abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_25310051
Welkom in deel #77.



La Histoire
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #76.
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #75
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #74
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #73
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #72
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #71
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #70
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #69
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #68
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #67
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #66
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #65 (Sint Johan editie)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #64
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #63
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #62
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #61
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #60
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #59
Hét OSG Slowchat Topic #58!
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #57
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #56
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #55
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #54
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #53
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #52
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #51
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #50 (Jubileumdeel)
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #49
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #48
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #47
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #46
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #45
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #44
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #43
Hét OSG De HOgeberg Slowchat Topic #42
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 41
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 40
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #39
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #38
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #37
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #36
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #35
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #34
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #33
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #32
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #31
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #30
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #29
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #28
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #27
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #26
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #25
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #24
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #23
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #22
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #21
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #20
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #19
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #18
Hét OSG Slowchat Topique #17
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #16
OSG De Hogeberg Slowchat topic #15
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #14
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #13
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #12
Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique

Tempus fugit et nos fugimus in illus.



[ Bericht 1% gewijzigd door Pizza_Shooter op 01-03-2005 13:25:32 ]
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25314888
Names are so cliché
pi_25315152
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 16:48 schreef SuUz2ko het volgende:
Zeg, moest jij niet snowboarden?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:47:24 #5
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25317334
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25328045
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Zeg, moest jij niet snowboarden?
Names are so cliché
pi_25332659
Blijkbaar is er op texel net zo veel sneeuw gevallen als hier in Amersfoort

Ik stond afgelopen zondag in alle vroegte trouwens nog op een snowboard. Na 4 uurtjes slaap bleek toen ik uit mijn raam keek dat de sneeuw er nog steeds lag, dus ben ik meteen mijn bindingen weer in elkaar gaan schroeven (lag helemaal uit elkaar) en vervolgens de bindingen op een oud snowboard wat ik in de zomervakantie van 2003 in Tsjechie gevonden heb geschroeft. Zodoende stond ik om zondagochtend op de Waterweg op de hoge berg op mijn snowboard met een sleepkabel in mijn handen. Ja want de sneeuw wilde niet bepaald glijden en daarom hing ik met de sleepkabel achter de bus.
Helaas was de sneeuw al snel gebruikt en gleed ik hele stukken over kaal asfalt met van die leuke losse steentjes. Dus de onderkant van mijn snowboard is helemaal verwoest, maarja wat zou het ook.
Wat ook wel spijtig is, is dat er verder nog niemand wakker was, en daarom heb ik er geen foto's of video's van kunnen laten maken.

Er is nog een kans aanwezig dat ik aankomende zondag weer kan gaan snowboarden, zal er dan toch op z'n minst een fotootje van laten maken.
You can't spell believe without lie
pi_25333495
quote:
Leuke foto's. Grote sneeuwpop trouwens ook.

Zelf net een uurtje terug van een sneeuwtoch naar het doolhof. Kon snel naar beneden daar met de slee.













"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:04:35 #10
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25334318
leuk die foto's en idd grote sneeuwpop zeg
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25378909
wanneer komen ali en maas eigenlijk weer terug van wintersport?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:53:32 #12
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25379692
dacht vandaag... maar weet het niet helemaal zeker
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25391468
Y'arr, ik ben er weer . Vanavond met de laatste boot terug gekomen, toen gelijk door naar cel 4, erg gezellig .

Super week gehad, eerste paar dagen echt alleen maar poeder, 8 tot 9 uur per dag allleen maar in die verse laag gereden. Daarna werd het helaas allemaal strak geprepareerd. Dus toen maar even m'n carven geoefend, kan nu leuk met m'n arm vlak over de piste strijken wanneer ik een bocht carve (alleen frontside, dat wel, backside gaat me nog niet zo perfect af). En ook veel gebruikt gemaakt van de vele hobbels op de pistes die toch wel een leuke air time opleverden. Woensdag samen met m'n broertje privé les gehad.

Nog wat technieken verbeterd en nog even langs het funpark gegaan met de leraar (Conrad). Daar sprak de leraar even met een local over zijn zoon die zich geblesseerd had. Reden we een stukje verder in het park, vroeg Conrad aan me of ik toevallig wel eens snowboard op tv volgden.

Die local waar hij zoëven mee sprak bleek Oostenrijks' beste freestyle snowboarder te zijn: volgens mij was het Gigi Rüf, iig een Burton Pro rider die vorig jaar wereldkampioen was en dit jaar 2e in Canada was geworden. Leuk, die stond daar dus gewoon de landing van een grind te shapen. Ik vroeg me al af waarom er zoveel stickers van Burton, AK en Ronin overal in het park waren en waarom die locals zo verdomde goed waren (backflips, 360 mute, rodeo's, alles), mijn antwoord dus. Dat overtreft Esmé's ontmoeting dus met NK's kampioen Al vroeg hij niet m'n nummer, .

Daarna zijn we nog even naar de half pipe geweest. Conrad heeft me even de basics van piper rijden uitgelegd en ik heb de dag toen wat geoefend. Volgende ochtend ook nog een paar keer gedaan. Kon uiteindelijk goed heen en weer komen, bij de top steeds springen en draaien, maar kwam nog niet boven de pipe zelf uit, die van binnen echt absurd hoog leek .

Verder veel aan m'n techniek gewerkt en de laatste dag nog wat wrede off piste afdalingen gedaan, tree runs door 40 cm poeder. Moest daarna alleen wel weer 15 tot 30 min omhoog klimmen op een enorm steile helling om weer terug omhoog op de piste te komen, maar dat was het meer dan waard.

Anyway, ik ga nu maar slapen, eindelijk weer eens in een decent sized bed .

nn .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25393079
Hey, welcome back.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25393114
quote:
Op zondag 6 maart 2005 10:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hey, welcome back.
Dank je

Een goede morgen allemaal . Zo even een broodje eten en dan m'n board maar uit elkaar schroeven .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25393239
quote:
Politie volgt sneeuwspoor en pakt inbreker op

De politie heeft zaterdagmorgen een minderjarige jongen uit Den Helder kunnen aanhouden op verdenking van inbraak, door simpelweg zijn sneeuwspoor te volgen. Het spoor leidde de agenten rechtstreeks van de woning waar was ingebroken tot de woning van de verdachte.

Rond 5.00 uur 's ochtends kwam de bewoner van een woning aan de Van Galenstraat erachter dat er bij hem was ingebroken. Onder andere zijn laptop, digitale camera, geld en een aantal mobiele telefoons waren verdwenen. De man waarschuwde direct de politie.

De politie ontdekte ter plaatse een spoor in de vers gevallen sneeuw, wat ze konden volgen tot een woning aan de Cornelis Ditostraat. Daar is een minderjarige verdachte aangehouden en voor verhoor naar het politiebureau overgebracht.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zondag 6 maart 2005 @ 11:16:16 #17
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25393285
Back home, was erg gaaf..
Alleen voor Niels een iets minder leuke afloop, maar dat verteld ie zelf wel denk ik..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_25393372
Welkom terug iedereen.

Stoer verhaal hoor Ruben.
Nu wil ik het ook allemaal van de rest horen!
pi_25393487
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:16 schreef MrAli het volgende:
Back home, was erg gaaf..
Alleen voor Niels een iets minder leuke afloop, maar dat verteld ie zelf wel denk ik..
Ach, als hij het zelf nog kán vertellen is alles prima .

Ik ben nu wel extreem aan het vervellen zeg, waar is hier de fackin zon .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 6 maart 2005 @ 11:35:50 #20
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25393524
quote:
DearPrudence said:
Hoi!!

Net terug uit Utrecht, er was zaterdag een huisfeest bij mijn zus, was wel heel leuk.
Ze heeft echt hele leuke huisgenoten enzo. Op het feest sprak een jongen me aan, die een paar keer nederlands kampioen snowboarden was geweest, maar er nu een tij mee gestopt was, omdat hij die 'scene' een beetje zat was. Hij ging nu binnenkort weer eens wat proberen, sinds een hele lange tijd. Was wel cool. Hij wilde m'n nummer, zodat hij mij nog eens met mij naar een baan kon gaan, wat bijleren ofzo.. maargoed, I was flattered. Verder nog met m'n lieven zus in Utrecht zelf geweest, waar ik 10 euro op de grond vond. We wilden wat leuks mee doen, en we hadden net de avond ervoor gezegd dat we nooit eens wat spontaans deden, en toen liepen we langs een piercing/tattooshop....

Maar nee, maar niks gedaan. We bezitten beiden net niet die overhalende factor.
Wel hele leuke pasfoto's gemaakt, waardoor ik bijna mijn trein miste. Maar goed, ik ben nu thuis.
Nog steeds moe, maar oké.
Welke weet je ook welke dicipline? Afdaling, slalom, half-pipe, big-jump..
quote:
Je eerste sneeuwpop..
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 12:51 schreef MAX_crazy het volgende:
wanneer komen ali en maas eigenlijk weer terug van wintersport?
Vandaag dus..
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]
Damn...hoe stom kan je zijn..
quote:
Op zondag 6 maart 2005 03:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Y'arr, ik ben er weer . Vanavond met de laatste boot terug gekomen, toen gelijk door naar cel 4, erg gezellig .

Super week gehad, eerste paar dagen echt alleen maar poeder, 8 tot 9 uur per dag allleen maar in die verse laag gereden. Daarna werd het helaas allemaal strak geprepareerd. Dus toen maar even m'n carven geoefend, kan nu leuk met m'n arm vlak over de piste strijken wanneer ik een bocht carve (alleen frontside, dat wel, backside gaat me nog niet zo perfect af). En ook veel gebruikt gemaakt van de vele hobbels op de pistes die toch wel een leuke air time opleverden. Woensdag samen met m'n broertje privé les gehad.

Nog wat technieken verbeterd en nog even langs het funpark gegaan met de leraar (Conrad). Daar sprak de leraar even met een local over zijn zoon die zich geblesseerd had. Reden we een stukje verder in het park, vroeg Conrad aan me of ik toevallig wel eens snowboard op tv volgden.

Die local waar hij zoëven mee sprak bleek Oostenrijks' beste freestyle snowboarder te zijn: volgens mij was het Gigi Rüf, iig een Burton Pro rider die vorig jaar wereldkampioen was en dit jaar 2e in Canada was geworden. Leuk, die stond daar dus gewoon de landing van een grind te shapen. Ik vroeg me al af waarom er zoveel stickers van Burton, AK en Ronin overal in het park waren en waarom die locals zo verdomde goed waren (backflips, 360 mute, rodeo's, alles), mijn antwoord dus. Dat overtreft Esmé's ontmoeting dus met NK's kampioen Al vroeg hij niet m'n nummer, .

Daarna zijn we nog even naar de half pipe geweest. Conrad heeft me even de basics van piper rijden uitgelegd en ik heb de dag toen wat geoefend. Volgende ochtend ook nog een paar keer gedaan. Kon uiteindelijk goed heen en weer komen, bij de top steeds springen en draaien, maar kwam nog niet boven de pipe zelf uit, die van binnen echt absurd hoog leek .

Verder veel aan m'n techniek gewerkt en de laatste dag nog wat wrede off piste afdalingen gedaan, tree runs door 40 cm poeder. Moest daarna alleen wel weer 15 tot 30 min omhoog klimmen op een enorm steile helling om weer terug omhoog op de piste te komen, maar dat was het meer dan waard.

Anyway, ik ga nu maar slapen, eindelijk weer eens in een decent sized bed .

nn .
Jij heb je dus ook vermaakt zo te horen.. Bij ons leek de poeder tegen te vallen, viel achteraf wel mee, ook dacht ik dat het springen tegen viel, wat ook heel erg meeviel..
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef DearPrudence het volgende:
Welkom terug iedereen.

Stoer verhaal hoor Ruben.
Nu wil ik het ook allemaal van de rest horen!
Ik zal zo wel ff een verhaaltje in elkaar knutselen, alleen moet ik dan eigenlijk even met Niels overleggen wat er wel en niet in moet..
En voor foto's, wat er niet veel zijn, zeker niet veel serieuze, even op Hans wachten..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zondag 6 maart 2005 @ 11:40:20 #21
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25393585
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ach, als hij het zelf nog kán vertellen is alles prima .
Zo erg is het nou ook weer niet, iets gebroken, das alles, en niet eens een been ofzow, een kleiner lichaamsonderdeel..
Overigens was dit de eerste wintersport van mij waarbij iemand iets brak, behalve Niels had Marleen haar arm zwaar gekneust, haar vader zijn schouder en was Joost iets te vaak op zijn knie gevallen..
quote:
Ik ben nu wel extreem aan het vervellen zeg, waar is hier de fackin zon .
Ik ga me zo ook vervelen, of slapen, want als je elke avond op eentje na niet voor 2 uur in je bed ligt, vaak nog veel later, er af en toe twee keer per nacht uit gaat voor wat gerel en er dan om 7 uur weer een wekker gaat voor het ontbijt..daar rust je niet echt van uit..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_25393651
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:40 schreef MrAli het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet, iets gebroken, das alles, en niet eens een been ofzow, een kleiner lichaamsonderdeel..
Overigens was dit de eerste wintersport van mij waarbij iemand iets brak, behalve Niels had Marleen haar arm zwaar gekneust, haar vader zijn schouder en was Joost iets te vaak op zijn knie gevallen..
[..]

Ik ga me zo ook vervelen, of slapen, want als je elke avond op eentje na niet voor 2 uur in je bed ligt, vaak nog veel later, er af en toe twee keer per nacht uit gaat voor wat gerel en er dan om 7 uur weer een wekker gaat voor het ontbijt..daar rust je niet echt van uit..
Vervellen is iets anders dan vervelen, ik verveel me absoluut niet .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 6 maart 2005 @ 11:45:19 #23
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25393659
Voor de liefhebbers:
Wintersport Countdown
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zondag 6 maart 2005 @ 11:46:55 #24
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25393680
he welkom terug allemaal

zie de eerste verhalen al komen nu nog ff op de andere en lange versies wachten... ik wil alle details over het rellen en lachen daar... want het was hier maar saaitjes hoor
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  zondag 6 maart 2005 @ 11:50:27 #25
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25393728
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Vervellen is iets anders dan vervelen, ik verveel me absoluut niet .
* Mr. Ali schaamt zich diep
Goed lezen, en vooral niet te snel willen, kan best lastig zijn..
Maargoed, vervellen zal ik niet doen, wel veel zon gehad, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van..gelukkig..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')