abonnement Unibet Coolblue
pi_25132152
hallo,

Ik ben van plan om gel- of acrylnagels te laten zetten. Ik vind het er veel mooier uitzien als mijn stompjes die ik nu heb:)
Wat is volgens jullie het beste om te laten zetten?
Heeft iemand een adres waar je zelf je nagels hebt laten zetten? Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven, wel graag in deze omgeving
Zijn er ook nog mensjes die foto's hebben van hun eigen nagels, dan kunnen we gelijk het resultaat bekijken!

Liefs
pi_25132296
Ah, gelnagels; een van mijn pet-peeves. Ik vind ze echt verschrikkelijk ontsierend voor de vrouwenhand. En iedereen loopt met dezelfde oerlelijke recht afgesneden dingen
pi_25132433
tvp
pi_25132477
Ik heb zelf gel,nu al zo'n 2,5 jaar en zou niet meer zonder willen.Zal eens kijken of ik morgen een fototje kan maken.
01-08-2008
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:00:58 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_25132647
-edit: doe normaal joh

[ Bericht 75% gewijzigd door Mylene op 18-02-2005 11:03:39 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_25138909
Gelukkig heb ik de mazzel mooie echte nagels te hebben. Schijnbaar zijn ze zo mooi dat mensen vragen of ze nep zijn.

De nieuwe nagelmode wordt trouwens kortgeknipt... met een mooi klein wit randje dus.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25140253
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:56 schreef ondeugend het volgende:De nieuwe nagelmode wordt trouwens kortgeknipt... met een mooi klein wit randje dus.
En als ik nou gewoon as always mn lange nagels wil houden.
Whatever I want.
pi_25141396
Gelnagels... Ik heb ze nu bijna 2 maanden en het is 1 van de goede beslissingen geweest in mijn leven! Ik ben een nagelbijtster, voor dag en dauw, alles geprobeert om eraf te komen! Toen had een vriendin van mij gelnagels laten zetten en is zo van het bijten afgekomen! Dus sindsdien heb ik ze ook! Nog niet weer gebeten, niemand kan zien dat ze nep zijn. Bij acrylnagels is dit wel veel het geval... Je moet ze wel echt om de 3 weken bij laten werken, aangezien ze met je nagel meegroeien. Dan heb je van die stukjes waar geen gel meer opzit en dan valt het wel op dat het niet je eigen nagels zijn. Maar ik vind het iedere euro meer dan waard!
pi_25141706
Laat ze dan alstjeblieft niet vierkant knippen, dat is zo lelijk...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:09:03 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25142844
Ik had nooit mooie nagels maar na een jaartje acrylnagels te hebben gehad was er helemaal niks meer over van mijn eigen nagels.
Ik heb toen alles kortgeknipt en ben met nailhardener van Herôme begonnen en nu heb ik mooie nagels, zonder er steeds geld en tijd aan kwijt te zijn om ze bij te laten vullen.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:20:28 #11
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_25143049
Gelnagels zijn mooi, mits je niet te veel met/in water werkt, want dan lossen ze ze op.
Ikzelf heb sinds anderhalf jaar acrylnagels, en ja, elke 3-4 weken worden ze bijgevuld en om de 5-6 maanden een nieuwe set erop. Mij bevalt het uitstekend.
@miesjuh, een oplettende, mede kunstnagels dragende, kijker kan altijd zien wanneer iemand kunstnagels gebruikt. Ze zijn nl altijd van gelijke lengte, keurig gelakt en gevijld, terwijl met natuurlijke nagels de lengte nogal eens wil verschillen door afbreken, scheuren e.d..
hofleverancier van sterretjes :)
pi_25159317
@ spookvrouw... Mijn zus heeft gewoon natuurlijk hele mooie lange nagels! Zij gaat om de 2/3 weken ook naar de nagelstudio om ze helemaal mooi te laten maken... In de tussentijd vijlt ze ze zelf bij! Tuurlijk het kan altijd herkent worden, maar dat laatste argument gaat dus niet helemaal op
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:51:28 #13
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_25163448
Wat ik me afvraag: zijn die dingen niet ontzettend slecht voor je eigen nagels? Dus als je ze erop hebt gehad, je eigen nagels eigenlijk weinig meer waard zijn?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:11:08 #14
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_25166994
dat is waar ik had ook acryl nagels en toen ik ze eraf liet halen bleef er eigenlijk niets meer van je eigen nagel over en ze waren zo zacht als wat.
Mijn eigen nagels zijn nu wel harder maar heeft een jaar geduurd eer ze weer een beetje de oude waren
Make love not war!
pi_25167565
Ik heb ze ook gehad. Om de 2 weken liet ik ze bijvullen, maar na een kleine week waren ze al weer lelijker geworden. Ik heb ze eraf gehaald, vond het uiteindelijk zonde van het geld en mijn eigen nagels waren broos en slapjes.

Ik was ook een fervent nagelbijter, maar nu eigenlijk niet meer. Ik heb nu gewoon mijn eigen nagels. Af en toe vind ik het wel moeilijk om er niet op te bijten. Mijn eigen nagels zijn nu best wel stevig. Gewoon veel kalk nemen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25168865
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen gel en acryl nagels?
En wat kosten ze en wat kost het opvullen?

Ik ben mijn afgekloven nagels meer dan zat en wil ook graag mooie nagels. (en ja, er van afkomen is erg moeilijk)
pi_25177750
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:11 schreef ChillyM het volgende:
Mijn eigen nagels zijn nu wel harder maar heeft een jaar geduurd eer ze weer een beetje de oude waren
Dat kan nooit dat dat door de kunst nagels kwam.Het klopt wel dat ze in het begin wat zachter/brozer zijn maar zodra je nagel gewoon is gegroeid heb je weer een goede eigen nagel,dat duurd echt geen jaar!Je moet ze er trouwens nooit zelf afhalen,gewoon bij een goede nagelstyliste(want daar zit ook veel verschil in!) laten doen met een goede nabehandeling en dan valt het allemaal wel mee!
01-08-2008
  zondag 20 februari 2005 @ 13:40:02 #18
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_25177800
brrr... vind ik altijd vet lelijk bij vrouwen, van die bah nagels :p
pi_25177810
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef Kyara het volgende:
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen gel en acryl nagels?
En wat kosten ze en wat kost het opvullen?

Ik ben mijn afgekloven nagels meer dan zat en wil ook graag mooie nagels. (en ja, er van afkomen is erg moeilijk)
bij mij kostte het 55 euro om ze te laten zetten (french tip) en 21,50 om ze elke 2 weken op te vullen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25178681
Ik heb zelf acryl, met de gel zit je zolang te wachten onder die lamp. Over de kosten kan ik niks zinnigs zeggen, want ik krijg korting bij mijn vriendin. Als je idd van je kunstnagels afwilt, kan je het beter doen bij een nagelstudio zoals Pure-Poison zegt. Je moet ze wel echt iedere 2 weken laten bij werken en als je ze niet te lang laat, zal er ook niet veel mee gebeuren (tenminste bij mij niet).
pi_25182636
Dat wachten onder die lampen valt ook nog wel mee!! Gelnagels laten zetten duurt ongeveer 1,5 uur en bijwerken half uur tot 3 kwartier!
pi_25182724
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:35 schreef Miss_Candy het volgende:
hallo,

Ik ben van plan om gel- of acrylnagels te laten zetten. Ik vind het er veel mooier uitzien als mijn stompjes die ik nu heb:)
Wat is volgens jullie het beste om te laten zetten?
Heeft iemand een adres waar je zelf je nagels hebt laten zetten? Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven, wel graag in deze omgeving
Zijn er ook nog mensjes die foto's hebben van hun eigen nagels, dan kunnen we gelijk het resultaat bekijken!

Liefs
Acrylnagels...........100% is veel beter EN mooier. Zelf heb ik ze ook gehad! Tis wel zo dat je je eigen nagels helemaal verneukt en at t wel ff weer duurt voor dat ze weer gezond zijn enzo......maar das ook met gelnagels!! successsssssssssssss
pi_25182727
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:35 schreef Miss_Candy het volgende:
hallo,

Ik ben van plan om gel- of acrylnagels te laten zetten. Ik vind het er veel mooier uitzien als mijn stompjes die ik nu heb:)
Wat is volgens jullie het beste om te laten zetten?
Heeft iemand een adres waar je zelf je nagels hebt laten zetten? Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven, wel graag in deze omgeving
Zijn er ook nog mensjes die foto's hebben van hun eigen nagels, dan kunnen we gelijk het resultaat bekijken!

Liefs
Acrylnagels...........100% is veel beter EN mooier. Zelf heb ik ze ook gehad! Tis wel zo dat je je eigen nagels helemaal verneukt en at t wel ff weer duurt voor dat ze weer gezond zijn enzo......maar das ook met gelnagels!! successsssssssssssss
pi_25193323
Heb ook gehoord dat arcrylnagels veel steviger zijn en niet zo snel afbreken! Dus ik ga voor de acrylnagels, als ze na een week al afgebroken zijn ziet het er ook niet uit natuurlijk.
Ik zou graag nagels willen met een natuurlijke kleur, bij de meeste zie ik alleen maar van die overduidelijke witte randen. Kun je een kleur kiezen? Want ik heb liever dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet!
pi_25194123
Ja je kan zelf een kleur kiezen en met of zonder witte randen.Ikzelf heb ze meestal blank en dan gelakt of French manicure met een kleurtje,witte randen ben ik ook niet zo'n fan van.Ik betaal voor mijn gelnagels 35 euro aan opvullen en dat doe ik 1x in de 4wkn en dat gaat prima(maar dat hangt er ook beetje vanaf hoe snel je nagels groeien).Set weet ik niet percies hoe duur,heb ik 2,5 jaar terug laten zetten an daarna nooit geen nieuwe meer nodig gehad,maar geloof iets van 68euro.
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')