abonnement Unibet Coolblue
pi_25315793
Nee hoor, maar wilders wel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25315828
Ah, het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld kraken Wilders weer eens af

Wat lief, ik heb sinds dat een mongool zat te breien nog nooit zoveel zwakbegaafde mensen gezien die op zichzelf bezighouden
pi_25315872
quote:
het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld
goede omschrijving van de Wilders aanhangers .

Die aap is immers zelf z'n grootste tegenstander.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:05:03 #54
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25315874
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In welke zin vind jij dit hoereren en waarin onderscheidt dit zich van de manier waarop de LPF zichzelf financieert of de Amerikaanse politiek?
Wiens brood men eet wiens woord men spreekt geldt ook voor de andere politieke partijen en is een vrij menselijk verschijnsel.
Hoe je het ook wil noemen, hoereren, bedelen, steun vragen....
het valt niet onder de noemer subsidies.

En inderdaad er zit niet veel verschil tussen wilders en LPF.
pi_25316013
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:05 schreef Monus het volgende:

[..]

Hoe je het ook wil noemen, hoereren, bedelen, steun vragen....
het valt niet onder de noemer subsidies.

En inderdaad er zit niet veel verschil tussen wilders en LPF.
Je houdt er je eigen werkelijkheid op na, niet?
Omdat het niet vanuit de overheid komt is er ineens geen sprake van subsidie?

Dan noem je ze maecenassen of iets dergelijks, maar hij doet in feite niets anders dan de moslimvrouw die op vrijdag het zwembad in duikt.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:21:38 #56
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25316107
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je houdt er je eigen werkelijkheid op na, niet?
Omdat het niet vanuit de overheid komt is er ineens geen sprake van subsidie?

Dan noem je ze maecenassen of iets dergelijks, maar hij doet in feite niets anders dan de moslimvrouw die op vrijdag het zwembad in duikt.
voor de rest alles goed met je... Of zijn bij jou in de buurt de moslim vrouwen vrijdag in het zwembad aan het bedelen?
pi_25316456
quote:
Als de zon weer schijnt in het voorjaar en jij roept wat een Kutweer,verklaart iedereen jouw voor gek.
Inderdaad, straks schijnt het zonnetje weer en heeft iedereen zijn rust weer gevonden. De sfeer wordt dan eindelijk weer eens een beetje normaal in het land.
Als de sfeer weer rustig is, en het zonnetje schijnt, dan heeft men geen behoefte meer aan "schreeuwers" in het land. Dan wil de gemiddelde Nederlander gewoon rust aan z'n hoofd.

Nog een paar maanden en dan is het weer zomer. Dan kan Wilders wel inpakken. Trouwens, de Nederlanders zijn het toch al zat, dat iemand van zichzelf een circus-act maakt. Het was even leuk met de tokkie's, maar dat is nu wel voorbij.

Ik verlang wel weer naar die rust in dit land. Al dat opgefokte gedoe met al die schreeuwers is niks voor mij. Het zonnetje kan me niet snel genoeg schijnen. :-)

En dat chagrijnige geblondeerde hoofd kan ik eerlijk gezegd ook niet meer zien..
Dat ie maar snel naar Amerika mag vertrekken, naar zijn conservatieve vrienden.

Ik vind het een hele nare onaangename man.




[ Bericht 3% gewijzigd door Poldermodel op 01-03-2005 18:55:20 ]
pi_25316503
Het is vrij logisch dat hij geld vraagt voor zo'n lezing. Hij wil een partij/beweging opbouwen en hij komt niet in aanmerking voor subsidie, dus dan moet je dit soort dingen verzinnen.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:51:26 #59
90365 Sater
hoipoloi
pi_25316539
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom gaat-ie niet in de playboy staan???
Bang om z'n groupies af te stoten? Zou Geertse geldwerving onder nevenfuncties vallen?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 19:23:19 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25317012
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken?
Die zoeken ook nog een makelaar die hen gratis voorziet van woonruimte
pi_25317092
Is dit wel legaal wat Wilders doet? Er zijn toch strenge regels voor politici en geld.

Die man krijgt enorm veel van de staat en dan gaat ie ook nog een keer zijn politiek letterlijk verkopen. Gesponsorde programmapunten, je weet als kiezer wel wat je krijgt.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:38:19 #62
90365 Sater
hoipoloi
pi_25317216
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Is dit wel legaal wat Wilders doet? Er zijn toch strenge regels voor politici en geld.

Die man krijgt enorm veel van de staat en dan gaat ie ook nog een keer zijn politiek letterlijk verkopen. Gesponsorde programmapunten, je weet als kiezer wel wat je krijgt.
Geert keek de kunst af bij zijn voormalige partij de VVD. Deed, naar ik meen jaren 70 vorige eeuw eveneens aan fondsenwerving.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25317219
Iets voor Oudkerk?
pi_25318803
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Is dit wel legaal wat Wilders doet? Er zijn toch strenge regels voor politici en geld.

Die man krijgt enorm veel van de staat en dan gaat ie ook nog een keer zijn politiek letterlijk verkopen. Gesponsorde programmapunten, je weet als kiezer wel wat je krijgt.
Dat klopt niet in de OP. Wilders krijgt niets omdat hij geen partij heeft ofzo.
pi_25319020
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:13 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Luchtte dat nou op om neer te zetten?
Hij heeft gewoon gelijk Wilders is gewoon een achterlijke rechts extremistische wannabe hoertje
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:31:18 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25319062
Ja maar wat gaat hij nou alleemaal doen voor die 2000 euro? Een dansje, een verhaaltjes vertellen, liedsjes zingen. Het word me niet helemaal duidelijk wat dit avondje wilder in houd.
pi_25319125
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:31 schreef Djaser het volgende:
Ja maar wat gaat hij nou alleemaal doen voor die 2000 euro? Een dansje, een verhaaltjes vertellen, liedsjes zingen. Het word me niet helemaal duidelijk wat dit avondje wilder in houd.
Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
pi_25319217
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het schaapsel van de vuilniscontainer en het tuig van deze wereld kraken Wilders weer eens af
.
I´m back.
pi_25319351
Ons Geertje is best goochem, maar zijn aanhangers met of zonder 2000 Euro natuurlijk niet.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:48:29 #70
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25319409
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef ZiZaZoZeZu het volgende:

[..]

Wilders is nog dom ook dat mensen hem 2000 euro gaan betalen voor allemaal flauwekul....
Dat weet ik niet hoor, als ik 2000 euro kon verdienen voor een sexloos avondje uit dan zou ik stoppen met werken. In het geval van Wilders weet ik zeker dat hij hier enkele tienduizenden euro's mee kan verdienen. Ik vraag me wel af of dat genoeg is voor een politieke partij.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:26:25 #71
90365 Sater
hoipoloi
pi_25321791
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:48 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, als ik 2000 euro kon verdienen voor een sexloos avondje uit dan zou ik stoppen met werken. In het geval van Wilders weet ik zeker dat hij hier enkele tienduizenden euro's mee kan verdienen. Ik vraag me wel af of dat genoeg is voor een politieke partij.
Is Harry Mens [entrepeneur] Wilders' manager?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:37:53 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_25322058
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:38 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat heeft de tokkietour hier mee te maken? Dit is gewoon de manier waarop in de VS aan fundraising gedaan wordt, inderdaad voor Nederland nog vrij nieuw. En hij loopt niet met een vette bierpens boerend en boutend over een toneel grove taal uit te slaan, zijn diepte investering met een groot aantal Freddy's in stand te houden en uit te bouwen. Dus, waar wil je het over hebben?
Joh.... Je kunt het ook wel eens een keer NIET eens zijn met Wilders, dat siert iemand die echt nadenkt over iemands standpunten. Iemand die het 100% eens is met iemand is niet meer dan een meeloper.

Ik sta achter die fanboy opmerking!

Je vergeet voor het gemak erbij te vertellen dat er op die Amerikaanse diners ook vaak onderhandse vriendjespolitiek word geregeld, zo van ik zorg voor 50 donateurs van $2,000 (men mag niet meer dan $2,000 per persoon aan een campagne besteden) en dan zorg jij dat je in de toekomst voor die en die wet gaat stemmen. Als Wilders dat ook nog eens naar Nederland brengt is het helemaal feest met die man natuurlijk! De Verenigde Provincies van Nederland
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_25323257
Dat zeg ik, een beetje sponsoring uit de vastgoedbranche ligt vast voor hem klaar .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 00:28:51 #74
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25323403
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:46 schreef Stali. het volgende:
Ons Geertje is best goochem, maar zijn aanhangers met of zonder 2000 Euro natuurlijk niet.
Terwijl het meerendeel van zijn potentieel electoraat volgens mij uit de onderklasse moet komen. Van die mensen die bijvoorbaat al tegen 'allochtonúh' zijn zonder dat ze verder weten waar het over gaat. Die hebben misschien nog net 2 euro om te verbrassen, voor 2.000 moeten ze eerst een maandje zwart bijklussen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:31:03 #75
49894 POLL
Pathetisch
pi_25323448
quote:
Van de overheid krijgt hij 1,2 miljoen euro per jaar
Weet iemand hoe dit is gespecificeerd? Is dit inclusief bruto loon?
The Black Knight always triumphs!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')