abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 maart 2005 @ 01:57:37 #126
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25510681
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:26 schreef Thetallguy het volgende:
Ingecalculeerde nederlaag, maar ietsjes meer tegenstand mag best
Die Park speelde wel érg goed moet ik zeggen hoor. Maar ja, och, ik kan er niet om balen. De kans dat Ajax nu nog iets in de richting van kampioenschap doet is toch weer kleiner hè. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:57:44 #127
39793 Moody
el moody
pi_25517398
Gaan er nog veel Hagenezen naar Enschede zondag?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_25524750
quote:
Van voetbalplus:

ADO Den Haag test middenvelder Manchester United

[15/03/2005] ADO Den Haag test vanaf volgende week dinsdag David Fox, zo kan VoetbalPlus.nl exclusief onthullen. De middenvelder staat momenteel nog onder contract bij Manchester United waar hij zijn wedstrijden speelt in het tweede elftal. De 21 jarige Fox speelde al eens op huurbasis bij FC Antwerp en Shrewsbury Town.

Naast ADO Den Haag heeft ook Championship-club (voormalige First Division) Rotherham United interesse in de talentvolle middenvelder. Rotherham United lijkt echter te gaan degraderen uit deze league. De stage werd uitgesteld vanwege de hevige sneeuval in Nederland, anders had de speler al een aantal weken geleden op proef gekomen bij Den Haag.

Fox gaf al eens in interviews toe te zijn aan iets nieuws. De middenvelder begin maart dit jaar tegenover de BBC: 'Ik zit al bij Manchester United sinds ik veertien ben en heb een half jaar in Belgie gezeten bij FC Antwerp. Ik ben rustig begonnen met mijn loopbaan, maar nu ben ik toe aan het voetballen in een eerste elftal.'
Misschien dat het wat is.
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:18:13 #129
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25526126
een mancunian is altijd iets voor Dh zou je denken..
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:23:14 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25526178
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:18 schreef err het volgende:
een mancunian is altijd iets voor Dh zou je denken..
Net zoals een Arsenal speler iets voor FCDB zou zijn destijds.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25526236
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net zoals een Arsenal speler iets voor FCDB zou zijn destijds.....
pi_25526855
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net zoals een Arsenal speler iets voor FCDB zou zijn destijds.....
de lange- leegte uit,moet er niet aan denken
Refuse/Resist/Innerself
pi_25533434
wat een drama speler die ferrie boode,en die v/d gun met zijn eeuwige gedraai van het doel af,waardeloze wedstrijd van beide teams.......geweldige verdediger petter hanson van heereveen
Refuse/Resist/Innerself
pi_25534546
Edson toch maar weer als invaller gebruiken lijkt me.
That's all folks!
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:49:21 #135
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_25542261
Ja en er werd dit keer geen Haags kwartiertje gedaan (bedacht ik me pas na de wedstrijd)
Ado is the pride of Holland!
pi_25545356
Oud-speler Jeffrey van As is toegevoegd aan het scoutingsapparaat van ADO Den Haag.



Van As doorliep de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij zijn debuut in de Eredivisie maakte voor MVV. Na vier jaar de kleuren van de Maastrichtenaren te hebben verdedigd, speelde hij zes seizoenen voor NAC Breda.

Van 2002 tot 2004 kwam hij uit voor ADO Den Haag. In deze periode speelde de verdediger 55 officiële wedstrijden. In het seizoen 2002/2003 werd Van As met de residentieclub kampioen van de Gouden Gids Divisie.

Jeffrey van As over zijn aanstelling: "Na een zware blessure heeft ADO Den Haag mij in 2002 de mogelijkheid geboden om mijn actieve loopbaan een vervolg te geven. Ik heb daarna twee jaar met veel plezier bij ADO gespeeld. In die tijd heb ik ook de groei van de club van nabij meegemaakt. In de functie van scout hoop ik nu vanuit een andere invalshoek een bijdrage te kunnen leveren aan de verdere ontwikkeling van ADO Den Haag."
[14.gif]
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:39:39 #137
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25545815
hardnekkig gerucht gaat dat Robin Nelisse 3 jaar bij den haag getekend heeft
pi_25546080
Wedstijd terecht verloren. Als je de kansen die je krijgt niet benut hoor je niet te winnen. Btw fantastische speler die Verhoek... hij kwam erin was er gelijk veel meer dreiging van de rechterkant

Voor de rest... Dorus de Vries je bent een super keeper Als jij er niet was, was het gewoon 0-5 geworden
pi_25554526
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:39 schreef err het volgende:
hardnekkig gerucht gaat dat Robin Nelisse 3 jaar bij den haag getekend heeft
en de bron is??
Refuse/Resist/Innerself
pi_25554943
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:39 schreef err het volgende:
hardnekkig gerucht gaat dat Robin Nelisse 3 jaar bij den haag getekend heeft
Tof gerucht
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_25587551
Leuk, ik weet nog wel dat ze met hem bezig waren. Maar zoals hij nu speelt bij AZ moet hij denk ik wel tevreden zijn.
[14.gif]
  zaterdag 19 maart 2005 @ 17:37:16 #142
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25590869
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

en de bron is??
geruchten op de tribunes...meer niet
pi_25622981
Weer is ouderwets genaaid.
[14.gif]
  maandag 21 maart 2005 @ 14:45:46 #144
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25635264
quote:
Haat en liefde in het Arke Stadion
Door Fardau Wagenaar

Spira Grujic vertrok gisteren met een zalige glimlach uit Enschede. De oud-aanvoerder van FC Twente was even thuis geweest. Tommie van der Leegte ging vloekend weg. Deze oud-aanvoerder wist weer precies waarom hij ooit vluchtte uit het Arke Stadion.

Tommie van der Leegte - aanvoerder van ADO - schopte hard tegen de boarding. De oud-speler van Twente kreeg rood na zijn zoveelste overtreding, dit keer liep hij spits Blaise N’Kufo omver. Het publiek zong hem toe en de teksten waren alles behalve eervol. Van der Leegte droop gefrustreerd af, het was nog voor de rust. ‘Het komt echt nooit meer goed met Twente en mij’, zei Van der Leegte na afloop. ‘Maar dat hoeft gelukkig ook niet.’

Ver in de tweede helft van de wedstrijd kreeg Sjaak Polak de aanvoerdersband van ADO Den Haag in zijn handen gedrukt. Geert den Ouden - de tweede aanvoerder - werd gewisseld. Polak moest het ding doorgeven aan Spira Grujic. Maar die schudde zijn hoofd en beet Polak toe dat hij het stof niet wilde dragen. De aanvoerdersband van ADO om zijn arm zou voelen als hoogverraad. ‘Ik wil alleen de aanvoerdersband van Twente dragen’, zei hij later. Polak schoof het stof daarom maar om zijn arm.

Het leek of de tijd was teruggedraaid. Op het veld in het Arke Stadion liepen vier oud-spelers van Twente zich warm. Naast Polak, Van der Leegte en Grujic was er ook nog keeper Cees Paauwe. De gevoelens over hun terugkeer liepen ver uiteen. Paauwe en Polak kwamen met een glimlach, want zij gingen op een normale manier weg uit Enschede. Grujic kreeg een ovatie van het publiek, net als ‘vroeger’ en voelde zich gelukkig. En Van der Leegte... die voelde het gif van toen weer.

Van der Leegte vluchtte 2,5 jaar geleden uit Enschede, omdat hij zich volgens oud-trainer Vandereycken slecht gedroeg. Via RKC kwam hij in Den Haag terecht. Vorig seizoen speelde hij al met ADO in Enschede. Toen schold hij Vandereycken uit en gooide in razernij een bal naar hem. Gisteren golfde de woede van vroeger weer door zijn lijf. ‘Ik ben wel twintig minuten voor van alles en nog wat uitgemaakt. Voor pedofiel en weet ik het allemaal wat. Als onze supporters dat doen, praat iedereen er over. Alsof dit niet erg was! Schande!’

Hij brieste door: ‘Krijg ik ook nog rood! Ik maakte een hele lichte overtreding op N’Kufo. De scheids kwam naar me toe en zei dat ik nog één waarschuwing kreeg. Ik blij. Toen begon het publiek hard te fluiten. Ik zei tegen de scheids: ‘Laat je niet gek maken...’ Trekt-ie toch een tweede gele kaart! Belachelijk.’

Grujic stond erbij, maar hoorde het niet eens. Toen hij naar Den Haag verhuisde, liet hij zijn hart achter in Twente. En ook al verloor ADO, Grujic was een gelukkig mens. Voor en na de wedstrijd schalde zijn naam door het stadion. ‘Wat prachtig om weer hier te zijn. Ik was zenuwachtig, maar het ging zoals ik hoopte.’ Dat hij verloren had drong niet echt tot hem door, dat hij weer door de gangen van het Arke Stadion liep des te meer. ‘Dit is mijn club, hier voel ik me thuis.’

Hij moest weg, maar wilde niet. Van der Leegte zat op dat moment al lang in de bus.
Al vind ik m nog zo goed; Grujic mag wat mij betreft opkkren naar tukkerland. En disciplinair straffen voor het weigeren van de aanvoerdersband (!!!!!) En dan ook nog met z'n homobuiginkjes naar het publiek, heeft ie hier NOOIT gedaan. Zum kotsen Grujic heeft het helemaal verbuikt bij mij nu.
  maandag 21 maart 2005 @ 17:38:05 #145
39793 Moody
el moody
pi_25639519
Grujic hoort bij de beste spelers van ADO. Zou wel erg dom zijn om hem nu uit te poepen nu jullie hem het hardste nodig hebben. Polak heeft in zijn Twente-tijd ook nooit verzwegen dat hij meer sympathie voor ADO had dan voor Twente. So what? Als je maar fatsoenlijk speelt....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_25639651
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:38 schreef Moody het volgende:
Grujic hoort bij de beste spelers van ADO. Zou wel erg dom zijn om hem nu uit te poepen nu jullie hem het hardste nodig hebben. Polak heeft in zijn Twente-tijd ook nooit verzwegen dat hij meer sympathie voor ADO had dan voor Twente. So what? Als je maar fatsoenlijk speelt....
Dat zijn hart bij twente ligt begrijp ik ook wel maar waarom die de aanvoerdersband niet accepteerd Je bent toch een prof en daar hoort het aanvoerder zijn ook bij... of je nou wilt of niet !
  maandag 21 maart 2005 @ 18:26:38 #147
39793 Moody
el moody
pi_25640704
De Tubantia blaast wel vaker een verhaal op. Hij zal wel vinden dat Polak meer aanvoerder is dan hij en de band gewoon hebben doorgegeven. Hij is hier ook geen enkele keer aanvoerder geweest voor zover ik weet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Moody op 22-03-2005 10:48:19 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 21 maart 2005 @ 21:30:34 #148
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25646011
Dan loopt die fardau Wagenaar gewoon dingen erbij te verzinnen...
..ben niet bij de wedstr aanwezig geweest maar wel gekeken op yeahronimo, en daar gaat het beeld nog een tijd door na de wedstrijd..vond erg overdreven van Grujic dat gedrag, veelvuldig buigen en klappen en rondjes lopen..zie een speler zoiets zelden doen zelfs niet bij zn eigen club.

Clubliefde is mooi en niks mis mee, maar na zo'n verliespartij en uit respect voor je eigen club en supporters kan je je best wat ingetogener gedragen.
pi_25654333
.........
[14.gif]
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:56:51 #150
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25680099
quote:
Journaliste van Tubantia blijft maar aan de gang (22-03-2005)

De vrouw in kwestie van het Twentse dagblad blijft maar aan de gang met haar hetze richting ADO Den Haag, na de uitwedstrijden van Twente bij ADO Den Haag leverde mevrouw al commentaar over de accommodatie van ADO Den Haag en haar supporters.

Eerst vond ze het nodig tal van onzin verhalen omtrent de supporters van ADO Den Haag te belichten, dan citeert ze ex-spelers van FC Twente die nu bij ADO Den Haag spelen verkeerd. Zo ook na afloop van de bekerwedstrijd van ADO Den Haag – FC Twente was ze zeer brutaal na afloop in de persruimte van ADO Den Haag tegen medewerkers.

Afgelopen maandag sloeg ze weer toe, Spira Grujic was ditmaal het slachtoffer, in een totaal verkeerde weergave van zijn interview wordt Grujic ongewild meegezogen in haar hetze tegen ADO Den Haag. In ieder geval heeft Grujic nu zijn beklag gedaan bij de krant en heeft ze inmiddels haar excuses aangeboden aan Grujic.

Verklaring Spira Grujic
In De Twentsche Courant Tubantia van maandag 21 maart jl. is naar aanleiding van de wedstrijd FC Twente – ADO Den Haag een artikel verschenen, waarin ik foutief geciteerd wordt.

In het bewuste artikel wordt gesteld dat ik na afloop van het duel verklaard zou hebben dat ik "alleen de aanvoerdersband van Twente wil dragen". Bovendien wordt gesuggereerd dat het dragen van de Haagse aanvoerdersband als hoogverraad zou voelen. Een citaat en een suggestie die begrijpelijkerwijs voor veel onbegrip en onrust hebben geleid onder de Haagse aanhang.

Graag wil ik richting onze supporters benadrukken dat dit citaat geenszins op waarheid berust. Het is correct dat ik tijdens de wedstrijd de aanvoerdersband aan Sjaak Polak heb gelaten. Reden hiervoor is echter dat ik mij volledig op mijn verdedigende taken wilde richten.

Na het lezen van het artikel heb ik direct contact opgenomen met de betreffende journalist. Daarbij is mij excuses aangeboden voor de foutieve weergave van mijn uitspraak.

Desalniettemin vind ik het prettig om via de officiële website mijn kant van het verhaal toe te lichten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')