Jeetje!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:45 schreef Openminded het volgende:
ik had net een serieus gesprek met mijn voorheen beste vriendin. En nu werkt msn weer opeens niet meer, alles zit tegen vandaag, kutzooi!
En je cavia is ook dood?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:45 schreef Openminded het volgende:
ik had net een serieus gesprek met mijn voorheen beste vriendin. En nu werkt msn weer opeens niet meer, alles zit tegen vandaag, kutzooi!
dat is wel ff wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Lang leve irc.
Truequote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
maar jij zit niet in mn msn men![]()
IRC is onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Lang leve irc.
Hád ik maar een cavia, was tenminste nog iets!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:46 schreef bolivian het volgende:
En je cavia is ook dood?
Who cares, beter dan msn anyway....quote:
wat is handiger aan irc dan aan msn ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Who cares, beter dan msn anyway....
Ik zit eraan te denken men helemaal af te schaffen..
Canadezen negeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is handiger aan irc dan aan msn ?
eensch, bij msn gaan er in ieder geval vensters knipperen als iemand wat zegt, keihandig tochquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef Openminded het volgende:
irc is een rotzooi, msn is tenminste duidelijk en met geluidjes enzo
wel irritante geluidjes daarom zet ik geluid uitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef Openminded het volgende:
irc is een rotzooi, msn is tenminste duidelijk en met geluidjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |