abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 april 2005 @ 18:01:10 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26052606
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef detulp050 het volgende:
Ik had vandaag een leuke vraag in de screening
Of ik een partner had en of we wel eens 'het bed deelden' en of ik bereid was een kastje te ontvangen waarmee ik aan moest geven wanneer de daad begon en wanneer de daad was afgelopen en wie er precies op een hoogtepunt geraakten
En er zou dan een dokter komen die het allemaal uit komt leggen
4 weken lang, vergoeding 30 euro
Dat meen je niet!
Meteen doen!
***
  donderdag 7 april 2005 @ 18:01:48 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26052621
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Syrena het volgende:
Ik kan mijn vader en moeder het kastje aansmeren (eeuuuuuwwwwwww gats gats gats gats, niet aan denken, niet aan denken)
Iew!
***
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 19:09:13 #128
43556 miss_dynastie
pi_26054166
Was het programma van Nipo gekraakt of zo? Wat een rare vraag
pi_26054617
Die screening heb ik net ook ingevuld. Ben helaas vrijgezel maar toch lache

Mijn opa adviseerde mij mee te doen met TNS Nipo. Hij krijgt zowat elke 2 maanden wel een Blokkerbon Ik doe ook mee met GFK Panel (je aankopen noteren, zoals verzorgingsproducten, schoenen -> soort, prijs en winkelcode noteren), maar dat vergeet ik elke keer weer aan het eind van de maand. Krijg dan rond de 8e altijd een herinnering via de post, dus zal er morgen wel weer tussen zitten
TNS is echt coowl.. Ook leuke vragenlijsten.. Ik zit nu op ca 50 punten en hoop binnenkort de 1e Blokkerbon te ontvangen.
Mijn opa is zelfs gevraagd voor een andere organisatie via TNS Nipo en zou dan 100 punten van TNS Nipo krijgen.. Sjjeeee!! Jammer genoeg viel ik buiten de doelgroep voor die grote organisatie.

Aanmelding via mijn opa duurde erg lang, en toen heb ik zelf een mailtje gestuurd. Maandje later lag er een pakketje bij de post.

Mochten er nog mensen aangemeld willen worden: blond_studs@hotmail.com is mijn mailadres
pi_26057242
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het programma van Nipo gekraakt of zo? Wat een rare vraag
Ik kreeg 'm ook. Ik vond het niet echt raar, maar ik was wel al gewaarschuwd natuurlijk.

Ik kreeg geen melding aan het eind hoeveel punten ik nu krijg?
Ik wil namelijk geen Blokkerbon meer, maar BOL-bonnen (mijn oog is gevallen op een cheap-ass mp3 speler daar ).

Nou ja, misschien heeft Blokker ook MP3 spelers.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 april 2005 @ 21:45:55 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26057765
Voor die screening krijg je geen punten Syrena

Ik heb 'nee' ingevuld op de vraag of ik op een kastje wil drukken als ik ga vrijen en als ik klaarkom..
(vind 30 euro trouwens best weinig voor zo'n interventie in je sexleven)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26058365
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef E.T. het volgende:
Voor die screening krijg je geen punten Syrena

Ik heb 'nee' ingevuld op de vraag of ik op een kastje wil drukken als ik ga vrijen en als ik klaarkom..
(vind 30 euro trouwens best weinig voor zo'n interventie in je sexleven)
Dat weet ik, maar NA de screening mocht ik wel een aantal vragenlijsten invullen. De vorige keer was dat ook zo en kreeg ik ook geen punten te zien. Aan het einde van de maand kreeg ik toen wel een mail dat punten waren bijgeschreven.

Waar het me om gaat is dat ik graag de voorkeur wil veranderen (van Blokkerbonnen naar BOL-bonnen) Bij de eerste keren invullen kon ik toen kiezen, en nu niet meer.
Maar ik ga de Blokkerfolder eens napluizen een zinvolle besteding vind ik altijd wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26058623
ik wil ook mee doen wie wil dat voor mij doen, uiteraard krijg je dan een dikke kus van moi

mail at jjurjens at hotmail.com
pi_26059328
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef afraidtech het volgende:
ik wil ook mee doen wie wil dat voor mij doen, uiteraard krijg je dan een dikke kus van moi

mail at jjurjens at hotmail.com
Je hebt mail
pi_26059634
dank je wel, hebt mail terug

bij deze dat is dus je tweede kus
  donderdag 7 april 2005 @ 23:51:53 #136
102698 rotterdamse
De enige echte..
pi_26061433
Ik doe denk ik al een jaar of 15 mee. Heb mijn eerste 3 computers ook van hen gehad. Vroeger kreeg je dus je pc en een vergoeding voor de telefoonkosten van het inbellen en versturen van je vragenlijsten. Nu dus idd een vergoedingssysteem van bonnen. Vind ik trouwens leuker en beter. Enne.....voor de mensen die niet vaak een onderzoek hebben...waarschijnlijk val je idd niet in de doelgroep. Soms heb ik een hele maand amper wat en dan weer 2 per week.
pi_26065737
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef Syrena het volgende:
Dat weet ik, maar NA de screening mocht ik wel een aantal vragenlijsten invullen. De vorige keer was dat ook zo en kreeg ik ook geen punten te zien. Aan het einde van de maand kreeg ik toen wel een mail dat punten waren bijgeschreven.

Waar het me om gaat is dat ik graag de voorkeur wil veranderen (van Blokkerbonnen naar BOL-bonnen) Bij de eerste keren invullen kon ik toen kiezen, en nu niet meer.
Maar ik ga de Blokkerfolder eens napluizen een zinvolle besteding vind ik altijd wel.
Om de resterende punten over te laten zetten naar BOL-bonnen, moet je contact met hen opnemen. Dus als ik jou was zou ik even een mailtje sturen: capi.home@tns-nipo.com, of telefoon: 020 - 5225 835

Apart dat je nu niet meer kunt kiezen. Ik krijg wel elke keer te zien hoeveel punten ik heb en wat ik daarmee wil doen. Bon, Airmiles of goed doel.

Zijn er mensen onder ons die hun NIPOints eens aan een goed doel gegeven hebben? Of denkt iedereen aan zichzelf?
* AnnekeM spaart alleen maar blokkerbonnen denkt dus ook alleen maar aan zichzelf

Wisten jullie trouwens dat je met 850 airmiles naar de bios kunt? Dan heb je 1 bioscoopkaartje.
Je kunt een kaartje reserveren op: http://www.bioscoop.nl/
Misschien een tip om je NIPOints om te zetten naar Airmiles als je graag naar de bios gaat.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:48:20 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26066052
Ik denk ook aan mezelf hoor. Blokker bonnen hier vooralsnog.

Had het gisteren met vriendje over de vraag over dat sex-kastje en of hij dat zou doen of niet. Hij zij meteen 'doen!'. Kan ons het schelen of je op een knopje drukt of niet... Het is toch anoniem, lekker belangrijk dus. En 30 euro is leuk meegenomen.
***
pi_26068034
is er nog iemand die mij wilt opgeven?
pi_26072522
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:23 schreef MissX het volgende:
is er nog iemand die mij wilt opgeven?
ik heb me destijds zelf aangemeld, gewoon een mailtje sturen naar capi.home@nipo.nl
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 15:09:27 #141
43556 miss_dynastie
pi_26073336
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:30 schreef AnnekeM het volgende:
Zijn er mensen onder ons die hun NIPOints eens aan een goed doel gegeven hebben? Of denkt iedereen aan zichzelf?
Ik denk ook lekker aan mezelf
pi_26076684
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef Dinus het volgende:

[..]

ik heb me destijds zelf aangemeld, gewoon een mailtje sturen naar capi.home@nipo.nl
mailadres klopt niet.. Zie enkele post hierboven.
Ik wil je evt. wel aanmelden. blond_studs at hotmail.com
pi_26081382
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:33 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

mailadres klopt niet.. Zie enkele post hierboven.
Ik wil je evt. wel aanmelden. blond_studs at hotmail.com
Je hebt gelijk, het adres is nu : capi.home@tns-nipo.com
Zolang er was is, is er leven.
pi_26084848
Ik heb de geslachtsgemeenschap-vraag nu ook gehad. 't Kan alleen door mijn mama worden uitgevoerd volgens die vragenlijst, maar mijn mama heeft geen partner..

Nahja!
Mon 'en!
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:38:17 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26084866
Ik kreeg hem ook. Heb vriendelijk bedankt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 10:01:48 #146
43556 miss_dynastie
pi_26091347
Ik heb die vraag niet gehad, ze zullen me wel te jong vinden voor seks of zo
pi_26092001
Ik kreeg de vraag deze week ook, en had het wel gedaan, als er niet iemand hier thuis hoefde te komen om uitleg te geven. Want daar heb ik dus geen zin in
Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:58:07 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26092054
Kreeg de vraag ook, maar ik heb 'nee' ingevuld. Maar meer omdat ik momenteel geen (sex)partner heb
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:03:45 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26092138
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 10:54 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg de vraag deze week ook, en had het wel gedaan, als er niet iemand hier thuis hoefde te komen om uitleg te geven. Want daar heb ik dus geen zin in
Daar schrok ik dus ook van op. O.k. dat kastje, ala. Maar dan iemand over de vloer... Nee
Dan maar geen 30 euro.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:49:56 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26094342
Wij doen wel mee. Lijkt me wel grappig.

Maar goed, er is nog een kans dat je niet mee doet als het 'enthousiasme' voor de vraag groot zou zijn. Maar als ik de reacties hier een beetje peil zal dat wel meevallen.
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')