abonnement Unibet Coolblue
pi_25102337
van mokkels.nl:
quote:
Wat Joost Tonino kan, kunnen wij ook. Dat moeten ze bij de AVRO* gedacht hebben toen ze een stapel videobanden aan de straat hebben gezet in Hilversum. Een nieuwsgierige voorbijganger nam de tapejes mee naar huis en ontdekte hierop oud montagemateriaal waarop een douchende Marjolein Keuning te zien was. De blije vinder koos ditmaal niet Peter R. de Vries uit maar deelde zijn ontdekking met lezers van het mokkelforum.

Het beeldmateriaal was opgenomen voor de tv-dramaserie Villa Borghese, die in 1992 door de AVRO is uitgezonden en Marjolein had hierin een gastrol. Onbekend is hoeveel van dit materiaal oorspronkelijk is uitgezonden op tv. Het forumlid, genaamd 'Kreuning', bezit nu vijf minuten film met daarop een douchende Marjolein. Zij probeert de douchekop af te stellen terwijl de crew op de achtergrond aan het overleggen is, wat het onwaarschijnlijk maakt dat deze beelden ooit op tv zijn uitgezonden.

* UPDATE 14:52 uur: De AVRO laat weten "...alleen in het bezit te zijn van de afgemonteerde uitzendbanden van Villa Borghese. Die zijn zorgvuldig in het archief opgeborgen. De AVRO is niet in het bezit van restmateriaal en heeft dat ook nooit in zijn bezit gehad. Bovendien is de AVRO al bijna zes jaar gevestigd in een ander pand, dan waar het restmateriaal zou zijn gevonden". Inmiddels is de huidige betrekker van het pand bekend en dat blijkt productiemaatschappij Blue Circle te zijn, producent van o.a. RTL Boulevard.

klik

Toegeven zou natuurlijk erg slordig overkomen

[ Bericht 4% gewijzigd door Duiveltja op 15-02-2005 18:19:36 (plaatje toegevoegd) ]
pi_25102683
Wat een sukkels zeg

Voortaan beter opletten dus als je dingen op straat ziet liggen mss levert het wel wat op
pi_25102730
Ziet er niet verkeerd uit.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25102743
link
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_25102773
zozo
  dinsdag 15 februari 2005 @ 21:58:50 #6
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25102835
Mooie borsten en behaard poesje
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:01:56 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25102873
op het eerste gezicht zul je mij niet zien klagen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:05:42 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25102909
:')
pi_25103062
Ik vraag me af of ze het echt is vind r niet zo knap op tv is ze meer 'cute'.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:21:34 #10
106856 MociN
Live your own legend
pi_25104000
Ik heb het filmpje net gezien, maar ik vind het wel meevallen hoor! Ze was op zich best wel een mooie vrouw destijds (ik zou niet weten hoe ze er nu uitziet).
pi_25104104
de topictitel doet iets anders vermoeden dan het daadwerkelijke topic (douchescene OP straat en dan nog naakt ook), en het is nogal een logisch gevolg van doushen dat je het naakt doet......
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:29:39 #12
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25104190
whoehoe
don't give me that fucking bullshit
pi_25104468
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 21:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
link
Kijk eens goed naar de OP
pi_25105082
Niet verkeerd .
sig verwijderd door FA
pi_25106297
Heeft ze al actie ondernomen?
That's all folks!
  Redactie Games woensdag 16 februari 2005 @ 01:26:26 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25106803
Jezus, 2 seconden lurken en het filmpje is weer afgelopen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:11:53 #17
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25110271
Geen van de 'nieuwsrubrieken' die die beelden gebruiken noemen trouwens Mokkels als bron.
Nou doe je het weer!
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:28:31 #18
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25111566
nice boobs
Friends don't let friends remain beardless...
pi_25114666
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:11 schreef JooB het volgende:
Geen van de 'nieuwsrubrieken' die die beelden gebruiken noemen trouwens Mokkels als bron.
SBS Shownieuws liet wel de beelden zien van de webpagina van mokkels.nl
sig verwijderd door FA
pi_25114699
Gun ik haar wel hoor, de trut.

Ik spreek hierbij de hoop uit dat dit haar 'carrière' ernstig schaadt.
pi_25128948
quote:
Raadsels rond blootfoto Marjolein Keuning! OPZET?

Je zou toch bijna aan een opzetje denken. Op dinsdag duiken er op internet plotseling tien jaar oude naaktfoto's op van Marjolein Keuning en nu solliciteert diezelfde Keuning, die in eerste instantie moord en brand schreeuwde om de opgedoken foto's, openlijk naar een naaktreportage in Playboy!

Je zou bijna denken dat Marjolein Keuning het verhaal over die nieuwsgierige voorbijganger die op straat gevonden tapejes mee naar huis name en ontdekte dat hierop oud montagemateriaal stond waarop een douchende Marjolein Keuning te zien was, zelf verzonnen zou kunnen hebben.

De AVRO reageerde pijlsnel oop de ontdekking van de naaktfoto's en wist van niets. ".We zijn alleen in het bezit van de afgemonteerde uitzendbanden van Villa Borghese. Die zijn zorgvuldig in het archief opgeborgen. De AVRO is niet in het bezit van restmateriaal en heeft dat ook nooit in zijn bezit gehad. Bovendien is de AVRO al bijna zes jaar gevestigd in een ander pand, dan waar het restmateriaal zou zijn gevonden". Inmiddels is de huidige betrekker van het pand bekend en dat blijkt productiemaatschappij Blue Circle te zijn, producent van o.a. RTL Boulevard.

Datzelfde RTL Boulevarde durfde die avond de gewraakte naakfoto's niet te laten zien, omdat zij vreesden dat Keuning naar de rechter zou stappen. Maar De Telegraaf had minder scrupules en plaatste de foto van een blote Keuning woensdagochtend op haar voorpagina.

En wat deed Marjolein Keuning? Die werd niet boos, stapte niet naar een advocaat maar solliciteerde openlijk naar een blootreportage. In het programma van Sjaak Bral bij Noordzee FM vertelde Wilma Nanninga namelijk dat Keuning "het in eerste instantie wel erg had gevonden, maar uiteindelijk kon ze er toch wel om lachen. Ze zei dat het even wennen was, maar ze speelde natuurlijk wel een rol. Verder vertelde ze dat ze het erg leuk zou vinden als de Playboy haar zou bellen."

Wilma legde Sjaak Bral ook uit waarom Marjolein naakt wil. "Ze vindt dat haar lichaam in de afgelopen twaalf jaar nauwelijks is veranderd. En als mensen haar dan toch naakt willen zien, dan lijkt het haar leuker om met een mooie reportage in de Playboy te komen."
pi_25145373
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
kijk die snapt het
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')