abonnement Unibet Coolblue
pi_1795833
Zo, een vers topic, want er zijn nog zat dames die aan het zwangeren zijn!

Jaaa vooruit...ook de mannen, alhoewel die geen 8 pond zware baby uit hun kleinste gaatje hoeven te persen....you give that a try my boy, and call yourself a man!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 02-10-2001 13:54]

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:48:23 #2
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1795926
En de heren dan ???O-)
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:51:39 #3
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1795970
Natuurlijk zal Danny hier ook af en toe verslag moeten doen over het leegmaken van de kotsbakjes.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1795975
Waar is deel 4 gebleven ?????
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:52:54 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1795979
Even een lijstje met wie wat en hoe :

Zwanger met uitgerekende datum :


2 december 2001 : Rosa Evita
3 december 2001 : Jessie
12 december 2001 : Mooni
13 december 2001 : Dinus
2 februari 2002 : Gaoxing
8 mei 2002 : Knorretje

Vervolg van Zwangerschap en babies deel 4

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 02-10-2001 13:57]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1795990
Oeps, zie het al.....naar beneden getransporteerd
pi_1798461
Daar ben ik weer.
Heb net 2 hele leuke klamboes gekocht voor boven de wieg. Was al helemaal verliefd op die dingen, maar bij babystunter waar we ons kamertje gekocht hadden waren ze 280 gulden. Nou echt niet normaal. Bij prenatal waren ze 180 piek vind ik nog absurd. En nu heb ik ze voor 50 piek bij de blokker. Een roze (fuchsia) en een paarse. Echt tof. Zijn wel ietsie anders, maar erg mooi. Joepie en dan vrijdag het kamertje. Ze hadden ze ook nog in het ivoorwit. Ook erg mooi maar wij hebben een wit kamertje, dus dat staat er niet echt leuk bij. Dus dames als jullie nog een klamboe voor boven het ledikantje zoeken. Snel naar blokker, want wij hebben verschillende filialen moeten bellen omdat ze bij meerdere al uitverkocht waren.
Vanavond weer naar zwangerschapsyoga. We gaan de weeen wegmasseren. Nou ja de mannen dan. Word lachen met mijn man met zijn hand in het gips. Hij zal het met 1 zielige linkerhand moeten doen, zielige ik, hahaha


Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:14:48 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1798596
Dinus, een meisje, onwijs leuk! Toen ik de eerste keer bij de verloskundige kwam, en we het hartje hoorden, zei ze: vast een meid, dat hartje klopt zo snel. Ha leuk, dachten wij, een meisje. Daar ga je je dus helemaal op instellen. Tot de uitslag van de punctie kwam... Ik moest echt helemaal omschakelen! Ik krijg een zoon, ik krijg een zoon... liep ik maar in mezelf Maar het idee wende heel snel en nu kan ik me eigenlijk niet voorstellen hoe het zou zijn om een meisje te hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:25:46 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1798662
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:52 schreef Lois het volgende:
Even een lijstje met wie wat en hoe :
ja Lois vooral dat hoe
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 19:42:27 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1799232
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:25 schreef just me het volgende:

[..]

ja Lois vooral dat hoe


En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 oktober 2001 @ 03:20:33 #11
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1802556
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:53 schreef jessie het volgende:
Dus dames als jullie nog een klamboe voor boven het ledikantje zoeken. Snel naar blokker, want wij hebben verschillende filialen moeten bellen omdat ze bij meerdere al uitverkocht waren.
Ja zeg, en weet je hoever dat fietsen is?

Geen Blokker-klamboe voor Buikkie dus, want sinds zaterdagnacht zijn we, na een tamelijk rampzalige reis, weer op Guam. En nu is het even wennen aan de warmte en het tijdsverschil. Ook op de heenweg bleek dat laatste zwanger moeilijker te zijn dan niet-zwanger, trouwens, dus het zal wel een paar weekjes gaan duren.

Buikkie heeft alles goed doorstaan, en roert zich fanatiek, dag-in-dag-uit. Hij krijgt duidelijk wat minder ruimte daarbinnen, en heel regelmatig voel ik hem duidelijk omdraaien. Voor hubby is het helaas allemaal nog niet te voelen, hoewel we vannacht wel heel goed konden voelen waar z'n bolletje lag. Oh, en sinds pakweg een week heeft hij een nieuw spelletje: zoek pappa's hand op mama's buik. Al met al laat 'ie me de hele dag door steeds lachen....

Dinus: leuk hoor, om te weten wat het wordt! Hier wijzen werkelijk alle bakerspraatjes ook op een meid, maar hubby blijft stug volhouden dat het dat niet is. We zullen zien... Sterkte met het wachten op de uitslag van je onderzoek!

[Dit bericht is gewijzigd door Gaoxing op 03-10-2001 03:26]

  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2001 @ 11:42:37 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1803592
Vandaag zijn we naar de orthopeed geweest voor Eva's heupjes.
Na een kort gesprek en een onderzoek was de conclusie van de arts :"niets mis met die heupjes, gewoon strakke spieren en veel spierkracht."
Ik vroeg nog waarom dan de paniek bij het consultatiebureau. Daarop mompelde de arts iets van "consultatiebureau en paniek gaan goed samen......".
Wij zijn in ieder geval ontzettend opgelucht, we moeten gewoon veel bewegen met Eva en dan komt het allemaal goed.
Pfff storm in een glas water dus.

Inmiddels lijkt Eva ook weer wat op te knappen. De hele erge aanvallen van benauwdheid zijn wat afgenomen en het hoesten klinkt ook minder ernstig. Mag ook wel na bijna een week.
Gelukkig slaapt ze sinds vannacht een stukje beter, word niet meer elk uur ontzettend benauwd wakker. Dat is voor ons ook wel lekker want ik sta soms op mijn benen te zwaaien van vermoeidheid. Jeroen en ik draaien ploegendiensten om zo toch nog wat slaap te krijgen .

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1803691
Blij dat het met de meeste zo goed gaat.

Een geruststelling voor Lois en Clark neem ik aan.
Nu nog even die verkoudheid helemaal weg en dan kunnen jullie ook weer beter slapen.

Begin nu toch wel benieuwd te worden naar het verhaal van No Nick. Kozzie vertelt veel te weinig

  woensdag 3 oktober 2001 @ 12:10:12 #14
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1803761
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 11:42 schreef Lois het volgende:
"consultatiebureau en paniek gaan goed samen......".
Pfff, dat blijkt! Maar blij te horen dat het gewoon goed is met Eva's heupjes, en dat het verder ook een beetje beter gaat. Hang in there meid
pi_1803968
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:51 schreef KingShakur het volgende:
Natuurlijk zal Danny hier ook af en toe verslag moeten doen over het leegmaken van de kotsbakjes.
En het lijkt wel of er geen einde aankomt
Na een dikke week ziektewet vanmorgen weer geprobeerd te werken, zonder succes, want zit inmiddels weer thuis

Voel me lamlendig, brak, moe, lusteloos en bovenal misselijk. Alles wat ik eet komt er met zelfde gang weer uit, en eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten. Zwanger zijn is helemaal niet leuk

Krijg vanmiddag zetpillen tegen de misselijkheid en moet vrijdag weer naar de huisarts....


van een misselijk varkentje

  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2001 @ 12:47:55 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1804024
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:41 schreef Knorretje het volgende:


Zwanger zijn is helemaal niet leuk


Ach gossie
Het word wel nog ontzettend leuk hoor, het heeft bij jou alleen even tijd nodig.
Hou je taai!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1804302
Jessie, wat leuk dat je die klamboes hebt gevonden bij Blokker, ik vond het ook achterlijke prijzen bij Beterbaby enzo! Misschien haal ik er ook nog wel eentje.

lois: Gelukkig is alles oke met Eva, wat zul je opgelucht zijn. Jammer dat er soms zo onnodig paniek gezaaid wordt, wer maken het allemaal wel eens mee geloof ik.

Knorretje: Balen dat je zo beroerd bent, ik ben niet zo misselijk geweest als jij, maar ik vind wel het gevoel heel herkenbaar. Je hebt er zolang naar uitgekeken om zwanger te zijn en nu voel je je zo ellendig. Het is niet echt een troost maar veel vrouwen zullen je gevoel sterk herkennen.


Rewimo: We zouden raar kijken als het straks toch een jongen blijkt te zijn, en ook al vind ik dat net zo leuk, het zou een hele omschakeling moeten worden! Maar dan ga ik een poosje naar de foto's van jullie mannetje kijken om me een beetje in te leven

Goaxing: Je voelt het bolletje duidelijk liggen, schrijf je... ligt het al beneden? Bij mij wel en zo af en toe drukt het zo hard op mijn blaas dat ik niet meer rechtop kan staan en voorovergebogen naar de wc loop

Verder allemaal bedankt voor de gelukwensen met ons "wichtje'

Zolang er was is, is er leven.
pi_1805305
Positieve verhalen allemaal! Behalve voor ons Knor...agossie, misselijk zijn zuigt Eva wordt later hardloopster of voetbalster, met die sterke beenspiertjes..

Ben ook zeeeeer benieuwd naar NoNick....

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 3 oktober 2001 @ 17:07:03 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1806123
Ach gos Knorretje Kop op meid, als het goed is, is die misselijkheid min of meer tijdelijk. Maar het klinkt wel heel erg herkenbaar: eigenlijk dolblij dat je eindelijk zwanger bent, maar dat het zo zou zijn hadden ze er niet bij verteld he? Ik heb tot de 15e week ook wel eens liggen huilen "Ik wil niet meeheeeheeeer", gewoon omdat ik niet meer op m'n benen kon blijven staan als er dagenlang geen hap eten in m'n maag was gebleven, en bovendien ieder beetje energie wat ik nog had werd opgeslurpt door dat wurmpie.

Veel is er echt niet tegen te doen, je kunt eigenlijk alleen maar jezelf verwennen met dingen die wel gaan. Bij mij hielp de 'crackertruc' een beetje ('s morgens voor je ook maar aanstalten doet je bed uit te komen een paar crackertjes eten en dan nog een kwartiertje rustig blijven liggen), fruit bleef er wel eens in, en als niets anders wilde (ik had ook grote moeite met gewoon water) kleine slokjes Sprite.

Heel veel sterkte!

pi_1806651
Voor de liefhebbers:

Vanavond om 22.55 een documentaire over een vrouw zonder armen die een kindje krijgt.
Het lijkt mij erg boeiend om te zien hoe zij zich redt met haar handicap.

( er staat ook een stukje over deze docu in film/tv zie ik net)

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 03-10-2001 19:13]

Zolang er was is, is er leven.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:16:23 #21
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_1808247
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 11:56 schreef Kleintje het volgende:

Begin nu toch wel benieuwd te worden naar het verhaal van No Nick. Kozzie vertelt veel te weinig


Tsja, mannen hè?

Kan hier niet eens meer rustig kramen zeg.. stelletje zeurmutsen

Zaterdagmorgen begon met het gevoel dat ik ongeveer 10 keer ongesteld ging worden... af en toe een wee.. en ik dacht nog dapper "ik trap er niet wéér in.. het is nix..."

Om 1 uur begon het er toch wel ernstig op te lijken dat er toch wel iets aan de hand was, maar nog wilde ik het gewoon niet geloven.. Treintje zat er in en zou daar nog wel ff blijven ook...

Rond 3 uur 's middags ging ik toch maar naar bed omdat ik me niet helemaal lekker voelde.. even later kwam Kozzie boven en heb ik hem de VK maar laten bellen.
Die kwam rond 4 uur kijken en toen bleek ik al 6 cm ontsluiting te hebben.. dat heeft ze nog een keer moeten herhalen want ik geloofde het niet helemaal.. 6 cm dan zou ik toch veeeeeeeel meer pijn moeten hebben?
(zie je dat Catoot?)
Maar goed, Kozzie kon mijn zuster bellen die onmiddelijk vanuit Lelystad kwam aanracen

De vliezen bleven lekker waar ze zaten dus de VK stelde voor ze maar door te prikken... toen bleek het vruchtwater groen te zijn, maar tijd om naar het ziekenhuis te gaan was er niet en ze durfde het gewoon thuis aan..

Niet heel lang daarna kreeg ik toch wel de drang om te persen, en dat kon inmiddels idd ook al.. na 30 minuten was daar onze prachtzoon.. Duco Yannik...
Heel rustig, maar ook heel snel thuis geboren onder het toeziend oog van Papa, Tante Sonja en natuurlijk Nanette, onze verloskundige..

Dit is wel een verkorte uitgave, maar IK BEN NOG AAN HET KRAMEN JAH!

Ik ga weer ff verder genieten van onze zoon.. als ik hem uit de armen van zijn vader gerukt krijg...

Veel liefs en sterkte voor alle nu nog zwangeren, en speciaal een dikke knuf voor Moussy

Nicky...

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2001 @ 21:30:29 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1808404
Nicky wat prachtig. Ik weet dat je er vreselijk tegenop zag en ik ben zo blij dat het zo rustig is gegaan.
Ga lekker genieten van je heerlijke knulletje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1809566
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 21:16 schreef No Nick het volgende:

Kan hier niet eens meer rustig kramen zeg.. stelletje zeurmutsen

Dit is wel een verkorte uitgave, maar IK BEN NOG AAN HET KRAMEN JAH!



Heel erg bedankt dat je ondanks dat je aan het kramen bent (doe je normaal ook, onzin uitKRAMEN) toch je verhaal hebt verteld.

Ben blij voor je dat alles goed is gegaan en lekker thuis.
Geniet er maar lekker van en overlaad ons daarna met alle verhalen, foto's, problemen etc.

Dikke

  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 00:18:36 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_1810218
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 12:41 schreef Knorretje het volgende:

[..]

En het lijkt wel of er geen einde aankomt
Na een dikke week ziektewet vanmorgen weer geprobeerd te werken, zonder succes, want zit inmiddels weer thuis

Voel me lamlendig, brak, moe, lusteloos en bovenal misselijk. Alles wat ik eet komt er met zelfde gang weer uit, en eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten. Zwanger zijn is helemaal niet leuk

Krijg vanmiddag zetpillen tegen de misselijkheid en moet vrijdag weer naar de huisarts....


van een misselijk varkentje


ruilen ???

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 00:22:04 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_1810239
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 21:16 schreef No Nick het volgende:

[..]

Veel liefs en sterkte voor alle nu nog zwangeren, en speciaal een dikke knuf voor Moussy

Nicky...


dank je wel

wat heerlijk lijkt me dat trouwens een super snelle bevalling

en wat een vreselijk mooi kereltje... ennuh is ie al uitgehuwelijkt ?? Ik heb nog een mooie dochter van 2 in de aanbieding

Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')