ben die je om kan praten, maar ik zou het toch erg prettig vinden als je je zou bedenken. Ik heb veel gehad aan tips die ik van je gelezen/gehoord heb en ik denk dat er een hoop beginners (en gevorderden) zijn die iets aan je berichten hebben.

Overigens, ik heb het filmpje niet gezien, heb wel gelezen waar het over ging en heb het betreffende topic ook doorgelezen. En ik zou het betreffende filmpje ook het liefst nu van de aardbol zien verdwijnen en de makers van dat filmpje erbij, echter, ik zie Fok ook als een aantal losse onderdelen. En 2 onderdelen (FP en forum) gebruik ik wel, andere (allerlei sport-managers, weblog, fotoboek e.d.) gebruik ik niet en daar voel ik me ook absoluut niet mee geassocieerd.
pi_25464157
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Het is voor de makers van dit filmpje natuurlijk een fraaie overwinning, en als dit vandaag 'moet kunnen' wil ik absoluut niet weten wat er morgen allemaal moet kunnen.
Het is beslist geen overwinning, want het was al geen wedstrijd. Ze hebben zich, evenals degene die dit plaatst, bekend gemaakt als rand-debielen van de ergste soort. En dan moet ik hierbij direct een kanttekening plaatsen dat een 'normale geestelijk gehandicapte' ver boven dit niveau uitsteekt!

Ik vind ook niet dat dit moet kunnen en wat ons nog staat te wachten, ik wil het liever ook niet weten, je zou er misselijk van worden.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25464173
Oeps, foutje....
[zelfde bericht 2 keer, deze dus veranderd....]

[ Bericht 79% gewijzigd door Borelius op 10-03-2005 23:22:49 ]
...niet geschoten is altijd mis...
  FOK!fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 22:43:30 #74
73911 ultra_ivo
pi_25464187
Ik kom regelmatig op fok posts tegen die niet alleen bedenkelijk zijn, maar zelfs op gespannen voet staan met de wet. Daar heb ik al verschillende keren m'n problemen mee gehad. Maar ik ga daarom niet weg. Regelmatig probeer ik tegengas te geven. Dat levert me vaak behoorlijk wat felle reactie's op POL of NWS op. Het zij zo. Maar om dan de leuke hoekjes van fok op te geven, dat gaat me veel te ver. Wel kan ik met je meevoelen voor wat betreft het 'geheim' houden van je activiteiten op fok. Ik loop er ook niet mee te koop, juist vanwege de rotzooi die in sommige subfora staat. Wat mij betreft mag er veel strenger gemodereerd worden, alleen al het verwijderen van de posts die op gespanenn voet staan met de wet zou fok al een stuk aangenamer maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 23:06:36 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25464734
Maar hoe kun je streng modereren als de baas van het spul dit soort dingen goedkeurt. Ik denk dat dat is wat Ouwesok het meest dwars zit (toch, Sok?).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')