abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 16:26:09 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25314647


Based on simple riffs and often tropical and latin imagery, "Jalamanta" slowly unwinds its grooves and trips without ever raising its voice to a shout. With Brant responsible for all the instruments and songrwriting (except for one song), you could say that this is the yin to Kyuss and Fu Manchu's yang.
Drew

JALAMANTA is easily in my top ten albums of all time. The only thing I dislike about listening to it is that it ends. Its just smooth groove after smooth groove. It almost reaches a euphoric level. I have had Jalamanta since its release and a week rarely goes by without several listens. It will be the soundtrack to my summer night smoke sessions, I can tell you that much. There is no one label that can be placed on this album. All I can say it that if you are a fan of rock music on any level, you should own this masterpiece. Brant is the man!
HEDROC

Jalamanta has been my favorite thing Brant has ever done and my CD copy has had its case melted in the dessert sun, been dragged accross hundreds of miles of road trips, and been left on repeat for hours upon hours of love makin nights, drinkin nights, smokin nights, or just plain "fuck I'm tired and beat down play me something to soothe my soul" nights.
koi





Stoner Central #1: Behind the Wall of Sleep
Stoner Central #2: Blues For the Red Sun
Stoner Central #3: To the Center
Stoner Central #4: In search of...
Stoner Central #5: Dopesmoker
Stoner Central #6: Sea of Tranquillity
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 16:31:06 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25314704
Ontbrak nog in de openings post
quote:
Call It whatever you like - stoner rock, desert rock, doom rock, just plain old rock and you come up with the best rock and roll created by the best bands currently busting their ass to bring you their sounds. This music is a blend of the best of 70's rock and roll with modern experimental riffs and beats. This is what makes 'stoner/doom rock' the best underground music scene since the 'Seattle' scene hit.
En in de titel mag nog een dubbelepunt

En TimoBasso, ik ga niet naar Mastodont/Dozer - het worden TheDwarves
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:26:48 #3
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25315298
Zal ik dat stuk nog in de OP zetten?

-edit- ach laat maar.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:30:43 #4
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25315341
Jalamanta

- Ken niets van The Dwarves denk ik.
- Zeke komt de 6e in de Effenaar, weet nog niet of ik ga.
- Mastodon in Nijmegen zal wel uitverkocht zijn inmiddels.

-edit- beetje orde in de chaos.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:55:17 #5
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25316599
ik heb een beetje een stoner dipje de laatste tijd..

focus me meer op de blues en country tegenwoordig


*ik ben trouwens al trots op onze topic's
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 18:59:38 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25316652
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:55 schreef TimoBasso het volgende:

focus me meer op de blues en country tegenwoordig
Ook niets mis mee. Ik neem aan dat je stevig aan de Hank Williams bent ...

Een beetje tussen de blues en de stoner (niet heel heavy wel heel "groovy" en behoorlijk 60s achtig): Little Barrie (met de CD We are little barrie). Erg leuk!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:07:47 #7
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25316766
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:59 schreef Doc het volgende:

[..]

Ook niets mis mee. Ik neem aan dat je stevig aan de Hank Williams bent ...

Een beetje tussen de blues en de stoner (niet heel heavy wel heel "groovy" en behoorlijk 60s achtig): Little Barrie (met de CD We are little barrie). Erg leuk!
uncle tupelo,ryan adams,drive by truckers.. heerlijk

Zelfs Nick Cave and the bad seeds.. luister ik hederdaags na
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 maart 2005 @ 19:34:02 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25317146
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:07 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

uncle tupelo,ryan adams,drive by truckers.. heerlijk
Van alle drie heb ik ook een CD. Een muziekstroming war ik ook wel een zwak voor heb (maar dat wist je al aangezien je post in Country, Blue Grass & Blues - dat topic is ook al weer twee-en-half jaar oud )
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:07 schreef TimoBasso het volgende:

Zelfs Nick Cave and the bad seeds.. luister ik hederdaags na
Heb ik ook pas vrij laat weten waarderen (mn Let Love in vinnik OK)

Maar laten we on-topic blijven: ik verheug me al behoorlijk het 10e Roadburn festival
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:51:50 #9
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25317403
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:34 schreef Doc het volgende:

[..]
Heb ik ook pas vrij laat weten waarderen (mn Let Love in vinnik OK)

Maar laten we on-topic blijven: ik verheug me al behoorlijk het 10e Roadburn festival
ik ook..

K'vind alleen jammer.. dat Los Natas,Nebula geen plaats verdient op Roadburn.. die bands zijn dat meer dan waard... Walter wakker worden!

Zaterdag was het trouwens lachen opstap hiero in Weert,Ik kwam een paar jongens tegen,die pobeerde mij wijs te maken hoe gaaf wel niet Brant Bjork was live ,ik deed net of ik van niks wist.. hun allemaal driftig uitleggen.. kyuss dit,queens dat.. echt mooi

[ Bericht 4% gewijzigd door TimoBasso op 02-03-2005 15:52:50 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:49:03 #10
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25339395
Nieuwe Hulk is lekker. Heb een promo copy opgestuurd gekregen om te reviewen op www.musicpages.be. Lees mijn oordeel daar.

Ik kom ook naar roadburn. Door complicaties kan het wel zijn dat ik daar de hele nacht in Tilburg moet rondzwerven. Behalve als iemand zo vriendelijk wil zijn een poor lonesome Belg in huis te halen. Maar voorlopig stelt het probleem zich niet. Hangt af van het examenrooster van een vriendin van mijn lief.

Sterk hoe tijdens mijn afwezigheid anderhalf topic is volgekletst. Ik heb het in één ruk allemaal bijgelezen. Veel over Sunn0)), zo te zien. Ik snap hun muziek (nog?) niet helemaal, denkik.

Oja, zo te zien is The Atomic Bitchwax ook on the move in mei. De twintigste spelen ze hier in Leuven, alvast.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
pi_25352353
Nieuw hier
@TimBasso, ik ga wel naar Dozer morgen.
24e ook naar The Dwarves overigens.
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:55:22 #12
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25352753
Hey DroppedAtBirth welkom tot het onderste van het onderste der maatschapij
Helaas k'ga ik niet meer naar Dozer,heb me voorgenomen om samen met een paar maten bier te drinken en formule 1 te kijken

@ Rex.. je bent altijd welkom hier bro
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 maart 2005 @ 09:58:59 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25360156
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 23:49 schreef Rex_Everything het volgende:
...
welkom terug

Aan een slaapplaats in Tilburg kan ik je niet helpen. Ik neem misschien daar zelf een hotel ...

De 20e april kan je in ieder geval ook al vrij houden aangezien BB&THe Bros dan in Leuven zitten.

Tourschema van de Europese tour:
April 7th - fly to London
8th April to 23rd April with Vic du Monte's Idiot Prayer (USA)
24th April to 2nd May with Winnebago Deal (UK)

April 8 Antwerp, Belgium (Hof Ter Lo)
April 9 Tilburg, Holland (ROADBURN festival at 013)
April 10 Wuppertal, Germany (Live Club)
April 11 Marburg, Germany (KFZ)
April 12 Hamburg, Germany (Molotow)
April 13 Goteburg, Sweden ( Sticky Fingers)
April 14 Oslo, Norway (Garage)
April 15 Stockholm, Sweden (Mondo)
April 16 Copenhagen, Denmark (Rust)
April 18 Berlin, Germany (Mudd Club)
April 19 Lingen, Germany (Schlachthof)
April 20 Leuven, Belgium (Sojo’s)
April 22 Deventer, Holland (Burgerweeshuis)
April 23 Amsterdam, Holland (Melkweg)
April 24 Nuneaton, UK (Queens Hall)
April 25 Sheffield, UK (Corporation)
April 26 Glasgow, UK (Barfly)
April 27 Milton Keynes, UK (Woughton Centre)
April 28 London, UK (Garage)
April 29 Cardiff, UK (Barfly)
April 30 Liverpool, UK (Barfly)
May 1 Dublin, Ireland (venue tbd)
May 2 Nottingham, UK (Rock City)


Leuke review van de Hulk - CD. Weet iemand wat de release datum is?

[ Bericht 14% gewijzigd door Doc op 04-03-2005 12:38:26 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:58:04 #14
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25364096
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:58 schreef Doc het volgende:
welkom terug
Dankuzeer.
quote:
De 20e april kan je in ieder geval ook al vrij houden aangezien BB&THe Bros dan in Leuven zitten.
Jup, en met een beetje geluk werk ik daar dan zelfs.
quote:
Leuke review van de Hulk - CD.
Alweer bedankt.
quote:
Weet iemand wat de release datum is?
Heb hem hier in Leuven al in een winkel zien liggen, in digipackuitgave.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2005 @ 15:24:03 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25380830
Die digipack uitgave van Hulk hadden ze hier ook. Ik heb 'm dan ook gekocht. Nog niet helemaal gedraaid (had ook 3 andere CDtje gehaald: Hellacopter en Raging Slab en Ian Brown, die staat nu op...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:49:17 #16
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25385880
Supafuzz - all about the rock,is ook een zeer leuke cd moet ik zeggen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zondag 6 maart 2005 @ 19:35:42 #17
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25400330
Ha! Ik heb gistermiddag m'n Dopesmoker cd vervangen door de superieure vinyl uitgave op teepee records.



Een van de mooiste stoner/doom albumhoezen ooit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2005 @ 19:40:54 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25400393
Goh, dat TeePee records nog bestaat. Ooit een erg leuk en erg anti-TeePee records verhaal gelezen dat door Danny Brown van Hermano geschreven was over wat voor klote platenmaatschappij dat TeePee records wel niet was.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 maart 2005 @ 19:43:47 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25400447
Hulk beluisterd en is best een heel aardig CDtjes. Een paar echt leuke nummers, een paar beetje wat minder aansprekende nummers, maar wellicht dat die nummers me na een paar keer draaien beter liggen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 6 maart 2005 @ 19:53:32 #20
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25400580
Wat stond er in grote lijnen in dat verhaal, Doc?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2005 @ 09:34:41 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25408163
Het was eigenlijk een interview, maar waarschijnlijk een e-mail interview want hetis een hele monoloog. Toen ik dat stuk las dacht ik "dit is een perfect opstel" qua opbouw en derglijke van het verhaal. Later in het interview bleek dat Dandy Brown in het dagelijks leven ook leraar Engels is en ook bezig was met een boek. Ik zoek het wel weer eens even op.

De strekking van het verhaal was dat je de meeste platenmaatschappijen -en TeePee records in het bijzonder- niet kon vertrouwen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 maart 2005 @ 14:12:34 #22
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25411995
Mja, zo'n teepee records ziet er dan van de buitenkant heel leuk en aardig uit, maar de mensen erachter kunnen wel verraderlijke geldwolven zijn. Je leest het best vaak, van bands die na afloop van hun contract even flink de waarheid vertellen over een label.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2005 @ 15:46:30 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25413285
Gevonden. Niet zo geniaal als ik me herinnerde, maar desalnietemin a fun read.


Q: You’ve had some issues before with record labels that could be viewed as less than favorable. How do you see the business now and how do you personally conduct your bands and projects with the experiences you’ve had? Can you talk about your relationship with TeePee Records?


D. Brown: Hot damn, Deanna, cutting right to the chafe I see. It’s really no secret that I’ve had numerous, and I mean numerous bad experiences with record labels and people who are in the “industry,” over the years. On the other hand, I’ve had a handful of record labels that have been completely honest and hard working people get behind my projects. I think that if there is one bit of advice I could give to anyone getting ready to sign a “deal” it would be to get to know the people who are going to be promoting, selling, and collecting the profits from your project. And I don’t just mean “get to know” on a casual basis. I mean really get to know them. Talk to them as much as you can before you sign. Dig into the psyche of those motherfuckers and make sure they are people you can believe in ethically and philosophically. Call and ask people who distribute their product what kind of experiences they have had with the label. Call and ask other bands on the label what kind of experiences that have had with the label. Of course, you are going to have your attorney look through and approve of any contract, but no matter how iron clad that contract is you had better be ready to either go to war or concede defeat if that label turns out to be a bunch of criminals. Really, it’s easy to say that you are going to sue someone, but how many people have ever gone through the bullshit and financial burden of that process?

Let me give you a couple of examples just to show you what I mean.
With Meteorcity Records, I am in continual contact with the folks who run the show there. If I have a question about any of my releases, my questions are answered in a realistically timely fashion. When it’s time contractually for them to show me the sales figures and a general report on any of my releases, they send it to me. Plain and simple, right? Now that is a good experience, and really the way an indie label should be run . . .by people who are honest and generally ethical businessmen.

And then there are those folks like the ones who run TeePee. Let me just give you a few facts about what can happen even when you think you have taken every precaution and been as straight forward with a group of people who run a “business” as you can be. Hermano had a great attorney go through every millimeter of that contract when we entered into agreement with TeePee. Really, the parameters of the agreement we have with them are airtight, but when a label such as TeePee decides they simply will not pay or report, there is a whole slew of shit that a band has to go through in order to make them do the things they are contractually obligated to provide.

The facts, as I see them, go something like this. When Hermano signed with TeePee, those guys were the most cordial sweethearts in the world. They gave us a few bucks to help out with touring (promoting the record so that they could sell more, of course), and they actually provided us with one report about five months after the record was released. That report gave us a significant number of records that had been sold, and that was based upon sales merely three months into the release of “Only a Suggestion.” Essentially, there were more than enough sales in that report to cover nearly all of the financial assistance they put into helping us release it. But, of course, we found a number of discrepancies in that report, and somehow they were attempting to state that we owed them an enormous amount of money. We owed them! How that happens with a record that they didn’t sink a dime into as far as a recording budget to recoup, and only gave us a few thousand dollars to help out with tour support I haven’t the slightest idea.
The turn for the worse with those guys, though, came a few months later when they wanted to enter into negotiations for a second record. We were more than happy to send them a budget and get things up and running with another release, but they refused to meet the financial requirement we would need to produce that record. I don’t want it to sound like we put this enormous number out there, either. Truly, it was a budget that barely covered our travel and tracking, and living expenses. Look, I love to create music, but I also have a wife and children to feed. The budget they sent back to us would have basically put me in a situation where my family’s well being would have been in jeopardy. I’m sure everyone realizes that recording a record from the beginning of the process to the end isn’t something that is done in a day, or even just a weekend. It would be insane and irresponsible for me to lose money on recording a record and have my family go without food or shelter. When I did the first Hermano record, I sunk about $3000.00 out of my own pocket into the production, but I was single and didn’t have even half of the responsibilities that I carry on my shoulders today. That’s not a cop out. That’s just the way it is, and the way I’ve chosen things to be.

Anyway, when we couldn’t see eye to eye on the second record, it was at that very moment that TeePee began to refuse to issue any more reports to us, or, in general have any kind of contact with us that wasn’t filled with animosity or threats. Really, Deanna, it was so fucking petty that I just had to ignore it for a while and allow my management to attempt to deal with them. After about eight more months went by, though, without a report, I began to get a little offended by the fact that not only were those guys refusing to contact and provide us with some kind of data, but they had also reneged on their obligation to pay back Frank Kozik the money they owed to him for being the initial backer of the project. That’s an entirely different story in itself, but briefly Frank had been one of the first people to believe in what Hermano was doing . . . enough to foot the bill for completing the record. I don’t know Frank Kozik well, and actually almost every time I’ve spoken with him he has sounded like a real asshole on the telephone, but beyond all that Frank was the man who stood behind the Hermano project when he knew damn well that American Records wasn’t going to allow him to release “Only a Suggestion,” and that took some real balls in my opinion. That’s another tangent as well, though! To get back to the point, I was determined from the very beginning to make sure Frank got his money back for helping us out, and had that included in the contract with TeePee, but, of course, they haven’t paid him off either . . . at least not to my knowledge, but, then again, I wouldn’t know that either because I haven’t seen a single goddamn report on “Only a Suggestion” since that first one I received nearly two years ago. It’s funny, but at that eight month point, after numerous emails and telephone calls from everyone in Hermano, our management, and our attorney concerning receiving a report, I began to let a little steam off in the press about these facts, and suddenly, after almost a year of hearing nothing from TeePee, I began to receive threatening email after threatening email from them saying that they were going to sue me for libel for mentioning the truth about how they have dealt with me and the rest of Hermano. To tell you the truth, they are extremely hilarious, and I sometimes pull them out just to take a look at how pathetic some people can be. A few of my favorite quotes from them are these:

“Since you took the first shot, I will make it my mission to bury you and Hermano.” 10-10-03

“Dale and I are going to post your last royalty statement and pull the sheet off this fucking sharade.” 10-10-03

“Fuck you, Dandy Brown. I’ve got nothing to hide.” 10-16-03

“All of you (bands) are the same. Blame the label for why you and your band are unsuccessful.” 10-16-03

“I can’t wait to fuckin’ see you so that I can unload all my frustrations on your pathetic bald head.” 10-17-04

Really, the emails are all filled with shit like that, and I can only respond by saying that I have been anxiously waiting for him to post my royalty statement on line! At least then I could see it. Nothing to hide? Well, then why in the hell haven’t I received a statement for nearly two years? Why hasn’t Frank Kozik been paid? And I’m still waiting for Tony to show up and unload all of these frustrations he wrote about. Immediately after he sent me that one, I replied with my address, directions to my house, and what time I get home from work. I’ve yet to see him.

I know I’m going off on this subject . . . maybe a little too much. The fact of the matter is, though, Deanna, I’ve just gotten sick with this entire situation. It just blows my mind that this episode has boiled down to a matter of principle where I’m left with the choice of having to spend a shit-load of money and give up a fuck-load of my time in order to pursue a few grand to the good once the entire experience is over, or simply give it up. What else am I left to do other than bitch?
Get to know those motherfuckers first!

Dit kom van http://www.stonerrockchick.com/rdcindex.php/?aID=Interviews&myID=62 waar ook de rest van het interview staat.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:06:16 #24
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25486766
Zondag speelt Boris in Rotterdam. Zie http://www.wormweb.nl/agenda.php?id=13
Begint om 20:00 en er treden 4 bands op voor 7 euro. Waarschijnlijk ga ik niet. Ik moet de volgende dag weer werken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 maart 2005 @ 13:11:40 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25488337
Oeh, wat een zelfbeheersing, nipeng!

Zondag(middag?) 10 april (de dag na Roadburn) speelt High on Fire in de Goudvishal samen met Winnebago deal en ik geloof ook nog een band (dat is ook wat onduidelijk op de site van de Goudvishal). Wellicht dat ik daar heen ga (hangt een beetje van de dag ervoor af ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 13 maart 2005 @ 18:20:53 #26
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25508302
w00t.. Mastodon in mijn achtertuin @ Bospop 2005 Weert

*geniaal*
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_25513392
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:06 schreef nipeng het volgende:
Zondag speelt Boris in Rotterdam. Zie http://www.wormweb.nl/agenda.php?id=13
Begint om 20:00 en er treden 4 bands op voor 7 euro. Waarschijnlijk ga ik niet. Ik moet de volgende dag weer werken.
Ben je nog geweest nipeng?
Zou zelf ook gaan, maar was zondagmiddag al aan het twijfelen vanwege toch wel een grotere kater dan ik gepland had, vervolgens kreeg ik een schop op mijn knie tijdens de voetbal dus maar besloten niet te gaan.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:19:33 #28
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25513682
Nee.

Ik zie ze later in het voorprogramma van SunnO))).
Helaas geen volledig optreden... dat heb ik dus mooi gemist (voor niets bleek vandaag).
  maandag 14 maart 2005 @ 22:24:17 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25513797
heeft iemand toevallig wat link welke ik zeker moet checken qua nummers ?
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2005 @ 23:11:07 #30
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25514875
Of ga de sites van de verschillende platenlabels eens af, meestal hebben ze wel mp3's van al hun bands.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2005 @ 23:19:49 #32
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  dinsdag 15 maart 2005 @ 06:49:05 #33
11502 nipeng
The last ride is free
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 maart 2005 @ 09:28:19 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25517553
Eindelijk eens de tijd genomen om SUNNO))) en Boris te luisteren. De eerste doet me nog het meest denken aan het draaien van 12'' op 33 toeren - een genoegen dat door de CD speler voor de jeugd onbekend is . Het boeide me eerlijk gezegd niet heel erg. Ik denk dat ik nog wel even ga kijken op Roadburn. Boris vond ik daarentegen best OK.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:36:19 #35
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25517659
Ik heb het wel een beetje gehad met stonerrock/doom de laatste tijd

3,5 half jaar alleen maar naar die zooi luisteren is ook niet echt goed
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 maart 2005 @ 10:14:02 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25518231
Binnenkort TimoBasso op de ID&T-feesten
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 15 maart 2005 @ 14:55:46 #37
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25520466
Ik luister nu sHeavy - Synchronized, wat een heerlijke stonerplaat is dat toch.

Naar één muziekstijl luisteren is nooit gezond, Timo.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:55 #38
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25521731
Als iemand al tickets heeft voor Brant Bjork, Atomic Bitchwax of Yawning Man in Leuven: Alle concerten moeten verplaatst worden wegens problemen met de akoestiek van de Sojo. Best een paar dagen voor het optreden nog eens op de site van Orange Factory gaan neuzen.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:39:58 #39
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25524112
Ik heb de laatste dagen veel naar vroeg werk van ZZ Top geluisterd
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 09:16:01 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25537593
Wanneer zou dat optreden van Yawning Man zijn en weet iemand ook of Yawning Man ook optredens in NL gepland heeft?

Jammer dat die optredens niet doorgaan in Sojo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:32:15 #41
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25545657
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:16 schreef Doc het volgende:
Wanneer zou dat optreden van Yawning Man zijn en weet iemand ook of Yawning Man ook optredens in NL gepland heeft?

Jammer dat die optredens niet doorgaan in Sojo.
Yawning Man in Leuven was normaal gezien ergens midden juni. Een zaterdag. En wees gerust, de optredens gaan door, alleen niet in de Sojo.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:33:43 #42
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25590787
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:14 schreef Doc het volgende:
Binnenkort TimoBasso op de ID&T-feesten
Dat gaat wel een beetje ver

funk/Hip hop..is wel okey
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:00:54 #43
11502 nipeng
The last ride is free
  zaterdag 19 maart 2005 @ 18:05:03 #44
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25591485
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 18:00 schreef nipeng het volgende:
Funk is zeker ok.
John Lee Hooker
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:32:35 #45
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25596736
Woensdag SunnO))) en Boris!

Kunnen we mooi meeten in vera, ni peng.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:40:00 #46
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25596932
Ik ga niet naar Vera.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:47:10 #47
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:48:28 #48
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25597135
Ontkenningsfase...
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:34:16 #49
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25598257
Het leek me wel een leuke reden om eens naar vera te gaan maar helaas.
  zondag 20 maart 2005 @ 11:24:54 #50
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25606174
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:34 schreef nipeng het volgende:
Het leek me wel een leuke reden om eens naar vera te gaan maar helaas.
Boven de rivieren he Nipeng
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zondag 20 maart 2005 @ 11:59:37 #51
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25606810
Ik zal je straks nog mailen mbt waar ik je moet oppicken voor de trip naar Rumor.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 maart 2005 @ 12:12:24 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25607031
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 17:33 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Dat gaat wel een beetje ver

funk/Hip hop..is wel okey
Maggotbrain van Funkadelic al geprobeerd?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25613485
)#(")!("# door die #(($ ns die geen of zo goed als geen treinen naar R´dam laat rijden mis ik nu dus Crowbar..
  zondag 20 maart 2005 @ 19:13:34 #54
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25616873
Wreed, Qball. Laat het nou net om Crowbar gaan...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 maart 2005 @ 19:38:41 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25617370
Je had gisteren ook naar Arnhem kunnen gaan ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25619495
Alleen is Arnhem weer aan de andere kant van de wereld ongeveer en had ik toen andere verplichtingen
  zondag 20 maart 2005 @ 21:13:02 #57
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25619804
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Maggotbrain van Funkadelic al geprobeerd?
yes yes amigo
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 21 maart 2005 @ 17:12:29 #58
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25638858
Ik heb wat live pics van SUNNO))) gevonden: http://www.minno9.com/bands/sunn.html
  maandag 21 maart 2005 @ 17:21:20 #59
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25640548
Zeer toffe site dat minno9.com, vooral die fotos van Khanate
http://www.minno9.com/bands/khanate.html
  maandag 21 maart 2005 @ 20:10:47 #61
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25643363
Zou od0bo Boris en SunnO))) al gezien hebben ergens?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:15:30 #62
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25665720
Ik neem genoeg geld mee, ik hoop namelijk de dronevil 2 LP van Boris tegen te komen en een live tour lp/cd van SunnO))).
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:50:56 #63
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25666522
Poor Timo ... no money

ik moet zelfs nog een kaartje voor roadburn halen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 22 maart 2005 @ 20:00:15 #64
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25666695
Je hebt nog genoeg tijd om geld te sparen voor Roadburn.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:55:27 #65
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25672261
Sojo Leuven, 16 april: Ed Mundell solo akoestisch. En de concerten die moesten verhuizen hebben allemaal een plaatsje gevonden. Brant Bjork, Atomic Bitchwax en Yawning Man gaan dus zeker door.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:29:49 #66
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25675262
Ed Mundell, solo & akoestisch... wat een ZONDE!

Sunn O))) Was ))) Gaaf ))) )))
  woensdag 23 maart 2005 @ 07:24:26 #67
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25676147
Tip voor de mensen die naar Vera gaan... tafel niet te zwaar van te voren.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:14:57 #68
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25678033
Verslagje Nipeng?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:28:59 #69
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25678294
Ik wil niet te veel verklappen voor Summo.

Ze speelden maar één nummer.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:34:58 #70
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25678387
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef nipeng het volgende:
Ik wil niet te veel verklappen voor Summo.

Ze speelden maar één nummer.
dat heb ik gehoord

van bronnen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_25679853
Voor wie het nog niet wist: 24 mei, Het Burgerweeshuis, Deventer: Clutch en Five Horse Johnson! Gaat een heerlijk avondje worden, Clutch heb ik al veel te lang niet meer gezien (een jaar of 4). Fu Manchu zou een week later ook komen, maar die show is helaas uitgesteld
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:56:06 #73
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25685720
Ik heb nu Livewhite opstaan )))

Godver wat een brok energie komt er vrij bij zo'n concert. Alle negatieve emoties zijn weggespoeld en ik ben weer helemaal vol met energie.
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:13:39 #74
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25686156
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:56 schreef nipeng het volgende:
Ik heb nu Livewhite opstaan )))

Godver wat een brok energie komt er vrij bij zo'n concert. Alle negatieve emoties zijn weggespoeld en ik ben weer helemaal vol met energie.
jaloers is
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:24:26 #75
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25686415
Jij moet echt naar Roadburn gaan dude.
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:11:29 #76
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25698123
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 01:29 schreef nipeng het volgende:
Ed Mundell, solo & akoestisch... wat een ZONDE!
Ach welnee. Hij gaat oude magnet- en bitchwaxnummers spelen en een boel covers. Wordt vast gezellig. Ofzo.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:20:21 #77
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25698282
Over Magnet gesproken: Caivano kapt ermee, blijkbaar.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 maart 2005 @ 07:27:34 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25700730
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:20 schreef Rex_Everything het volgende:
Over Magnet gesproken: Caivano kapt ermee, blijkbaar.
Filthy Phil? Waarom? (En waar heb je het nieuws vandaan?) Die gast was een oud collega van m'n schoonzusje

En Ed Mundell solo accoustisch lijkt me juist extreem cool!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:59:07 #79
81104 Rex_Everything
Caught in a Whirl
pi_25710417
Ik heb het nieuws over Phil gewoon van stonerrock.com, en ze citeren Dave erover. Afscheid in vrede, maar toch afscheid.
You don't seem to understand the deal.
I don't give two shits on how you feel.
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:54:44 #80
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25713371
Heb eindelijk mijn kaartje voor roadburn ole
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:28:35 #81
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25714142
Goed zo Timo.

Summoner, hoe vond je het gisteren?
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:48:22 #82
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25714587
Interessant! Ik vond Boris echt geweldig. Logge basdrones gingen over in energieke rock, vette stoner ging over in verwoestende doom, dan weer een stukje rammelige thrashpunk... Samen met de charmante uitstraling van de bandleden echt een plezier voor de zintuigen.

Sunn...

Tja. Uniek, to say the least.

Het was net een ritueel dat de mannen uitvoerden, met die gewaden en ritualistische bewegingen.

Ik vroeg me halverwege het nummer wel af hoe lang het nog door zou gaan. Zelfs de grootste drone liefhebber die ik ken vond het wat langdraaaadig. De helft van het publiek liep ondertussen weg. Die lamme nieuwe generatie ook met hun korte aandachtspanne.

Maar toen het uiteindelijk afgelopen was, kwam er een sterk gevoel van voldoening bovendrijven. Als in, deze 'ordeal' heb ik toch maar even overleefd. Toen bevatte ik ook pas echt de kracht van hun ellenlange drone. Sta je daar bijna een uur in trance, is het ineens spontaan afgelopen en gaan de lichten uit. Een opmerkelijk effect, zoiets had ik nog nooit ervaren.

Heb je die Peel Session ook gescoord, nipeng?
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:03:43 #83
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25714870
Boris speelde voor mij te kort om er "in" te raken. Dat was dus een beetje jammer.

Sunn0))) langdradig? Damn dan was het in de Helling wel een echt hardcore publiek.
Er was 370 man trouwens. Ik vond het helemaal geweldig. Die vibraties man! Gave show. Een grote sonische douche

Peel Session? Niet gezien. Ik heb wel de Livewhite gekocht, is dat 'm soms?
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:31:27 #84
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25715337
Eind dit jaar komt weer een nieuwe Negative Reaction.
Ken E Bones van Negative Reaction is een super toffe gast
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:01:27 #85
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25717800
He verdammt, die LiveWhite hadden ze weer niet in Groningen. Zal ook wel limited tour LP zijn geweest, net als die Peel Session die ik kocht.
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:18:55 #86
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25718340
Ik ga nog naar Roadburn en daar ga ik de Peel Session proberen te kopen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 maart 2005 @ 08:20:15 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25724415
Ik zag net dat Ed Mundell ook op Roadburn komt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:44:02 #88
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25726577
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:20 schreef Doc het volgende:
Ik zag net dat Ed Mundell ook op Roadburn komt
dat zal wel cool zijn
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_25738335
quote:
nipeng
Zou od0bo Boris en SunnO))) al gezien hebben ergens?
Ja, zeker weten! Ik lig nog op schema Drie gehad en nog twee te gaan

Boris eerst in Rotterdam bezocht. Ze speelden als laatste na Urdog, Food for Animals en Steamboat Switzerland. Deze bands waren echter niet mijn smaak. Maar het wachten op Boris werd dubbel en dwars beloond met een sterk optreden. Het optreden begon en eindigde met een lang en langzaam opgebouwd nummer met daartussen het snellere rockende werk ala Heavy Rocks. Er waren achteraf een Akuma No Uta cd en lp (heruitgave van het Southern Lord label met extra lange versies van de nummers) te koop en een Fangs Anal Satan t-shirt. Jammer genoeg had ik niet genoeg geld bij voor het kopen van de lp en cd. Het was hier trouwens niet zo druk, wat denk ik kwam door de diverse programmering.



Toen op naar Utrecht. Jammer genoeg speelde Boris hier maar een nummer. Waarom weet ik niet. Misschien met de beperkte tijd te maken die avond. Dat vond ik wel jammer, maar nietemin weer genoten. De Akuma No Uta cd en lp waren al uitverkocht... Sunn 0))) was weer geweldig. Al had ik ze twee jaar eerder ook al gezien, toch weer indrukwekkend dat volume en die lage tonen. Dit maal echter waren de rollen omgedraaid. Stephen O'Malley die de bastonen mocht verzorgen en Greg Anderson die voor de riffs zorgde. Het begon met Hell-0)))-Ween en daarna werd dit nummer verder uitgekleed tot een riff of drie en eindeloos herhaald. Ogen dicht en genieten maar. Takeshi van Boris zorgde voor de gong en 'vocalen'. De rookmachines draaiden op volle toeren tijdens het optreden en zorgde voor de mystieke sfeer. Qua merchandising zag ik de reguliere cd's liggen en de LiveWhite cd-rom set, volgens mij hier niet de Candlewolf lp, drie verschillende patches (Candlewolf, No Boogie No Hate en met het Sunn logo), twee buttons (rood en blauw Sunn logo), No Boogie No Hate tour t-shirt, Candlewolf t-shirt en hoodie en een GrimmRobe t-shirt. Maar verder geen speciale tour cd of lp.





Het optreden van Boris in Vera vond ik de beste van de drie. Zeer goed geluid en opnieuw een goede afwisselende set. De lange intro met dronende gitaar en bas was geweldig. Enju was er trouwens ook voor de verkoop van de merchandising. Sunn 0))) was opnieuw weer genieten, alleen het intro (voor de band het podium opkomt) was anders dan in Utrecht. Lage tonen vanuit het 'keyboard' waar Tos Nieuwenhuizen (van Beaver) die avond achter stond. Verder minder rook tijdens het optreden. Hier wel de Candlewolf lp te koop alsmede mocht je de prachtige fliers die Vera had laten maken (www.shootmedia.nl) van de muur halen en meenemen. Als het goed is wordt tijdens de tour ook de nieuwe Ginnugagap cd nog verkocht. Trouwens wel verstandig om oordoppen in te doen. Niet alleen voor de bescherming van het gehoor, maar het luistert ook nog eens een stuk beter!



  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:42:20 #90
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25739919
Leuk verslag. Jammer dat ik niet naar Worm kon want Boris in Utrecht vond ik wat tegenvallen.

Op naar SunnO))) @ Roadburn
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:59:32 #91
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25742118
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:42 schreef nipeng het volgende:
Leuk verslag. Jammer dat ik niet naar Worm kon want Boris in Utrecht vond ik wat tegenvallen.

Op naar SunnO))) @ Roadburn
Precies
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:07:50 #92
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25742377
od0bo, weet jij op welk label die Candlewolf 12" verschenen is?
pi_25756634
od0bo als je dan foto's van de site plukt (geen problemen mee) zet er dan ieder geval even een linkje bij naar de rest van de foto's. Scheelt de rest weer zoeken

Boris - Worm,Rotterdam
http://www.wotnxt.nl/fotos/default.asp?dir=14-03-2005_boris

Boris + Sunn O))) - Rumor,Utrecht
http://www.wotnxt.nl/fotos/default.asp?dir=22-03-2005_boris_sun-o
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:11:23 #94
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25756683


Ja dat was

Toffe foto's & site.
pi_25758356
thenks.. kan niet wachten tot roadburn!
pi_25758554
quote:
Summoner
od0bo, weet jij op welk label die Candlewolf 12" verschenen is?
Geen idee... Kan niets vinden op de lp zelf of op internet. Volgens mij heeft Sunn die in eigen beheer laten persen, want ze worden alleen tijdens de tour in maart/april verkocht.
quote:
mvs777
zet er een linkje bij naar de rest van de foto's. scheelt de rest weer zoeken
Zal ik in het vervolg doen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:47:55 #97
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25758637
Waarom verkochten ze die Peel niet in Utrecht...
pi_25758863
Ik denk dat ze dat ook met de LiveWhite doen om te voorkomen dat deze al aan het begin van de tour uitverkocht raken. Tenslotte zijn de Peel en LiveWhite maar in beperkte oplage gedrukt.

Een link naar mooie foto's van Boris in Parijs:

http://noakkatoi.free.fr/(...)stants-Chavires.html
  zondag 27 maart 2005 @ 18:54:08 #99
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25786196
ik begin ook een soort liefde te vormen voor Sunn 0)))

My wall,wat een plaat
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 28 maart 2005 @ 12:18:40 #100
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25802390
Ik ga grote delen missen van o.a. High on Fire en Space Ritual.

Hieronder mijn schema
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 14:19:17 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25805397
Handig dat schema

Ik weet nog niet precies wat en hoe...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25807334
quote:
TimoBasso
ik begin ook een soort liefde te vormen voor Sunn 0)))

My wall,wat een plaat
Gaaf dat je erin begint te komen. Toen ik Sunn 0))) voor het eerst hoorde - dit was de cd 00Void - vond ik het nogal

Ik kocht die plaat omdat Greg Anderson erin speelde en ik op dat moment helemaal weg was van Goatsnake (nu nog trouwens). Dat was tijdens mijn overgang van Stoner naar Doom. Die cd is toen een tijd niet meer in mijn cd-speler gekomen. Nu ben ik inmiddels geacclimatiseerd aan het hele gebeuren en is Sunn 0))) ruimschoots mijn favoriete band (heb zowat alles wat ze uitgebracht hebben). Als je ze live hebt gezien begrijp je pas wat de bedoeling van die band is. Of zoals ze op de cd's aangeven:

MAXIMUM VOLUME YIELDS MAXIMUM RESULTS
  maandag 28 maart 2005 @ 16:03:47 #103
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25807857
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:18 schreef nipeng het volgende:
Ik ga grote delen missen van o.a. High on Fire en Space Ritual.

Hieronder mijn schema
Met die keuze kan ik me wel vinden
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_25812477
Die Earth remix cd mag er wezen. Gvd, wat een creepy remix heeft Sunn 0))) ervan gemaakt
  maandag 28 maart 2005 @ 21:10:33 #105
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25815210
Ik ben benieuwd odObo,ik ben trouwens ook een aanhanger van Goatsnake

Maar mijn Favo band blijft toch wel Ufomammut,damn dat optreden in de 013 zal ik nooit vergeten
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 28 maart 2005 @ 22:01:21 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25816667
ergens iest wat ik kan downlaoden.. ?
  maandag 28 maart 2005 @ 22:01:49 #107
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25816677
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:20 schreef od0bo het volgende:
Die Earth remix cd mag er wezen. Gvd, wat een creepy remix heeft Sunn 0))) ervan gemaakt
Die is goedddddddddddddddddddd.
Ik neem aan dat je het over die Earth tribute cd hebt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:23:48 #108
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25831454
Overmorgen komt Hulk hier in Breda ... is het de moeite om er heen te gaan? Ik heb er wel eens een nummer van gehoord op StuBru, maar niet echt veel meer.

Lijkt me wel leuk om te gaan kijken
"per aspera ad astra"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:35:41 #110
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25831798
Hulk is een leuke band.

Ga naar http://www.fabchannel.com/ en scroll aan de rechterkant naar 23-01-2005 voor een idee van wat je kan verwachten.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:24:54 #111
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25833023
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:35 schreef nipeng het volgende:
Hulk is een leuke band.

Ga naar http://www.fabchannel.com/ en scroll aan de rechterkant naar 23-01-2005 voor een idee van wat je kan verwachten.
Gaaf filmpje nipeng
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_25833590
Ik vol goede moed naar die site, doet dat filmpje het niet! Vaag, probeer het morgen nog maar een keer ....
"per aspera ad astra"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:56:22 #113
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25833861
Bij mij werkt het gewoon.

Probeer anders dit eens:

Start de windows media player en kies File -> Open Url en plak hier: http://www.fabchannel.com/fab2003/dontcopy.php?did=476&q=h
pi_25834105
Hulde!

Dat is zeer ok, grote kans dat ik donderdag ga
"per aspera ad astra"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2005 @ 09:34:06 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25874406
Vanavond Hulk(+Skidmarks) in Breda.

Als er nog iemand (nipeng? Timo?Basso?) is die daar gratis heen wil (ik sta voor twee personen opde gastenlijst) ...

[ Bericht 25% gewijzigd door Doc op 31-03-2005 10:32:35 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:27:37 #116
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25876702
Thnx doc. I'll pass. Ik moet wat afmaken vanavond.
pi_25884883
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:34 schreef Doc het volgende:
Vanavond Hulk(+Skidmarks) in Breda.

Als er nog iemand (nipeng? Timo?Basso?) is die daar gratis heen wil (ik sta voor twee personen opde gastenlijst) ...
Ik ga, maar ja zal nu wel een beetje laat zijn, niet
"per aspera ad astra"
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:01:21 #118
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25887227
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:34 schreef Doc het volgende:
Vanavond Hulk(+Skidmarks) in Breda.

Als er nog iemand (nipeng? Timo?Basso?) is die daar gratis heen wil (ik sta voor twee personen opde gastenlijst) ...
Damn ik zou wel mee willen gaan.. alleen ik moet morgen om half 8 weer werken bij Dixons Weert


op naar Roadburn
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:07:14 #119
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25887361
Hebben jullie nog een DS? Zo ja leg er dan een apart voor Liz

Ja schaamteloos offtopic

[ Bericht 31% gewijzigd door nipeng op 31-03-2005 19:47:32 ]
pi_25888406
Zondag op naar cultureel centrum De Luchtbal in Antwerpen

Ben er twee jaar geleden ook geweest toen EARTH er op trad. Gave tent. Is een theater / filmzaal met klapstoelen en loopt naar achteren toe schuin omhoog zodat iedereen een goed zicht heeft. Niet dat ik mijn ogen tijdens SUNN veel open heb trouwens. Ga met mijn ogen dicht helemaal op in de DRONE.

  donderdag 31 maart 2005 @ 19:52:22 #121
11502 nipeng
The last ride is free
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:00:20 #122
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25888750
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef nipeng het volgende:
Hebben jullie nog een DS? Zo ja leg er dan een apart voor Liz

Ja schaamteloos offtopic
voor een lift leg ik er wel een apart
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:07:29 #123
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_25888910
Een lift waarnaartoe? Roadburn? En vanaf hoe laat kan ik hem ophalen?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_25889010
Nog een aantal foto's van SUNN & BORIS. Leuk die reactie bij de foto van John Wiese, die had namelijk houten Hollandse klompen aan tijdens het optreden met SUNN!!!

http://www.flickr.com/photos/mvs/7232629/in/photostream/

Tourdata:

High on Fire - 10 april : Arnhem : Goudvishal
Place of Skulls - 24 april : Rotterdoom : Baroeg
Isis / Jesu - 4 mei : Groningen : Vera
Isis / Jesu - 31 mei : Tilburg : 013
Unearthly Trance - 25 mei : Groningen : Vera
Unaerthly Trance - 26 mei : Rotterdam : Baroeg
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:59:39 #125
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25890395
Goudvishal, Baroeg, Tilburg, Baroeg
pi_25893477
Dat wordt in ieder geval naar 013 de 31e en naar Rotterdam de 26e.
Wat is Place of Skulls voor iets?
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:03:23 #127
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25895287
Ik ken de huidige Place of Skulls niet.
Vroeger zong Wino in de band.
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:58:49 #128
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_25896741
Ik ben er uiteraard weer bij in Vera.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 april 2005 @ 09:27:10 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25899550
Het was leuk gister

Aardige gasten, de mannen van Hulk. Ik moest alleen voor hun optreden al weer weg - maar goed, deze maand nog 3 gelegenheden om ze live te zien

Hoorde van Bidi dat Alfredo Hernandez mogelijk ook naar Roadburn komt (als drummer van Vic du Monte's Idiot Prayer), dat Yawning Man in juni naar W2 komt (metPsychosis69 in het voorprogramma) en dat-ie nog in de voorbereiding was voor iets erg leuks in de zomer ...

Het optreden van de Skidmarks was subliem. Hoewel ik de drummer nu al een paar.jaar ken had ik ze nog nooit live gezien, maar ze zijn live nog tig keer beter dan op CD. Geweldige muziek en een top show! Vooralsnog het beste optreden van het jaar (beter dat QOTSA, The Dwarvesen 69 charger houdt dat voor mij in ) - en zeker het beste optreden van een NLse band die afgelopen jaar (2004 meegerekend) gezien heb. Pure top
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 april 2005 @ 09:30:42 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25899636
Dat optreden van High on Fire op 10 april start om 16:00 uur en heeft Heavy Lord (uit NL) en Winnebago Deal in het voorprogramma. Ik wil er wel naar toe maar wegens de verjaardag van Rosa is er bezoek ... (tsja, die konden al niet op de eigenlijke verjaardag de 9e komen ... )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25902628
quote:
mr_cucumber
Wat is Place of Skulls voor iets?
Ik heb alleen de cd With Vision waarbij ook Wino meespeelt en nummers heeft geschreven. Zer geslaagd moet ik zeggen. Er zijn wat van de nummers die dagen in je hoofd blijven hangen. Is meer de traditionele doom. Melodieus met cleane vocalen.

Op de website vande band kun je wat fragmenten beluisteren:

http://www.placeofskulls.com/home.htm
pi_25902694
quote:
Doc
Ik wil er wel naar toe maar wegens de verjaardag van Rosa is er bezoek ... (tsja, die konden al niet op de eigenlijke verjaardag de 9e komen ... )
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 april 2005 @ 11:59:39 #133
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25902807
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:55 schreef od0bo het volgende:

[..]

Voor ik naar Roadburn ga heb ik eerst 's ochtends nog wel een kinderfeestje met heel een stel blije kleuters dus helemaal ongemerkt gaat die dag ook niet voorbij. Ik ben benieuwd hoe fit ik nog ben die avond
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25982210
Was weer goed toeven gisteravond in Antwerpen. Eerst het voorprogramma met John Wiese (US) en Troum (GE). Beide electronische noise met drone invloeden. John Wiese was voor mij behoorlijk ontoegankelijk en een beetje eentonig. Hij maakt meer noise ala Merbow. Troum daarentegen was wel redelijk te doen. Bestaat uit twee man die gebruik maken van instrumenten als een accordeon, electrische gitaar, lier, trommel en zang. Vervolgens halen ze die door een electronische mangel van delay en echo etc. om een soort droom te creeren. Het begon heel rustig met het acordeon en zang maar met een dreigende bas op de achtergrond die langzaam maar zeker steeds meer op de voorgrond kwam. Daarna werd het nummer weer langzaam afgebouwd. Wel aardig was de "film" die op het grote doek werd getoond. Weerspiegeling van licht in het wateropppervlak...

En last but not least SUNN O)))

Was een behoorlijk lang optreden naar mijn idee. De opstelling was weer Tos Nieuwenhuizen, Greg Anderson, Stephen O' Malley en John Wiese (opnieuw op klompen ). Het optreden begon weer met Hell-O)))-Ween en een gestripte versie hiervan. Daarna verlieten ze een minuut of 5 tot 10 het podium terwijl Tos en John de drones / noise voortzetten. Hierna kwamen ze terug het podium op voor deel II. Een onbekend nummer speelden ze toen (welke ook in Vera te horen was), een combinatie van flageoletten en accoorden. Misschien wel van het nieuwe album Black 1?. Tot slot NN O))).

Ook heel entertaining qua kleding en de poses die ze aannemen met de gitaren. Opnieuw veel rook en een geweldige PA en verlichting hebben ze trouwens in de Luchtbal. Volgens mij was het surroundsound (het is een filmzaal / theater). Ik ben in ieder geval in het midden van de zaal gaan zitten voor een optimale geluidsbeleving (de zg. sweet spot). Wat ook aardig was was een opzetfilter voor een lichtspot met het SUNN logo: (((O))), waardoor deze boven de versterkers leek te zweven.

Zonder twijfel de zwaarste, traagste en luidste band ooit!_O_

Heb mezelf tegoed gedaan aan een "No Boogie, Only Hate" tour shirt, een tourposter en de nieuwe Ginnungagap cd (oplage van 1000 stuks).
pi_25982476
Review van Rumor festival in Utrecht. Te gekke website overigens.

http://www.subjectivisten.org/archives/001602.php#001602
  maandag 4 april 2005 @ 22:37:58 #136
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_25988094
magnet on www.3voor12.nl webtv.. BRAINSTORM!!!!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:48:17 #137
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26003133
Ik heb echt een vuile kutweek achter de rug. Ja fucking nu al, na twee fucking dagen.
Heb niets eens zin meer in Roadburn...

SunnO))) komt precies op tijd dat weer wel.
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:02:23 #138
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26007859
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:48 schreef nipeng het volgende:
Ik heb echt een vuile kutweek achter de rug. Ja fucking nu al, na twee fucking dagen.
Heb niets eens zin meer in Roadburn...

SunnO))) komt precies op tijd dat weer wel.
je bent niet de enigste.. duistere dagen @school
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:15:31 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26020108
Sounds bad, ni ...

(moest denken aan regels uit Yer Blues van The Beatles "feel so suicidal even hate my rock n roll" -niet dat er enige zelfmoordneiging verondersteld wordt, maar meer dat als je zelfs geen zin in muziek meer hebt dan voel je je werkelijk fucked ... )

Hopelijk trekt de week nog bij ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26031524
quote:
nipeng
Ik heb echt een vuile kutweek achter de rug.
Fuck... Klote om te horen. Hopelijk gaat het snel weer beter met je.
  woensdag 6 april 2005 @ 20:00:47 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26031610
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:02 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

je bent niet de enigste.. duistere dagen @school
uhuh
pi_26080439
De eerste officiele release van de The Mangled Demo's van de Melvins binnenkort uit op Ipecac! Materiaal uit 1984...
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:42:21 #143
11502 nipeng
The last ride is free
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:51:02 #144
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26100560
http://www.w2.nl/
quote:
Dinsdag 7 juni
Mastodon + Sk;rl
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: Euro 9,-
en
quote:
Vrijdag 10 juni
Valis + Astrosoniq
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: Euro 8,-
pi_26118034
Shit... Dat was een heftige avond gisteren in de kleine zaal tijdens het Roadburn Festival. Ben helemaal uit mijn dak gegaan. Alleen jammer van de technische problemen waar de verschillende bands mee te kampen hadden. Zo hield tegen het einde van het optreden van Sunn 0))) de versterker van Stephen O' Malley ermee op. Wat waren ze ongelooflijk pissed... Ze schreeuwden in de microfroons die voor de versterkers waren opgesteld en smeten die kapot op de vloer...

Alabama Thunder Pussy was ook goed op dreef, volgens mij zijn alleen de gitarist en drummer nog van de oude bezetting. Hun nieuw materiaal is niet meer vuig en ruw als de eerste twee platen.

High on Fire fucking ruled! Joe Preston is een fantastische aanwinst voor de band. Hij was alleen helemaal niet tevreden over het basgeluid en baalde daar enorm van. Niettemin een geweldig optreden met veel nummers van de laatste twee platen en het nummer Last van de debuut cd. Het publiek ging helemaal uit zijn dak, veel geduw en getrek en crowdsurfing. Bijna was er nog een vechtpartij... dat was minder... Zeer intens!

Als afsluiter Electric Wizard. Een goed optreden met dus voor het eerst de drie nieuwe leden. Nummers van het nieuwe album We Live en Dopethrone alsmede een ultralange versie van Supercoven. Maar toch mis ik de duistere sfeer van de 'oude' Wizard. Deze ademde meer de sfeer uit van de b-films waardoor Jus is geinspireerd. De drummer is qua techniek heel goed, maar qua stijl vind ik hem niet helemaal bij de band passen. Maar dit is natuuurlijk mijn persoonlijke mening en ik ben gewoon blij dat de Wiz nog steeds LIVES!

ps. Het publiek deze avond was geweldig, alleen jammer dat een paar bezopen eikels hun grote bek niet konden houden.
  zondag 10 april 2005 @ 12:56:01 #146
11502 nipeng
The last ride is free
  zondag 10 april 2005 @ 13:19:04 #147
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26120445
Doc, ik ga vanmiddag naar Heavy Lord, High on Fire en Winnebago Deal in de Goudvishal.
  zondag 10 april 2005 @ 13:58:38 #148
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26121277
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef nipeng het volgende:
Doc, ik ga vanmiddag naar Heavy Lord, High on Fire en Winnebago Deal in de Goudvishal.
Man Hunt
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zondag 10 april 2005 @ 14:39:40 #149
11502 nipeng
The last ride is free
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 april 2005 @ 18:11:52 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26127280
Ik had wel willen gaan - maar twee dagen in het weekend van Rosa's verjaardag weg zijn lukt echt niet (anders was ik zeker gegaan!)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 april 2005 @ 18:50:04 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26128220
quote:
Voor onze Myrthe en mijn ervaringen op 10th Roadburn Festival - The Space Ritual

HET Roadburn moment voor mij: zo rond 7 uur backstage en de vibe die er hing - Brant en Bros net begroet (groeten over een weer gedaan van schoonzus waar ze twee weken daarvoor nog mee gehangen hadden - het idee dat het begonnen was - iedereen op de gang - de mannen van Sunn O))) in capes - de ATPs met joints - hij en zij van E-wizzard in innige omhelzing - Brant: "man this place is buzzing..."
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 10 april 2005 @ 19:48:04 #152
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_26129831
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:50 schreef Doc het volgende:
"man this place is buzzing..."
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  zondag 10 april 2005 @ 21:39:08 #153
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26132897
Zo net terug. HoF ruled.

Gaaf en Heavy weekend gehad.
  maandag 11 april 2005 @ 09:54:38 #154
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26141225
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef nipeng het volgende:
Zo net terug. HoF ruled.

Gaaf en Heavy weekend gehad.
Hoe was Winnebago?,nog steeds raggen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 11:13:04 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26142860
Extra concert van BrantBjork+Bros en Hulk en VicDuMonte's IdiotPrayer in LVC op 21 april van 20:30 tot 2:30(!).

Ik vrees dat ik dat zal moeten gaan missen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 11 april 2005 @ 11:28:16 #156
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26143195
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef Doc het volgende:
Extra concert van BrantBjork+Bros en Hulk en VicDuMonte's IdiotPrayer in LVC op 21 april van 20:30 tot 2:30(!).

Ik vrees dat ik dat zal moeten gaan missen...
LVC? Doc help me out
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 11 april 2005 @ 12:03:21 #157
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26144019
http://www.lvc.nl/read/concert/id/1244
LVC
(heet geen Doc maar ik neem aan dat ik ook wel mag helpen )
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  maandag 11 april 2005 @ 12:20:02 #158
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26144384
pfff.. thanks.. maar helemaal in Leiden
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 12:25:34 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26144491
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:20 schreef TimoBasso het volgende:
pfff.. thanks.. maar helemaal in Leiden
yep

Ik heb nog wel een neef in die regio wonen die mij zo'n 20 a 25 jaar geleden aan de hardrock (DeepPurple, IronMaiden) heeft gebracht, maar of ik dat ga redden met werk en gezin (kinderen naar school en zo ...) betwijfel ik (daarnaast zie ik ze ook nog in Deventer en Amsterdam ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 11 april 2005 @ 16:11:34 #160
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26149543
Oeh dat Valis klinkt wel erg lekker.. redelijk mijn pakkie aan

net zoals Astrosoniq
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 16:49:00 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26150417
Nipeng kan deze post overslaan:

In mei in Paradiso:
4 mei Drive-by-Truckers
18 mei: MondoGenerator(Nick+Ben&Ben van Winnebago deal) en Turbonegro
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 11 april 2005 @ 17:42:36 #162
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26151669


Yawning man kan ik niet vinden op de w2 site
Die wil ik wel zien namelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 18:14:21 #163
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26152377
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:42 schreef nipeng het volgende:


Yawning man kan ik niet vinden op de w2 site
Die wil ik wel zien namelijk.
ik had ook nog geen bevestiging op de W2 site gevonden. Bidi had zo'n 10 dagen geleden gezegd dat het rond zou zij met Hypnosis 69 in het voorprogramma. Maar een vragen wanneer ik Bidi weer zie ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 11 april 2005 @ 18:24:55 #164
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26152586
Hypnos 69, hun laatste album is alleraardigst.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:31:46 #165
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26169593
Ben maar weer eens Dirty Americans aan het luistere

lekkere zomerse plaat
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:28:58 #166
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26175042
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Hoe was Winnebago?,nog steeds raggen
Ja. Luid man
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef TimoBasso het volgende:
Ben maar weer eens Dirty Americans aan het luistere

lekkere zomerse plaat
Die mannen heb ik eens live gezien. Net iets te gelikt en te gemaakt. Verder wel aardig.
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:41:10 #167
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26176693
Zo dat is een lekker plaatje van Yawning Man.
quote:
Yawning Man’s music sounds like a melancholic mix of acoustic space rock with elements of surf music, as well as middle eastern guitar style.
Aldus stonerrock.com

http://www.stonerrock.com/store/info.asp?item_num=ATH-2677

Ik hou wel van die surf sound.
pi_26176905
Die selftitled cd van Abdullah weer eens van de plank getrokken

Geniale band. Luistert lekker weg. Bestaat ze trouwens nog...
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:53:11 #169
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26176979
Weet ik niet. Volgens mij heb ik die plaat ook.

* nipeng wilt een grimmrobe
od0bo weet wel wat ik bedoel. Wie weet high res pics van de robes te vinden?
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:22:49 #170
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26177738
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:25:36 #171
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26177804
quote:
Ik noteer een intro van tien minuten.
Hmm, korte intro.

Wat een mietje.
pi_26177891
Zaterdag (16 april) in de Groene Engel in Oss (NB): Triggerfinger, Hulk en Zeus... Ik ken Triggerfinger en Zeus alleen niet, maar goed. Misschien ben ik er bij.

http://www.groene-engel.nl

[edit]
Op 25 mei staat Five Horse Johnson weer eens in de KZ van de 013. (misschien niet helemaal in het Stoner rijtje, maar toch ff vermelden )

[ Bericht 18% gewijzigd door Tackleberry op 12-04-2005 19:37:49 ]
.
pi_26178013
Ik heb wel wat high-res pics op mijn computer, maar die kan ik niet in dit forum posten. Hoezo wil je ook een band beginnen?

Wat betreft het Oor verslag van Sunn. Het is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk

Bedankt voor de link. Nog meer verslagen? Hier posten

Ik kan het nog steeds niet geloven:

3 x Boris
4 x Sunn
1 x High on Fire
1 x The Electric Wizard

En dat op drie weken tijd... Het jaar kan voor mij al niet meer kapot.
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:43:45 #175
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26178230
Gooi de roadburn verslagen in 10th Roadburn Festival - The Space Ritual
Daar kijkt Walter van Roadburn namelijk ook.
pi_26178277
Die avatar lijkt verdacht veel op die van mij Nipeng.

No hard feelings
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:02:09 #177
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26178661
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:34 schreef od0bo het volgende:
Ik heb wel wat high-res pics op mijn computer, maar die kan ik niet in dit forum posten. Hoezo wil je ook een band beginnen?
Nee ik wil ook zo'n robe
quote:
Wat betreft het Oor verslag van Sunn. Het is ook niet voor iedereen weggelegd natuurlijk
quote:
Bedankt voor de link. Nog meer verslagen? Hier posten

Ik kan het nog steeds niet geloven:

3 x Boris
4 x Sunn
1 x High on Fire
1 x The Electric Wizard

En dat op drie weken tijd... Het jaar kan voor mij al niet meer kapot.
Mooi lijstje.

2x Sunn (1x pre Burn)
Boris (pre Burn)
Electric Wizard
High on Fire (post Burn)
Hulk (pre Burn)
Winnebago Deal (post Burn)
Alabama Thunderpussy
Josiah

Ik mag ook niet klagen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:03:14 #178
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26178675
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:45 schreef od0bo het volgende:
Die avatar lijkt verdacht veel op die van mij Nipeng.

No hard feelings
Ik moet 'm nog tweaken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 09:10:37 #179
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26188413
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef nipeng het volgende:
Zo dat is een lekker plaatje van Yawning Man.
[..]

Aldus stonerrock.com

http://www.stonerrock.com/store/info.asp?item_num=ATH-2677

Ik hou wel van die surf sound.
Heb jij die Yawning man CD en zo ja, waarheb je die vandaan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 13 april 2005 @ 09:37:54 #180
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26188812
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Heb jij die Yawning man CD en zo ja, waarheb je die vandaan?
Ja, op Roadburn gekocht
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 09:46:05 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26188925
Helaas niet echt in de gelegenheid om echt platen te gaan zoeken ...

Hopelijk heeft Alfredo een stapeltje YM CDs bij zich
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26190790
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=62
het verslag van wouter dielesen van oor....

(uh... wie is gitarist/krijser Mike Putt???? misschien mat pike van high on fire?)

doc, the place is buziing heb ik groetendeels gemist.. jammer, te veel productie hassle... mooi om dit allemaal terug te lezen...
  woensdag 13 april 2005 @ 13:31:25 #183
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26194209
Roadburn kicks ass.. Clutch komt trouwens in de 013
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26202170
quote:
nipeng
2x Sunn (1x pre Burn)
Boris (pre Burn)
Electric Wizard
High on Fire (post Burn)
Hulk (pre Burn)
Winnebago Deal (post Burn)
Alabama Thunderpussy
Josiah

Ik mag ook niet klagen.
Indrukwekkend.

Kan Roadburn nog niet uit mijn systeem krijgen. Ben heel benieuwd naar de opnames. Ze zouden gewoon een dvd van de hele avond uit iedere zaal moeten releasen!
pi_26202465
brant bjork & the bros en astrosniq zijn available on demand. hier is de link naar het roadburn on demand portal, en -wow- wat klinken de opnames van brant te gek:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=21711857

de andere bands volgen.....
  donderdag 14 april 2005 @ 17:09:08 #186
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26225862
nice
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26226153
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:31 schreef TimoBasso het volgende:
Clutch komt trouwens in de 013
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:29 schreef Tackleberry het volgende:
Op 25 mei staat Five Horse Johnson weer eens in de KZ van de 013.
Toevallig zijn deze twee bands te zien met hetzelfde kaartje...
.
  donderdag 14 april 2005 @ 17:23:41 #188
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26226278
hehehe,ganz geil

Die nieuwe nummers die Brant speelde op Roadburn zijn best lekker,teminste die hoor ik nu pas
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 16 april 2005 @ 09:25:03 #189
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26265415
Bedankt voor de foto
  zaterdag 16 april 2005 @ 15:21:00 #190
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26272216
Heb vanavond een feestje bij een maat van me.. pobeer Sunn 0))) te draaien
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26274440
Cool. Laat even weten wat hun reacties waren...
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:17:14 #192
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26276483
Oeeeee &^%$
Arrggghhh
ngggggg ***


pi_26290444
en of en
  zondag 17 april 2005 @ 11:51:50 #194
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26292008
Sunn O))) - The Gates Of Ballard het haalde helaas maar 35 seconden,maar ik heb mijn taak weer gedaan
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26292241
Heb inmiddels de optredens van Sunn, High on Fire en The Electric Wizard van het Roadburn festival op cd staan en nu aan het beluisteren op mijn audio installatie. Pffiieeuuww... Klink damn goed.
  zondag 17 april 2005 @ 13:32:33 #196
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26294357
Beetje goede geluidskwaliteit?
pi_26294819
Ja, ik vind het op zijn minst gezegd redelijk goed klinken!
pi_26298130
Ga as. donderdag in Leiden Brant Bjork & Bros zien, samen met oa. Hulk.

Kent iemand hier Hulk (de band dan) en zo ja, is het wat?!?
  zondag 17 april 2005 @ 17:42:37 #199
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26301185
Hulk is zeer ok. De mannen spelen een lekker potje rock.

Check anders deze post: Stoner Central #7: Jalamanta en 3voor12 & Hulk.
  zondag 17 april 2005 @ 17:51:06 #200
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26301439
Ik merk wel dat HULK in opkomst is zeg
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 april 2005 @ 19:39:29 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26304302
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:53 schreef Kolkus het volgende:
Ga as. donderdag in Leiden Brant Bjork & Bros zien, samen met oa. Hulk.

Kent iemand hier Hulk (de band dan) en zo ja, is het wat?!?
Veel plezier - ik zou graag ook gaan

Hulk is ook leuk! (en aardige gasten daarbij)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26315184
Ik laat vrijdag weten hoe het was.

Dit is trouwens de derde act van de avond;

Vic du Monte's Idiot Prayer

Vic du Monte is het alter-ego van Chris Cockrell (bassist en mede-oprichter Kyuss). De sound van Idiot Prayer is een subtiele edoch 'in your face'-weergave van Vics voorliefde van eclectische muziek en rariteiten. Rock 'n roll wordt gestript tot de essentie, overgoten met gritty lo-fi tunes en een vette distortion.
Bandito streetrock zonder recept van de huisarts om de hartslag 'ns flink op te voeren! Als extra verrassing tourt met Vic du Monte ook Afredo Hernandez (Kyuss, Queens Of The Stone Age en Mondo Generator)
  maandag 18 april 2005 @ 17:33:43 #203
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26327109
Die heb ik op Roadburn gezien. Ze zijn wel ok, live iig stukken beter dan op plaat.
pi_26356870
Wie weet hoe ik een muziekfile op internet kan plaatsen zodat die door anderen te beluisteren is?

Ga binnenkort eens een oefenruimte huren. Kan ik eindelijk zelf eens een versterker op 10 knallen en flink dronen en oneindig feedbacken

Het nummer Hell-O)))-Ween speel ik zo mee
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:56:07 #205
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26359365
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Veel plezier - ik zou graag ook gaan

Hulk is ook leuk! (en aardige gasten daarbij)
daar wil ik dus ook heen..
tis dus goed aan te raden om jezelf in te wijden op deze stijl muziek?
  donderdag 21 april 2005 @ 19:30:32 #206
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26411088
*trap kick mep*

zal ik naar dat concertje gaan in leidne voor 10 euro? ben er zo met de bus enzo..
want tis vanaaf en heb dan niets te doen ..
  donderdag 21 april 2005 @ 19:39:16 #207
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26411316
Ik zou gaan.
Dit blijft het stonertopic hè.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 09:45:06 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26424944
Ben benieuwd hoe Leiden was.

Vanavond Deventer - morgen De Melkweg
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:38:29 #209
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26427521
nah.. ik bhen toch maar niet geweest uiteindelijk, dus wel benieuwd naar mensen die wel zijn geweest enzo..
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:35:16 #210
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26434922
Zonde. Brant Bjork is behoorlijk goed.
pi_26437341
Het was leuk gisteravond!

Eerste band was Vic du Monte's Idiot Prayer, een leuke opwarmer
Verder niets bijzonders.

Daarna kwam Hulk en die zijn me zeer goed bevallen, muziek kwam op mij over als een mix tussen stoner en meer directe rock als AC/DC en misschien zelfs wel Peter Pan Speedrock.
Retestrakke band (goede geluid hielp ook) en aanstekelijk enthousiaste podiumpresentatie.
Brant Bjork kwam ook nog het podium op om een nummer mee te zingen.
Op plaat zal het misschien wat minder interessant zijn, maar live is dit een heerlijk bandje!

Na een lange ombouwpauze begon Brant Bjork en het eerste wat opviel was het werkelijk perfecte geluid.
Niet alleen van de PA, maar vooral de gitaren waren perfect afgesteld (lekker heavy). De muziek zelf is lekker loom en groovy, maar de nummers missen een beetje richting, waardoor het op mij bij vlagen overkwam als een, weliswaar gestructureerde, jamsessie. Verder minpuntje vind ik dat de nummers een beukende climax missen, waardoor ik het tegen het einde van de set wat vond inkakken. De rest van de aanwezigen had hier volgens mij geen last van trouwens.
Tot slot heeft de band een sympathieke uitstraling (mooi figuur die drummer) en is Brant Bjork zelf een frontman met charisma.

Het woord lekker is hierboven veel gevallen, dus zo zou ik de avond willen omschrijven
  zaterdag 23 april 2005 @ 09:30:20 #212
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26448946
Vandaag ga ik kaartjes halen voor:
quote:
Dinsdag 7 juni Mastodon + Sk;rl
Vrijdag 10 juni Valis + Astrosoniq
Vrijdag 17 juni Yawning man + Hypnos69
W2 rules

Als ik me morgen goed voel dan ga ik naar de Baroeg in RotterDOOM:
quote:
Place of Skulls (US doom)
Thee Plague Of Gentlemen (B frostian wardoom)
The Gates of Slumber (US doom)
Pale Divine (US doom)
Rising Dust (F doom)
Entree 7 euro. Zaal open 15.00 uur.
pi_26449882
Het gaat voor de wind met Sunn O))). Opnieuw een tour in EU:

25 juni Hasselt Kunstencentrum
26 juni Le Mans Furyfest
28 juni Amsterdam Paradiso
1 juli Roskilde Festival
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:18:47 #214
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26458299
Ja, klote om je auto in Amsterdam te parkeren. Maar ik ga met de motor...

Vera review in de Aardschok:

http://img.photobucket.co(...)era-Groningen-03.jpg
pi_26458474
[quote]Op zaterdag 23 april 2005 18:59 schreef od0bo het volgende:
Ja, klote om je auto in Amsterdam te parkeren. Maar ik ga met de motor...

Rumor review in de Aardschok:

http://img.photobucket.co(...)lling-Utrecht-03.jpg
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:58:46 #217
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26459534
Die laatste regels ben ik het zeer mee eens. Best wel jammer eigenlijk.
pi_26459602
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:30 schreef nipeng het volgende:
Als ik me morgen goed voel dan ga ik naar de Baroeg in RotterDOOM:
[..]
owja..das morgen al..hmm, beetje jammer dat mijn wedstrijd van morgenochtend 11 naar morgenmiddag 2 uur is verplaatst, maar ik zal vanavond eens gaan lobbyen of er nog meer mensen heen willen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:50:19 #219
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26461646
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:30 schreef nipeng het volgende:
Vandaag ga ik kaartjes halen voor:
[..]

W2 rules
Kaartjes heeft

Van die mooie W2 kaartjes Doc
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:48:57 #220
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26464191
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef nipeng het volgende:

[..]

Kaartjes heeft

Van die mooie W2 kaartjes Doc
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 24 april 2005 @ 13:24:25 #221
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26472023
Ik laat Baroeg schieten deze keer. Morgen weer vroeg op.
pi_26478537
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:24 schreef nipeng het volgende:
Ik laat Baroeg schieten deze keer. Morgen weer vroeg op.
Ik schiet met je mee
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 20:20:29 #223
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26482134
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:18 schreef nipeng het volgende:
Paradiso hmmm.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 20:24:13 #224
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26482228
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:25 schreef Kolkus het volgende:
Hulk ... Op plaat zal het misschien wat minder interessant zijn, maar live is dit een heerlijk bandje!
Ook op plaat erg goed. Zeker die laatste is erg OK.
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:25 schreef Kolkus het volgende:
Na een lange ombouwpauze begon Brant Bjork en het eerste wat opviel was het werkelijk perfecte geluid.
...
Verder minpuntje vind ik dat de nummers een beukende climax missen, waardoor ik het tegen het einde van de set wat vond inkakken.
Ze waren die dag behoorlijk lethargisch waardoor ze wat trager waren dan meestal vertelde ze me in Deventer, misschien dat dat een rol speelde.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 20:36:23 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26482520
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef nipeng het volgende:

[..]

Kaartjes heeft

Van die mooie W2 kaartjes Doc
Je hebt wat flyers gehaald bedoel je ...

Yawning Man ga ik zeker ook doen - die CD heb ik van het weekend ook kunnen halen.

Dit weekend was weer eens een heerlijk BB&TheBros weekend. Eerst Deventer - waar ik helaas erg vroeg weg moest - het achteraf feesten scheen erg gezellig geweest te zijn. De volgende dag overdag naar de Melkweg geweest met Myrthe (Myrthe had haar oma - mijn moeder- ook nog even overgehaald langs te komen - we logeerder bij m'n ouders die 5 minuten van De Melkweg afwonen) en 's avond met m'n vrouw en met Kamagurka (de user hier op Fok) en een vriendin en ook Heatwave was er. Ze moesten helaas - en tot ook hun eigen verdriet - vrij snel weg na het concert maar het feest duurde backstage uiteindelijk toch nog langer dan de bedoeling was geweest ). Het was weer helemaal OK.

Om naar uit te zien: in juli komen ze weer in Europa en dan komt ook de nieuwe CD uit: een dubbel CD met bijna anderhalf uur BB & the Bros!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26504655
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef Doc het volgende:

Ze waren die dag behoorlijk lethargisch waardoor ze wat trager waren dan meestal vertelde ze me in Deventer, misschien dat dat een rol speelde.
Lethargisch als in stoned zeker?
  maandag 25 april 2005 @ 20:47:52 #227
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26504784
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef Doc het volgende:

[..]

Je hebt wat flyers gehaald bedoel je ...
Supergave TicketsTM
quote:
Om naar uit te zien: in juli komen ze weer in Europa en dan komt ook de nieuwe CD uit: een dubbel CD met bijna anderhalf uur BB & the Bros!
Dan zal ik weer eens komen kijken bij BB. Ik heb de laatste concerten laten schieten om "verzadiging" te voorkomen.
  maandag 25 april 2005 @ 21:43:31 #228
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26506006
tis op dit moment effe een overkill aan Brant Bjork
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 22:23:37 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26506898
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:42 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Lethargisch als in stoned zeker?
Nope, "stoned" is hun standaard modus
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 22:27:01 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26506990
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:47 schreef nipeng het volgende:

Dan zal ik weer eens komen kijken bij BB. Ik heb de laatste concerten laten schieten om "verzadiging" te voorkomen.
Op een of andere manier vervelen die concerten niet. Bij MonsterMagnet heb ik ooit wel eens twee concerten achter elkaar gezien en dat viel toen tegen (echt twee keer hetzelfde) maar bij BB heb ik nu ze drie keer gezien in 2 weken zonder een moment van verveling. Sterker nog - de laatse was zelfs het best.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26507237
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Nope, "stoned" is hun standaard modus
Hehe...zo kwamen ze ook wel op me over!

Jammer dat ze geen Kyuss-nummertje speelden, begreep dat ze dit geregeld doen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 april 2005 @ 09:14:04 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26513139
Vorige tour toen Nick Oliveri accoustisch mee was gooide ze een stukje Gardenia er tussendoor - waarbij Nick het podium op kwam om dat te brullen. Daarna geen Kyuss nummers meer gehoord van BB&theBros.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:35:36 #233
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26513524
Gardenia @ W2... dat was raggen
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 april 2005 @ 14:00:10 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26519051
Gaat iemand Vrijdag 20 mei ook nog naar The Bellrays + El Guapo Stuntteam + The Cool Kleps in W2. Ik denk er ieder geval over...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:01:59 #235
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26524296
Heb de Bellrays eens eerder gezien. Bijzonder of gaaf kan ik het niet noemen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:49:53 #236
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26531891
Tvp... ik leer de muziek net kennen!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 28 april 2005 @ 23:18:32 #237
80206 Spicoli
look closer.
pi_26584516
Misschien dat het volgende STONER CENTRAL topic aan een nummer opgedragen kan worden? Ik denk dan bijvoorbeeld aan Left us to mold van Unida van de High Times comp.(2004). Die is namelijk vrij goed..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2005 @ 09:30:43 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26589728
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:47 schreef nipeng het volgende:
Supergave TicketsTM
Ik ga in ieder geval niet meer van die postkantorkaarten halen en die voor flyers in wisselen (maar ik denk dan ook niet dat YawningMan uitverkocht zal zijn). Die Yawning Man CD is wel apart: ik kan 'm niet de hele tijd draaien - dan irriteert-ie me enigszins - maar op de koptelefoon terwijl ik een boek lees of zo dan is-ie echt heeeeeeeeeeeel erg OK.

Over een paar weken krijg ik ook FatsoJetson CD('s) van m'n schoonzussie die dan weer in NL is. Ben ik ook wel nieuwsgierig naar
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2005 @ 09:31:34 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26589745
Vanavond Bullseye Powerrock (of zo) kijken. Ben benieuwd.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:38:29 #240
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26600755
Yawning Man.. i'm there


die mannen zijn goed..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26603429
Bullseye Powerrock... Bij Five Horse Johnson riepen ze zelf dat ze "ff een half uurke kwamen rammelen"...

Ow en FatsoJetson is erg goed te noemen, tenminste die ene cd die ik ken...
.
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:37:47 #242
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26605406
flames for all .. die plaat is lekker
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:40:25 #243
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26605481
Bullseye is wel ok. Echt kapot ben ik er niet van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2005 @ 22:17:44 #244
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26608947
M'n schoonzussie kende ze niet maar was behoorlijk onder de indruk toen ze ze live zag in de Viper Room. Heeft ook zo kenis gemaakt met die lui. Ik ken de CDs niet. Ben benieuwd wat ze meeneemt.

Net terug van Bullseye. Net als nipeng ben ik er ook niet echt kapot van. Best aardig en zo maar ik heb het eerder en beter gehoord.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2005 @ 22:19:30 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26608991
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef TimoBasso het volgende:
Yawning Man.. i'm there


die mannen zijn goed..
Ik ben benieuwd of Mario Lalli meekomt. Hij is door persoonlijke omstandigheden nogal gebonden. Alfredo zal er in ieder geval zijn
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26666231
Bullseye powerrock kon mij de keer dat ik ze vorig jaar heb gezien ook nit echt boeien. Niet bijzonder vervelend, maar nix bijzonders.

Irritiant trouwens dat Atomic Bitchwax alleen in Friesland en Belgie komt, dat schiet voor mij niet echt op, maar wil ze wel heel graag zien. Hmmz.
  maandag 2 mei 2005 @ 16:33:18 #247
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26668686
Mondo 11 mei.. in de 013 lees ik op roadburn !
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 mei 2005 @ 17:56:21 #248
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26671190
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:33 schreef TimoBasso het volgende:
Mondo 11 mei.. in de 013 lees ik op roadburn !
... afgelast... (kan je op de 013 site lezen)

MG zou ook in Paradiso spelen op 18 mei als voorprogramma van TurboNegro - daar staat (nog) niets over een afgelasting ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 2 mei 2005 @ 17:59:27 #249
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26671275
weakness
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 2 mei 2005 @ 19:29:09 #250
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26673745
Om te vieren dat Mondo Generator niet komt zet ik een lekker psychedelisch rock album op van Monster Magnet.

25.............tab
quote:
1. Tab
2. 25
3. Longhair
4. Lord 13
  maandag 2 mei 2005 @ 19:32:55 #251
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26673866
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef nipeng het volgende:
Om te vieren dat Mondo Generator niet komt zet ik een lekker psychedelisch rock album op van Monster Magnet.

25.............tab
[..]
Altijd gezellig jij

Ga jij trouwens naar Mastodon?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 2 mei 2005 @ 19:51:59 #252
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26674529
Wat denk jij?

Thar she blows!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 14:31:42 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26753773
Gisteren White Cowbell Oklahoma gezien. Erg geestig. Vette Southern Rock met 9 man op het podium: drummer, bassist, keyboard, zanger, vier gitaristen en een koebel speler. En niet te vergeten 4 zeemeeuwen . Een stageshow waar je de helft van de tijd echt dubbel lag van het lachen met lekkere muziek (niet briljant maar zeker goed genoeg). Prima vermaakt. DENG!!

(na dat white cowbell kwamen de Legendary Shack Shagger (oid): een speed-psycho-billy-bandje dat de PA te luid had opengedraaid - had ik vrij snel genoeg van eigenlijk)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:02:56 #254
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26787727
Zo net wat live clips bekeken van Wino en THH, erg leuk.
Heb ze al zo lang op de hard disk staan dat ik niet eens meer weet waar ik ze vandaan heb. De website van een of andere lokaal tv station in de States denk ik.

Dit kwam ik toevallig tegen: http://www.bakulasaves.com/rwakevideo.htm Denk niet dat jullie het leuk vinden
pi_26827838
Als ik het goed heb je die THH clip van de volgende website: http://www.tubevision.com/

Er staan weer een aantal nieuwe clipjes op zie ik. O.a. van de Yawning Man.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:25:33 #256
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26835541
Ja die site
Er staat ook een clip van Axehandle.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:47:32 #257
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26851385
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:31 schreef Doc het volgende:
Gisteren White Cowbell Oklahoma gezien. Erg geestig. Vette Southern Rock met 9 man op het podium: drummer, bassist, keyboard, zanger, vier gitaristen en een koebel speler. En niet te vergeten 4 zeemeeuwen . Een stageshow waar je de helft van de tijd echt dubbel lag van het lachen met lekkere muziek (niet briljant maar zeker goed genoeg). Prima vermaakt. DENG!!

(na dat white cowbell kwamen de Legendary Shack Shagger (oid): een speed-psycho-billy-bandje dat de PA te luid had opengedraaid - had ik vrij snel genoeg van eigenlijk)
White Cowbell Oklahoma + Mastodon.. komen op mijn Bospop
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 9 mei 2005 @ 21:51:39 #258
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26866389
Dang!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 9 mei 2005 @ 23:04:38 #259
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26868782
Luister nu naar de webcast van Astrosoniq live @ roadburn.
Gave band, dat Astrosoniq.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 mei 2005 @ 13:08:56 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26880576
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:47 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

White Cowbell Oklahoma + Mastodon.. komen op mijn Bospop
DANG! That's cool!

Je zal je wel vermaken met White Cowbell denk ik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:08:49 #261
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26888948
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef Doc het volgende:

[..]

DANG! That's cool!

Je zal je wel vermaken met White Cowbell denk ik
ik ben benieuwd
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:34:39 #262
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26889672
Zo dat is een verrekt lekkere set die Brant heeft gespeeld op Roadburn. Zojuist geluisterd via 3voor12.
pi_26944199
Iemand bekend met de band Cowboys and Aliens? Schijnt een soort stoner te zijn, en ze spelen morgen in het voorprogramma van Danzig, dus vraag me af of het noodzakelijk is om vroeg te gaan.
Heb een mp3tje uit 97 gevonden maar weet niet in hoeverre dat nog representatief is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 mei 2005 @ 17:44:18 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26951131
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand bekend met de band Cowboys and Aliens? Schijnt een soort stoner te zijn, en ze spelen morgen in het voorprogramma van Danzig, dus vraag me af of het noodzakelijk is om vroeg te gaan.
Heb een mp3tje uit 97 gevonden maar weet niet in hoeverre dat nog representatief is.
Als ik hetwel heb is het een Belgisch bandje. Ik heb ze dacht ik ooit (2001??) wat van ze gezien in het voorprogramma van Monster Magnet. Was best aardig - maar niet super briljant of zo.

Opzich wel aardig om te zien als je niets beters te doen hebt en toevallig vroeg kan zijn - maar heel hard hoef je je niet te haasten imho.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:46:56 #265
11502 nipeng
The last ride is free
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:50:39 #266
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26951331
Hmm "The Atomic Bitchwax - 3" is in de pre-order bij stonerrock.com.


Soundclip:
http://www.stonerrock.com(...)ax-The_Destroyer.mp3
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:37:31 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26965961
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Iemand bekend met de band Cowboys and Aliens? Schijnt een soort stoner te zijn, en ze spelen morgen in het voorprogramma van Danzig, dus vraag me af of het noodzakelijk is om vroeg te gaan.
Heb een mp3tje uit 97 gevonden maar weet niet in hoeverre dat nog representatief is.
Ze staan op de verzamelCD, die deze maand bij de Rocktribune zat. Vind het een beetje klinken als (een mindere) Hellacopters.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_26968632
Heb inmiddels wat nummers geluisterd, niet onaardig, maar ook niet bijzonder. Ik zie wel of we ze mee kunnen pikken vanavond. Geloof niet dat ik het een ramp ga vinden als ik ze mis
  maandag 16 mei 2005 @ 01:51:05 #269
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27044859
Van Roadburn.com
quote:
MONDO GENERATOR
Mondo Generator 2005 will be Nick Oliveri and Ben & Ben from Winnebago Deal
May.11 Tilburg, 013 (Hol)
Kijk dat maakt Mondo Generator een stuk interessanter.
pi_27047331
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Heb inmiddels wat nummers geluisterd, niet onaardig, maar ook niet bijzonder. Ik zie wel of we ze mee kunnen pikken vanavond. Geloof niet dat ik het een ramp ga vinden als ik ze mis
Ze klonken in ieder geval een stuk beter dan op de mp3's die ik heb gehoord, maar nog steeds niet erg bijzonder, al was het ook niet vervelend om een paar nummertjes mee te pikken.
Danzig daarentegen was top
  maandag 16 mei 2005 @ 15:14:37 #271
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_27054085
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:51 schreef nipeng het volgende:
Van Roadburn.com
[..]

Kijk dat maakt Mondo Generator een stuk interessanter.
dat was toch afgelast?

Luisterd naar Star wars episode III - Revenge of the Sith soundtrack
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 16 mei 2005 @ 15:27:44 #272
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27054389
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

dat was toch afgelast?

Luisterd naar Star wars episode III - Revenge of the Sith soundtrack
Oja
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:51:55 #273
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27174537
Zijn er nog Stoners in de zaal?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:02:22 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27174576
Is nog vroeg
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27190626
Luister nu naar de nieuwe Acid King - III en daarvoor naar Asva - Futurists Against the Ocean.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:55:57 #276
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_27273855
Volgens s'mij .. zijn de stoners een beetje dood aan het gaan
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 23 mei 2005 @ 14:35:45 #277
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_27275254
Ik heb de afgelopen tijd bar weinig nieuw stoner spul gekocht. Ik wil stoner eigenlijk alleen nog maar op vinyl; het wachten is op het her-openen van m'n vaste adresje.
pi_27279606
As. donderdag naar de Baroeg, Unearthly Trance en Ramesses
  maandag 23 mei 2005 @ 16:46:55 #279
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27279723
No way is stoner dood aan het gaan.
Binnenkort weer wat gigs te bezoeken.

De laatste Astrosoniq zou erg spacey zijn, die moet ik hebben.
Daarnaast heb ik nog een vinyl LE van The Heads op het oog.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:49:11 #280
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27279781
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef mr_cucumber het volgende:
As. donderdag naar de Baroeg, Unearthly Trance en Ramesses
Dat gaat voor mij nog een hele tour worden maar ik ga proberen te komen.
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef TimoBasso het volgende:
Volgens s'mij .. zijn de stoners een beetje dood aan het gaan
Hee muts
Ik heb voor jou nog een drumstok, van zo'n klein onbekend bandje genaamd Hermano.
pi_27343275
Nog iemand naar Five Horse Johnson in 013 vanavond?

Niet echt helemaal stonerrock, maar wel degelijk cool.
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:58:31 #282
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27346985
Clutch in het voorprogramma. Die wil ik al tijden zien. Affijn, ik weet het nog niet.
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:49:16 #283
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27348350
hoe kan je stoner het best omschrijven, want een echte omschrijving heb ik nooit ergens gevonden
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:06:39 #284
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27348840
Stoner is meer een verzamelnaam geworden.

Voor mij:

Vette downtuned gitars
Fuzz & distortion
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:20:01 #285
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27349241
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef CheeZe het volgende:
Nog iemand naar Five Horse Johnson in 013 vanavond?

Niet echt helemaal stonerrock, maar wel degelijk cool.
Ik ga
pi_27360033
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef CheeZe het volgende:
Nog iemand naar Five Horse Johnson in 013 vanavond?

Niet echt helemaal stonerrock, maar wel degelijk cool.
Ik had willen gaan... *mompel*
.
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:27:47 #287
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27361358
Zo en dat het leuk was

Clutch was erg goed, ze speelden een uur en een kwartier. Lekkere jams, goede drums en dat orgeltje was lekker tijdens de jams.

FHJ was goed maar toch wat minder dan voorgaande keren. De oorzaak lag volgens mij bij de drummer. De drummer van clutch speelde mee bij FHJ. Je kon merken dat hij net niet helemaal optimaal bekend met de nummers was.
pi_27380817
Dat wordt dus weer een tijdje wachten tot Five Horse Johnson weer in Nederland in de buurt optreedt...

... duurt gelukkig meestal niet zo lang, volgens mij spelen ze elk jaar wel een aantal keer in ons landje...
.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:58:25 #289
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27381535
Ja ze komen best vaak langs. De nieuwe nummers waren best OK.
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:58:59 #290
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27381545
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef mr_cucumber het volgende:
As. donderdag naar de Baroeg, Unearthly Trance en Ramesses
Dus jij gaat zeker?
pi_27382245
Ik vertrek over een klein half uurtje
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:31:12 #292
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27382287
Ik moet ongeveer nu gaan vertrekken
Heb er wel zin in.

Je kan me herkennen aan het T-shirt
pi_27382307
Is goed, dan zie ik je dan, ik ben te herkennen aan mijn schoenen (en een camera hoogstwaarschijnlijk)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 mei 2005 @ 22:46:21 #294
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27390084
Ook even weer eens langskomen

(ik had een kleine twee weken niets gepost en pas sinds vandag -iets over 12-en weer eens om volledig uit m'n dak te gaan over de overwinning van LFC )
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_27394945
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:31 schreef nipeng het volgende:
Ik moet ongeveer nu gaan vertrekken
Heb er wel zin in.

Je kan me herkennen aan het T-shirt
Ik heb een hoop T-shirts gezien, maar geen idee of het het T-shirt was

Was trouwens erg koel moet ik zeggen, Ramesses was tof, wist niet dat het ex-leden van Electric Wizard waren, kon er verder niets van maar het klonk erg ok, vooral Animal achter het drumstel was indrukwekkend.
Unearthly Trance vond ik in het begin matig, de up-tempo nr's van ze vind ik niet alles maar dat werd al snel beter, deed me af en toe aan de oude Neurosis denken. Al met al was het de moeite waard, zal morgen eens kijken hoe de foto's geworden zij..eerst slapen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 06:02:00 #296
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27396129
Ja het was tof. Van Ramesses wist ik dat het om ex-EW leden ging. We hebben meteen al hun nummers gehoord denk ik. Die drummer was in zijn EW tijd lang niet zo aanwezig. Anyway, prima optreden. Lekkere sludge

UT: die uptempo nummers vond ik wel leuk Ik was erg benieuwd hoe zij live zouden klinken. Die donkere sfeer van de platen heb ik niet helemaal terug kunnen horen maar dat mocht de pret niet drukken. Laatste nummer was natuurlijk het gaafst.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:23:40 #297
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_27403398
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 01:55 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ik heb een hoop T-shirts gezien, maar geen idee of het het T-shirt was
Het percentage mensen met schoenen was ook erg hoog.

Concert was erg leuk!
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:41:44 #298
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_27403931
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hee muts
Ik heb voor jou nog een drumstok, van zo'n klein onbekend bandje genaamd Hermano.
w00t .. Ik heb trouwens een internet bedrijfje gevonden uit Roermond.. waar je ook Stoner cd's kunt bestellen ole

http://www.nlstore.nl/shop3/
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:40:14 #299
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27414370
quote:
zo 4 september 2005

Ashes To Ashes, Doom To Dust fest:
Electric Wizard + Worship + Reverend Bizarre + Thee Plague Of Gentlemen , Tyranny + Rigor Sardonicus
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:51:21 #300
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_27414648
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:40 schreef nipeng het volgende:

[..]

en waar mag dat zijn?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:55:04 #301
11502 nipeng
The last ride is free
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')