abonnement Unibet Coolblue
pi_25194528
In navolging op Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic , hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
3. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
4. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor low-cost vluchten hebben we dit topic:
Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic

Voor je vluchtverslag deze:
[Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten


handige links voor vliegtickets:

http://www.nl.lastminute.com
http://www.atp.nl
Opode
http://www.wegolo.nl

voor de trein kijk je op:
http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de

En al je overige vragen kun je dus hier posten
pi_25203755
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil naar Buenos Aires varen, hoe doe je dat?
Je kunt je aanmelden als passagier op een vrachtschip. Er zijn verschillende bureautjes in Nederland die zulke reizen kunnen regelen.

Of was dit soms geen serieuze vraag?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2005 12:43:53 ]
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:41:29 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25204172
quote:
Off-topic, maar wów...wat een coole routes staan hierbij:
quote:
Antwerpen-Le Havre-Bilbao-Casablanca-Dakar-Banjul-Conakry-Freetown-Salvador de Bahia-Vitoria-Rio de Janeiro-Santos-Buenos Aires-Zarate-Montevideo-Paranagua-Santos-Rio de Janeiro-Tilbury-Hamburg-Antwerpen
Dat is wel een redelijke droomreis!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25204226
Jahaaa, maar heb je gezien hoeveel tijd dat kost?

Nog los van het feit dat het goed kan zijn dat je in de steden zelf maar een halve dag de tijd hebt tussen lossen en laden, waarbinnen je ook nog van haven naar centrum moet zien te komen en v.v.

Maar goed, ik bederf je fantasie, dus ik zal m'n mond verder houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2005 13:47:27 ]
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:06:14 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25204423
Hmmm... ik heb destijds in Perú een stelletje ontmoet dat zoiets had gedaan. Die waren met de boot naar Perú gekomen dus. Als ik hun mocht geloven hadden zo hier en daar toch best nog wat tijd hoor (zij het geen weken natuurlijk). Misschien verschilt het van reder tot reder. Het leukste zou natuurlijk zijn om steeds écht uit te stappen en als je het ergens zat bent, dan op een volgende boot weer óp te stappen... Jaartje vrij nemen... Fanstasie ontspoort nu echt...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25215150
Ik wil graag met een vriend naar Z-Frankrijk waar we 1 week een (gevorderde) cursus rotsklimmen gaan volgen, maar we willen er zegmaar nog een weekje aan vastplakken. We hebben beide een autorijbewijs, maar geen auto... Vorig jaar zijn we met vliegtuig, trein, bus en liftend gegaan, maar we willen ditmaal anders. We dachten om zo'n onbeperkt treinticket te kopen en vanaf Nederland met de trein te gaan (TGV naar Parijs en vanaf daar onbepekrt treinen zegmaar) maar dit kost bij elkaar al gauw zo'n 400 Euro per persoon.. Dan hebben we nog als alternatief liften vanaf Nederland maar ik vraag me af in hoeverre dat te doen is??

Kom maar met ideeen.
pi_25215237
Met Basiqair(of een andere luchtvaartmaatschapij) naar Bordeaux vliegen. Dat kost je dan 100-150 euro of zo en nog 20 euro of zo om verder te reizen met de bus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25215320
Vorig jaar vlogen we met Easyjet ( ) naar Nice en vanaf daar kwamen we via een gigantische omweg (maar das een lang verhaal ) op de eindbestemming, uiteindelijk met de trein.

Dat was 200 euro vliegen en 80 euro trein ofzo. (retour). (en nog paar tientjes voor de bus dan)

We moeten uiteindelijk in Briancon uitkomen. Maar we willen nog wel een beetje van Frankrijk zien en beklimmen .
pi_25215404
Ik weet niet waar Briancon ligt maar ik denk dat het in de Pyrineeen ligt en dan ligt Bordeaux denk ik dichter bij dan Nice niet?

Misschien is het ook een idee om naar Spanje te vliegen en vanuit daaruit te reizen. Ik denk dat je dan bijvoorbeeld moet denken aan Bilbao, San Sebastian of Barcelona of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25215565

Bij dat kruisje . Dicht bij Nice en Marseille dus.



Bij Grenoble daaro.

Spanje is dus wat omslachtig, Italie zou op zich wel kunnen (lijkt me ook wel gaaf ) maar waar vind je info over vliegmaatschappijen die daarheen vliegen?
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 15:31:15 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25215658
Het ligt in de Alpen. Vliegen op Chambery / Lyon / Grenoble / Geneve / Nice / Turijn dus.

edit
spuit 11
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25215684
naar Bergamo (Milaan)
Vanaf Schiphol met Transavia.com voor ongeveer 150 euro
Vanaf Eindhoven met RyanAir.com vanaf 80 euro

Vanaf Schiphol naar Linate (Milaan) met Virgin Express voor ongeveer 160 euro

(alles incl. belasting en retour)

evt. Geneve met Easyjet vanaf Schiphol, maar dan is het iets duurder.
Overige luchthavens in Z-Frankrijk zijn niet vanuit NL te bereiken met low-cost maatschappijen.

Kijk dan voor treininfo verder op http://bahn.hafas.de voor de dienstregeling (Mailand - Grenoble) en voor de prijzen voor de Italiaanse trein op http://www.trenitalia.com/home/en/index.html

PS slowchatten kan je in de slowchat, ipv tvp's zijn er ook bookmarks (en anders is er altijd nog UIO

[ Bericht 12% gewijzigd door DutchTrain op 23-02-2005 15:49:58 ]
pi_25215701
Ok, geografie is ook niet meer wat het geweest is bij mij.

Geneve en Nice wordt volgens mij iniedergeval aangedaan door easyjet en Virgin Express?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 15:41:16 #15
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25215793
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
naar Bergamo (Milaan)
Vanaf Schiphol met Transavia.com voor ongeveer 150 euro
Vanaf Eindhoven met RyanAir.com vanaf 80 euro

Kijk dan voor treininfo verder op http://bahn.hafas.de voor de dienstregeling (Mailand - Grenoble) en voor de prijzen voor de Italiaanse trein op http://www.trenitalia.com/home/en/index.html

PS slowchatten kan je in de slowchat, ipv tvp's zijn er ook bookmarks
Retourtje Chambery vanaf 140 euro, retourtje Bergamo vanaf 60 euro met Transavia. Ex belasting en zo.
welke tvp's?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25216035
Bergamo - Briancon 287 km
Geneve - Briancon 257 km
Nice - Briancon 383 km
Lyon - Briancon 219 km
Chambery - Briancon 157 km

Veel maakt het niet uit het is allemaal nog een flink eind, dus je kan denk ik het beste zoeken naar de bestemming die de beste connectie heeft met de trein of bus met Briancon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:59:27 #17
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25216080
Maar dat onbeperkt treinen hè... heb je ook gekeken naar Eurodomino? Dat is een kaartje waarmee je 3, 5 of 8 dagen onbeperkt kunt reizen binnen een maand. Voor Frankrijk kost 3 dagen bijvoorbeeld 134 euro (tot 26, daarna is het 185). Volgens mij krijg je ook korting op het reizen naar het land waarvoor je het kaartje koopt. Zie: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075382365861&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&lang=nl&c=Page
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25216289
Ik zie het meest om te vliegen naar Milaan (105 Euro pp retour incl. belasting) en dan de trein te pakken naar Grenoble.
Maar we zijn dan dinsdagavond klaar met die klimweek en woensdag avond om 21:00 vertrekt het vliegtuig vanaf Milaan . Zou te makkelijk te halen zijn??
pi_25428420
hoe kan je een beetje goedkoop naar Hannover reizen vanaf Henelo?
Of vanaf Amsterdam / Rotterdam? (ik stap op in den haag, maar ik heb natuurlijk OV)
liefst ook low budget, ik heb nu iets gevonden voor 51 euro, maar dat is nogal prijzig voor n retourtje Hengelo - Hannover, denk ik.
Of zijn treinen echt zo deur in Duitsland?
Want ik weet ook niet hoe ik van Hengelo over de grens moet komen.
-
pi_25428444
Goedkoop naar Hannover voor meer details, maar dat is op slot
-
pi_25428821
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:12 schreef mechatronics het volgende:
hoe kan je een beetje goedkoop naar Hannover reizen vanaf Henelo?
Of vanaf Amsterdam / Rotterdam? (ik stap op in den haag, maar ik heb natuurlijk OV)
liefst ook low budget, ik heb nu iets gevonden voor 51 euro, maar dat is nogal prijzig voor n retourtje Hengelo - Hannover, denk ik.
Of zijn treinen echt zo deur in Duitsland?
Want ik weet ook niet hoe ik van Hengelo over de grens moet komen.
Voorop gesteld.. Hannover is best nog wel een eindje vanaf de grens.

Het kan goedkoper, maar dan doe je er ook wat langer over:
Zie hier voor het Niedersachsen ticket en ook voor het NRW-ticket. Hiermee kun je onbeperkt door 1 Bundesland reizen. Je hebt dan dus een voor NRW en voor Niedersachsen een ticket nodig, totaal 34 euro. Nadeel is dat je er niet mee in de ice en de intercity mag en je er dus vanaf Gronau (eerst station na Enschede) er 4u24m over doet.

Met eurolines kan ook, dat kost 53 euro voor een retourje vanaf Utrecht, maar dan moet je wel donderdavond weg en ben je zaterdagochtend terug.
Als laatste is er nog http://www.gullivers.de/ voor 38 retour vanaf Amsterdam, met dezelfde reistijden als Eurolines ongeveer.
pi_25429462
voor al die moeite kan ik dus net zo goed met de trein
-
pi_25429662
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:52 schreef mechatronics het volgende:
voor al die moeite kan ik dus net zo goed met de trein
inderdaad, dat is de enige juiste samenvatting{sub]alhoewel zo goedkoop mogelijk reizen natuurlijk wel een leuke sport is[/sub]
pi_25429664
-echo-

[ Bericht 97% gewijzigd door DutchTrain op 08-03-2005 20:26:35 ]
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:20:23 #25
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_25538479
Mijn tante vroeg of ik een vakantie wilde regelen voor haar en haar vriend.
Ze willen rond 30 april, een week naar Kreta. Er is alleen een groot probleem;
Zij komt uit Nederland en hij uit Milaan.

Opzich is een reis vanuit nederland goed te boeken (1keer retourvlucht en een 2persoons acomodatie)
alleen hoe regel ik in nederland een retour van Milaan naar Kreta?

Heeft iemand hier ervaring mee of verdere tips bij het regelen van deze reis? Ik hoor het graag!!

[edit] Bij vliegwinkel kom je dan uit op 377euro voor een ticket, daar boek je in nederland een reis plus accomodatie voor, is er een goedkopere manier, of ontkom je hier niet aan?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:27:23 #26
94688 EagleJ
United will stand!
pi_25538559
anders laat je die vriend eerst met een goedkope vlucht (Ryanair Bergamo - Eindhoven, Transavia Bergamo - Amsterdam) naar Nederland komen...
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:29:23 #27
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25538593
Is altijd lastig. Voor die retourvlucht vanuit Nederland zou ik zeker even kijken bij de low-cost-vliegers. Deze hebben zeker goedkope vluchten naar Kreta (transavia bijvoorbeeld).
Alitalia lijkt niet op Kreta te vliegen, maar weet niet of er misschien in Italië zelf nog low-cost-cariers zijn. Weet de vriend van je tante dat niet?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:44:25 #28
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_25538820
Het zou mij niks verbazen als die nog nooit gevlogen heeft...

Het zou inderdaad kunnen dat eerst naar Nederland vliegen goedkoper is, ik had alleen verwacht dat Italie ook low-cost-cariers zou hebben.
Ik ga het in ieder geval het vliegen via nederland uitzoeken, ik ben benieuwd...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:57:09 #29
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25539058
Pfff... als je op www.seatscanner.com kijkt geeft-ie zelfs aan dat je eerst nog naar Barcelona moet vliegen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25540652
Vanuit Italië naar Kreta is inderdaad niet mogelijk met een low-cost maatschappij (zie bijvoorbeeld http://www.skyscanner.net/map/ ). Is uiteraard geen interessante markt, omdat de zon daar ook wel schijnt

beste optie lijkt mij om die vriend naar Nederland te halen ( ww.ryanair.com, transavia.com of virginexpress.com) en dan bijvoorbeeld bij d-reizen oid een vakantie op Kreta te boeken.

Een retourtje Milaan - Kreta boek je overigens net zo gemakkelijk als een retourtje Amsterdam - New York via de websites die genoemd staan aan het begin van het topic.
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:36:27 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25542037
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:25 schreef DutchTrain het volgende:
Vanuit Italië naar Kreta is inderdaad niet mogelijk met een low-cost maatschappij (zie bijvoorbeeld http://www.skyscanner.net/map/ ). Is uiteraard geen interessante markt, omdat de zon daar ook wel schijnt
Grappig. Op hun kaartje ligt Amsterdam ineens in Friesland!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:06:09 #32
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_25542542
Is er met de boot van italie naar Kreta te komen of zeg ik nu iets heel raars?

En Bingo!! 19euro heen 19euro terug. Bij virgin express.
Ik geloof dat ik geholpen ben!

[ Bericht 40% gewijzigd door NMGN23 op 17-03-2005 14:23:08 ]
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:00:00 #33
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25660171
Wat is de snelste/goedkoopste manier om van Torino naar Venetie te vliegen?

reset
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:24:17 #34
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25660746
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:00 schreef Individual het volgende:
Wat is de snelste/goedkoopste manier om van Torino naar Venetie te vliegen?

[afbeelding]
Waarom met het vliegtuig? Als je niet al te veel haast hebt zou ik de trein nemen. Met de trein reis je voor ongeveer 30 euro van Turijn naar Venetië en je ziet ook nog wat van Italië!

zie hier: http://trenitalia.it/en/index.html
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:47:04 #35
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25661190
Het is ook een piepklein stukje ook!
Waarschijnlijk ben je met het vliegtuig (inchecken, naar vliegveld gaan) nog meer tijd kwijt...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:10:36 #36
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25661455
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:24 schreef Litman het volgende:

[..]

Waarom met het vliegtuig? Als je niet al te veel haast hebt zou ik de trein nemen. Met de trein reis je voor ongeveer 30 euro van Turijn naar Venetië en je ziet ook nog wat van Italië!

zie hier: http://trenitalia.it/en/index.html
We waren van plan om van Como naar Milaan en Torino te reizen per trein en dan de andere kant op te vliegen omdat we dan zoveel mogelijk tijd hebben in Venetie.
reset
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:11:28 #37
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25661477
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Hik het volgende:
Het is ook een piepklein stukje ook!
Waarschijnlijk ben je met het vliegtuig (inchecken, naar vliegveld gaan) nog meer tijd kwijt...
zou je denken? hoe lang duurt treinen v vliegen?
reset
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:22:35 #38
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25661714
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef Individual het volgende:

[..]

zou je denken? hoe lang duurt treinen v vliegen?
Trein duurt een uur of 4 check de site die ik hierboven gaf. Het probleem met vliegen vanaf Turijn is dat het geen main-hub is en Venetië ook niet.
Dus wordt er altijd via een grotere hub gevlogen waar je moet overstappen: Milaan, Rome, Monaco en zelfs Munchen!

Kijk maar op de site van Air Dolomiti of Alitalia: http://www.airdolomiti.it resp. alitalia.com

En een vliegticket kost je zeker meer dan 30 euro.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 16:27:39 #39
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25661797
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef Individual het volgende:
zou je denken? hoe lang duurt treinen v vliegen?
Ik zag net rond de 5 uur reistijd en 41 euro voor een eersteklas kaartje. Dat zou dus mijn keuze zijn geweest. Vliegen lijkt me redelijk onhandig en een stuk duurder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25663045
Waarom ga je uberhaubt naar Turijn?

Je kan beter naar Verona, Bergamo ( ) gaan of naar Bologna of zo en die liggen allemaal nog meer in de buurt ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:36:57 #41
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25677372
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je uberhaubt naar Turijn?
Omdat Turijn een schitterende oude binnenstad heeft, het Egyptisch Museum het op één na grootste egyptische museum van de wereld is (na Caïro) met unieke (gejatte) egyptische voorwerpen, en je er de Lijkwade van Turijn kunt bekijken om maar eens wat te noemen.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:44 #42
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25678953
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik zag net rond de 5 uur reistijd en 41 euro voor een eersteklas kaartje. Dat zou dus mijn keuze zijn geweest. Vliegen lijkt me redelijk onhandig en een stuk duurder.
Inderdaad, maar ik ben koppig dus ga ik nog even de mensen daar vragen of er misschien kleine regionale vliegveldjes zijn (zoals Rotterdam) die snel tussen beide steden vliegen, anders klinkt de trein ook niet zo slecht.

41 Euro voor 5 uur 1ste klas reizen?? Daar kan de UK nog wat van leren! Kan ik onderweg misschien een beetje Italiaans leren/ reisverslag schrijven/ foto’s organiseren/ over Venetie lezen/ naar buiten kijken!
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je uberhaubt naar Turijn?
Turijn is een geweldig mooie stad en we hebben daar contacten, dus we laten ons weer rondleiden. Milaan willen we heel snel even zien omdat ik me heb laten vertellen dat het niet zo’n heel mooie stad is en Venetie, tja, kennen we niemand, maar is een van die plaatsen waar je geweest moet zijn.
reset
pi_25682099
In Milaan kun je je best een weekendje vermaken hoor. Beetje afhankelijk van hoeveel je er wilt shoppen, maar behalve dat is er nog wel het een en ander te zien.
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:32:58 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25682189
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:29 schreef k_man het volgende:
In Milaan kun je je best een weekendje vermaken hoor. Beetje afhankelijk van hoeveel je er wilt shoppen, maar behalve dat is er nog wel het een en ander te zien.
Een HEEL weekend? Dat is niet helemaal Individual z'n stijl...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:31:28 #45
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25683436
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:32 schreef Hik het volgende:

[..]

Een HEEL weekend? Dat is niet helemaal Individual z'n stijl...
Haha inderdaad ik zat meer te denken aan een paar uurtjes onderweg van Como (eigenlijk Gaggino Faloppio om precies te zijn) naar Turijn. De Duomo en de Galleria zien, kopje koffie en dan naar het station. Dan ruim voor het middaguur naar Turijn en dan 's avonds door naar Venetie om daar een nachtje door te brengen of misschien ook een nachtje in Turijn. We blijven flexibel!
reset
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:37:15 #46
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_25683568
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:29 schreef k_man het volgende:
In Milaan kun je je best een weekendje vermaken hoor. Beetje afhankelijk van hoeveel je er wilt shoppen, maar behalve dat is er nog wel het een en ander te zien.
Roep maar! Misschien blijven we wat langer als er iets goeds te zien is!

Mijn huisgenoot vertelde mij dat shoppen voor kleren enzo niet echt goedkoper is in Milaan, dus dat laat ik achterwege. Voedsel shoppen doen we wel in de kleinere (goedkopere) dorpjes, Italiaanse muziek heb ik al genoeg van en mijn Italiaans is niet goed genoeg om boeken te kopen...
reset
pi_25683984
Kick er maar een Milaan topic voor omhoog, anders wordt het wel erg off topic.
pi_25691710
Ik vind Milaan een kut stad en als je geen bekenden of zo hebt in Como kan je beter gaan voor Bergamo of misschien Brescia of Verona, want dan zit je een stuk dichter bij Venetie.

Ik weet niet hoe je wil reizen van Como naar Venetie maar als je het over de weg wil doen kan je nog een hele tocht verwachten(of je moet tussen 10 uur ´s avonds en 4 uur ´s nachts gaan.)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:19:24 #49
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_25758074
Ik moet half juli van lissabon naar cordoba komen, het liefst met het vliegtuig als het kan, ik weet wel dat beide plaatsen een vliegveld hebben, maar heb geen idee op welke site ik kan kijken naar vluchten en prijzen enzo. anyone?
I'm running out of time
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 15:34:48 #50
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25758379
Heb even gekeken, maar zowel TAP-Air als Iberia vliegen niet tussen Lissabon en Cordoba. Toen even naar de treinen gekeken en het enige dat ik kon vinden was een nachttrein van Lissabon naar Madrid en dan naar Cordoba.
22.01 uur vertrek vanuit Lissabon, aankomst Madrid om 08.40. Dan de trein van 09.00 uur naar Cordoba. Aankomst daar om 10.50 uur. Da's wel erg omslachtig.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:43:47 #51
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25758551
Waarschijnlijk kun je beter vliegen op Sevilla, of beter nog: Malaga. Malaga is nog wel een redelijk normaal vliegveld (veel charters) en van daar ben je in 2,5 uur met de bus in Cordoba.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25759193
ik ga er vanuit dat je Cordoba in Spanje bedoelt, ik heb het volgende kunnen vinden voor heen 14 juli en terug 17 juli.

Als je wil vliegen:

boek met Vueling (www.vueling.com) een retourtje Lissabon - Barcelona voor 75 euro incl tax en
boek met Iberia (bv via www.nl.lastminute.com) een retourjte Barcelona - Sevilla voor 67 euro incl. tax
Met de trein van Sevilla naar Cordoba kost van 7 euro met de langzaamste trein tot 21 euro met de snelste.

Alle tarieven kun je ook enkele reis boeken voor ongeveer de helft.

Met de bus (Eurolines.es) kost een enkeltje Lissabon - Sevilla 35 euro en dan doe je er 8 uur over in de nacht; zij rijden niet naar Cordoba.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 16:56:54 #53
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_25759968
vliegen is dus uitgesloten naar cordoba direct? er zit altijd een busje aan vast?
verder ook links waar ik goed kan kijken qua aansluitingen enzo?
het gaat idd om lissabon(portugal) naar cordoba(spanje) en het is een enkeltje. ik hoef niet terug naar lissabon.
I'm running out of time
pi_25760209
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:56 schreef MrAbagnale het volgende:
vliegen is dus uitgesloten naar cordoba direct? er zit altijd een busje aan vast?
verder ook links waar ik goed kan kijken qua aansluitingen enzo?
het gaat idd om lissabon(portugal) naar cordoba(spanje) en het is een enkeltje. ik hoef niet terug naar lissabon.
rechtstreeks vliegen gaat niet lukken
je kan op de genoemde website voor de vluchttijden kijken, BCN - Sevilla gaat vele malen per dag, Lissabon - Barcelona gaat alleen 's avonds laat, dus dan moet je ook nog even overnachten op het vliegveld...

Op www.renfe.es, www.cp.pt en bahn.hafas.de kun je nog proberen om de trein via Mérida te zoeken (Lissabon - Mérida - Sevilla - Cordoba) of van Lissabon met de trein naar Faro te gaan en daar verder met de bus.

Eurolines of een andere busmaatschappij bieden wellicht snellere en goedkopere oplossingen. bijv. http://www.rede-expressos.pt/default.asp of www.eurolines.es

[ Bericht 14% gewijzigd door DutchTrain op 26-03-2005 17:14:08 ]
  zondag 27 maart 2005 @ 11:21:10 #55
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25776114
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:56 schreef MrAbagnale het volgende:
vliegen is dus uitgesloten naar cordoba direct? er zit altijd een busje aan vast?
verder ook links waar ik goed kan kijken qua aansluitingen enzo?
Treinen en bussen gaan zo vaak (trein en busstation liggen voor zover ik me herinner ook tegenover elkaar) dat je gewoon naar het station kunt gaan en een kaartje kunt kopen. Zou me vooral niet druk gaan maken om de exacte aansluiting, want tenzij je op hele rare tijden wilt reizen gaat er altijd wel iets binnen een uurtje.

Helemaal vliegen naar Cordoba lijkt me inderdaad vrij zinloos. Het vliegveld ligt best een eind buiten de stad dacht ik en de aansluiting met bussen en treinen naar Sevilla en Malaga is zo goed dat je er uiteindelijk waarschijnlijk net zo snel bent...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 27 maart 2005 @ 17:06:56 #56
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25783473
Als ik rond 1 juni wil vertrekken naar San Francisco en drie weken later terug wil komen, heeft het dan nog zin die 'low cost' sites te checken of heeft iemand anderszins nog tips ? Overstappen maakt me niet uit. De vertrekdatum staat vrij strak, want ik heb op 4 juni een bruiloft in Modesto en op 29 mei heb ik nog verplichtingen in NL.
pi_25788333
quote:
Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ik rond 1 juni wil vertrekken naar San Francisco en drie weken later terug wil komen, heeft het dan nog zin die 'low cost' sites te checken of heeft iemand anderszins nog tips ?
Bij ATP.nl kost dit 505 euro incl. tax; dat is naar mijn mening een goede prijs voor deze vlucht.

Naar NYC kost voor de laagste prijs iets ongeveer 325 incl. tax en er vliegen niet veel low cost airlines tussen NYC en SF en vrijwel zeker niet onder de 180 euro.
  zondag 27 maart 2005 @ 21:19:18 #58
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25790062
Bedankt! Wat is de handigste manier om voor deze vlucht nog Air Miles te verzilveren? Wie accepteert ze, weet je dat?
pi_25790869
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt! Wat is de handigste manier om voor deze vlucht nog Air Miles te verzilveren? Wie accepteert ze, weet je dat?
Airmiles is alleen met KLM / Air France / NorthWest... maar die zijn 200 euro duurder, dus dan kun je beter een paar handdoekden voor je Airmiles kopen
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:17:59 #60
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25853730
Het zit tegen.. Het lijkt er op dat ik net te laat ben voor een lage prijs.
pi_25854126
Woe 01 Jun 2005 en retour op Din 21 Jun 2005

geeft bij www.atp.nl 520 euro incl tax en reserveringskosten (22 juni is 300 euro duurder)
pi_25993008
Iemand suggesties om goedkoop in Tromsö te geraken (Noorwegen)? De meest voor de hand liggende route is met het vliegtuig naar Oslo en dan binnenvlucht naar Tromso, maar dan ben je gauw 1000 Euro kwijt/p.p.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:21:01 #63
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25999652
SAS-Scandinavian Airlines
Volwassenen 329,00 EUR + 96,83 EUR tax = 425,83 EUR (Economy)

Heenvlucht (selecteer 1 heenvlucht indien u meerdere alternatieven ziet)
Selecteer Van Naar Vluchtnr. Vertrek Aankomst
Heenvlucht Amsterdam Oslo SK 822 01/05 10:25 12:05
Oslo Tromso SK 4418 01/05 14:15 16:05
Terugvlucht (selecteer 1 terugvlucht indien u meerdere alternatieven ziet)
Selecteer Van Naar Vluchtnr. Vertrek Aankomst
Terugvlucht Tromso Oslo SK 4411 30/05 10:15 12:05
Oslo Amsterdam SK 823 30/05 12:55 14:45
bron: http://www.cheaptickets.nl

Eerste site waar ik kijk. Ik weet natuurlijk niet wanneer je precies gaat, dat kan nog wel wat uitmaken...

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_26003187
en misschien nog wel goedkoper als je eerst naar Oslo vliegt met www.transavia.com of met www.sterling.dk ... maar ja, de essentiele informatie over vertrekplaats en tijd ontbreekt, dus we kunnen je nu niet verder helpen....
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:48:16 #65
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26072862
DT, bedankt voor je hulp zo ver. Ik heb nu een mooi ticket gereserveerd via D-reizen voor 600 euro alles er op en er aan. daar ben ik heel tevreden mee, maar ik vroeg me af wat je kan vertellen over last minute. Is het de moeite waard om gewoon te wachten tot een week voor die tijd en hoe gaat dat dan in z'n werk?
pi_26076623
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DT, bedankt voor je hulp zo ver. Ik heb nu een mooi ticket gereserveerd via D-reizen voor 600 euro alles er op en er aan. daar ben ik heel tevreden mee, maar ik vroeg me af wat je kan vertellen over last minute. Is het de moeite waard om gewoon te wachten tot een week voor die tijd en hoe gaat dat dan in z'n werk?
KLM heeft vorige week zijn lastminute aanbiedingen stopgezet, omdat ze naar eigen zeggen toch al de laagste prijs bieden voor de Europese bestemmingen en er voor de intercontinentale vluchten nauwelijks vraag naar was.
D-reizen zal er denk ik binnenkort ook met de last minute vluchten stoppen, omdat die voor het grootste deel werden aangeboden door KLM.
Met andere woorden; het zal erg lastig zijn om lastminute (lees: tegen een laag tarief) een losse vlucht naar de VS te krijgen. Nadeel is nou eenmaal dat je dan wel erg flexibel moet zijn, want het moet bijna toeval zijn wil je een ticket zien naar de plek waar je naar toe wil.

Complete lastminute vakanties zullen er natuurlijk wel altijd blijven, maar dan voornamelijk naar de zon- en strandbestemmingen. Een leuke site om bijvoorbeeld leuke last-minute losse vluchten te boeken is www.jetonly.com .

Veel plezier in de VS!
pi_26083102
Mogen een beetje aparte vragen ook?

Ik wil graag weten hoe je van Buenos Aires met de trein in Tres Arroyos komt, waar een grote Nederlandse kolonie is.

Lijkt me wel leuk om van het weekend te doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26095088
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mogen een beetje aparte vragen ook?

Ik wil graag weten hoe je van Buenos Aires met de trein in Tres Arroyos komt, waar een grote Nederlandse kolonie is.

Lijkt me wel leuk om van het weekend te doen
verkapte 'kijk mij in BsAs zijn'- post ?

En vanuit Bs As naar Tres Arroyos ga je natuurlijk met de bus over de tolweg... denk niet dat er nog passagierstreinen rijden, maar als het een toeristische bestemming is zal er wel een website van zijn. Met jouw kennis van het Spaans zal het wel makkelijk te vinden zijn.
pi_26095326
Oke ticket naar Italie (Milaan) is inmiddels geboekt, nu vraag ik mij af of het liften een beetje mogelijk is van Milaan naar Briancon (Frankrijk). Trein kan natuurlijk ook, maar dat is een stuk duurder en saaier. (maar altijd handig als backup optie).
Er loopt een grote weg in de richting die wij uitmoeten, dus er is wel genoeg verkeer. .

Iemand ervaring mee?
pi_26112313
quote:
verkapte 'kijk mij in BsAs zijn'- post ?
Wat jij wil.

Het moet wel in een dag te doen zijn, want ik wil er niet blijven pitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26119420
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het moet wel in een dag te doen zijn, want ik wil er niet blijven pitten
't is ruim 500 km van BsAs... dus heen en weer op 1 dag lijkt mij niet te lukken, tenzij je gaat liften op de tolweg en bij een Argentijnse schone in een Merc. SLK instapt ofzo...

Met de trein kan uiteindelijk wel... moet je in Mar del Plata overstappen
BsAs - Mar del Plata duurt zo'n 5,5 uur met de trein (bron)
vliegen is wat sneller en makkelijker : http://www.mardelplataonline.com/infociudad/transporte/

Alleen dan nog van Mar del Plata naar Tres Arroyos zien te komen...
pi_26119563
In ieder geval bedankt maar het is wel raar want op de site van de Nederlandse ambassade staat volgens mij dat Tres Arroyos in de provincie van Buenos Aires ligt en zo groot is die provincie niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 april 2005 @ 12:54:35 #73
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26119833
Ik heb een vraag

Ik heb een vliegticket gekocht van Amsterdam naar Ecuador via Housten International Airport. Heen 4 juli terug 4 augustus. Op Housten International Airport moet ik op de heen en terug vlucht van vliegtuig veranderen en daar zit op de terugweg zo'n 4 uur tussen (tussen aankomst en vertrekt).

Ik ben ook van plan in Guadalajara (Mexico) te studeren voor 6 maanden, ik dacht dat dit rond september zou beginnen maar ben tot m'n grote schrik erachter gekomen dat de lessen al op 8 aug beginnen. Nu is mijn vraag: Kan ik op de terug weg vliegen tot en met Housten en dan daar de rest van het traject (Housten - Amsterdam) niet mee vliegen? Dus dat ik daar uitstap, en met een andere vlucht richting Guadalajara ga? Of ben ik om een of andere reden (misschien wil de US dat niet ofzo) verplicht de reis van Quito - Amsterdam af te maken?

Misschien dat iemand het weet. Dank u.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 10 april 2005 @ 13:03:31 #74
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_26120086
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb een vraag

Ik heb een vliegticket gekocht van Amsterdam naar Ecuador via Housten International Airport. Heen 4 juli terug 4 augustus. Op Housten International Airport moet ik op de heen en terug vlucht van vliegtuig veranderen en daar zit op de terugweg zo'n 4 uur tussen (tussen aankomst en vertrekt).

Ik ben ook van plan in Guadalajara (Mexico) te studeren voor 6 maanden, ik dacht dat dit rond september zou beginnen maar ben tot m'n grote schrik erachter gekomen dat de lessen al op 8 aug beginnen. Nu is mijn vraag: Kan ik op de terug weg vliegen tot en met Housten en dan daar de rest van het traject (Housten - Amsterdam) niet mee vliegen? Dus dat ik daar uitstap, en met een andere vlucht richting Guadalajara ga? Of ben ik om een of andere reden (misschien wil de US dat niet ofzo) verplicht de reis van Quito - Amsterdam af te maken?

Misschien dat iemand het weet. Dank u.
Ik denk dat je je ticketvoorwaarden eens goed moet doorlezen. Misschien dat je je route nog kan veranderen. wel tegen betaling denk ik... Maar dat ligt aan de boekingsklasse. En anders zou ik in ieder geval contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij. kijken wat zij zeggen!!!! Succes!!
No Worries Mate!!!
  Moderator zondag 10 april 2005 @ 20:40:25 #75
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26131269
Je moet zelfs opnieuw inchecken in Houston bij een tussenlanding in de VS, dus je moet je koffers sowieso pakken en door de douane en paspoortcontrole. Het zal dus niet zo'n probleem zijn om niet de reis af te maken en in plaats van naar Amsterdam te gaan een paar dagen later naar Guadalajara. Maar ik zou het wel even melden aan Continental (want volgens mij vlieg je daar mee).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 10 april 2005 @ 23:38:06 #76
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_26136447
change of plans Ik moet nu van sevilla of cordoba(spanje) naar porto(portugal). Ik weet nog niet precies of ik vanaf sevilla of cordoba naar porto moet maar als iemand kan helpen met beide routes zou ik heel blij zijn?
I'm running out of time
  maandag 11 april 2005 @ 00:05:48 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_26137123
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Je moet zelfs opnieuw inchecken in Houston bij een tussenlanding in de VS, dus je moet je koffers sowieso pakken en door de douane en paspoortcontrole. Het zal dus niet zo'n probleem zijn om niet de reis af te maken en in plaats van naar Amsterdam te gaan een paar dagen later naar Guadalajara. Maar ik zou het wel even melden aan Continental (want volgens mij vlieg je daar mee).
Jup. Met een beetje geluk zijn ze zelfs bereid m'n vlucht naar Guadalajara gratis aan te bieden omdat ik al veel geld kwijt ben geraakt aan het kopen van de terug vlucht uit Ecuador (en dan het traject Housten-Amsterdam). Maar da blijft hopen..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_26157135
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:38 schreef MrAbagnale het volgende:
change of plans Ik moet nu van sevilla of cordoba(spanje) naar porto(portugal). Ik weet nog niet precies of ik vanaf sevilla of cordoba naar porto moet maar als iemand kan helpen met beide routes zou ik heel blij zijn?
Met RyanAir voor ongeveer 70 euro incl tax enkele reis... vertek om 20.55 vanaf Sevilla en aankomst om 8.40 lt in Porto. Met een uurtje of 6 wachttijd op Stansted dus.

Andere optie is de trein naar Madrid (ongeveer 35 euro) en dan met de nachtbus naar Porto.
pi_26161658
change of plans Ik moet nu van sevilla of cordoba(spanje) naar porto(portugal). Ik weet nog niet precies of ik vanaf sevilla of cordoba naar porto moet maar als iemand kan helpen met beide routes zou ik heel blij zijn?
--------------------

Sevilla/Cordoba-Faro-Porto zal denk ik ook wel met de bus te doen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26174820
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
change of plans Ik moet nu van sevilla of cordoba(spanje) naar porto(portugal). Ik weet nog niet precies of ik vanaf sevilla of cordoba naar porto moet maar als iemand kan helpen met beide routes zou ik heel blij zijn?
--------------------

Sevilla/Cordoba-Faro-Porto zal denk ik ook wel met de bus te doen zijn
Sevilla - Faro wel, maar met overstap. Faro - Porto kan ik niemand aanraden om met bus of trein te doen, is wat lang en ver enzo. Maar je mag natuurlijk even zoeken op www.eurolines.es .

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchTrain op 12-04-2005 18:05:34 ]
pi_26177935
Als ik de kaart in me opneem lijkt het me dat het ongeveer even ver is al rijdt er tussen Sevilla en Madrid volgens mij wel een HSL dus misschien is dat dan stukken sneller(ook duurder vermoed ik)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26179108
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik de kaart in me opneem lijkt het me dat het ongeveer even ver is al rijdt er tussen Sevilla en Madrid volgens mij wel een HSL dus misschien is dat dan stukken sneller(ook duurder vermoed ik)
Ja, maar met die info schiet niemand wat op.. 't gaat niet om afstand, maar om tijd en kosten in deze wereld.

[ Bericht 22% gewijzigd door UIO_AMS op 12-04-2005 20:38:21 (niet doen) ]
pi_26211307
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen aan het volgende

26 april vanaf een straal van 200 kilometer rondom Eindhoven(charleoix, Amsterdam, Brussel, Rotjeknor, Eindhoven, West Duitsland(Koln, Dusseldorf, Munster, MG etc) naar Milaan of Bergamo. Eventueel ook Verona of Venetie.

En weer terug op 27 april of 28 april.

Voor diegene zal het wel duidelijk zijn dat het gaat om de wedstrijd Milaan - PSV en ik kan niet maandag en vrijdag vliegen. Het is voor 2 personen.

Ik heb al gekeken op

www.ryanair.com
www.virgin-express.com
www.basiqair.com
www.airberlin.com

Beste wat ik tot op heden gevonden heb is ongeveer 200 euro p.p. met Basiqair naar Milaan vanaf Amsterdam. data 26 en 28 april

Bij voorbaat dank,
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 08:36:21 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26214241
Heb je Wegolo al geprobeerd?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26229410
Ja.

Ryan is al onbetaalbaar vanaf Ehv en Charleoi, Basiq vanaf Amsterdam ook en Virgin vliegt komt dinsdag pas 17.50 aan in Linate aan en als alles dan mee zit kun je wel om 20.45 in het San Siro zitten maar dan kun je niet de stad in.

Dusseldorf - Bergamo met Air Berlin is ook al 250 euri of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 april 2005 @ 20:02:21 #86
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_26230470
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja.

Ryan is al onbetaalbaar vanaf Ehv en Charleoi, Basiq vanaf Amsterdam ook en Virgin vliegt komt dinsdag pas 17.50 aan in Linate aan en als alles dan mee zit kun je wel om 20.45 in het San Siro zitten maar dan kun je niet de stad in.

Dusseldorf - Bergamo met Air Berlin is ook al 250 euri of zo
Nachttrein of Nachtbus met Eurolines misschien??? Doet er wel ff over maar is wel goedkoper!!
No Worries Mate!!!
pi_26230620
Dan rij ik liever, en dat doe ik niet in mijn uppie

e kan ook met de SupportersVereniging gaan maar met die Maffia ga ik zowiezo niet mee, zeker ook omdat ik het wil koppelen aan een bezoek van een vriend. Dus ik moet het zelf regelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26230641
Niemand die nog andere opties weet dan Ryan, Basiq, Virgin of Air Berlin?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 april 2005 @ 20:26:14 #89
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_26231092
vanaf keulen met germanwings www.germanwings.com
No Worries Mate!!!
pi_26235743
Kost ook al 300 euro, dus daar zullen ook wel PSV´ers denk ik aan het boeken zijn en ik denk niet dat mijn vriend gelukkig wordt van Malpensa want dat ligt aan de verkeerde kant van milaan en dat kost hem gewoon minimaal 2 uur om er te komen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26290255
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hey Fok!-ers!

Deze vakantie willen een paar vrienden en ik naar Bodrum op vakantie. We hebben nu een optie op een hotel en we moeten maandag al beslissen of we deze optie nemen. We zijn er echter nog niet helemaal uit hoe we naar Bodrum moeten komen...

In Bodrum is een vliegveld, maar dat vinden een paar vrienden te duur. Vooral ook omdat je heel erg goedkoop naar Istanbul kan vliegen. Het probleem is nu dus hoe we van Istanbul naar Bodrum kunnen komen.

Ik heb ergens gelezen dat het reizen per bus goedkoop en goed is. Ik kan alleen nergens goede info over de busreis vinden (heb al een dagje lopen Googlen). Ik vroeg mij dus af of een van jullie hier iets van af weet of hier ervaring mee heeft. Moet je tickets reserveren? Zo ja, hoe kan je deze dan reserveren? Hoe duur is het? Hoe lang duurt het? etc. etc.

Alvast bedankt!
Een retourtje Amsterdam - Bodrum kost inderdaad iets van 290 euro incl. (transavia.com), maar naar Istanbul is het met de goedkoopste airline (corendon.nl) is het alleen in het meest gunsitge geval 110 euro retour incl.; je moet ook hierbij denken aan ongeveer 180 euro incl.
Op de luchthaven kun je een taxibusje regelen.. ligt er aan met hoeveel personen je bent. Anders een van de andere taxibusjes nemen die je overal naar toe kunnen brengen. Dit is allemaal niet echt geregeld en hebben zeker geen website.

Naar mijn idee kun je beter een vakantie boeken met hotel en vlucht. Kijk bijvoorbeeld op www.corendon.nl, waar je 8 dagen voor 460 euro pp all inclusive in Bodrum kunt zitten. Of sites als http://www.fastminute.nl en www.nl.lastminute.com
Check ook even de handige aan het begin van het topic of bij de stickies van het TRV forum.
pi_26294701
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:31 schreef Sport_Life het volgende:
Oke ticket naar Italie (Milaan) is inmiddels geboekt, nu vraag ik mij af of het liften een beetje mogelijk is van Milaan naar Briancon (Frankrijk). Trein kan natuurlijk ook, maar dat is een stuk duurder en saaier. (maar altijd handig als backup optie).
Er loopt een grote weg in de richting die wij uitmoeten, dus er is wel genoeg verkeer. .

Iemand ervaring mee?
pi_26295434
Bij De Trip 3: Girls Only lukte dat aardig, mits je over enig décollete en korte rokjes beschikt.

Ik denk dat liften best te doen is, ken wel mensen die dat gedaan hebben er meestal was Noord-Italië geen probleem door het vele (vracht-)verkeer.
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:32:53 #94
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26514538
Uiteindelijk via D-reizen ticket naar San Francisco gescoord voor 640 euro all-in. Ik vertrek 1 juni!
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 10:41:50 #95
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26514728
Iemand bekend met een goedkope tickets-site voor vluchten binnen de VS? Het goedkoopst dat ik tot nog toe heb gevonden voor een ticket Denver - Miami enkele reis is $170 (inclusief tax).
http://www.cheaptickets.com heb ik daarvoor gebruikt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:29:56 #96
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_26515657
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand bekend met een goedkope tickets-site voor vluchten binnen de VS? Het goedkoopst dat ik tot nog toe heb gevonden voor een ticket Denver - Miami enkele reis is $170 (inclusief tax).
http://www.cheaptickets.com heb ik daarvoor gebruikt.
Orbitz.com, Travelocity.com, en expedia.com zijn goede sites voor budget tickets in de V.S.
Met Travelocity heb ik goede ervaringen (Boston -Chicago)

Hier vind je een overzicht van de airlines die vanaf Denver vliegen: http://www.flydenver.com/flights/airlines.asp

Airtran ( http://www.airtran.com ) is 1 van de goedkoopste airlines. Ik weet niet wanneer je vliegt maar je kunt al vanaf 144.90 dollar vliegen (via Atlanta). Vooral zon-en dinsdagen zijn goedkoop.
voorbeeld:

Departing Flight

Coach
$129.00


Sun, 22 May 05
Flight 843
Flight 509
7:35 am depart Denver, CO (DEN)
12:20 pm
12:50 pm connect Atlanta, GA (ATL)
2:36 pm arrive Miami, FL (MIA)




Pricing (Why is this fare different?)

Departing (Coach)
Airfare $ 115.81
Taxes (details) $ 29.09
Subtotal $ 144.90
Passenger(s) X 1 $ 144.90



Fare Rules

Departing (Coach)
- Q class of service
- Coach Class Fare
- Non-refundable
- Changes may be made for a fee of $50 plus any increase in applicable fare
- This fare does not offer advance seat assignment. You may select your seats upon check-in for your flight.



Total Cost of Flight $ 144.90




"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:38:29 #97
94688 EagleJ
United will stand!
pi_26515812
een handige tool voor vliegtarieven is Dream Maps. Standaard staat 'ie op vertrekplaats Dallas, Texas, maar je kunt in het vakje rechtsboven een willekeurige plaats of vliegveldcode invullen, waarna je een aantal goedkope tarieven ziet. Vervolgens kun je zoeken naar dagen waarop die tarieven beschikbaar zijn.
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_26516073
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:29 schreef Litman het volgende:

[..]

Orbitz.com, Travelocity.com, en expedia.com zijn goede sites voor budget tickets in de V.S.
Met Travelocity heb ik goede ervaringen (Boston -Chicago)

Hier vind je een overzicht van de airlines die vanaf Denver vliegen: http://www.flydenver.com/flights/airlines.asp

Airtran ( http://www.airtran.com ) is 1 van de goedkoopste airlines. Ik weet niet wanneer je vliegt maar je kunt al vanaf 144.90 dollar vliegen (via Atlanta). Vooral zon-en dinsdagen zijn goedkoop.
voorbeeld:

Departing Flight

Coach
$129.00


Sun, 22 May 05
Flight 843
Flight 509
7:35 am depart Denver, CO (DEN)
12:20 pm
12:50 pm connect Atlanta, GA (ATL)
2:36 pm arrive Miami, FL (MIA)




Pricing (Why is this fare different?)

Departing (Coach)
Airfare $ 115.81
Taxes (details) $ 29.09
Subtotal $ 144.90
Passenger(s) X 1 $ 144.90



Fare Rules

Departing (Coach)
- Q class of service
- Coach Class Fare
- Non-refundable
- Changes may be made for a fee of $50 plus any increase in applicable fare
- This fare does not offer advance seat assignment. You may select your seats upon check-in for your flight.



Total Cost of Flight $ 144.90




Ziet er goed uit! Kan ik met die site ook vluchten tussen Canada en de Vs zoeken? En krijg je die tickets thuisgestuurd?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 12:52:16 #99
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26517433
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:38 schreef EagleJ het volgende:
een handige tool voor vliegtarieven is Dream Maps. Standaard staat 'ie op vertrekplaats Dallas, Texas, maar je kunt in het vakje rechtsboven een willekeurige plaats of vliegveldcode invullen, waarna je een aantal goedkope tarieven ziet. Vervolgens kun je zoeken naar dagen waarop die tarieven beschikbaar zijn.
Zo te zien zoekt Dream Maps ook via travelocity. De vlucht die ik wil pakken blijft toch $168 van United. Betere vertrektijd en non-stop.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:13:44 #100
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_26517949
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Kan ik met die site ook vluchten tussen Canada en de Vs zoeken? En krijg je die tickets thuisgestuurd?
Ja, je kunt op bovenstaande sites ook ook vluchten van Canada naar de VS (en vv) boeken.
Je krijgt een bevestiging per mail, dat je geboekt hebt. Op Travelocity kun je online zien dat je geboekt hebt. Soms kun je zelfs je boardingpas al thuis printen, anders krijg je hem op het vliegveld.
Het enige wat je hoeft te doen is met je legitimatie (en soms je emailbevestiging) naar de balie te gaan om een boardingpas te krijgen.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  Eindredactie Games dinsdag 26 april 2005 @ 13:16:25 #101
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26518010
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef DutchTrain het volgende:
Bij De Trip 3: Girls Only lukte dat aardig, mits je over enig décollete en korte rokjes beschikt.

Ik denk dat liften best te doen is, ken wel mensen die dat gedaan hebben er meestal was Noord-Italië geen probleem door het vele (vracht-)verkeer.
dat was in scene gezet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26526016
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand bekend met een goedkope tickets-site voor vluchten binnen de VS? Het goedkoopst dat ik tot nog toe heb gevonden voor een ticket Denver - Miami enkele reis is $170 (inclusief tax).
http://www.cheaptickets.com heb ik daarvoor gebruikt.
http://www.airtran.com/ voor 145 dollar incl.
www.united.com voor 160 dollar incl.
via www.opodo.de 145 euro incl.

ow dat stond er dus al.. nou ja je kan direct boeken op www.united.com...
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 07:53:15 #103
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26537178
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
ow dat stond er dus al.. nou ja je kan direct boeken op www.united.com...
Dat lukt alleen met een Amerikaans adres. Lastig weer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26552824
Hej kan iemand me helpen: Hoe kom ik goedkoop van Nice Airport, naar Monaco centrum...
-
-
  donderdag 28 april 2005 @ 10:45:13 #105
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_26564376
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:43 schreef Tallz het volgende:
Hej kan iemand me helpen: Hoe kom ik goedkoop van Nice Airport, naar Monaco centrum...
Er rijden bussen van Nice Airport naar Nice (ook taxi's, maar dat kost je meer). Vervolgens neem je in Nice de trein naar Monaco (treinretourtje kost ongeveer 3 euro, reis duurt zo'n 25 minuten)



[ Bericht 1% gewijzigd door Litman op 28-04-2005 11:39:31 ]
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 28 april 2005 @ 12:58:27 #106
94688 EagleJ
United will stand!
pi_26567815
quote:
Op woensdag 27 april 2005 07:53 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat lukt alleen met een Amerikaans adres. Lastig weer.
www.unitedairlines.nl
www.unitedairlines.be
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 13:07:00 #107
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26568032
quote:
Ah, bedankt. Ik ga gelijk boeken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:15:21 #108
37694 rutger_t
clustered intelligence
pi_26568242
hey, ik ga binnenkort een half jaar in indonesie studeren. daarom moet ik rond 15 augustus naar bali en rond 23 februari weer terug. ik heb al best wat rond gekeken en de goedkoopste optie die ik tot nu toe heb gevonden is voor 1100 euro pp. aangezien dat erg veel geld is hoop ik dat iemand van jullie me mischien zou kunnen helpen iets goedkopers te vinden. kan natuurlijk ook 2 enkeltjes zijn of wat dan ook!

iig alvast bedankt!
denkend aan het verleden, vernietig ik het heden
pi_26570101
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef Litman het volgende:

[..]

Er rijden bussen van Nice Airport naar Nice (ook taxi's, maar dat kost je meer). Vervolgens neem je in Nice de trein naar Monaco (treinretourtje kost ongeveer 3 euro, reis duurt zo'n 25 minuten)

Bedankt 3 euro is iig lekker goedkoop, maar ligt het vliegveld een eind van de stad af ofzo dan? Want met de auto van het vliegveld naar Monaco duurde een uurtje volgens mij?
-
-
pi_26584760
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef rutger_t het volgende:
hey, ik ga binnenkort een half jaar in indonesie studeren. daarom moet ik rond 15 augustus naar bali en rond 23 februari weer terug. ik heb al best wat rond gekeken en de goedkoopste optie die ik tot nu toe heb gevonden is voor 1100 euro pp. aangezien dat erg veel geld is hoop ik dat iemand van jullie me mischien zou kunnen helpen iets goedkopers te vinden. kan natuurlijk ook 2 enkeltjes zijn of wat dan ook!

iig alvast bedankt!
OMdat je net iets langer blijft dan 6 maanden zit je inderdaad aan een ticket van minimaal 1100 euro vast. Ga je een week eerder terug, dan geeft ATP.nl al een tarief van 935 euro.

Maar veel goedkoper zal je het denk ik niet krijgen als je nog op tijd wil boeken. Je zou anders nog een poging kunnen wagen om een goedkope vlucht naar Kuala Lumpur te vinden en van daar verder te vliegen, maar ik denk niet dat dat veel goedkoper zal zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:39:39 #111
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_26592922
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef Tallz het volgende:

[..]

Bedankt 3 euro is iig lekker goedkoop, maar ligt het vliegveld een eind van de stad af ofzo dan? Want met de auto van het vliegveld naar Monaco duurde een uurtje volgens mij?
Nee, vliegveld ligt tegen Nice aan, maar om naar Monaco te rijden moet je om de stad heen rijden.

Bus naar station van Nice kost je trouwens 4 euro:
quote:
Société : LIGNE D'AZUR

Ligne : Aéroport - Nice Gare SNCF Direct (N° 99)
Départs Terminal 2 - quai 4 & Terminal 1 - quai 1

Plan du parcours

# Tous les jours :
7h53- 8h18 - 8h48 - 9h18 - 9h48 - 10h18 - 10h48 - 11h18 - 11h53 - 12h23 - 12h48 - 13h18 - 13h48 - 14h23 - 14h53 - 15h18 - 15h53 - 16h23 - 16h48 - 17h18 - 17h48 - 18h18 - 18h48 - 19h18 - 19h48 - 20h23 - 20h53

TICKET EN VENTE A LA CAISSE PARKING / BUS

# Le ticket permet des déplacements illimités pendant 1 jour sur tous les bus du réseau Ligne d'Azur.

Horaires complets Aller/Retour (PDF)
Nice 00:20 PASS 1 jour Autre Ligne d'Azur 4 ¤
zie http://www.nice.aeroport.(...)859B-32863B9686E6%7D
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_26774185
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:39 schreef Borelli het volgende:
Wie weet welke vliegtuigmaatschappij ECHT de goedkoopste vliegtickets richting New York aanbiedt in de maand JULI van dit jaar? Liefst nog met de mogelijkheid tot stop-over in een andere stad. Wie heeft DE tip? Laagste prijs die ik gevonden heb is ¤ 427 excl. taxes e.d.
bij www.nl.lastminute.com voor 530 incl tax
bij www.opodo.de 570 euro
bij budgetair voor 628 euro

ligt er een beetje aan op welke dagen je wil vliegen en waarvandaan je wil vliegen. Hierboven stan de prijzen vanaf Amsterdam. 530 is al een erg lage prijs voor die tijd van het jaar als je nu nog moet boeken.
pi_26774287
Bedankt DutchTrain!
pi_26774463
Ik weet vrij weinig van vluchten naar Turkije of uberhaupt die kant op. Ik vroeg mij af van welke luchthaven ik het beste kan vliegen want ik zoek twee tickets naar Istanbul voor 24 mei tot 26 mei? Ik heb de advertentie van 38 euro vanaf Schiphol met Budget Air bekeken, maar dat zit helemaal vol, zelfs als ik een marge van 3 dagen eerder en later neem. Heeft iemand hier tips over?

Ik zie alleen af en toe achterlijke prijzen waarvoor ik ook bij wijze van spreken naar NY kan vliegen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_26774749
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:58 schreef Jeroenus het volgende:
Ik weet vrij weinig van vluchten naar Turkije of uberhaupt die kant op. Ik vroeg mij af van welke luchthaven ik het beste kan vliegen want ik zoek twee tickets naar Istanbul voor 24 mei tot 26 mei? Ik heb de advertentie van 38 euro vanaf Schiphol met Budget Air bekeken, maar dat zit helemaal vol, zelfs als ik een marge van 3 dagen eerder en later neem. Heeft iemand hier tips over?

Ik zie alleen af en toe achterlijke prijzen waarvoor ik ook bij wijze van spreken naar NY kan vliegen.
Gezien de grote vraag vanwege de CL finale, denk ik niet dat je echt goedkoop kan vliegen. www.corendon.nl vliegt naar Istanbul vanaf Eindhoven en Amsterdam.
Als optie zou je nog kunnen proberen om mee te komen met een seat-only aanbieding (ook wel: campingvlucht, zoals bij bijvoorbeeld http://www.jetonly.com/nl/start.php) van een vakantiecharter, maar gezien de problemen met Onur en de andere Turkse charters gaat dat denk ik ook niet lukken.

Laatste optie is nog om een stedentrip Istanbul te boeken bij corendon, turkije.nl of d-reizen en hopen dat de data daarvan net in de goede periode vallen.
pi_26774827
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:10 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Gezien de grote vraag vanwege de CL finale, denk ik niet dat je echt goedkoop kan vliegen. www.corendon.nl vliegt naar Istanbul vanaf Eindhoven en Amsterdam.
Als optie zou je nog kunnen proberen om mee te komen met een seat-only aanbieding (ook wel: campingvlucht, zoals bij bijvoorbeeld http://www.jetonly.com/nl/start.php) van een vakantiecharter, maar gezien de problemen met Onur en de andere Turkse charters gaat dat denk ik ook niet lukken.

Laatste optie is nog om een stedentrip Istanbul te boeken bij corendon, turkije.nl of d-reizen en hopen dat de data daarvan net in de goede periode vallen.
Ik heb vanochtend pas te horen gekregen dat ik kaartjes heb voor de CL finale vandaar dat het druk zal zijn. In ieder geval bedankt voor de info, ik ga is kijken.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_26774839
en inderdaad kun je bij d-reizen.nl nu nog een 3 daagse stedentrip Istanbul boeken voor 278 euro (per persoon incl tax en overige kosten, op basis van 2personen, inclusief hotel en vertrek vanaf Eindhoven), vertrek op 24 mei...
pi_26775982
530 inclusief tax!? mmmm oké dan, ik kan em niet vinden op die site helaas. heb je heel toevallig nog die exacte link Dutch Train?
pi_26777148
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Borelli het volgende:
530 inclusief tax!? mmmm oké dan, ik kan em niet vinden op die site helaas. heb je heel toevallig nog die exacte link Dutch Train?
www.nl.lastminute.com en dan kiezen voor vluchten en wat data invullen... ik had 7 juli als vertrek en 14 juli als retour ingevulf.

Je vliegt dan met VirginAtlantic met een overstap in London (eerste stukje met BMI)

[ Bericht 19% gewijzigd door DutchTrain op 06-05-2005 14:09:41 (nu antwoord op de juiste vraag) ]
pi_26787890
dank
pi_26789896
In het hoogseizoen (t/m half augustus) ligt het minimum van een retour naar New York echt rond de 450 euro?
It is much easier to be critical than to be correct.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:53:11 #122
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26790579
Minimaal...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_26809585
Ik wil graag zo tussen 14 en 18 juli een aantal dagen naar Lloret de Mar, waar een aantal vrienden van me vertoeven. Uiteraard is met het vliegtuig de optie. Wie weet hoe ik er het gemakkelijkste en goedkoopste kan komen?
pi_26811921
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:39 schreef -Petor- het volgende:
Ik wil graag zo tussen 14 en 18 juli een aantal dagen naar Lloret de Mar, waar een aantal vrienden van me vertoeven. Uiteraard is met het vliegtuig de optie. Wie weet hoe ik er het gemakkelijkste en goedkoopste kan komen?
Lloret de Mar ligt dicht bij het vliegveld van Girona, waar veel low-cost maatschappijen op vliegen.

Aangezien rechtstreekse vluchten van de low cost maatschappijen transavia en ryanair naar Girona / Barcelona al meer dan 220 euro kosten, kun je proberen met Iberia/KLM etc. naar Barcelona te vliegen. Van daar is het nog een stuk met de trein en de bus. Een retourtje kost Amsterdam- Barcelona kost 190 euro. (www.atp.nl)

De goedkoopste optie is om met Easyjet een retourtje Amsterdam - Liverpool te boeken en een retourtje RyanAir Liverpool - Girona te nemen. Dan ben je bijelkaar 150 euro kwijt.

Probeer anders www.wegelo.nl of .com voor wat andere luchthavens vanwaar je zou kunnen vertrekken (Niederrhein, Charleroi, Dusseldorf etc.?)
  zondag 8 mei 2005 @ 15:33:47 #125
70688 esnaider
razorsharp
pi_26825722
vanaf Eindhoven of Niederrhein vlieg je ook zo naar Girona, via Liverpool lijkt me een beetje omslachtig..

edit: 14 juli heen en 18 weer terug kost je 127 euro vanaf Niederrhein
  zondag 8 mei 2005 @ 16:42:45 #126
112049 DeeCee
Als het niet anders kan,,,
pi_26827644
Weet iemand of het mogelijk is om op het aller ALLERLAATSTE moment een vlucht te gaan boeken, dus nog echt op dezelfde dag op Schiphol zelf een vlucht boeken en dan een paar uurtjes later nog op het vliegtuig naar de gewenste bestemming.

Ik moet namelijk in begin juli in Bali, Indonesie zijn (familie omstandigheden). En ik zit dus nu overal rond te kijken voor een ticket, maar ze kosten allemaal boven de 1000 euro - alleen voor de ticket dan heh! Vind ik vreselijk over-priced! Zelf heb ik dan geen hotel nodig, omdat ik daar al een eigen huis heb,,, maar goed.

Weet iemand dus of je echt een paar uren voordat een vliegtuig naar een land vertrekt of het mogelijk is om nog op diezelfde dag te gaan boeken op Schiphol. Het kan me een hoop klauwen met geld schelen denk ik. Er gaan dagelijks ongeveer 4 vluchten vanaf Amsterdam naar Bali.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:51:56 #127
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26827856
Hmm er zullen ongetwijfeld wel last minutes zijn maar of er ook last minute vluchten te boeken zijn is mij ook een raadsel. L'Tur heeft mijns inziens alleen pakketreizen op gebied van last minutes.

De KLM heeft wel last-minutes tickets maar die vliegen volgens mij niet op Bali. Voor Bali kom je al gauw op China Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, Garuda Airlines of Malaysian Airlines.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 8 mei 2005 @ 17:04:56 #128
112049 DeeCee
Als het niet anders kan,,,
pi_26828137
quote:
L'Tur heeft mijns inziens alleen pakketreizen op gebied van last minutes.


Idd,,, pakket reizen heb ik niet eigenlijk nodig. Alhoewel, als het een hoop geld zou schelen, dan kies ik misschien toch voor een pakketreis.
quote:
De KLM heeft wel last-minutes tickets maar die vliegen volgens mij niet op Bali. Voor Bali kom je al gauw op China Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, Garuda Airlines of Malaysian Airlines.
KLM stond wel in het rijtje met vluchten naar Bali, maar niet rechtstreeks (overstappen etc.). Garuda Indonesia vliegt sinds dit jaar niet meer vanuit Amsterdam naar Bali. Reden: een Nederlander werd vorig jaar vergiftigd door het vliegtuig eten van Garuda. Ze zijn bang dat er weer zoiets gebeurt en dat ze hen weer aanklagen,,,

Uhm,,, tja,,, Zij hadden trouwens vroeger de goedkoopste vluchten naar Bali.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:07:00 #129
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26828205
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze voor 1 Nederlander een hele lijnvlucht gaan schrappen... :|
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 8 mei 2005 @ 17:22:15 #130
112049 DeeCee
Als het niet anders kan,,,
pi_26828613
Het zat zo; die Nederlander was een milieu activist en werd door de Indonesische CIA (iets in de richting) vergiftigd in het vliegtuig (door vergif in zijn eten te stoppen). Het personeel had hiermee aan meegewerkt. De man moest het met de dood bekopen.

Eigenlijk toch een goede reden om die hele lijn vlucht te schrappen, want je weet maar nooit,,,

Maar goed, ik kwam hier eigenlijk met een andere vraag waarop nog niet echt een antwoord was gegeven. Zie hier: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
  zondag 8 mei 2005 @ 17:28:06 #131
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_26828788
Op het laatste moment een pakketreis boeken is best goed te doen, aanbiedingen zat. Ga alleen niet proberen een lijnvlucht te boeken, die zijn namelijk stinkend duur op het laatste moment. Iberia vroeg bijvoorbeeld zonder pardon ¤935 voor een retourtje Madrid
  zondag 8 mei 2005 @ 17:39:41 #132
112049 DeeCee
Als het niet anders kan,,,
pi_26829079
Ik weet niet wat voor een last minute jij had geboekt, maar dat klinkt als een mega oplichterij. Wie betaalt er nou 935 euries voor een retourtje Madrid???
  zondag 8 mei 2005 @ 17:45:51 #133
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_26829223
Jezus wat duur zeg...reis je dan business class en via Sydney?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 8 mei 2005 @ 18:23:02 #134
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_26830040
Nee, een non-flexible Economy Class ticket. En bij Iberia mag je dan ook nog fijn betalen voor je hapjes en drankjes

Alle luchtvaartmaatschappijen waren duur. Thomsonfly vroeg iets van ¤730 voor een retourtje Bournemouth, SAS wilde ¤600 zien voor een retourtje Oslo en Finnair wilde me voor ¤1100 graag meenemen naar Helsinki.

Last-minute lijndienst is gewoon heel erg duur. Dit omdat ze weten dat er altijd -zaken-reizigers zijn die simpelweg naar een bestemming móeten, en het dus toch wel betalen.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:14:01 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26837157
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:39 schreef DeeCee het volgende:
Ik weet niet wat voor een last minute jij had geboekt, maar dat klinkt als een mega oplichterij. Wie betaalt er nou 935 euries voor een retourtje Madrid???
Gasten die niet goed wijs zijn?
pi_26873229
www.klm.nl studententicket zijn vaste tarieven van 430 euro. Of British airways maar dan meot je wel overstappen.
pi_26873232
Vluchten binnen amerika moet je bij Jetblue boeken. Van new york - miami is dit bv 150 dollar.
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:15:01 #138
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_26930374
Ik ben op 24 juli deze zomer in Sagres. Dit is het zuidelijkste plaatsje van portugal. En vanuit daar moet ik op de een of andere manier naar Sevilla toe. Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Trein? Bus? Vliegtuig? Ik zou ongelofelijk blij zijn als iemand me verder kon helpen. Alle tips zijn welkom!!
Alvast bedankt!
I'm running out of time
pi_26930533
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik ben op 24 juli deze zomer in Sagres. Dit is het zuidelijkste plaatsje van portugal. En vanuit daar moet ik op de een of andere manier naar Sevilla toe. Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Trein? Bus? Vliegtuig? Ik zou ongelofelijk blij zijn als iemand me verder kon helpen. Alle tips zijn welkom!!
Alvast bedankt!
Er is geen treinverbinding, dus een bus vanaf bijvoorbeeld Faro (als dat in de buurt is) zal de enige oplossing zijn. Tenzij je om wil vliegen via Barcelona, daarover staat er ergens in dit topic meer.

Kijk even op www.eurolines.es of er een busverbinding is.
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:37:36 #140
8474 Porto
Fok it..!
pi_26931065
http://www.eva-bus.net/lagos_sevilha.php?lang=&serv=lagos_sevilha

Origem Destino Partida Chegada Frequência
PortimÃo Sevilha 07:00 13:00 2as, 3as, 4as, 5as, 6as, Sabados
PortimÃo Sevilha 14:15 20:15 2as, 3as, 4as, 5as, 6as, Sabados

Bilhete Simples Ida/volta
Inteiro 16,50 ¤ 30,00 ¤
Meio 8,25 ¤ -
C. Jovem 13,50 ¤ -
3 Idade

Lagos Sevilha 06:30 13:00 2as, 3as, 4as, 5as, 6as, Sabados
Lagos Sevilha 13:45 20:15 2as, 3as, 4as, 5as, 6as, Sabados

Bilhete Simples Ida/volta
Inteiro 17,00 ¤ 31,00 ¤
Meio 8,50 ¤ -
C. Jovem 14,00 ¤ -
3 Idade

Vertaling:

Dus in jou geval een enkele reis (volwassen) vanaf Portimao = 16,50 euro of Lagos = 17 euro

Vanaf Sagres gaan er tig bussen naar Portimao en Lagos (Sagres heeft nml geen directe verbinging met Sevilla) PS: bussen rijden niet op zondag

[ Bericht 19% gewijzigd door Porto op 11-05-2005 23:51:22 ]
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:37:12 #141
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_26950925
ben nog nooit in portugal geweest, maar spreken mensen in zuidportugal goed engels?
I'm running out of time
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:41:55 #142
8474 Porto
Fok it..!
pi_26957962
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef MrAbagnale het volgende:
ben nog nooit in portugal geweest, maar spreken mensen in zuidportugal goed engels?
Redelijk..zwaar toeristisch uiteraard goed daarbuiten matig.
pi_27082866
Hoe kom ik zonder dat het al te veel kost in Santiago de Chile? Liefst vertrek vanaf Brussel, Frankfurt ipv Amsterdam.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_27087013
Heeft iemand ervaring met een treinreis naar Spanje? Ik wil namelijk in de zomervakantie een weekje naar mijn ouders die dan in Spanje op vakantie zijn. Wat kost dat ongeveer en op welke sites kan ik dit opzoeken? De grootste stad in de buurt van het dorp waar ze zijn is Girona, of anders Barcelona (Noord-Spanje dus).

[ Bericht 0% gewijzigd door Avalanche.. op 17-05-2005 16:47:46 ]
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:38:17 #145
8474 Porto
Fok it..!
pi_27087506
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef Avalanche.. het volgende:
Heeft iemand ervaring met een treinreis naar Spanje? Ik wil namelijk in de zomervakantie een weekje naar mijn ouders die dan in Spanje op vakantie zijn. Wat kost dat ongeveer en op welke sites kan ik dit opzoeken? De grootste stad in de buurt van het dorp waar ze zijn is Gerona, of anders Barcelona (Noord-Spanje dus).
Volgens mij als je goed zoekt, ben je goedkoper uit met het vliegtuig

[ Bericht 1% gewijzigd door Porto op 17-05-2005 18:12:55 ]
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:39:21 #146
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27087543
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:38 schreef Porto het volgende:

[..]

Volgens mij als je goed zoekt, ben je goedkoper uit met de vliegtuig
Goedkoper wel, maar treinen is ook best leuk hoor.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27087632
Is dat zo duur dan, met de trein naar Spanje?
Het lijkt me inderdaad een stuk leuker dan met het vliegtuig..
Ik kan trouwens nog niet echt iets vinden over een treinreis naar Spanje.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:42:39 #148
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27087682
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Avalanche.. het volgende:
Is dat zo duur dan, met de trein naar Spanje?
Het lijkt me inderdaad een stuk leuker dan met het vliegtuig..
Ik kan trouwens nog niet echt iets vinden over een treinreis naar Spanje.
Het is reteduur, reken op een euro of 300. Ik ben laatst bij NS Internationaal geweest en toen zeiden ze dat dat nogal kansloos was vanwege de hoge prijs.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 17 mei 2005 @ 18:12:39 #149
8474 Porto
Fok it..!
pi_27090471
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik kan trouwens nog niet echt iets vinden over een treinreis naar Spanje.
Dat komt volgens mij door dat er geen directe verbindingen zijn, je moet in Parijs overstappen enz.. ik heb 't eerder gedaan alleen als kind dus erg veel kan ik me niet meer herinneren
pi_27094067
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef JZweeds het volgende:
Hoe kom ik zonder dat het al te veel kost in Santiago de Chile? Liefst vertrek vanaf Brussel, Frankfurt ipv Amsterdam.
't is 1100 euro vanaf Frankfurt (www.opodo.de), 1200 vanaf Amsterdam (www.nl.lastminute.com) en 1700 vanaf Brussel (www.nl.lastminute.com) (alles incl tax en overige kosten)

1100 euro lijkt mij een vrij normale prijs voor deze bestemming.

Overige opties zouden een los ticket naar Sao Paulo of een andere goedkope bestemming kunnen inhouden, maar https://www.lan.com/ (de luchtvaartmij naar Santiao de Chili) is niet echt goedkoop op de korte afstanden.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:54:15 #151
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27094502
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef JZweeds het volgende:
Hoe kom ik zonder dat het al te veel kost in Santiago de Chile? Liefst vertrek vanaf Brussel, Frankfurt ipv Amsterdam.
En wanneer wil je weg en terug komen??
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27114781
wil ongeveer 3 weken daar blijven. Vertrek ergens in september/oktober.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_27120249
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef Avalanche.. het volgende:
Heeft iemand ervaring met een treinreis naar Spanje? Ik wil namelijk in de zomervakantie een weekje naar mijn ouders die dan in Spanje op vakantie zijn. Wat kost dat ongeveer en op welke sites kan ik dit opzoeken? De grootste stad in de buurt van het dorp waar ze zijn is Girona, of anders Barcelona (Noord-Spanje dus).
Dat is grappig zeg. Ik wil in de zomervakantie langs bij vrienden die in Spanje zitten. De grootste plaats in de buurt is Girona of Barcelonba. Zit ook nog druk te zoeken hoe ik zal gaan en wat het gaat kosten...
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:03:32 #154
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27121406
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JZweeds het volgende:
wil ongeveer 3 weken daar blijven. Vertrek ergens in september/oktober.
Heb onderstaande gevonden:

Heenreis met Lufthansa met vertrek op 3 okt en aankomst op 4 okt.
Brussel v: 18.50 LH 4587
Frankfurt a: 19.50
Frankfurt v: 22.45 LH 526
Santiago a: 10.05

Terugvlucht met Lufthansa met vertrek op 25 okt en aankomst op 26 okt.
Santiago v: 13.10 LH 527
Frankfurt a: 10.45
Frankfurt v: 12.10 LH 4576
Brussel a: 13.10

Totale kosten 905 euro inclusief taxes en boekingskosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27130683
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef -Petor- het volgende:

[..]

Dat is grappig zeg. Ik wil in de zomervakantie langs bij vrienden die in Spanje zitten. De grootste plaats in de buurt is Girona of Barcelonba. Zit ook nog druk te zoeken hoe ik zal gaan en wat het gaat kosten...
inderdaad toevallig!
Hou me op de hoogte of je iets vindt! Mijn ouders zitten dan trouwens in het dorpje L'escala, aan de kust. Dat is dus nog wel even rijden van Girona. Een andere grotere stad daar in de buurt is volgens mij Fiqueras.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_27130877
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:45 schreef Avalanche.. het volgende:

[..]

inderdaad toevallig!
Hou me op de hoogte of je iets vindt! Mijn ouders zitten dan trouwens in het dorpje L'escala, aan de kust. Dat is dus nog wel even rijden van Girona. Een andere grotere stad daar in de buurt is volgens mij Fiqueras.
Ik moet naar Lloret de Mar, nooit verwacht daar ooit nog eens te komen. Maar ben nog steeds aan het zoeken voor een beetje gunstige tariefjes
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:37:13 #157
70688 esnaider
razorsharp
pi_27150953
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef -Petor- het volgende:

[..]

Ik moet naar Lloret de Mar, nooit verwacht daar ooit nog eens te komen. Maar ben nog steeds aan het zoeken voor een beetje gunstige tariefjes
Met Ryanair vanaf niederrhein naar Girona, afhankelijk van wanneer je vertrekt en weer terug wilt komen een euro'tje of 120. Vanaf Eindhoven kan ook, maar dat kost je wel wat meer
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:45:19 #158
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27151251
Hoe kom ik het goedkoopste in Lugano Zwitserland vanuit Amsterdam?
ik wil een dag of 3 blijven.
Wanneer maakt niet zoveel uit als het maar in of deels in het weekend valt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:00:55 #159
70688 esnaider
razorsharp
pi_27151818
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopste in Lugano Zwitserland vanuit Amsterdam?
ik wil een dag of 3 blijven.
Wanneer maakt niet zoveel uit als het maar in of deels in het weekend valt.
je noemt geen datum dus ik heb voor het gemak maar even 2-5 juni genomen, dan kom je voor een retourtje a'dam-milaan (dichterbij kom je niet) 197 euro incl tax kwijt. Vanaf Keulen/Bonn is het wat goedkoper: 96,50
pi_27153351
met http://www.nachtzugreisen.de/ vanaf Duisburg (or een andere grote stad in west-Duitsland) naar Lugano voor 29 euro incl. enkele reis of dus 58 euro retour.
pi_27184402
Ik heb nu een beetje rondgezocht en volgens mij is het toch heel moeilijk (en duur) om met de trein in Spanje te komen. Ik kan bijvoorbeeld ook naar Perpignan reizen, dat ligt tegen de Spaanse grens aan. Is er wel een treinverbinding naar Perpignan of is dit ook heel duur?
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:36:50 #162
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27185506
Ik moet leren lezen, never mind
pi_27186453
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef -Petor- het volgende:

[..]

Ik moet naar Lloret de Mar, nooit verwacht daar ooit nog eens te komen. Maar ben nog steeds aan het zoeken voor een beetje gunstige tariefjes
Als je niet per se hoeft te vliegen kan je bij bijvoorbeeld peter langhout gewoon alleen een busretour kopen. Zelfde als dat je met de bus op vakantie gaat naar Spanje maar dan zonder een hotel of app. erbij.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_27657384
Hoe kom ik het goedkoopste van Amsterdam naar Kathmandu, Nepal?
Volgens ebookers kan het voor 750 euro, maar misschien kan het nog goedkoper?
Er zijn studentenvliegtickets te koop naar Delhi, India voor 600 euro, en naar de
grens van Nepal is het maar 10 euro met de trein, maargoed. Als ik in 1 keer in Nepal
kan aankomen is het nog beter.

Dus:

Vliegend van Amsterdam naar Kathmandu, zo goedkoop mogelijk. Al moet ik 10 keer overstappen. Boeit me niet.

Retour, uiteraard.
Dus je neemt ∂Ψ/∂t = −Aω cos(kx − ωt) E(t) = 0. ψ = aω k sinh[k(z + H)] sinh(kH) cos(kx – ωt)
pi_27657772
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef JZweeds het volgende:
wil ongeveer 3 weken daar blijven. Vertrek ergens in september/oktober.
Iberia is meestal het goedkoopste, die vliegen ook vanaf Brussel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 5 juni 2005 @ 22:41:03 #166
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27659233
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef NeinNoNon het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopste van Amsterdam naar Kathmandu, Nepal?
Volgens ebookers kan het voor 750 euro, maar misschien kan het nog goedkoper?
Er zijn studentenvliegtickets te koop naar Delhi, India voor 600 euro, en naar de
grens van Nepal is het maar 10 euro met de trein, maargoed. Als ik in 1 keer in Nepal
kan aankomen is het nog beter.

Dus:

Vliegend van Amsterdam naar Kathmandu, zo goedkoop mogelijk. Al moet ik 10 keer overstappen. Boeit me niet.

Retour, uiteraard.
Aangezien je geen datum opgeeft, ben ik zo vrij geweest om je in september richting Nepal te sturen

Ik kwam via www.vluchtzoeker.nl uit op 706 euro inclusief belasting met Gulf Air. Vertrek op 16/09 en retour op 26/09. Twee keer overstappen, een maal in Londen en Bahrein op de heenweg, in Abu Dhabi en Londen op de terugweg
  maandag 6 juni 2005 @ 09:30:00 #167
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_27666119
k ben opzoek naar een goedkope vlucht (retour ) naar Praag.

iemand tips bij wie ik moet vliegen?
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 09:48:04 #168
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27666573
Ik ben met www.wegolo.nl even voor je wezen zoeken en zij kwamen met de maatschappij Smart Wings voor een totaalprijs van ¤ 225. Maar dat was met invoer van een fictieve datum. Als je de datum geeft kunnen we nog gerichter zoeken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 09:53:33 #169
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27666729
Bij smartwings zelf kwam ik uit op ¤ 204.

En een maand later is ¤ 154.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 6 juni 2005 @ 09:54:49 #170
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_27666761
ik hoor overal dat je voor 35 euro al kan vliegen naar praag
EasyAir ofzo?

Waar komt dat vandaan dan?
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 10:04:57 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27667011
Daar moet nog luchthavenbelasting bij. 40 euro voor Schiphol, 32 euro voor Praag.

Dat moet volgens mij www.easyjet.nl zijn en die vliegt niet op Praag vanuit A'dam.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 10:10:43 #172
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27667198
Ook handig voor mensen die redelijk goedkoop naar Finland willen: www.blue1.fi (wel even op Engels zetten )
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:47:42 #173
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_27668337
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef UIO_AMS het volgende:


Dat moet volgens mij www.easyjet.nl zijn en die vliegt niet op Praag vanuit A'dam.
bij wie kan ik nog meer kijken? maakt me niet uit vanaf waar in ned ik vertrek
  maandag 6 juni 2005 @ 10:59:49 #174
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27668719
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

bij wie kan ik nog meer kijken? maakt me niet uit vanaf waar in ned ik vertrek
Vanuit Amsterdam alleen smartwings. Vanuit Duistland ook Easyjet of Germanwings...

http://www.lowcostairlines.nl/
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:49:35 #175
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27673825
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef Het_Biertje het volgende:
ik hoor overal dat je voor 35 euro al kan vliegen naar praag
EasyAir ofzo?

Waar komt dat vandaan dan?
Dat is vanaf een of andere regionale knollentuin in Eindhoven of Twente ofzo en dan moet je nog luchthavenbelasting betalen en die 35 euro is alleen voor de eerste paar stoelen... Reken maar dat het je minimaal het dubbele gaat kosten, als het niet meer is.

Easyjet
Hup, aan het werk!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:14:33 #176
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27674715
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:49 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Dat is vanaf een of andere regionale knollentuin in Eindhoven of Twente ofzo en dan moet je nog luchthavenbelasting betalen en die 35 euro is alleen voor de eerste paar stoelen... Reken maar dat het je minimaal het dubbele gaat kosten, als het niet meer is.

Easyjet
Easyjet adverteert met prijzen inclusief belasting. Als je een bedrijf wilt afvallen, doe dit dan met feiten, en roep geen onnozele dingen als je er niets vanaf weet.
Die ¤35 is wél gewoon vanaf Amsterdam, met SmartWings. Komt dan inderdaad nog belasting bij, en je moet goed zoeken voor dat tarief, het is meestal hoger.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:16:12 #177
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27674777
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Douwe het volgende:

[..]

Easyjet adverteert met prijzen inclusief prijzen. Als je een bedrijf wilt afvallen, doe dit dan met feiten, en ga niet onzinnig lopen doen.
Die ¤35 is wél gewoon vanaf Amsterdam, met SmartWings. Komt dan inderdaad nog belasting bij, en je moet goed zoeken voor dat tarief, het is meestal hoger.
Al die lowbudgetmaatschappijen adverteren (misschien inmiddels: adverteerden) altijd met prijzen die uiteindelijk veel hoger bleken uit te vallen doordat er ook nog luchthavenbelasting moest worden betaald, de goedkoopste stoeltjes al meteen waren vergeven en in enkele gevallen zelfs nog een retourticket moest worden gekocht.
Hup, aan het werk!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:24:47 #178
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27675102
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:16 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Al die lowbudgetmaatschappijen adverteren (misschien inmiddels: adverteerden) altijd met prijzen die uiteindelijk veel hoger bleken uit te vallen doordat er ook nog luchthavenbelasting moest worden betaald, de goedkoopste stoeltjes al meteen waren vergeven en in enkele gevallen zelfs nog een retourticket moest worden gekocht.
Er is geen low cost maatschappij die je verplicht een retour te kopen. En dat alleen de eerste stoelen zo goedkoop zijn, tja. Dan boek je toch wat eerder? Als je nu voor over een half jaar een ticket van Easyjet naar Londen koopt ben je voor onder de ¤60,- inclusief belastingen klaar. Dat jij altijd op hogere prijzen uitkomt ligt er meer aan dat jij laat boekt.
Daarbij komt er idd altijd nog tax bij, maar waarom val je nou precies Easyjet aan, een van de weinige, zo niet enige reisorganisatie die nou net wél belasting in zijn advertenties erbij rekent?
  maandag 6 juni 2005 @ 14:37:21 #179
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27675515
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Douwe het volgende:

[..]

Er is geen low cost maatschappij die je verplicht een retour te kopen. En dat alleen de eerste stoelen zo goedkoop zijn, tja. Dan boek je toch wat eerder? Als je nu voor over een half jaar een ticket van Easyjet naar Londen koopt ben je voor onder de ¤60,- inclusief belastingen klaar. Dat jij altijd op hogere prijzen uitkomt ligt er meer aan dat jij laat boekt.
Daarbij komt er idd altijd nog tax bij, maar waarom val je nou precies Easyjet aan, een van de weinige, zo niet enige reisorganisatie die nou net wél belasting in zijn advertenties erbij rekent?
Ik boek nooit via dit soort lowbudgetmaatschappijen. Ik vind het echter wel zo netjes om de prijs van een retourticket inclusief belastingen te vermelden, aangezien de meeste mensen toch een retourticket willen kopen en niet alleen een enkeltje. Ik pak Easyjet eruit, maar er zijn er nog wel meer natuurlijk die dit soort advertenties tot standaard hebben verheven.
Hup, aan het werk!
  maandag 6 juni 2005 @ 15:04:06 #180
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27676582
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:37 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik boek nooit via dit soort lowbudgetmaatschappijen. Ik vind het echter wel zo netjes om de prijs van een retourticket inclusief belastingen te vermelden, aangezien de meeste mensen toch een retourticket willen kopen en niet alleen een enkeltje. Ik pak Easyjet eruit, maar er zijn er nog wel meer natuurlijk die dit soort advertenties tot standaard hebben verheven.
KLM, British Airways, Lufthansa... je hebt gelijk
Het zijn niet alleen low cost maatschappijen die dat doen, maar bedrijven in de gehele reisbranche.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:08:35 #181
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27676732
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef Douwe het volgende:

[..]

KLM, British Airways, Lufthansa... je hebt gelijk
Het zijn niet alleen low cost maatschappijen die dat doen, maar bedrijven in de gehele reisbranche.
Het zijn vooral de lowcost-bedrijven die dat doen. Ik zie nooit advertenties van KLM waarin ze heel schreeuwerig voor 300 euro een enkeltje naar Dubai aanbieden.
Hup, aan het werk!
  maandag 6 juni 2005 @ 15:14:50 #182
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27676940
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Het zijn vooral de lowcost-bedrijven die dat doen. Ik zie nooit advertenties van KLM waarin ze heel schreeuwerig voor 300 euro een enkeltje naar Dubai aanbieden.
Toen ik laatst door Brussel liep, heel schreeuwerig: 'Azië vanaf ¤699 retour!'. Met daaronder heel klein: zonder belastingen en overige toeslagen . Of kijk naar de actie die KLM kortgeleden had, toen ze hun Europese vluchten massaal hadden afgeprijsd: alle prijzen werden vermeld zonder belastingen en toeslagen.

Kijk naar reisbureaus, op de ruiten de meest prachtige prijzen voor de mooiste bestemmingen. Zonder belastingen en toeslagen. Simpelweg elk bedrijf in de reisbranche werkt mee aan deze 'prijsvervalsing'. Alleen Easyjet dus niet
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 15:20:25 #183
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27677152
Op zich een boeiende discussie, maar niet echt ontopic. Zullen we het nu weer gewoon hebben over hoe je (goedkoop) van a naar b kunt reizen? Dus persoon x stelt een vraag en de rest helpt hem hierbij.

Alvast bedankt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_27684663
In de zomer wil ik graag naar Girona vliegen, om een paar dagen langs te gaan bij vrienden. Wie heeft dit wel eens gedaan en/of heeft tips? Eerder in dit topic is me verteld dat Amsterdam-Liverpool-Girona/Barcelona het goekdoopste is...
  maandag 6 juni 2005 @ 21:39:45 #185
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27690230
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef -Petor- het volgende:
In de zomer wil ik graag naar Girona vliegen, om een paar dagen langs te gaan bij vrienden. Wie heeft dit wel eens gedaan en/of heeft tips? Eerder in dit topic is me verteld dat Amsterdam-Liverpool-Girona/Barcelona het goekdoopste is...
Naar Girona kan je redelijk goedkoop vliegen met Transavia.com.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27691214
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef -Petor- het volgende:
In de zomer wil ik graag naar Girona vliegen, om een paar dagen langs te gaan bij vrienden. Wie heeft dit wel eens gedaan en/of heeft tips? Eerder in dit topic is me verteld dat Amsterdam-Liverpool-Girona/Barcelona het goekdoopste is...
Ja dat was op een specifieke datum. In juniu en juli is het nogal duur om met transavia die kant op te gaan. Het hangt dus heel erg af van wanneer je gaat en wanneer je kunt boeken.

Ook Ryanair vliegt vanaf Eindhoven naar Girona
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:26:44 #187
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_27701101
We willen in September (begin) naar India (Dehli) en aan het eind van de maand weer terug. 4 weken Noord-india dus. De tickets zijn best prijzing (700 euro/stuk).

Mijn vraag is, kan dat goedkoper?
En ten tweede: zulllen de prijzen van de tickets nog zakken, als ik wacht met de aanschaf?
  Moderator dinsdag 7 juni 2005 @ 10:34:27 #188
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27701322
Volgens mij is 700 euro een redelijke prijs. Lijnvluchten worden niet goedkoper naarmate je langer wacht, is mijn ervaring. Misschien dat een last minute nog goedkoop is, maar kun je wachten tot het laatste moment en wil je je vakantie af laten hangen van de onzekerheid die gepaard gaat met last minutes?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 7 juni 2005 @ 10:41:18 #189
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27701520
De goedkoopste vlucht op www.cheaptickets.com was $ 800 inclusief. Dat is net geen ¤ 700. Overigens wel met overstap in Italië.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:24:21 #190
94688 EagleJ
United will stand!
pi_27702862
Amsterdam - Delhi:
Alitalia (via de eigen site) met vertrek 2 sep 05 en terugkeer op 23 sep 05 ¤637.74 p.p. (incl. tax; 557 ex. tax)
Volgens mijn boekingsprogramma moet het met de Russische nationale maatschappij Aeroflot nog goedkoper kunnen (490 euro excl. tax), maar daar kan ik geen geldige data bij krijgen. Air India staat trouwens voor 520 euro excl. tax in de boeken.

[off-topic]
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is Aeroflot een moderne maatschappij met moderne toestellen, dus misschien een idee om een reisbureau eens naar tickets met deze maatschappij te laten kijken, eventueel gecombineerd met een stop-over in Moskou
[/off-topic]
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:27:45 #191
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_27702966
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:24 schreef EagleJ het volgende:
Amsterdam - Delhi:
Alitalia (via de eigen site) met vertrek 2 sep 05 en terugkeer op 23 sep 05 ¤637.74 p.p. (incl. tax; 557 ex. tax)
Volgens mijn boekingsprogramma moet het met de Russische nationale maatschappij Aeroflot nog goedkoper kunnen (490 euro excl. tax), maar daar kan ik geen geldige data bij krijgen. Air India staat trouwens voor 520 euro excl. tax in de boeken.

[off-topic]
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is Aeroflot een moderne maatschappij met moderne toestellen, dus misschien een idee om een reisbureau eens naar tickets met deze maatschappij te laten kijken, eventueel gecombineerd met een stop-over in Moskou
[/off-topic]
Dat zag ik inderdaad ook. Het beeld van Aeroflat is nog wel slecht.
Toch zit ik aan KLM te denken ivm de schappelijkere tijden qua aankomst/vertrek, en het feit dat het rechtstreeks is.


Maar in ieder geval bedankt voor de kennis dat die prijzen niet veel zullen dalen. Dan maar snel een ticket aanschaffen.
  Moderator dinsdag 7 juni 2005 @ 11:28:36 #192
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27702990
Het ging om 4 weken EagleJ. Misschien dat dat nog een verschil oplevert?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:21:59 #193
94688 EagleJ
United will stand!
pi_27735664
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Het ging om 4 weken EagleJ. Misschien dat dat nog een verschil oplevert?
idd, iets te snel gelezen denk ik

maar voor vier weken (vertrek 2 september, terugvlucht op 30 sep) krijg ik met Alitalia dezelfde prijs.

Inmiddels is het me ook gelukt om met Aeroflot een boeking te krijgen:
vertrek 30 augustus '05, terugvlucht op 27 september '05. Prijs: ¤ 554.54
Heen een tussenstop van 55 minuten in Moskou, terug 3 uur en drie kwartier.
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:19:18 #194
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27737302
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef EagleJ het volgende:

[..]

idd, iets te snel gelezen denk ik

maar voor vier weken (vertrek 2 september, terugvlucht op 30 sep) krijg ik met Alitalia dezelfde prijs.

Inmiddels is het me ook gelukt om met Aeroflot een boeking te krijgen:
vertrek 30 augustus '05, terugvlucht op 27 september '05. Prijs: ¤ 554.54
Heen een tussenstop van 55 minuten in Moskou, terug 3 uur en drie kwartier.
+ de kosten van een transit-visa voor Rusland...
pi_27754660
ik heb al wat gezocht maar ik zoek een retourtje van benelux naar : Wasgington DC van zo rond de 300 euro.

tijd:
22 September

tot

29 September

thnx alvast!
pi_27756483
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb al wat gezocht maar ik zoek een retourtje van benelux naar : Wasgington DC van zo rond de 300 euro.
tijd:
22 September tot 29 September
thnx alvast!
Gaat je denk ik niet lukken, 450 euro incl tax is zo'n beetje het goedkoopste, tenzij je met zoiets als air-hitch mee wil / kan
pi_27761676
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:42 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Gaat je denk ik niet lukken, 450 euro incl tax is zo'n beetje het goedkoopste, tenzij je met zoiets als air-hitch mee wil / kan
ik zag op vliegwinkel prijzen van 370 euro incl tax, 280 zonder.

maar ben zus opzoek naar goedkopere
  Moderator donderdag 9 juni 2005 @ 09:36:09 #198
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27765902
ik denk dat je dan wel de bodemprijs hebt bereikt
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:19:22 #199
94688 EagleJ
United will stand!
pi_27797979
Amsterdam - Washington: US Airways:
vertrek 22-9 terugvlucht 29-9 ¤355.36 incl. tax.
Mocht je flexibelere data hebben, dan kun je op zoek naar een lagere boekingsklasse bij US Airways, want de laagste prijs voor dit traject in die periode staat op 230 euro excl. tax (rond de 300 incl).
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_27805662
Wat kost een treinretourtje Bordeaux tijdens de zomer? Heb je daar ook samenreiskorting oid?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:33:09 #201
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_27805784
Hoi, zoals ik ook al in Vervoer gezocht naar EXIT FESTIVAL in Novi Sad - SERVIË heb gepost, nog een keer

Ik en een vriendin willen graag naar het Exit festival in Novi Sad - Servië (dit is van 7 juli t/m 10 juli), en omdat we niet al te veel geld hebben dachten we dat liften wel een goed idee was!
Mijn vriendin heeft een rijbewijs en 5 jaar rij-ervaring, en benzinekosten delen we natuurlijk!
Ik heb namelijk gezocht naar goedkope vliegreizen naar Belgrado, maar heb niks kunnen vinden (als iemand hier iets over weet post het dan ook!!
Of als iemand wat weet over treinreizen naar Servië pls post het!

Dus als je rond 2/3/4/5/6 juli naar Novi Sad of ergens anders in Servië rijdt, post dat dan hier aub!!
Of als iemand informatie heeft over goedkope vliegreizen/treinreizen naar Servië post het ook!!

Webzijde van het festival: http://www.exitfest.org/eng/
Mijn email is nergal@chello.nl

Thanks!!

Ps. Hierna willen we naar de omgeving van Split - KROATIË en vanuit daar zochten we ook een lift terug naar Nederland (of informatie over vliegreizen/treinreizen is ook welkom). Ik heb gezocht en via GermanWings een vlucht gevonden vanuit Dubrovnik naar Keulen voor 60 euro inclusief, maar graag nog meer tips!!
Hier mijn vragen over Kroatië: http://forum.fok.nl/topic/143567/6/50
pi_27830907
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef EagleJ het volgende:
Amsterdam - Washington: US Airways:
vertrek 22-9 terugvlucht 29-9 ¤355.36 incl. tax.
Mocht je flexibelere data hebben, dan kun je op zoek naar een lagere boekingsklasse bij US Airways, want de laagste prijs voor dit traject in die periode staat op 230 euro excl. tax (rond de 300 incl).
dat heb ik! evven checken
pi_27831130
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:42 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

dat heb ik! evven checken
wat een vage site hebben die gasten, kan even nisk vinden./..
  maandag 13 juni 2005 @ 16:46:36 #204
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_27892324
1. waarvandaan:

Amsterdam (schiphol of centraal station)

2. waarnaartoe:

Barcelonet vlak bij het stadje Gap(dat weer dichtbij Grenoble ligt) in Frankrijk

3. hoe je wilt reizen:

Trein, vliegtuig eventueel bus

4. op welke manier

Goedkoop maar wel te doen! (voor vliegtuig kan eventueel dus iets duurder)

Iemand die me kan helpen?

dit is voor half juli tot begin augustus.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:03:35 #205
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27892788
Wat vind je 'te doen' kwa kosten? Air France/KLM wil je bijvoorbeeld wel naar het nabij gelegen Lyon vliegen voor 190 euro inclusief tax, maar dan ben je nog maar in Lyon.
De NS/B-Rail en SNCF brengen je naar Lyon voor 155 euro, maar dat is ook nog niet waar je heen wil (NS site geeft geen prijsindicatie voor die plaats).
  maandag 13 juni 2005 @ 20:51:46 #206
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_27899540
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:03 schreef Douwe het volgende:
Wat vind je 'te doen' kwa kosten? Air France/KLM wil je bijvoorbeeld wel naar het nabij gelegen Lyon vliegen voor 190 euro inclusief tax, maar dan ben je nog maar in Lyon.
De NS/B-Rail en SNCF brengen je naar Lyon voor 155 euro, maar dat is ook nog niet waar je heen wil (NS site geeft geen prijsindicatie voor die plaats).
lyon ligt er eigelijk nog wel erg ver vanaf, ik denk dat dat geen optie is.

maar hoe kom ik er wel achter wat het meest handig is en voordelig? een trein reis waarvoor een retour kaart gekocht zou moeten worden naar Gap zou in ons geval het makkelijkst zijn.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:59:59 #207
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27901792
Kun je niet even langs NS Internationaal wippen? Die kunnen je zo vertellen hoeveel Amsterdam - Gap je zal gaan kosten. Het zal niet zo gek veel meer zijn dan Amsterdam - Lyon, gok ik.
pi_27908193
ik kom woensdag rond het middaguur aan in Girona met ryanair.
nu zie ik allerlei sites waar je een ticket kan kopen
voor zo'n shuttlebus om naar je badplaats te kunnen.
ik las ergens dat ze hun eigen bussen hebben, maar betekent dat dat ik als ryanair klant gewoon in een bus kan springen als ik betaal? of moet ik zoiets van te voren boeken?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:38:10 #209
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_27913366
Ik moet in augustus van Nederland naar Galway (Ierland). Natuurlijk is vliegen goedkoop en handig, maar ik vroeg me af of er nog andere mogelijkheden zijn. Ik heb al bij Eurolines gekeken, dat is ook redelijk goedkoop, maar dan zit je wel 48 uur in de bus. Ik zou vooral willen weten of er ook bootreizen mogelijk zijn, bijvoorbeeld Calais-Rosslare, maar ik kon geen handige site daarvoor vinden. Iemand tips?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_27919414
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 02:26 schreef mighty_myte het volgende:
ik kom woensdag rond het middaguur aan in Girona met ryanair.
nu zie ik allerlei sites waar je een ticket kan kopen
voor zo'n shuttlebus om naar je badplaats te kunnen.
ik las ergens dat ze hun eigen bussen hebben, maar betekent dat dat ik als ryanair klant gewoon in een bus kan springen als ik betaal? of moet ik zoiets van te voren boeken?
kick, ik vertrek morgenochtend!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:11:52 #211
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_27928784
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:52 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

kick, ik vertrek morgenochtend!
pech voor jou
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:57:07 #212
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27930293
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 02:26 schreef mighty_myte het volgende:
ik kom woensdag rond het middaguur aan in Girona met ryanair.
nu zie ik allerlei sites waar je een ticket kan kopen
voor zo'n shuttlebus om naar je badplaats te kunnen.
ik las ergens dat ze hun eigen bussen hebben, maar betekent dat dat ik als ryanair klant gewoon in een bus kan springen als ik betaal? of moet ik zoiets van te voren boeken?
http://www.sagales.com/index.asp?docId=87&MenuID=87&seccio=2 is de site van Ryanairs busdienst naar Barcelona centrum. Zoals je op die site ziet, zijn er ook aardig wat busverbindingen naar andere kleine plaatsjes in de omgeving... En nee, je kunt als Ryanair klant natuurlijk niet zomaar in een bus springen, als je bedenkt dat ze zelfs op oplaadkosten voor mobiele telefoons bezuinigen . Gewoon als je aankomt de juiste bus zoeken, instappen en wegcrossen
quote:
pech voor jou
Doe eens lief
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:17:23 #213
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_27933106
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:57 schreef Douwe het volgende:

[..]

http://www.sagales.com/index.asp?docId=87&MenuID=87&seccio=2 is de site van Ryanairs busdienst naar Barcelona centrum. Zoals je op die site ziet, zijn er ook aardig wat busverbindingen naar andere kleine plaatsjes in de omgeving... En nee, je kunt als Ryanair klant natuurlijk niet zomaar in een bus springen, als je bedenkt dat ze zelfs op oplaadkosten voor mobiele telefoons bezuinigen . Gewoon als je aankomt de juiste bus zoeken, instappen en wegcrossen
[..]

Doe eens lief
okay sorry
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:18:03 #214
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_27933132
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Douwe het volgende:
Kun je niet even langs NS Internationaal wippen? Die kunnen je zo vertellen hoeveel Amsterdam - Gap je zal gaan kosten. Het zal niet zo gek veel meer zijn dan Amsterdam - Lyon, gok ik.
maar hoe kom ik er nou dan
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:49:45 #215
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27936997
* Jaguarized heeft ook even gezocht voor Apekoek

Voorlopig alleen een heenreis. Fictieve datum 14 juli 2005.

Amsterdam CS v 16.56
Paris Nord a 21.05
Paris Austerlitz v 22.05
Gap a 06.59

Vervolgens prijsaanvraag:
quote:
Als gevolg van een technische fout, vragen wij u om later weer te proberen.


Globaal komt het er op neer dat je dus in Parijs moet overstappen naar het Austerlitz of Lyon station, vandaar vertrekken de treinen naar het zuidoosten en het zuiden. Station is afhankelijk van wat het beste aansluit vanuit Nederland.

Verder stap je bijna altijd over in Grenoble of Lyon, als je de nachttrein hebt kun je rechtstreeks vanuit Parijs.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27939914
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 20:57 schreef Douwe het volgende:

[..]

http://www.sagales.com/index.asp?docId=87&MenuID=87&seccio=2 is de site van Ryanairs busdienst naar Barcelona centrum. Zoals je op die site ziet, zijn er ook aardig wat busverbindingen naar andere kleine plaatsjes in de omgeving... En nee, je kunt als Ryanair klant natuurlijk niet zomaar in een bus springen, als je bedenkt dat ze zelfs op oplaadkosten voor mobiele telefoons bezuinigen . Gewoon als je aankomt de juiste bus zoeken, instappen en wegcrossen
[..]

Doe eens lief
ah, relaxed. ik land om 12 uur dus kan ik om 13 uur de bus pakken.
bedankt.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  Moderator woensdag 15 juni 2005 @ 09:09:34 #217
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27941553
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft ook even gezocht voor Apekoek

Voorlopig alleen een heenreis. Fictieve datum 14 juli 2005.
Je fictieve datum is wel de nationale feestdag van Frankrijk. Het kan zijn dat je dan niet te maken hebt met het reguliere spoorboekje.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:16:41 #218
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27953061
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Je fictieve datum is wel de nationale feestdag van Frankrijk. Het kan zijn dat je dan niet te maken hebt met het reguliere spoorboekje.
Kan best, ken die feestdagen niet allemaal uit me hoofd daaro...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27975998
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb al wat gezocht maar ik zoek een retourtje van benelux naar : Wasgington DC van zo rond de 300 euro.

tijd:
22 September

tot

29 September

thnx alvast!
datum maakt niet meer uit, mag ook oktober zijn! als het maar goedkoop is!

iemand tips?

ik heb me letterlijk lam gezocht naar tickets!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:39:53 #220
8474 Porto
Fok it..!
pi_27984433
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:35 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

datum maakt niet meer uit, mag ook oktober zijn! als het maar goedkoop is!

iemand tips?

ik heb me letterlijk lam gezocht naar tickets!
Amsterdam naar Washington (Dulles International) 22-09-2005
Washington (Dulles International) naar Amsterdam 29-09-2005

1. Prijs p.p. EUR 283.00 Voorwaarden
Belasting ca. EUR 73.15 Details
US Airways Andere
Van Naar Vlucht Datum Vertrek Aank. Stops tijden
Amsterdam Philadelphia US 43 22-09-2005 12:00 14:30 0
Philadelphia Washington (Dulles International) US 7418 22-09-2005 16:45 17:50 0

Washington (Dulles International) Philadelphia US 8125 29-09-2005 14:45 15:44 0
Philadelphia Amsterdam US 42 29-09-2005 20:20 09:55 0

Of:

Specificatie reissom: TicketPrijs Belasting
Volwassenen: 230.- 184.58 p.p.
Totale reissom voor alle deelnemers: 414.58

Totale reisduur heen:
Totale reisduur retour: 12:30 uur
19:05 uur


22 sep 2005 Amsterdam (AMS) Nederland
Vertrek 11:45 uur London Heathrow (LHR) Groot-Brittannië
Aankomst 12:10 uur British Airways
431
22 sep 2005 London Heathrow (LHR) Groot-Brittannië
Vertrek 15:25 uur Washington Dulles (District of Columbia) (IAD) Verenigde Staten
Aankomst 18:15 uur British Airways
293
29 sep 2005 Washington Dulles (District of Columbia) (IAD) Verenigde Staten
Vertrek 08:10 uur London Heathrow (LHR) Groot-Brittannië
Aankomst 20:15 uur British Airways
224
30 sep 2005 London Gatwick (LGW) Groot-Brittannië
Vertrek 07:00 uur Amsterdam (AMS) Nederland
Aankomst 09:15 uur British Airways
8111



[ Bericht 32% gewijzigd door Porto op 16-06-2005 14:46:53 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:40:07 #221
94688 EagleJ
United will stand!
pi_28001866
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:35 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

datum maakt niet meer uit, mag ook oktober zijn! als het maar goedkoop is!

iemand tips?

ik heb me letterlijk lam gezocht naar tickets!
't lukt me nog steeds met US Airways hoor... omgerekend ¤375.56 incl. tax
12:50pm Depart Amsterdam, NL (AMS)
3:15pm Arrive Washington D.C., (IAD)
Sep. 21
US Airways flight 7291 operated by United Airlines Detail Itinerary Info View rules

5:30pm Depart Washington D.C., (DCA)
9:55am+1 Arrive Amsterdam, NL (AMS)
Sep. 28
US Airways flight 12 / 42 Connection in Philadelphia, PA Detail Itinerary Info View rules

gewoon naar www.usair.com gaan, als vertrekpunt invullen AMS en als bestemming WAS, en dan "search by price" en met behulp van de kalender de data kiezen...
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:23:36 #222
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28116488
Ik zoek Lowbudget tickets naar Izmir en geen Onur als Air Airline
Datum half juli tot begin augustus
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:40:10 #223
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28117192
Pff, echt goedkoop vinden met een reguliere vlucht lukt niet echt, ik kom op 370 euro retour inclusief belasting (Lufthansa, overstappen in Munchen). Een losse stoel bij een charter was ook niet echt goedkoop, ik kwam op ongeveer 700 euro met Transavia. Dan wel direct
pi_28127827
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:40 schreef EagleJ het volgende:

[..]

't lukt me nog steeds met US Airways hoor... omgerekend ¤375.56 incl. tax
12:50pm Depart Amsterdam, NL (AMS)
3:15pm Arrive Washington D.C., (IAD)
Sep. 21
US Airways flight 7291 operated by United Airlines Detail Itinerary Info View rules

5:30pm Depart Washington D.C., (DCA)
9:55am+1 Arrive Amsterdam, NL (AMS)
Sep. 28
US Airways flight 12 / 42 Connection in Philadelphia, PA Detail Itinerary Info View rules

gewoon naar www.usair.com gaan, als vertrekpunt invullen AMS en als bestemming WAS, en dan "search by price" en met behulp van de kalender de data kiezen...
net nu ik wil gaan boeken is alles weg

alleen nog een vlucht van alitalia, maar die kan ik nie laten boeken door mn reisbureau

iemand nog suggesties?
  Moderator woensdag 22 juni 2005 @ 11:44:44 #225
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28128239
Zelf boeken ipv door het reisbureau.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_28128661
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Zelf boeken ipv door het reisbureau.
dan komen dr nog mega klaarlegkosten/.koerierkosten/creditcardkosten bij
pi_28128980
Ok, mijn vraag: Hoe kom ik in de herfstvakantie (die ik verleng met 1 week ) het goedkoopst van Goes naar Valencia? Weet iemand waar ik zulke informatie kan vinden?
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:15:34 #228
94688 EagleJ
United will stand!
pi_28138125
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:06 schreef Gutnre het volgende:
Ok, mijn vraag: Hoe kom ik in de herfstvakantie (die ik verleng met 1 week ) het goedkoopst van Goes naar Valencia? Weet iemand waar ik zulke informatie kan vinden?
Vanaf het vliegveld van Brussel (Zaventem) kun je met de Spaanse LCC Vueling rechtstreeks naar Valencia vliegen. Je kunt momenteel boeken tot en met september, ik neem aan dat je dan nog geen herfstvakantie hebt , dus ik zou zeggen, kijk over een week of 3, 4 nog eens op die site...
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:25:39 #229
94688 EagleJ
United will stand!
pi_28138410
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:29 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

net nu ik wil gaan boeken is alles weg

alleen nog een vlucht van alitalia, maar die kan ik nie laten boeken door mn reisbureau

iemand nog suggesties?
al www.alitalia.nl geprobeerd?
het lukt me met diverse data in september om een totaalprijs van ¤ 373.06 inclusief tax en toeslagen te krijgen (bijv. 20-27 september).

AZ 115
Dinsdag, 20 september
Amsterdam, Schiphol Intl.
07:20

Economy class
Milan, Malpensa
09:05 AIRBUS INDUSTRIE A320 1200 miles **

AZ 622 Dinsdag, 20 september
Milan, Malpensa
10:40

Economy class
Washington, Dulles, DC
14:10 MC DONNELL DOUGLAS MD-11 4228 miles **

AZ 623 Dinsdag, 27 september
Washington, Dulles, DC
17:10

Economy class
Milan, Malpensa
07:40 * BOEING 767-200/400 4228 miles **

AZ 114 Woensdag, 28 september
Milan, Malpensa
09:10

Economy class
Amsterdam, Schiphol Intl.
11:05 AIRBUS INDUSTRIE A320 1200 miles **
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:57:36 #230
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28140835
UItdaging omdat het op zeer korte termijn is:

vrijdag aanstaande (24/06 dus) van omgeving Maastricht naar Londen (Wimbledon) en op zondag terug (vóór 23.00 uur zeg maar). Trein, bus, auto maakt niet uit .
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:12:01 #231
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_28142874
met Germanwings voor ongeveer 120 euro van Koln-Bonn naar Gatwick vanaf daar metro naar wimbledon
pi_28144197
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:15 schreef EagleJ het volgende:

[..]

Vanaf het vliegveld van Brussel (Zaventem) kun je met de Spaanse LCC Vueling rechtstreeks naar Valencia vliegen. Je kunt momenteel boeken tot en met september, ik neem aan dat je dan nog geen herfstvakantie hebt , dus ik zou zeggen, kijk over een week of 3, 4 nog eens op die site...
Ik kan helaas geen spaans... heb het proberen in te vullen voor september, maar hij gaf een foutmelding. Ik wil eigenlijk kijken of het nou goedkoper of ongeveer even duur is met de auto, dus daarom wil ik graag een prijsindicatie. Krijg jij het wel ingevuld?
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:16:50 #233
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_28153168
http://www.vueling.com/index.php?language=EN&mode=&sid=A2be939ab01767f41e58029572adccb9e942b952e3

In het engels, je kan ongeveer al voor 100 euro incl taxes naar Valencia. Prijzen voor tickets zijn vanaf ¤ 10 tot 50. Ik weet niet hoe het dan in oktober is, maar als je beetje flexible met de date bent kun je heel goedkoop heen en terug
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:35:54 #234
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28172932
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:16 schreef _wie het volgende:
http://www.vueling.com/index.php?language=EN&mode=&sid=A2be939ab01767f41e58029572adccb9e942b952e3

In het engels, je kan ongeveer al voor 100 euro incl taxes naar Valencia. Prijzen voor tickets zijn vanaf ¤ 10 tot 50. Ik weet niet hoe het dan in oktober is, maar als je beetje flexible met de date bent kun je heel goedkoop heen en terug
Goedkoopste wat ik kan vinden op het moment is zelfs 59 euro inclusief tax en adminstratiekosten... Komt geloof ik nog wel CC toeslag bij, dan...
pi_28182668
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:35 schreef Douwe het volgende:

[..]

Goedkoopste wat ik kan vinden op het moment is zelfs 59 euro inclusief tax en adminstratiekosten... Komt geloof ik nog wel CC toeslag bij, dan...
heb je daar misschien ook een link van?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:19:12 #236
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28186108
Nee, ik heb gewoon wat random datums ingevoerd, en uiteindelijk kwam ik daar een keer op uit. De Vueling site heeft wel een handige optie waarmee je van de hele maand kunt zien hoe duur vliegen op welke dag is: Hier. Zo kun je simpel zien op welke dagen je moet reizen wil je het goedkoop doen.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:48:39 #237
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_28225456
In augustus van Hengelo/Enschede naar de Poolse stad Poznan met de trein. Ik heb al wel eens gehoord van een schones wochenende ticket, reizen in het weekend maakt mij niet uit, als het maar zo goedkoop mogelijk is.
pi_28280357
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:48 schreef nickybol het volgende:
In augustus van Hengelo/Enschede naar de Poolse stad Poznan met de trein. Ik heb al wel eens gehoord van een schones wochenende ticket, reizen in het weekend maakt mij niet uit, als het maar zo goedkoop mogelijk is.
Met een SchöneWochendesTicket (SWT) kun je onbeperkt door Duitsland reizen met het OV voor 30 euro met max. 5 personen, maar je mag alleen in de langzame treinen (RE, RB en S-bahn). Dit betekent dat je er vanf Enschede (Gronau) zo'n 11 uur over doet naar Berlijn of Frankfurt and der Oder . Vanaf daar kun je voor ongeveer 10 euro naar Poznan.

Als je alleen reist dan is het waarschijnlijk voordeliger om een gewoon retourtje minimaal 7 dagen van te voren te kopen. Daarvoor kun je bellen met NS internationaal of even langsgaan op het station.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:48:27 #239
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_28287110
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Met een SchöneWochendesTicket (SWT) kun je onbeperkt door Duitsland reizen met het OV voor 30 euro met max. 5 personen, maar je mag alleen in de langzame treinen (RE, RB en S-bahn). Dit betekent dat je er vanf Enschede (Gronau) zo'n 11 uur over doet naar Berlijn of Frankfurt and der Oder . Vanaf daar kun je voor ongeveer 10 euro naar Poznan.

Als je alleen reist dan is het waarschijnlijk voordeliger om een gewoon retourtje minimaal 7 dagen van te voren te kopen. Daarvoor kun je bellen met NS internationaal of even langsgaan op het station.
We reizen met z`n tweeen. Maar is de NS niet veel en veel duurder?
pi_28288831
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:48 schreef nickybol het volgende:
We reizen met z`n tweeen. Maar is de NS niet veel en veel duurder?
Ja, NS zal je het normale tarief kunnen vertellen voor die reis. Dat zal niet veel afwijken van het normale tarief wat je via www.bahn.de kan boeken.

Met z'n 2-en zou het SWT nog wel goedkoper kunnen zijn, anders kun je altijd nog proberen te liften of vragen op het station of je mee mag reizen met anderen op een SWT.
pi_28305385
Joehoe,
Ik ben nog niet zo'n ervaren "online-vliegticket-boeker", ik zoek me dus een ongeluk naar het onderstaande: het enige wat ik namelijk krijg zijn superdure enkele-reis-vluchten of 2x overstappen. Ik ben op zoek naar twee enkele vluchten, hoe ga ik dat doen...

Waarvandaan? Amsterdam Schiphol
Waarnaartoe? Malaga, Spanje (enkele vlucht) en terugvlucht Santiago de comp (Of La Coruna) - Amsterdam
Hoe? Vliegtuig, rechtstreeks, budget, economy
Manier? Liever makkelijk dan goedkoop
Wanneer? Heen rond 28/7, terug rond 18/8

Ty
  Moderator dinsdag 28 juni 2005 @ 16:14:37 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28306569
Transavia vliegt naar Malaga. Zie ook www.transavia.nl

De enige beschikbare vluchten kosten ¤ 114,99 per stuk. Exclusief belasting en dergelijke. Voor goedkope vluchten ben je een beetje te laat ben ik bang.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:55:54 #243
94688 EagleJ
United will stand!
pi_28322523
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef OrientalRed het volgende:
Joehoe,
Ik ben nog niet zo'n ervaren "online-vliegticket-boeker", ik zoek me dus een ongeluk naar het onderstaande: het enige wat ik namelijk krijg zijn superdure enkele-reis-vluchten of 2x overstappen. Ik ben op zoek naar twee enkele vluchten, hoe ga ik dat doen...

Waarvandaan? Amsterdam Schiphol
Waarnaartoe? Malaga, Spanje (enkele vlucht) en terugvlucht Santiago de comp (Of La Coruna) - Amsterdam
Hoe? Vliegtuig, rechtstreeks, budget, economy
Manier? Liever makkelijk dan goedkoop
Wanneer? Heen rond 28/7, terug rond 18/8

Ty
Iberia:
Amsterdam Barcelona IB 4265 28-07-2005 06:35 08:40
Barcelona Malaga IB 1244 28-07-2005 10:20 11:50

Santiago De Compostela Amsterdam IB 4248 18-08-2005 07:15 12:15 (1 stop(s))
¤236.11 incl. tax

Je kunt ook wat avontuurlijker gaan: heen Transavia vanaf A'dam of R'dam, terug met Ryanair van Santiago de Compostela naar London Stansted, en dan vanaf daar met Ryanair naar Eindhoven, met Transavia naar Rotterdam of met easyJet naar Amsterdam.
Houd in dat laatste geval wel een "gat" van minimaal 2.5 uur (liever meer) op Stansted, aangezien je daar op je bagage moet wachten en daarna opnieuw moet inchecken.
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_28356678
Weet iemand ergens redelijk goedkope vluchten naar Barcelona/Girona te vinden? Zoek me wezenloos, maar kom er niet echt uit. Bij easyjet is het zelfs mogelijk om op de betreffende dag nog te boeken, lijkt jullie dat een goede optie? Periode: 16-20 juli. (zat-woe)
pi_28356935
ik wil graag per vliegtuig van schiphol naar berlijn, transavia en easyjet vliegen niet vanaf amsterdam maar vanaf rotterdam en maastricht en vanaf daar wil ik niet vertrekken.
Weet iemand een andere goedekope maatschappij?
pi_28357027
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef linuxje het volgende:
ik wil graag per vliegtuig van schiphol naar berlijn, transavia en easyjet vliegen niet vanaf amsterdam maar vanaf rotterdam en maastricht en vanaf daar wil ik niet vertrekken.
Weet iemand een andere goedekope maatschappij?
www.airberlin.com
en binnenkort vliegt transavia ook vanaf Amsterdam naar Berlijn

De trein is op dit moment ook niet al te duur... voor 56 euro heb je een retourtje.
pi_28357577
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef -Petor- het volgende:
Weet iemand ergens redelijk goedkope vluchten naar Barcelona/Girona te vinden? Zoek me wezenloos, maar kom er niet echt uit. Bij easyjet is het zelfs mogelijk om op de betreffende dag nog te boeken, lijkt jullie dat een goede optie? Periode: 16-20 juli. (zat-woe)
Gezien de korte termijn lijkt mij iets van 250 euro een redelijk goedkoop ticket.

Met Transavia kom je nu door de aanbieding die ze hebben uit op 205 euro voor Amsterdam - Barcelona retour.
Via Iberia kun je nog voor 266 euro vliegen en met Ryanair vanaf Eindhoven kom je ook rond de 260 euro uit voor een retout inclusief alle toeslagen.

Easyjet vliegt niet vanuit NL naar Barcelona en hoe later je boekt des te duurder het wordt geldt bij dat soort maatschappijen.
pi_28357623
Via KLM 107 zie ik net (studenten...)
pi_28357968
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef -Petor- het volgende:
Via KLM 107 zie ik net (studenten...)
als die nog beschikbaar is voor die periode zou ik dat meteen boeken... of is dat het tarief zonder de 78 euro kosten die er bij KLM nog bij komen?

Via atp.nl kom je overigens uit op 202 euro inclusief tax en reserveringskosten voor een KLM vlucht.. blijkbaar is er nog plaats op die vlucht dus in de goedkoopste klasse
pi_28358691
Daar kom ik dus niet achter. Er staat 107 met een ster. Deze ster betekent volgens de informatie dat dit bedrag exclusief 'eventuele' kosten is. Wat dat dan inhoudt is niet te ontdekken...voorlopig althans niet.
pi_28358754
volgens mij zag ik gisteren dat eventuele kosten o.a. luchthavenbelasting was, tel nog maar 80 euro er bij op
pi_28359173
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef -Petor- het volgende:
Daar kom ik dus niet achter. Er staat 107 met een ster. Deze ster betekent volgens de informatie dat dit bedrag exclusief 'eventuele' kosten is. Wat dat dan inhoudt is niet te ontdekken...voorlopig althans niet.
dat is dus ongeveer 70 euro belasting en 15 euro reserveringskosten die er bij komen.

Als je een creditcard hebt kun je meteen boeken via www.atp.nl. Je kan ook even langslopen bij een vestiging van d-reizen bij je in de buurt (of een ander reisbureau), maar dan betaal je wel weer 25 euro extra kosten.
pi_28388878
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Omkron het volgende:
Ze gaat namelijk naar U2.. haar zusje heeft een kaartje voor haar geregeld..

En nu is het de bedoeling dat ik een vliegtuig voor haar ga zoeken.. echter ben ik hier niet zo erg handig in.. aangezien ik niet zo vaak vlieg..

Ze gaat van schiphol naar polen.. geen idee welk vliegveld..

Maandag of dinsdag vertrekken.. en weer terug op woensdag..

Iemand enig idee..?
Wellicht is het handig als je ons vertelt waarvandaan ze wil vertrekken, wanneer en waar ze naar toe moet.

Ik vermoed dat je het over het concert in Katowice hebt op 5 juli.

gelukkig vliegen daar wel veel low-cost maatschappijen op, maar helaas niet vanaf Schiphol. Wel vanaf Keulen, London of Dortmund.

In dat geval kun je kijken op www.centralwings.com (Keulen - Katowice voor 180 euro) of www.wizzair.com (Dortmund - Katowice voor ongeveer 150 euro, maar wel vroeg vertrek uit Dortmund)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:39:52 #255
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_28430011
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  zondag 3 juli 2005 @ 12:11:38 #256
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28440045
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!
Goedkoper word het niet, sorry
KLM is de enige die deze route vliegt, en voornamelijk voor zakenreizigers.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:35:06 #257
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28446138
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!
Waarom boek je er niet een vakantie/dagje aan vast, Berlijn, Parijs of London ofzo?
Whatever I want.
  maandag 4 juli 2005 @ 00:22:30 #258
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_28462584
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef PeRi het volgende:

[..]

Waarom boek je er niet een vakantie/dagje aan vast, Berlijn, Parijs of London ofzo?
Een hele goeie vriend van me woont in Maastricht en ik wilde hem binnenkort een bezoekje gaan brengen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  maandag 4 juli 2005 @ 02:51:35 #259
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28465281
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!
Een heli huren zal wel nog duurder zijn
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 4 juli 2005 @ 09:50:44 #260
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28467151
Een weekendje Malaga (alleen vlucht dus, geen verblijf), het tweede of derde weekend van Augustus?!
Ik kom niet onder de 220 euro...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28768304
Ik ben op zoek naar een goedkope mogelijkheid om vanuit St. Petersburg of Moskou (of ergens anders in west-rusland) naar Nederland (Schiphol/Brussel/Dusseldorf/Keulen/etc) te vliegen. Dit dient te geschieden rond 10 september heen en rond 25 september terug (iig voor oktober). Ik heb niets goedkoper dan zo'n 280 euro kunnen vinden. Diegene die iets goedkopers kan vinden krijgt mijn eeuwige dankbaarheid! (ja das wat waard...!)
pi_28768632
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef guidodo het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope mogelijkheid om vanuit St. Petersburg of Moskou (of ergens anders in west-rusland) naar Nederland (Schiphol/Brussel/Dusseldorf/Keulen/etc) te vliegen. Dit dient te geschieden rond 10 september heen en rond 25 september terug (iig voor oktober). Ik heb niets goedkoper dan zo'n 280 euro kunnen vinden. Diegene die iets goedkopers kan vinden krijgt mijn eeuwige dankbaarheid! (ja das wat waard...!)
Probeer eens een combinatie met AirBaltic via Riga of Estonian via Tallinn naar St.P. Evenuteel nog Air Lithuania vanaf Keulen via Palanga naar Moskou.

ook is er nog www.gexx.de, die vliegen voor 244 euro retour incl tax vanaf Dusseldorf naar Moskou of andersom natuurlijk...
pi_28845129
Buenos Aires - Lima

Vertrek: Deze zondag of maandag terugkeer zondag of maandag volgende week(eventueel donderdag of vrijdag)

Ik weet er niet veel van maar volgens mij vliegen in elk geval Aerolineas Argentinas en LAN op Lima.

Iemand die me kan helpen, met ervaringen eventueel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:07:08 #264
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28845598
AEP - LIM - AEP met Aerolineas Argentinas rond die dagen is $420,-
EZE - LIM - EZE met Aerolineas Argentinas rond die dagen is $420,-
EZE - LIM - EZE met Lan Peru rond die dagen is $500,-
EZE - LIM - EZE met Taca rond die dagen is $800,-

Als je je reis uitstelt wordt het al aanzienlijk goedkoper
pi_28845743
Mijn broers zijn er tot donderdag. Maar 420 peso vind ik zeker niet te veel

Of zijn het dollars?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28845759
Dollars.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:19:02 #267
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28845896
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn broers zijn er tot donderdag. Maar 420 peso vind ik zeker niet te veel

Of zijn het dollars?
$ is toch het dollarteken?
pi_28852354
Sowieso worden prijzen van dit soort dingen in ZA altijd in dollars weergegeven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:03:14 #269
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28854365
Vriendin van mij wil rond de 20e en niet later dan 25e juli naar Lesbos - Mytilini vliegen. (En daarna naar de plaats Molivos). Het enige wat ik kan vinden is via http://www.lastminute.nl/1_2_seatonly.php en dan is het ¤ 339,- excl. Ik kan zelf niet echt een chartervluch vinden of iets. Kan dit goedkoper?
Whatever I want.
pi_28854889
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef PeRi het volgende:
Vriendin van mij wil rond de 20e en niet later dan 25e juli naar Lesbos - Mytilini vliegen. (En daarna naar de plaats Molivos). Het enige wat ik kan vinden is via http://www.lastminute.nl/1_2_seatonly.php en dan is het ¤ 339,- excl. Ik kan zelf niet echt een chartervluch vinden of iets. Kan dit goedkoper?
Via http://www.jetonly.com/nl/start.php betaal je 170 euro inclusief tax voor een enkele reis Brussel - Lesbos op 21 juli.

Boek je een retour dan komt het geheel uit op 298 euro inclusief tax.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:50:39 #271
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28857991
Bedankt!
Whatever I want.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:27:33 #272
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28860647
In Argentinnie gebruiken ze vaak het $ teken voor Pesos, als men op Amerikaanse dollars doel staat er veelal bv: "300$ USD"
Niet altijd hoor maar wel vaak, dat kan nogal eens tot verwarring leiden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28865157
USD of US$ is dollars

$ is pesos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 19:55:44 #274
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28865797
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buenos Aires - Lima

Vertrek: Deze zondag of maandag terugkeer zondag of maandag volgende week(eventueel donderdag of vrijdag)

Ik weet er niet veel van maar volgens mij vliegen in elk geval Aerolineas Argentinas en LAN op Lima.

Iemand die me kan helpen, met ervaringen eventueel?
Volgens mij krijg je met LAN ook nog airmiles bij KLM. Of vloog ik nou met een andere maatschappij?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 19:57:45 #275
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28865869
Dat was dus met Taca. Geen LAN.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_28892687
Is er wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar richting Lille?

Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig? Het is toch hetzelfde station?
  zondag 17 juli 2005 @ 22:01:45 #277
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28892745
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Is er wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar richting Lille?

Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig? Het is toch hetzelfde station?
Voor de Eurostar moet je apart inchecken, althans in Paris Nord wel. Je hebt dan een balie waar je je paspoort moet laten zien en reisdocumenten. Daarna kan je naar de trein. Het Eurostar-perron is, in Paris Nord iig, een compleet, afgeschermd perron waar je alleen kan komen als je ook daadwerkelijk naar de UK gaat. De tijd dient waarschijnlijk om de rij door te komen voor de balie.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28892803
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Is er wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar richting Lille?

Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig? Het is toch hetzelfde station?
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:58 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar?

Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig? Het is toch hetzelfde station?
Ja, wel eens gedaan... je moet inchecken, door de paspoortcontrole en door de X-ray. Overigens sluit de Beneluxtrein ook nog eens beroerd aan op de Eurostar. Het is leuk om eens gedaan te hebben, maar daarna ga ik toch liever met www.londonexpress.nl naar London.
En als ik comfortabel en snel wil met www.flyvlm.com

Overigens heb ik ooit eens berekend dat ik meer dan 24 uur van mijn leven wachtend heb doorgebracht op dat verschrikkelijk station.
pi_28893403
Ehm ja, maar het gaat hier niet om Londen he?
pi_28893632
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:23 schreef k_man het volgende:
Ehm ja, maar het gaat hier niet om Londen he?
Oh ja, dat zie ik nu in die ene post staan

Maar de procedure blijft hetzelfde... wellicht met de gewone trein makkelijker?
  zondag 17 juli 2005 @ 22:32:30 #281
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28893667
Is inderdaad wellicht een beter en vooral goedkoper alternatief.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28893803
Niet echt, denk ik. Dit is simpel. Van Amersfoort naar Rotterdam, Rotterdam naar Brussel, Brussel naar Lille. Anders moet je over Kortrijk ofzo.
  zondag 17 juli 2005 @ 22:39:53 #283
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28893890
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:37 schreef k_man het volgende:
Niet echt, denk ik. Dit is simpel. Van Amersfoort naar Rotterdam, Rotterdam naar Brussel, Brussel naar Lille. Anders moet je over Kortrijk ofzo.
Wel station wil je heen dan in Lille? Flandres, Eurostar of Europe?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28893933
Oh dat maakt me niet zo veel uit. Euralille zou wel mooi zijn, maar daar kan ik ook naartoe wandelen.
pi_28893956
Vanaf Antwerpen elk uur in 1u48 naar Lille:
quote:
Halt Ankunft Abfahrt Fahrt
Antwerpen Centraal 12:06 IC 712
Antwerpen-Berchem 12:09 12:10
Sint-Niklaas 12:25 12:27
Lokeren 12:35 12:36
Gent-Dampoort 12:47 12:48
Gent St Pieters 12:55 12:57
Kortrijk 13:17 13:22
Mouscron 13:30 13:30
Tourcoing(fr)
Tourcoing 13:35 13:36 19722
Roubaix 13:39 13:39
Croix-l'Allumette 13:41 13:42
Croix-Wasquehal 13:43 13:44
Lille Flandres
kijk hiervoor op www.bahn.de
of www.b-rail.be
pi_28893992
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
Vanaf Antwerpen in 1u40 naar Lille:
[..]

kijk hiervoor op www.bahn.de
Dat is 2,5 keer zo lang als de TGV.

Kost dat?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2005 22:43:51 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 22:44:34 #287
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28894018
Als het niks uitmaakt dan kan je net zo goed de IC pakken naar Rotterdam, dan de Beneluxtrein naar Antwerpen Berchem en vandaar overstappen op de IC richting Lille Flandres.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28894098
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef k_man het volgende:
Dat is 2,5 keer zo lang als de TGV.

Kost dat?
Nee het is vanaf Antwerpen 3 minuten langer als met IC + TGV via Brussel en 16 minuten sneller als met IC en Eurostar (maar daar rekenen ze dan weer 10 minuten looptijd van Lille EST naar Lille Europe mee)

Prijs kan ik niet vinden

lille europe is nog één van de Koolhaas-schepsels die ik nog eens moet zien, dus wil zelf ook wel weten wat het kost
  zondag 17 juli 2005 @ 22:49:04 #289
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28894151
Als je een OV hebt betaal je voor het traject Roosendaal - Antwerpen Berchem 9,40 euro voor een superdagretour. Voor de rit van Antwerpen Berchem naar Lille Flandres zijn er geen prijzen van bekend.

Antwerpen - Lille is dan 1 uur 45 minuten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 17 juli 2005 @ 22:50:29 #290
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28894199
» 09:57 Amersfoort 6 IC 528 - InterCity
« 10:56 Rotterdam Centraal
» 11:24 Rotterdam Centraal 4 IC 633 - InterCity
« 12:29 Antwerpen-Berchem
» 13:10 Antwerpen-Berchem IC 713 - InterCity
« 14:55 Lille Flandres
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 17 juli 2005 @ 22:50:59 #291
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28894215
Tering ik kom er ook niet tussen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28894271
quote:
Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Tering ik kom er ook niet tussen.
Ik was eerst

(nog 9 posts, dus ik ga alvast zorgen voor een nieuwe)
pi_28894342
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 19:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je met LAN ook nog airmiles bij KLM. Of vloog ik nou met een andere maatschappij?
LAN is geen partner van de KLM.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28894405
6
pi_28894418
(iets te snel met nieuwe topic knopje indrukken)
pi_28894433
296
pi_28894436
297
pi_28894443
298
pi_28894450
299
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')