lolz, ik zie het al voor me vechten om bagageruimte en rochelende chinezen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:17 schreef bluesparkle het volgende:
Tja het is dus een keuze....
Nederlandse toeristen die vechten om hun bagageruimte of rochelende chinezen
Ik ben eens met British Airways/Qantas gevlogen ook erg goed, de vertraging van ruim 2 uur op Heathrow niet meegerekend.
Met KLM is het erg basic, geen vriendelijke service hele slechte tv schermen die volledig rood wegtrekken. Veel ruimte gehad op de terugweg dus lekker slapen op 3 stoelen.
EVA Air is prima, lekker vroeg in Bangkok zodat je de hele dag nog hebt in tegenstelling tot de KLM vlucht! Goede service en redelijk comfortabel.
@Ozzietukker? wat is je bron??quote:Geachte heer,
Dit kunnen wij helaas niet nakijken.
Dat verschilt per week.
Met vriendelijke groet,
----- Original Message -----
From: Robin K.
To: info@................
Sent: Monday, September 12, 2005 9:57 AM
Subject: China Airlines
Op welke dagen vliegt het nieuwe toestel van China Airlines naar Bangkok?
Ik vlieg zelf regelmatig naar Thailand, en sta ook regelmatig op schiphol mensen af te halen of brengen (nee geen Thaise vriendin ) Als ze met China Airlines vliegen dan zitten ze (of ikzelf) op maandag vaak in het nieuwe toestel... al zou het idd kunnen verschillen van week tot week....quote:
klopt, vorig jaar met Lauda naar Bangkok gevlogen en die had idd schermpjes in econmyquote:Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik vlieg zelf regelmatig naar Thailand, en sta ook regelmatig op schiphol mensen af te halen of brengen (nee geen Thaise vriendin ) Als ze met China Airlines vliegen dan zitten ze (of ikzelf) op maandag vaak in het nieuwe toestel... al zou het idd kunnen verschillen van week tot week....
In ieder geval de periode mei en juni was dit het geval
Gewoon proberen joh, niet geschoten is altijd mis
P.S Austrian Airlines (Lauda Air vanaf Wenen naar Bangkok) had volgens mij ook schermpjes! standaard in de airbus
Nee, al een aantal maanden niet meer (wel een krantje!). Was destijds een behoorlijke verrassing dat ik heen wel een broodje en drinken kreeg maar de terugweg niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die weet of je bij SAS nog voedsel krijgt?
Alleen in de 'gewone' economy krijg je geen eten meer op vluchten na 09:30 (voor 09:30 krijg je een simpel ontbijt), in economy flex en business krijg je nog steeds eten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef ennuik het volgende:
[..]
Nee, al een aantal maanden niet meer (wel een krantje!). Was destijds een behoorlijke verrassing dat ik heen wel een broodje en drinken kreeg maar de terugweg niet.
SAS prijzen zijn nu aangepast (www.snowflake.se) maar eerder was het een EasyJet service tegen KLM prijzen, niet zo grappig.
VASP in Brazilië, Aerolineas Argeninas in Argentinië.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef CalamityJane het volgende:
En zijn er ook mensen met ervaringen met binnenlandse vluchten in Zuid-Amerika?
Aerolineas Argentinas. Prijzen, kwaliteit, alles.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:53 schreef Hik het volgende:
VASP in Brazilië, Aerolineas Argeninas in Argentinië.
Wat wil je weten?
Met de toevoeging dat VASP nou niet echt een aanrader is, tenzij je van avontuur en risico's houdt; ze staan op het punt failliet te gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:53 schreef Hik het volgende:
[..]
VASP in Brazilië, Aerolineas Argeninas in Argentinië.
Wat wil je weten?
Ik mag toch aannemen dat dit geld voor vluchten binnen Europa?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen in de 'gewone' economy krijg je geen eten meer op vluchten na 09:30 (voor 09:30 krijg je een simpel ontbijt), in economy flex en business krijg je nog steeds eten.
Snowflake is de lowbudget dochter van de SAS, en is niet vergelijkbaar met SAS zelf. De website voor de 'echte' SAS is www.scandinavian.net
Ja, alleen hun intra-Europa service is 'á la carte'. Op vluchten naar buiten Europa (en dus Newark) krijg je wel eten, waarschijnlijk zelfs twee keer. Pretzels uitgezonderdquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dit geld voor vluchten binnen Europa?
gezien het feit dat er hier nog geen reacties staan, denk ik dat nog geen enkele FOK!'er het heeft overleefdquote:Op woensdag 14 september 2005 09:26 schreef Hik het volgende:
Heeft iemand ervaring met Gum Air of Blue Wing in Suriname?
Vallen die heel vaak uit de lucht?
Ik weet dat er een Amerikaanse site moet zijn waar de echte afraders opstaan, maar kan 'm niet vinden. Zie net dat Blue Wing o.a. vliegt met Russische Antonovs. Ben ik erg panisch als me dat niet erg vertrouwwekkend in de oren klinkt?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gezien het feit dat er hier nog geen reacties staan, denk ik dat nog geen enkele FOK!'er het heeft overleefd
Die Antonovs zijn niet zo groot als die BHFH hier laat zien, maar zijn kleine 8 persoons vliegtuigjes die vaak ook voor parachutisten worden gebruikt. 't is en blijft een vliegtuig waarbij net als voor ieder ander voorwerp geldt dat als het omhoog gaat het ook wel weer eens naar beneden zal komenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:37 schreef Hik het volgende:
Ik weet dat er een Amerikaanse site moet zijn waar de echte afraders opstaan, maar kan 'm niet vinden. Zie net dat Blue Wing o.a. vliegt met Russische Antonovs. Ben ik erg panisch als me dat niet erg vertrouwwekkend in de oren klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |