abonnement Unibet Coolblue
pi_25303358
Sex voor de Buch het programma waar niemand naar keek, maar iedereen wist wel wat er gebeurde... Waarin haast zielige nederlanders echt de meest desperate dingen deden voor seks, al dan niet met partner, opblaaspop of pluchebeer.

Wat mij het meest is bijgebleven is wel die vent die seks wou hebben met een veel oudere vrouw in een bad van witte bonen in tomatensaus. Witte bonen in tomatensaus is niet meer wat het ooit geweest is...

Wat is jullie het beste bijgebleven?
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  maandag 28 februari 2005 @ 23:05:43 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_25303407
typisch 90 gekeken?

echt geweldig humoristische televisie, waar de zwakzinnigen uit de samenleving hun sexuele lusten op elkaar botvierden... daar kwam de plompzak-rage ook vandaan geloof ik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25303452
Jij hebt ook net 'typisch '90'(o.i.d.) gezien.
Wat mij het meest is bijgebleven, is die ene zwakzinnige zwerver die van hout een kijkdoos had gemaakt die aan een touwtje om zijn nek op kruishoogte hing. "Pikkie zien? " had hij er op geschilderd. Zijn fantasie was om met die doos door de winkelstraat te lopen en tegen betaling het deurtje van de kijkdoos open te doen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 februari 2005 @ 23:09:39 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_25303493
Het echtpaar dat als indianen gekleed in een WigWam een nummertje wilde maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 28 februari 2005 @ 23:10:28 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_25303512
Oh ja en de kerel die z'n sperma in de soep deed en er een heeerlijke maaltijd van maakte.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25303560
Die kerel die door Amsterdam liep met een houtje kistje voor zijn Jodokus.
"PIK ZIEN! 1 gullúh pik zien!".
En zo'n verlept wijf die hem een gulden gaf en ze pik ging bekijken. Dan trok hij heel knullig aan een touwtje en ging de voorkant van zijn houten doosje als een garagedeur omhoog.
Dat was volgens mij het moment dat ik rollend over de vloer lag.

De allerbeste vind ik nog steeds die mafkees die gepijpt wou worden door een boerenknecht in een stal.
En terwijl die 'boerenknecht' daar mee bezig was kraamde hij onzin uit als "oooh mmmm zometeen ga ik de koei'n melk'n".
pi_25303572
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
Het echtpaar dat als indianen gekleed in een WigWam een nummertje wilde maken.

Was dat met die courgette?! Heb me rotgelachen gelachen toen.
pi_25303615
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:05 schreef Adelante het volgende:
typisch 90 gekeken?


Sex in dat hunebed was ook wel humor. Die vent had een ding met ribbels om zijn vinger (heeft dat een naam) en deed hier 'leuke' dingen mee. Was wel humor, totdat de vader van een vriendin later ook opeens zo'n ding om zijn vinger had, maar hij was postbode en had het dus met een ander doel (hoop ik).
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  maandag 28 februari 2005 @ 23:15:13 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_25303618
't was idd meer komedie dan erotiek

die stukjes met de indianenvrouw die een courgette uitholt dat ding om de pik
van haar man (die in het dagelijks leven postbode was) schuift en zich dan in
een wigwam laat neuken -O_ ik denk dat die kerel nooit meer fatsoenlijk de post
heeft kunnen bezorgen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25303620
een man die geilde op van die glimmende sportbroekjes. Ging die zichzelf aftrekken op een stoel tussen al die broekjes.
Die heb ik zelfs op internet bekeken haha
  Trouwste user 2022 maandag 28 februari 2005 @ 23:15:16 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_25303621
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:12 schreef Xebrozius het volgende:

En terwijl die 'boerenknecht' daar mee bezig was kraamde hij onzin uit als "oooh mmmm zometeen ga ik de koei'n melk'n".


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 28 februari 2005 @ 23:16:43 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_25303656
Echtpaar in een nababbel over het feit dat ze op een biljarttafel neukten.

'We kregen alleen maar goeie reacties.'



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 28 februari 2005 @ 23:18:04 #13
8885 moralia
Grip op je zak
pi_25303686
Het was geen courgette, maar een aubergine!!! Toch?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_25303698
Dat mens uit Roden dat zichzelf bevredigde met kaarsen.
Toen wist ik nog niet hoe Nikky er uit zag... .
pi_25303726
Die gast van die sportbroekjes heb ik nog een keer mee gesproken, in de achtertuin van een vriend van mij.
Later wist ik pas dat het die gast was
pi_25303764
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:15 schreef Troeta het volgende:
een man die geilde op van die glimmende sportbroekjes. Ging die zichzelf aftrekken op een stoel tussen al die broekjes.
Die heb ik zelfs op internet bekeken haha
Dank je....! Opeens zag ik het weer voor me... Mijn god wat heb ik daar toen om moeten lachen.
  maandag 28 februari 2005 @ 23:21:15 #17
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25303772
Die keer dat ze een aantal van die sicko's bij elkaar hadden gezet en die ene gozer die van fistfucken hield helemaal voor schut werd gezet door die andere sicko's. Aaach... dat was mooie televisie mensen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25303784
...ik zag hem vandaag nog langskomen; de harige huisschilder die een scène uit Turks Fruit na wilde spelen met een opblaaspop. Welke hij ook wilde fistfucken als dat mogelijk was. ..."Oooh ja, pijp me, pijp me!".
pi_25303810
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:21 schreef Croupouque het volgende:
...ik zag hem vandaag nog langskomen; de harige huisschilder die een scène uit Turks Fruit na wilde spelen met een opblaaspop. Welke hij ook wilde fistfucken als dat mogelijk was. ..."Oooh ja, pijp me, pijp me!".
Je vergeet " geile neukpop"
pi_25303814
Over fistfucken gesproken... Net nog op televisie, die man die orale sex wilde met een opblaaspop en als het mogelijk was wilde hij ook fistfucken. Hoezo als het mogelijk is....tis een pop, lul.

Croupouque was me voor...
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_25303828
Ik kan me nog herinneren dat er tijdens een van de uitzendingen live iemand te horen was in de uitzending via de telefoon.
En een vrouw hoorde zeggen "nee meneer ik kan U niet in de uitzending plaatsen"
En dat dat toch gebeurde en Menno Buch uitermate kalm bleef en die man vertelde dat er zometeen weer filmpjes waren, waarop die mafkees reageerde in de trant van: "Niks er van, ik wil dat nu zien.. wanneer komen die geile filmpje weer. ik wil me kunnen rukken"

Riool-tv op z'n best.
  maandag 28 februari 2005 @ 23:24:39 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_25303849
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:23 schreef Vieske het volgende:
Over fistfucken gesproken... Net nog op televisie, die man die orale sex wilde met een opblaaspop en als het mogelijk was wilde hij ook fistfucken. Hoezo als het mogelijk is....tis een pop, lul.

Croupouque was me voor...
hij wilde ook pijpen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25303882
Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinneren. Heb het wel paar keer gezien (wie niet), was altijd wel humor.. Wat daar allemaal gebeurde, wonderbaarlijk
pi_25303922
Elke keer na het kijken van Sex voor de Buch verbaasde ik me over mensen die in een God geloofden.
Aangezien de mensen in dat programma toch duidelijk lieten zien dat wij als mensheid van apen afstammen.. Of van pantoffeldiertjes.
pi_25303972
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Elke keer na het kijken van Sex voor de Buch verbaasde ik me over mensen die in een God geloofden.
Aangezien de mensen in dat programma toch duidelijk lieten zien dat wij als mensheid van apen afstammen.. Of van pantoffeldiertjes.
...of God heeft gewoon een heel goed gevoel voor humor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')