abonnement Unibet Coolblue
pi_25053099
Omdat ik de vorige heb dichtgegooid hier maar even een nieuwe

En om het SC-topic goed te beginnen, gelijk nog even een diersoort die tijdens de Blijdorp-meet vorig jaar hoog in de boom zat en niet genegen was eruit te komen

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25053102
sjongejonge...
behoorlijk slecht weer. rondje delft Pdehoog?

hoe is het in de rest van Nederland?
pi_25053133
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Rondje delft Pdehoog?
Nou...dat stond op het programma voor morgenochtend vroeg, maar

a) betwijfel ik of ik mijn bed uit kan komen laatste dag van mijn zuurverdiende vakantie
b) vraag ik me af of de weersomstandigheden wel zo handig zijn voor mijn fototoestel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25053152
lid A kan je zelf wat aan doen. gewoon vroegâh opstaan
lid B sluit ik me volledig bij aan
  FOK!fotograaf zaterdag 12 februari 2005 @ 10:22:08 #5
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25053159
Goedemorgen
weekend is best okee, als je kan uitslapen

jammer alleen van het slechte weer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25053175
Oceanonix:
Ik ga echt dingen weggooien, b.v. rammelende verfblikken, ongebruikt spul van zeer uiteenlopende aard, en sommige dingen ga ik inderdaad anders opstapelen, dat ook!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25053179
Hoi Xil
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25053187
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:25 schreef Borelius het volgende:
Oceanonix:
Ik ga echt dingen weggooien, b.v. rammelende verfblikken, ongebruikt spul van zeer uiteenlopende aard, en sommige dingen ga ik inderdaad anders opstapelen, dat ook!
Weggooien is goed . Heb je weer plek voor andere rotzooi
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 12 februari 2005 @ 10:26:28 #9
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25053191
Ik kan niet eens meer even rustig een scan oppoetsen of het hele SC-topic is alweer volgekalkt

Had ik al verteld dat ik na een hele week nog steeds errug in de noppen ben met mijn scanner
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf zaterdag 12 februari 2005 @ 10:29:02 #10
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25053214
Hoi Pdehoog en Borelius, en hoi ouwesok, en dat je nog steeds erg blij bent is wel te zien aan de stroom foto's die steeds met je posts mee geleverd worden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25053243
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:29 schreef Xilantof het volgende:
... en dat je nog steeds erg blij bent is wel te zien aan de stroom foto's die steeds met je posts mee geleverd worden
idd .
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25053246
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ik kan niet eens meer even rustig een scan oppoetsen of het hele SC-topic is alweer volgekalkt
Dat overkwam mij ook en ik was maar een paar minuten bezig met wat anders....
quote:
Had ik al verteld dat ik na een hele week nog steeds errug in de noppen ben met mijn scanner
Degene die dat ontgaan is, is waarschijnlijk niet van deze planeet......
...niet geschoten is altijd mis...
pi_25053256
Ik heb nog ruim 2,5 rolletje in te scannen van Blijdorp . Vanmiddag maar eens doen. Moet toch oppassen op een 6-jarige die ik gewoon voor de TV zet met een DVD van Asterix en Obelix
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf zaterdag 12 februari 2005 @ 10:35:40 #14
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25053264
Ben benieuwd naar de resultaten Pdehoog
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25053276
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:35 schreef Xilantof het volgende:
Ben benieuwd naar de resultaten Pdehoog
Kijk eens in de openingspost . Daar zie je de laatste foto die ik gister bewerkt heb

Offy zat ook al te springen om de pinguin-foto's
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25053304
goeiemorgen altezaam
  FOK!fotograaf zaterdag 12 februari 2005 @ 10:40:59 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25053315
Pdehoog, die foto had ik gezien ja
ziet er erg leuk uit weer

En ook goedemorgen D_W_B
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25053320
Alweer een nieuwe tvp.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25053365
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ik kan niet eens meer even rustig een scan oppoetsen...
Misschien moet je eens een how-to schrijven over het oppoetsen van een scan , hoewel me dat tegenwoordig vrij goed lukt moet ik zeggen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 12 februari 2005 @ 11:19:25 #20
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25053773
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een how-to schrijven over het oppoetsen van een scan , hoewel me dat tegenwoordig vrij goed lukt moet ik zeggen
Ik denk erover om binnenkort het hele scanproces eens onder de loep te nemen, dus met inbegrip van wat hardware-aangelegenheden, en dus ook de weg van scan naar resultaat, daar is namelijk ook heel veul winst te boeken
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_25053801
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:19 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik denk erover om binnenkort het hele scanproces eens onder de loep te nemen, dus met inbegrip van wat hardware-aangelegenheden, en dus ook de weg van scan naar resultaat, daar is namelijk ook heel veul winst te boeken


en nu gaan we de weergoden trotseren om boodschappen te doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:39:41 #22
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25054051
Goedemorgen,

Oceanonix, nog bedankt voor de reactie in het vorige topic. Prijsschieten dus...hm...zal ik er nog maar zo'n ding bijhalen dan....

Ennuh...Bowiefan, dat het ding geen 10 meter bereik heeft snap ik zelf ook wel, maar een beetje een richtlijn van wanneer de plaatjes nog helder blijven lijkt me wel handig. De zee waar ik foto's in wil maken is wel een stukkie helderderderder dan die we hier in Nederland gewend zijn trouwens
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_25054070
Dat heb ik net gedaan. Ben bang dat het nooit meer goed komt met mijn kapsel.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:44:58 #24
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25054132
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:25 schreef Borelius het volgende:
Oceanonix:
Ik ga echt dingen weggooien, b.v. rammelende verfblikken, ongebruikt spul van zeer uiteenlopende aard, en sommige dingen ga ik inderdaad anders opstapelen, dat ook!
Succes met opruimen hoor...soms is het lastig dingen echt weg te doen. Hoewel ik meestal nogal van de opruimerige ben, heb ik boven nog wel ingebonden jaargangen van Donald Ducks en Tina's liggen waar nooit iemand meer naar kijkt. Hm...zou dat nog wat opleveren op marktplaats eigenlijk?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:46:00 #25
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25054147
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]



en nu gaan we de weergoden trotseren om boodschappen te doen
Ik ben helemaal doorweekt bij die aktie...ik raad het je af
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')