abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:05:12 #1
111964 Jitse
add goes here
pi_25040983
Ik heb dus een parelketting..

Voor degene die zich afvragen wat het is: linkje

Uit de tekst:
" Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld."
En dat stoort me nu juist, ik wil er vanaf.. ik vind het absoluut niet mooi.

Ik heb al anderhalf jaar een vriendin en ze heeft er nog nooit een opmerking over gemaakt ofzo, integendeel zelfs.. zij scheen heel moeilijk klaar te komen door gewone seks, maar bij mij lijkt 2 x op een avond niet echt een probleem te zijn, dus misschien stimuleert het wel een beetje als ze hard zijn.

Maar toch schaam ik me er vreselijk voor en ben ik ze liever arm als rijk.
Ik kan ze niet wegknippen want ze zijn even gevoelig als huid en bloeden ook bij het verwijderen.

Iemand misschien tips of ervaring ermee om ervanaf te raken?
Doktersadviesje durf ik niet dadelijk.. klein dorpje, ouders kenne dokter nogal goed enzo, ondanks doktergeheim vertrouw ik het niet.
or here.. contact me for further information or prices
pi_25041011
schuren ? slijpen ?
pi_25041074
Gewoon laten zitten. Je kan het niet behandelen, en zoals je zelf al aangeeft: ze zijn even gevoelig als alles er omheen, dus, probeer ze niet zelf weg te halen...
Kheb er zelf ok al een keer e.e.a. over uitgezocht, mgoed... er zijn zat mensen die hetzelfde hebben, dus 'raar' is het niet. Momenteel is er niets mis met je, en je hebt er verder geen last van, als je iets geks gaat proberen om ze weg te krijgen kan het alleen maar erger worden.
Enige probleem is dus dat je het zelf niet echt mooi vindt, ik zou er maar vrede mee hebben...
Is het al woonsdag?
pi_25041140
je kan altijd naar een GGD post of huisarts in een ander dorp gaan, die kunnen je misschien adviseren en heb je de zekerheid of je er zelf iets aan kunt doen.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:16:56 #5
111964 Jitse
add goes here
pi_25041178
mja, 't lijkt wel alsof ik hem niet goed was ofzo, daarom vind ik het niet mooi
niet dat ik van plan ben hem te tonen aan andere mensen dan mijn vriendin maar toch..
or here.. contact me for further information or prices
pi_25041211
Heb ze ook, vind t wel sjiek

Ff serieus, ik heb er geen last van, tis ook nauwelijks zichtbaar... en lees nu voor t eerst dat t hoort.. Stelt mij in iedr geval gerust..
duss
pi_25041345
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Kleefpasta2 het volgende:
Heb ze ook, vind t wel sjiek

Ff serieus, ik heb er geen last van, tis ook nauwelijks zichtbaar... en lees nu voor t eerst dat t hoort.. Stelt mij in iedr geval gerust..
kijk Jitse, that makes 3 of us
Zolang je vriendin het weet, dat het normaal is, zou ik d'r als ik jou was genoegen mee nemen.
zo'n big deal is het nou ook weer niet. We hebben het hier over iets dat most of the time onder je voorhuid zit, 't is nou niet dat het over je neus heen loopt...
Maak het jezelf simpel, heb er vrede mee and have fun
Is het al woonsdag?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:22:39 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25043096
edit: onz. reacties verwijderd. Serieus reageren plz.
pi_25043240
Heb het ook, talloze vrouwen al met hun mond aangehangen, nog nooit 1 opmerking over gehad. Gewoon niet druk over maken.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25047644
Ik heb het ook. Deze parelketting wordt ook wel ppp genoemd en in het engels pearly penile papules (weet niet zeker of het juist is). Als je op fok op ppp zoekt of pealy penile papules dan komt je op een aantal topics waar ze proberen met tandpasta ze te verwijderen.

Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Je kunt het met tandpasta doen, zoals ik, ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst. Ik moet het eigenlijk nog een paar keer doen. Het grote nadeel is dat je eikel er niet goed tegen kan. Deze gaat vervellen door het hydraterende effect. Na een paar dagen hangen de vellen erbij als je er teveel opsmeert. De tandpasta spreid vanzelf over de eikel uit. Bij mij is er een keer tandpasta in mijn pisgat gekomen en dat wil je echt niet. Dat doet pijn en je pist bloed (er stond een sixpack tandpasta en ik heb er een tube op losgespoten). Doe het dus niet elke dag. Je eikel wordt er ook helemaal rood van, als hij dat nog niet was.

Je vriendin zal dit zeker door hebben als je er tandpasta op doet.

Het ook in die vorige topics gelezen dat er cleraseal werd gebruikt. Hierdoor werd het minder, maar gingen ze niet weg.

edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn. Je loopt het risico op erectie problemen en het kost vast duurder dan tandpasta.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 23:27:41 #11
36899 Alaric
He who rules!
pi_25048900
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef aap3aan het volgende:

Ik heb dit ook geprobeerd. Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterent werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes.
Je vriendin zal dit zeker door hebben als je er tandpasta op doet.

edit:
owja, er schijnt ook een laser techniek te zijn.
Welke van deze twee zou het minste pijn doen? Lijkt me allebei niet prettig... en alleen het idee dat je Prodent op je ding moet smeren...

Ik zou er geen probleem van maken, tenzij je er heel veel last van ondervind....
pi_25057180
was ik de enige die bij het lezen van de topic titel aan zoiets als dit dacht?

pi_25057283
niks geks hoor. Ik heb dat ook
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_25065614
Weer onzin verwijderd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_25066789
*meldt zich*

Ik heb er geen problemen mee en mn ex had er ook geen problemen mee..
Gewoon lekker laten zitten, en om nou tandpasta erop te smeren lijkt me niet helemaal je-van-het.
pi_25067163
ik heb ff op Google gezocht......besnijden zou ook helpen
Maarja........... als ik hier lees dat er iemand baat bij tandpasta smeren heeft gehad dan zou ik dat op zn minst ook proberen.
Vooral als je er zelf geestelijk last van hebt.............
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:08:21 #17
111964 Jitse
add goes here
pi_25136804
hm daar heb ik tenminste iets aan, thx aap3aan.

toch nog vraagje over de kuur: hoelang doe je er tandpasta op? paar mins voor je douche in gaat? langer? een hele dag? :s
or here.. contact me for further information or prices
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:17:10 #18
26285 Carnman
Super Saiya-jin 4!
pi_25150266
* Carnman heeft het ook

Niks om je zorgen over te maken lijkt me
pi_43205089
Ik heb weleens gehoord dat ze door zonlicht/zonnebank uit drogen. Maar of het waar is geen idee.
pi_43209265
Ik heb het ook gehad.. ik durfde er zelfs geen seks voor te hebben omdat ik me ervoor schaamde. Ik ben naar 2 huisartsen geweest daarvoor. Eerst bij een vervanger van mijn huisarts. Die schreef een goedje op (bruin vloeibaar spul) wat ik op me eikel moest smeren. Met als gevolg dat je bovenste laag van je eikel afbrokkelt (uitsterft), je eikel gaat ervan opzwellen en word eerst rood, en daarna geelachtig en dan vallen er stukjes van je eikel af. Dit heb ik meerdere malen moeten doen, en deed echt onwijs pjin. Ik kon er niet eens meer van lopen zo veel pijn deed het, dus ben toen naar mijn eigen huisarts gegaan (die terug was van vakantie), en die vertelde me dat de vervangende huisarts me dat nooit had mogen geven. Die verwees me gelijk door naar het ziekenhuis.

Ik heb het uiteindelijk dus weg laten halen bij de dermatoloog (die het zelf ook had trouwens)... die deed het met een soort electro apparaatje, waarmee hij alles had weggebrand. Vooraf krijg je een zalfje wat de eikel verdoofd. Het is nu weg en ben die man echt zeeeer dankbaar. Nu 9 jaar later is het nog niet teruggekomen.

Ps, was een beetje een rare snuiter, zei dat ik een grote pik had en gaf me ook sexuele voorlichting ??? Ik wis niet echt wat ik daarmee aan moest.

Maar goed, ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen.

[ Bericht 17% gewijzigd door yoghurtje op 03-11-2006 18:12:28 ]
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43209509
Jemig, ik heb geen lul maar zit bovenstaand verhaal echt met samengeknepen bovenbenen te lezen
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:14:51 #22
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_43214216
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef yoghurtje het volgende:
... Met als gevolg dat je bovenste laag van je eikel afbrokkelt (uitsterft), je eikel gaat ervan opzwellen en word eerst rood, en daarna geelachtig en dan vallen er stukjes van je eikel af.
O M F G
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:54:07 #23
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_43215436
ik heb het ook, het is idd niet echt charmant maar ik heb er verder geen last van
Primum non nocere
pi_43216106
wat zijn die pareltjes precies?

hoe komen ze juist precies daar.
lijkt wel ingegroeide smegma ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43216753
Kun je niet met een naaldje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig een gaatje erin maken en ze dan uitduwen?

Het lijkt namelijk wel wat op gerstekorrels die je in je gezicht kunt hebben en daar doen ze dat wel mee http://forum.vote4me.nl/?topic=9623

Maar goed, dan is het meestal maar eentje ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')