Oh, mijn welgemeende excuses, was ik de laatste? Helemaal niet opgemerkt!quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Moet je wel een nieuwe openen, LupaWindy
Niet eens een lekker stukje ham of kaas?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:38 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en 's ochtends als we samen op de bank zitten te ontbijten en ik duw mijn kopje tegen haar gezicht, geeft ze me wel 100 kleine vlinderkusjes.
Groot en Smekkie in 1 zinquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag is mijn Smekkerd trouwens 12 weekjes oudZe worden zo snel groot
Je wilt niet weten wat Saar allemaal aan- en opgevreten heeftquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:48 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag is mijn Smekkerd trouwens 12 weekjes oudZe worden zo snel groot
Hij heeft wat nieuws hoor: onze fietsen staan hier op de PC-kamer omdat ze anders geheid worden gejat. Smek begint wat last te krijgen van zijn tandjes en de laatste paar dagen sleept hij steeds zijn mandje tot onder de fietsen en dan gaat hij in zijn mandje op een van de trappers liggen kluiven![]()
Nou ja, liever mijn fietstrapper dan mijn bank, denk ik dan maar
Wij ookquote:
Ach, wij hadden onze mooie nieuwe en niet goedkope bank ook nog geen uur, maar toen had ikzelf er al chocolade op geknoeidquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij ookBetekent niet dat ze nu wel aan de bank mogen krabben hoor. Maar als ze het wel doen hoef ik me niet druk te maken dat ze iets duurs slopen. Mijn schoonzus had een stikdure nieuwe bank gekocht. Hij stond er nog geen uur of er had al een kat op zitten piesen
Dan ben je daar goed ziek van.
Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze uitgerekend tegen mij zullen zeggen dat ik niet goed genoeg ben enige faalangst en een klein gebrek aan zelfvertrouwen zijn me dan niet vreemd
Echt, vond je dat ook zo eng?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zo zou het bij de stichting waar Cas vandaan komt ook gaan maar verder dan een paar e-mails en een paar uur op de koffie bij het gastgezin waar Cas zat ging het niet. Het kan dus nog best meevallen. Maar ik vond het idee om hiervoor gekeurd te worden enger dan door de kinderbescherming dus ik snap best dat je er onzeker van wordt
Benieuwd of hij zaterdag een hond tegenkomt die zijn hart steelt. Ik weet vrij zeker van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |