abonnement Unibet Coolblue
pi_25059986

Tereur.
Tee-Ee-eR-Ee-Uu-eR.



'Kijk ik éven naar de jury?...

Nee, da's fout, er had nog een R bij gemoeten... Helaas je moet het land uit...
'
  Moderator zaterdag 12 februari 2005 @ 18:49:29 #27
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25060007


Kampen hadden vroeger een wat nare naam in de Nederlandse gemeenschap, maar tegenwoordig is dat anders. Laat hunnie gezellig bij ons logeren en als ik even voor hun heb, zal ik een liedje voor hun zingen. De integratie zal hunnie ook lukken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25060038


''Ik word hier zo moe van Frits!''
pi_25060080


Vind.. vind.....vind je dat je zoiets kan zeggen tegenwoordig? Dat ..dat...dat... nee nee nee nee, ik wil mijn vraag even afmaken. Vind je tegenwoordig dat je hier wel een discussie, of een debat, hoe je het ook maar wil noemen, kan voeren? Of moet voeren?
pi_25060089


''Keep the uitzettingsbeleid aliiiiiiiiiiiive!''
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 18:59:29 #31
47213 ArmaniMania
pi_25060129
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 18:32 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

"Terroristen zijn toch juist goed voor Nederland? Als hier geen terroristen meer komen verdienen de strandcafe's zomers veel minder. Ik ga zelf volgende maand ook weer twee weekjes naar Tailand en daar zijn ze heel blij met terroristen. Ja, zo kijk ik er tegenaan hoor. hihi"
Whehehe
pi_25060240


het wát? Teleoristenbeleid? Wat is dát?
pi_25060496
Whehehehe
En hoe voelt u zich nu?
  Moderator zaterdag 12 februari 2005 @ 19:40:08 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25060859


Terroristen zijn mensen die illegaal games kopieren het lijkt misschien heel onschuldig maar dat is het niet. Daarom is er het BIG team online detectives surfen op het net en offline detectives kijken op straat. BIG komt naar je toe deze zomer.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 19:48:21 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25060994


"Hetterroristenbeleiddeugtnietenikkandatbewijzen. Iemandzegtterroristenbeleid, danzegikdatis beleid-voor-terroristen. Wiewarenereerder, deterroristenofhetbeleid? Juist,deterroristen. Dushet beleidkomtnádeterroristenendusloopjealtijdachterdefeitenaanhoewelingevalvanDonnerfietsjeeraltijdachteraan. Bovendienmoetjenietvoorterroristenzijnmaarerjuisttegenzijn. Iksteldusvoordatwehetterroristenbeleidafschaffenenweinplaatsdaarvanlekkernaarpinkpopgaan."
  Moderator zaterdag 12 februari 2005 @ 19:52:45 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25061079
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:48 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

"Hetterroristenbeleiddeugtnietenikkandatbewijzen. Iemandzegtterroristenbeleid, danzegikdatis beleid-voor-terroristen. Wiewarenereerder, deterroristenofhetbeleid? Juist,deterroristen. Dushet beleidkomtnádeterroristenendusloopjealtijdachterdefeitenaanhoewelingevalvanDonnerfietsjeeraltijdachteraan. Bovendienmoetjenietvoorterroristenzijnmaarerjuisttegenzijn. Iksteldusvoordatwehetterroristenbeleidafschaffenenweinplaatsdaarvanlekkernaarpinkpopgaan."
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 12 februari 2005 @ 20:00:31 #37
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25061219


Terrorist, Marokkaan of Arabier
Het interesseert me werkelijk geen zier
Zolang ze maar naar mijn show kommen
Hoor je mij niet brommen

Faldero, faldera, falderie
Uzlem, jatte jij mijn brie?
Faldero, falderie, faldera
Fatima, waar is je burqa
Falderie, faldera, faldero
Yasmin, zuig nou onder mijn bureau
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  Moderator zaterdag 12 februari 2005 @ 20:04:59 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25061291


"Terrorisme, dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 20:09:08 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25061359


"Dat hele terroristenprobleem is zo opgelost. Het is heel simpel, kijk je moet gewoon... Wat zegt je? ... Ik moet mijn muil houden want ik ben dood? .... Nou doe me dan maar een biertje hehehe."
  zaterdag 12 februari 2005 @ 20:09:36 #40
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25061368


"Ik weet zo gauw niet wat ik van terrorisme moet vinden ,..... maar ik geloof dat Jan Peter vindt dat we er iets tegen moeten doen,....... omdat het niet goed zou zijn ofzo..... maar dat weet ik niet zeker..... normaal schrijft hij dat op een briefje .....dat lees ik dan voor...........................(..).......................ah daar heb je het briefje al!..........kuch..............
......

Landgenoten!
Het zijn onzekere tijden met deze terroristische vijand voor de deur.
Terrorisme past niet binnen onze Nederlandse normen en waarden.
Als regering zullen wij hieraan dan ook volledig paal en perk stellen.
We zetten de schouders eronder.
Als één volk trekken we ten strijde.
Het wordt tijd hier iets aan te doen.
Veiligheid voor alles.
Wij zullen niet buigen voor terreur.

Er wordt daarom een speciale commissie opgericht,
die de zaak goed zal onderzoeken.
Na zes maanden wordt het conceptrapport uitgebracht.
Aan de hand van dat rapport,
zullen wij,
Nederlanders,
de koe stevig bij de horens vatten.

God zij met ons.



Nou, dat vond ik er dus van! "
pi_25061380


TJakaaaaaaaaaaaaaaaa terroristen zijn niet gevaarlijk zolang je er maar in gelooft zijn ze niet gevaarlijk tjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 20:12:37 #42
47213 ArmaniMania
pi_25061421
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 19:48 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

"Hetterroristenbeleiddeugtnietenikkandatbewijzen. Iemandzegtterroristenbeleid, danzegikdatis beleid-voor-terroristen. Wiewarenereerder, deterroristenofhetbeleid? Juist,deterroristen. Dushet beleidkomtnádeterroristenendusloopjealtijdachterdefeitenaanhoewelingevalvanDonnerfietsjeeraltijdachteraan. Bovendienmoetjenietvoorterroristenzijnmaarerjuisttegenzijn. Iksteldusvoordatwehetterroristenbeleidafschaffenenweinplaatsdaarvanlekkernaarpinkpopgaan."
Whehehe typisch ja, alleen mis ik het het vele gestotter van die eikel nog, verder
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 20:18:08 #43
47213 ArmaniMania
pi_25061511


Het terroristenbeleid volgens stagnerende berichten uit vertrouwen bronnen moet een zaak worden voor intigreerde terroristen. Als we met zijn allen een stukje integratie voor de terroristen gunnen, dan leven we in dit multiculturele landje naar morale en behouden genoegen.
Terroristen kunnen zelfs handig zijn, als er weer eens oorlogje uitbreekt bijvoorbeeld, dan sturen we een aantal terroristen naar dat gebied. Hoeven wij het vuile werk niet op te knappen.
Zo en nu ga ik eens kijken welke BMW ik voor het weekend ga halen...
pi_25061554

"poeh he! laat je shoarma staan, schuif gezellig aan, intergreer met sesamstraat!"
dag
pi_25061640
Hehe, eindelijk weer eens een leuke TTT waardig topic!
Trotse papa van Eden
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 20:36:02 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25061820


"Ik heb op mijn site peil.nl natuurlijk al maanden geleden aan de Nederlanders gevraagd wat zij nu eigenlijk van het terroristenvraagstuk vonden. En ik kan u vertellen dat de resultaten weer onthutsend waren. Zo was maar liefst 68% van mening dat.. nee wacht dat was 63% ... eugh, even het goede papiertje erbij pakken.. Ja hier heb ik het. Gebleken is dus, en dat is echt zeer, zeer opmerkelijk, dat maar liefst 78% tegen was en 34% voor en 5% wist het nog niet. En dat zijn in mijn optiek cijfers waar de politiek niet omheen kan"
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 20:39:58 #47
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25061897



"Standpunt nl goedemiddag, u bent in de uitzending. Zegt u het maar"
pi_25062388


"Zodra Nederland is bekeerd tot de islam zal het terrorisme vanzelf ophouden."
pi_25062497


Wij van ESA hebben een simpele oplossing voor het terroristenprobleem, het vlieg er is uit concept.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 21:27:26 #50
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25062670
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 20:21 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
"poeh he! laat je shoarma staan, schuif gezellig aan, intergreer met sesamstraat!"
Whehe
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')