abonnement Unibet Coolblue
pi_25189449
Game on... in deel 8!

Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.



De twaalfde IKEA van Nederland opent haar deuren op 24 februari in Haarlem!

De online catalogi 2005 vind je hier.



Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant!



voorgaande delen:
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

[ Bericht 3% gewijzigd door Adelante op 01-03-2005 22:14:18 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Milf maandag 21 februari 2005 @ 03:06:33 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_25189450
Woonsdag
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_25189465
Ikea Haarlem zit practisch bij mij om de hoek. Nooit meer Ikea in vakanties, koopavonden of weekends. Gewoon relaxed als ik even niets te doen heb. Eigenlijk paradijs op aarde
  maandag 21 februari 2005 @ 05:48:25 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25189670
Ha, 2 IKEA's vlakbij de A9, als er bij de één een artikel is uitverkocht, hup op weg naar de andere.
The Internets, I needs it..
pi_25189841
tvp
pi_25190136
quote:
Op maandag 21 februari 2005 03:12 schreef amokjeeh het volgende:
Ikea Haarlem zit practisch bij mij om de hoek. Nooit meer Ikea in vakanties, koopavonden of weekends. Gewoon relaxed als ik even niets te doen heb. Eigenlijk paradijs op aarde
Dat zou ik ook wel willen, ik moet minimaal een half uur rijden voor de eerste IKEA (Heerlen).
pi_25190159
In Eindhoven zit er ook 1, best leuk om op een Zaterdag of Woonsdag een kijkje te nemen naar mensen die zich lopen te irriteren dat ze niet de enige zijn die naar de Ikea willen. geniaal gewoon.
pi_25190312
In reactie op het vorige topic:

Ja Webforce, ik weet wel dat ik eigenlijk zo'n hysterische koopjesjager ben, maar dat hoeft de rest van de wereld niet te weten!

Nee serieus, het probleem is dat ik woensdag zelf moet werken dus iemand anders op pad moet sturen voor die kast. Ik vind het al best rot om iemand anders op woonsdag naar de Ikea te moeten sturen, dus wil ik die persoon graag zo goed mogelijk instructies geven over waar die stomme kast te vinden is, zodat ie de kast kan pakken en zich daaran zo snel mogelijk weer uit de voeten kan maken
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_25190964
Weet er iemand toevallig hoe lang de Hopen serie in het assortiment blijft?
Ik heb namelijk net het bed gekocht en ik wil binnen een jaar het huis uit, maar dan zou ik toch graag mijn toekomstige slaapkamer willen uitbreiden met de Hopen serie
  maandag 21 februari 2005 @ 10:44:20 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25191328
quote:
Op maandag 21 februari 2005 03:12 schreef amokjeeh het volgende:
Ikea Haarlem zit practisch bij mij om de hoek. Nooit meer Ikea in vakanties, koopavonden of weekends. Gewoon relaxed als ik even niets te doen heb. Eigenlijk paradijs op aarde
Bij mij ook Barendrecht: snelweg opdraaien en eerste afslag er weer af. Ideaal!
Ik ben hooguit 10 minuutjes onderweg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 februari 2005 @ 10:59:39 #11
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25191533
Kan je bij Ikea nu een bank en 2 fauteuils kopen en deze begin juni laten bezorgen?
  maandag 21 februari 2005 @ 11:09:15 #12
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_25191613
ik heb nu al zin in het feest donderdag avond!
i'm not bossy. i just have better ideas
  maandag 21 februari 2005 @ 11:11:49 #13
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25191649
Bah, Ikea
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  maandag 21 februari 2005 @ 15:09:10 #14
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_25193470
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:09 schreef GenderQ het volgende:
ik heb nu al zin in het feest donderdag avond!
Welk feest?

IKEA feestje? Zijn altijd leuk
  maandag 21 februari 2005 @ 15:43:04 #15
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_25193620
yup, IKEA feest! om de opening te vieren. van 9 tot 1 in de Lichtfabriek
i'm not bossy. i just have better ideas
pi_25194789
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:59 schreef Black-Hole het volgende:
Kan je bij Ikea nu een bank en 2 fauteuils kopen en deze begin juni laten bezorgen?
In principe wel, dat is dan geen Cash&Carry maar een zogenaamde COS-order 'met gewenste leverdatum'. Er wordt dan een datum in de bestelling aangegeven dat je hem het liefst zou willen, kort daarna wordt het dan -na telefonisch contact vanuit de transporteur- bezorgd. Je kunt dat op de afdeling regelen waar het artikel vandaan komt, voor een bank dus bij de Woonkamers. Deze mogelijkheid bestaat NIET voor ALLE artikelen (maar wel voor bijvoorbeeld banken/fauteuils, keukens, bedden, garderobekasten en bureaucombinatie's).

Houd er wel rekening mee dat er waarschijnlijk een aanbetaling zal worden gevraagd.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_25195236
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:43 schreef GenderQ het volgende:
yup, IKEA feest! om de opening te vieren. van 9 tot 1 in de Lichtfabriek
Ah in de lichtfabriek, mooie locatie. Hebben wij een scherm hangen (zal verder geen reclame maken )
Veel plezier i.i.g.!
  maandag 21 februari 2005 @ 20:24:36 #18
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_25195238
Thanks Allan24, morgen maar bestellen dan in Utrecht
pi_25199966
Uhm had ik al een soort verkapte TVP geplaatst??

-edit- reacties zijn overbodig -/edit-
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:09:57 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_25210593
Is het model Glip voor cd's nog verkrijgbaar eigenlijk? De site geeft namelijk niets. Het is een cd rek, en aangezien ik er al zeven heb vind ik het wel leuk om in dezelfde serie te blijven
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_25219402
Op de website van Omroep Brabant:

SON - Klanten hebben woensdagochtend bij IKEA in Son gevochten om een garderobekast. De Zweedse woonwinkel heeft woensdag speciale aanbiedingen en dat leidt tot een enorme toeloop van klanten.

De wegen naar bedrijventerrein Ekkersrijt, waar de IKEA in Son zit, waren de hele ochtend overvol. De winkel heeft woensdag vijftig man extra personeel in de winkel.

Met name de zwaar afgeprijsde garderobekast trekt veel klanten. De eersten stonden 's ochtends al om half acht voor de deur, terwijl de kassa's pas om tien uur open gingen.



Mensen!!! Het zijn maar meubels!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:31:59 #22
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_25220057
bij ons op het laad/los kan je bijna je kont niet keren.. zo vol staat het met Klippans. morgen is de grote dag!

Groeten uit Haarlem!!!
i'm not bossy. i just have better ideas
pi_25223125
Succes dan in Haarlem . Zou wat worden met die gekke Nederlanders . Zal wel dikke files opleveren morgen
pi_25223404
Het wordt een puinzooi

De toegangswegen kunnen nu al niet de dagelijkse stroom van forenzen aan, er staat een nieuwe toegangsweg in de planning speciaal voor de Ikea. Maar voor nu is het nog een beetje behelpen

Dus wil je lachen, ga er maar is kijken
pi_25223767
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:52 schreef Allan24 het volgende:
Mensen!!! Het zijn maar meubels!!
Mwa...dat kan je wel zeggen, maar jij bent degene die iedereen hier gek zit te maken
Ik hou echt mijn hart vast morgen in Haarlem. Vertel eens, is dit nou een bewust beleid van Ikea?

Je kan op je vingers natellen wat er gaat gebeuren: Gigantische files, mensen uren voor de deur, bestorming, vechtpartijen, totale chaos en winkel dicht na een half uur.

Ga mij niet vertellen dat je je nu niet al zit te verkneukelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')