abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:46:23 #1
2738 Knut
Loyal Dog
pi_25426882
Goedemiddag medelurkers.

We kunnen natuurlijk geen van allen doorhebben wie nou precies allemaal wat doet en zegt op de diverse plekken in het onzin forum. (Laat staan heel het fgrum). Kom je nou tijdens het dagelijkse lurken in de slowchat reeksen waar je graag bij zou willen horen weer eens iemand tegen die nogal erg hoogmoedig aan het reageren is. Meld het dan hier. Er is namelijk NIKS leuker dan iemand keihard op zijn bek te zien gaan tegen de wat meer verbaal getalenteerde mensen.

Voor men begint met naar mij te wijzen. Ik ben op geen enkel moment ook maar enigzins van mening dat ik bij de verbaal getalenteerde mensen hoor.

Ik wil wel even iemand nomineren:
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ben je mod, maar voel je dat de toenemende druk van de zogenaamd grappige users je tot wanhoop drijven waardoor je je functie niet meer uit kan voeren?
Hij is er helemaal van overtuigd dat mijn ergenissen in het FB topic mijn functie beinvloeden maar heeft op geen enkele manier door dat hij gewoon een zuurgraad aan het bereiken is die tot deleten of bannen kan leiden.

Ik hou mij aanbevolen voor meer "hoogmoed komt voor de val" situaties over het forum her en der.

Vriendelijke groet,

Knut.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_25426945
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:46 schreef Knut het volgende:

Ik hou mij aanbevolen voor meer "hoogmoed komt voor de val" situaties over het forum her en der.
Ik wil je nominatie even afwijzen Knut.
Om te kunnen vallen, moet je toch eerst op een enige hoogte komen, anders is het hooguit struikelen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:24:31 #3
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25427274
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:46 schreef Knut het volgende:

Hij is er helemaal van overtuigd dat mijn ergenissen in het FB topic mijn functie beinvloeden maar heeft op geen enkele manier door dat hij gewoon een zuurgraad aan het bereiken is die tot deleten of bannen kan leiden.
pi_25427686
Dan voel je je genaaid .
pi_25427759
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik wil je nominatie even afwijzen Knut.
Om te kunnen vallen, moet je toch eerst op een enige hoogte komen, anders is het hooguit struikelen .
Ik dacht dat ik erin bléef.

pi_25427764
Een verkapt naamtopic

Knuttiewuttie toch, stoken is not done, dat moet je toch weten als mod zijnde!

Daar komt bij dat er een duidelijke scheiding bestaat tussen de menig van sommige crewleden en sommige users, en het mag toch algemeen bekend zijn dat men wat minder gelukkig is met de positie die jij (bijna niet meer) bekleed in de crew

In een groot bos kappen ze ook oude bomen om plek te maken voor jonge nieuwe, betere, verse en kanshebbende boompjes. Misschien moet jij er binnenkort ook wel aan geloven. Met de grillen die de crew de laatste tijd vertoont, in het speciaal tijdens het selecteren van nieuwe leden, loopt iedere functie op de tocht, toch?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25427786
Goed gezegd, dubbel t.
pi_25427831
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
In een groot bos kappen ze ook oude bomen om plek te maken voor jonge nieuwe, betere, verse en kanshebbende boompjes.
Gut zeg, verkloot het milieu in 2 stappen.

Als je het in je jonge jaartjes niet tussen de oude bomen weet te redden, ben je je stukje grond gewoon niet waard. Op kasplantjes die aan het handje gehouden moeten worden omdat ze het anders niet redden zit niemand te wachten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_25427872
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Gut zeg, verkloot het milieu in 2 stappen.

Als je het in je jonge jaartjes niet tussen de oude bomen weet te redden, ben je je stukje grond gewoon niet waard. Op kasplantjes die aan het handje gehouden moeten worden omdat ze het anders niet redden zit niemand te wachten.
Mooi gezegd, alleen jammer dat jij ermee kwam en niet de persoon voor wie hij bedoeld was

OT: Mijn jonge jaartjes zijn allang geweest, ik behoor al niet meer tot de newbie-club. Dat ik af en toe nog eens lekker schenen schop is geen kwestie van niet weten, maar leuk vinden
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25427960
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:20 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Mooi gezegd, alleen jammer dat jij ermee kwam en niet de persoon voor wie hij bedoeld was

OT: Mijn jonge jaartjes zijn allang geweest, ik behoor al niet meer tot de newbie-club. Dat ik af en toe nog eens lekker schenen schop is geen kwestie van niet weten, maar leuk vinden

tot welke groep behoor je dan
pi_25427993
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:29 schreef sir_dalord het volgende:

[..]


tot welke groep behoor je dan
Ik vorm mijn eigen factie op dit olijke jongerenforum. Eenieder die zich geroepen voelt, mag mij volgen. Eenieder die zich daar niet toe geroepen voelt kan doodvallen.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25428038
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:32 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik vorm mijn eigen factie op dit olijke jongerenforum. Eenieder die zich geroepen voelt, mag mij volgen. Eenieder die zich daar niet toe geroepen voelt kan doodvallen.
owkee, dat betekent dus dat ik door omstandigheden je niet kan terugbetalen
pi_25428146
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:36 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

owkee, dat betekent dus dat ik door omstandigheden je niet kan terugbetalen
Ik stuur wel een post mortum factuur naar ijzendijke.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:03:07 #14
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25428306
Goed topic Knut. Bij een gebrek aan Dagonet, die waarschijnlijk niet in dit topic durft te komen ( ), wil ik je graag wijzen op een taalkundig onvolkomenheidje in de TT.

De aanhalingstekens zijn namelijk ietwat verkeerd gepositioneerd. In mijn ogen kun je de TT beter veranderen in het volgende:
1Het "hij valt bijna op zijn donder" meldpunt

De volgende constructie voldoet eventueel ook:

1Het "Hij valt bijna op zijn donder"-meldpunt
pi_25428330
^o)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:47:15 #16
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25428870
ik snap het nut van dit topic niet echt, als die gozer een ban verdient dan merkt hij (en wij) het vanzelf wel, dat hoeft toch niet van tevoren aangekondigd worden?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:28:32 #17
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25429314
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:47 schreef Molluck het volgende:
ik snap het nut van dit topic niet echt, als die gozer een ban verdient dan merkt hij (en wij) het vanzelf wel, dat hoeft toch niet van tevoren aangekondigd worden?
quote:
die tot deleten kan leiden.


  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:32:10 #18
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_25429350
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]


Om te kunnen vallen, moet je toch eerst op een enige hoogte komen, anders is het hooguit struikelen .

zo toepasselijk idd!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:32:26 #19
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_25430030
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:32 schreef Ruis het volgende:

[..]


zo toepasselijk idd!
Je moet het wel van de inkoppertjes hebben he?

[ Bericht 2% gewijzigd door Anguisy op 08-03-2005 20:48:20 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:44:24 #20
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_25453470
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:32 schreef Anguisy het volgende:

[..]

Je moet het wel van de inkoppertjes hebben he?
Die zijn dan ook het makkelijkst (als je ze weet te plaatsen en het goede moment weet te vinden).
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:47:12 #21
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25453526
kliekjes aanmeld topic?
apart.
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_25453574
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:47 schreef nossio het volgende:
kliekjes aanmeld topic?
apart.
Meh. Meer een 'poging-tot-htt-bash-topic'. Jammer dat die heikneuters het meestal na 2 posts de man voor gezien houden bij gebrek aan inspiratie.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:52:46 #23
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25453615
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:50 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Meh. Meer een 'poging-tot-htt-bash-topic'. Jammer dat die heikneuters het meestal na 2 posts de man voor gezien houden bij gebrek aan inspiratie.
niet dus...jammer
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_25453837
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 09:50 schreef HTT-Thalan het volgende:

Meh. Meer een 'poging-tot-htt-bash-topic'.
Hier geef ik je wel gelijk in. Verder bevat deze topic imho weinig potentie. Als het vragen om sloten niet aan banden gelegd was, zou ik er geen moeite mee hebben om een dergelijke actie op deze topic toe te passen.
pi_25453973
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:08 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Hier geef ik je wel gelijk in. Verder bevat deze topic imho weinig potentie. Als het vragen om sloten niet aan banden gelegd was, zou ik er geen moeite mee hebben om een dergelijke actie op deze topic toe te passen.
TS' potentie tot het openen van leuke, cq succesvolle bashtopic is net zo aanwezig als zijn vrouwelijke collega op onzin.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')