abonnement Unibet Coolblue
pi_25080897
Vandaag alles gehad: regen, hagel en lichtelijk sneeuw
Weet niet of m'n schoonouders meelezen ofniet, m'n schoonzus misschien wel (ook al besmet met het fotografie gebeuren, in het bezit van een canon 300D maar weet alleen nog maar het autoknopje te vinden) Geef mij dat ding dan maar
Hun eten zoutloos en dat eten wij dus mee en als je gewent bent pittig te eten is dat niet zo lekker helaas. Maar ik roep weleens vaker wat en dit soort uitspraken zijn ze dus wel gewent
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25081016
ik geloof dat ik hier door het hondeweer heen geslapen ben, of het heeft L'stad gewoon overgeslagen, ik kreeg ook al dergelike meldingen uit zeeland...
Dat van die lui met dergelijke camera's moet je je niet druk over maken, ik ken dat.
gewoon lekker mooiere foto's blijven maken en je camera tot in de uitersten blijven benutten.
of je praat ze de kop gek en zegt dat ze beter kunnen ruilen, jij geb ruikt al die mogelijkheden immers
pi_25081168
LoL, nee hoor ik maak me kop ook niet gek en ben nog zeer tevreden over m'n Fuji maar hij heeft soms zijn beperkingen maar dat weet je op den duur. Ik ben toch nog niet toe aan een supermonster en het blijft een hobby(heeft me al erg lang getrokken maar net een jaar geleden pas een toestel gekocht en begonnen)
Over een paar maandjes krijg ik wat meer tijd om te fotograveren(Sven wordt vier jaar en gaat dus naar school) Worden m'n foto's misschien ook wat beter
Ook niet zo erg lang tijd want ook weer gauw een hele drukke periode in en rondom het huis mezelf een beetje moed insprekend
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25081275
ik ken het, ben zelf eigenlijk ook nog geen jaar serieus bezig met fotografie. beetje begonnen met het meenemen van de 'oude' OM10 van mijn pa. gevolg was het ontdekken van de 'serieuze fotografie' met weer al gevolg een uitbreiding van de hoeveelheid lenzen en camera's.
ben wel tot de conclusie gekomen dat mijn pa destijds een prima camera heeft gekozen die nog steeds prima plaatjes maakt
eea wordt dan ondersteunt door een ons aller bekende Ouwesok die me nou ook al lekker wil maken voor het middenformaat de lol van het hier delen van de enthousiasme voor deez hobby speelt natuurlijk ook mee
pi_25081405
Dat vind ik hier nou zo leuk, de één maakt de ander hier nog enthousiaster met veel geduld, dosis humor en kennis overbrengende ouwe sokken(meerdere mensen natuurlijk ook) komen we hier toch tot een conclusie dat het in totaal een leuke groep mensen op een leuk forum zijn.
Ik kijk trouwens al uit naar de volgende meeting
ik moet nog steeds wat met SpeedyGJ regelen en bespreken over de Noordermeet
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25081486
idd niet dat streberige en iedereen die serieus bezig is met fotografie gewoon lekker in zijn/haar waarde laten,
als je wil meeten... heb je nog steeds abbo voor emmen zoals bekend hebben zowel Ouwesok als ik ook abbo tot eind maart 2006 dus als je zin hebt houd ons in de gaten, wij zijn alleen nogal van het korte schakelen
pi_25081512
haha, ja ik had het laatst in de gaten.
Ons abbo is nog geldig tot eind maart dit jaar maar denk er wel over om weer een abbo te nemen.
Acceptgiro kwam net binnen afgelopen week: helaas in totaal met 10 euro omhoog gegaan.
De 23ste april ben ik ook weer van de partij(waarschijnlijk ook alweer eerder in Emmen) en kom er vast nog wel een keer voor maart 2006
Maar ik ga nu de boel afsluiten zo Trusten
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25081520
okeeej, ik moest ook maar eens plat...
lekker slapen, entotdevolgendekeermaarweer
  maandag 14 februari 2005 @ 03:17:39 #234
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25081530
Weltrusten
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25081537
ook jij lekker slapen Briggy maak het niet te laat
  maandag 14 februari 2005 @ 03:21:09 #236
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25081546
Nee hoor, ik ga ook plat...

kwas ff druk met MSN en telefoneren
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25081556
jammer, gaan we dus niet met zijn tweetjes de laatste 65 posts van dit topique vullen
  maandag 14 februari 2005 @ 03:23:37 #238
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25081557
Hihi, als het binnen 7 minuten lukt... dan doe ik mee
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25081567
dat gaat wat erg kort worden denk ik....
ach laat de 'daytime' workingclasshero's maar ff lekker ons geblaat teruglezen straks
  maandag 14 februari 2005 @ 03:32:28 #240
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25081580
Uuuuh, ik moet morgen ook werken hoor, hihi
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25081584
ik niet, mijn weekend is net begonnen
  maandag 14 februari 2005 @ 03:36:51 #242
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25081589
Mazzelaar!!!

En NU ga ik echt slapen
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25081596
goed idee... anders komen we die prairiehond ook nog tegen zo meteen
  FOK!fotograaf maandag 14 februari 2005 @ 05:23:56 #244
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25081839
Goedemorgen

en pea: vandaag kon ik dat dus niet zo vroeg
ik moet om 5 uur opstaan voor mijn nieuwe stage, en doordeweeks maakt dat me wel zo moe dat ik om 20-21 uur kan gaan slapen. alleen in het weekend (vrij-za) wil ik wel weer laat naar bed gaan, omdat ik kan uitslapen... daar wen je dus ook snel weer aan. gevolg dat ik nu weer doodmoe ben, en waarschijnlijk vanavond rond 20 uur in mijn bed lig te ronken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 februari 2005 @ 07:20:53 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25081943
Goeiemorgen Tjee, als de laatsten er net in liggen komt de eerste zich alweer melden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25081996
Goedemorgen vanaf het werk alweer.
  FOK!fotograaf maandag 14 februari 2005 @ 08:26:52 #247
73911 ultra_ivo
pi_25082156
Vandaag pas laat beginnen, maar toch was ik voor 8 uur al wakker. Dat terwijl ik eigenlijk een avondmens ben
Goed, dan maar straks de band van m'n postfiets plakken. Dat ding staat al meer dan een week plat. ALs je meerdere feitsen hebt is de drang om direct te plakken niet zo groot.
pi_25082158
Goedemorgen

* PdeHoog meldt zich ook weer present op het werk
toch lekker, zo'n weekje vakantie . Jammer dat het alweer voorbij is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 14 februari 2005 @ 08:27:31 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25082161
Ja ik ben ook alweer aan de slag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25082165
quote:
Op maandag 14 februari 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ben ook alweer aan de slag
Zo dan....jij hebt er zin in
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')