abonnement Unibet Coolblue
pi_24925394
Mijn vriendin wil graag een DP doen met een vriend van ons. Om eerlijk te zijn; ik schrok er nogal van en weet niet goed hiermee om te gaan. Ik ben best bereid nieuwe dingen te proberen, maar moet erg aan het idee wennen. Wie wil haar/zijn ervaringen delen?
pi_24925437
Met een wederzijdse vriend?
Nooit doen, veel te verwarrend achteraf...

Voor de rest - als jij enigszins aan het idee gewend bent - er zijn clubs die dit soort activiteiten organiseren. Op locatie is meestal veiliger èn vrijblijvender.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_24925795
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef Computerleek het volgende:
Mijn vriendin wil graag een DP doen met een vriend van ons. Om eerlijk te zijn; ik schrok er nogal van en weet niet goed hiermee om te gaan. Ik ben best bereid nieuwe dingen te proberen, maar moet erg aan het idee wennen. Wie wil haar/zijn ervaringen delen?
Vergeet de ervaringen van anderen en denk eerst eens na over wat JIJ wil. Want ik vind het prima als mijn vriendin met een ander neukt, maar ik weet tevens dat de meeste mannen daar niet mee om kunnen gaan. Pas als jij er ok mee bent dat een ander met jouw vriendin sex heeft, dan wordt het tijd voor de vraag met wie en of jij ook zin hebt in een DP.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24925834
edit: doe maar niet..

denk er nog maar even over na....

[ Bericht 29% gewijzigd door Aventura op 06-02-2005 13:17:47 ]
yeah!
pi_24925906
huillie
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_24925986
plant eens een foto van haar neer hier
pi_24925999
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:32 schreef trzonne het volgende:
edit: link verwijderd

denk er nog maar even over na....
whhahahahaa...

[ Bericht 11% gewijzigd door Aventura op 06-02-2005 13:18:13 ]
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:47:36 #8
65980 Gninnep80
Hier word ik niet vrolijk van!
pi_24926111
hahaha die kop van die vent die uhm.. ondergespoten wordt... hahahaha prachtig!!
pi_24926246
lollig filmpje..
tsja, wat vind je er zelf van? Het is het niet waard om je relatie mee te verknallen..
Aan de andere kant... kan ook wel erg leuk zijn toch?!
  Redactie Frontpage vrijdag 4 februari 2005 @ 21:55:33 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_24926287
Heeft zij niet een lekkere vriendin waarmee je eens een trio wil doen? Ruilhandel
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:56:31 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24926312
In plaats van met vriend met een vibrator/dildo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:59:17 #12
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24926349
Bij twijfel zou ik het sowieso niet doen. .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24926604
alleen doen waar je jezelf fijn bij voelt.
maar trouwens hoe komt je vriendin ineens bij die vriend? of heeft ze hem alvast gepeilt over hoe hij het zou vinden..?
dag
pi_24926712
hij is ineens wel stil......

zou die vriend er zijn?
stanley de grote neger?
pi_24926756
de electrische melkboer is net zo goed hoor
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Redactie Frontpage vrijdag 4 februari 2005 @ 22:22:28 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_24926841
wil die vriend eik wel denk je?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:48:18 #17
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_24927427
dildo erbij en je hebt ook dp.
Ondertussen kun je werken aan je eigen remmingen
besides, jij wil vast ook wel een keertje met een vriendin van haar erbij
Niet door bushokjes tiefen aub
pi_24931667
Die vriend is gelukkig nog niet geïnformeerd. Ik weet ook niet of die dat wel wil. Het is alleen het idee om m'n vriendin met een andere man te delen. Het idee dat je niet alleen bent daar binnen, roept bij mij nogal weerstand op. Ik zit er wel mee, want m'n vriendin wil het heel graag.

Ik heb zelf nog eens even wat video's bekeken en hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik er tegenop zie.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 07:45:29 #19
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24931669
compromis: maak van die vriend een vrindin van haar, met een voorbind-dildo. Zij krijgt haar DP en jij krijgt 2 meiden.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:41:15 #20
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_24934365
Wijze raad van de preker: PRAAT MET JE VRIENDIN EN VERTEL DAT JIJ WEERSTAND VOELT BIJ DE GEDACHTE ALLEEN AL. Wacht af hoe ze reageert. Je kunt elkaar toch wel vertellen wat je voelt. Als zij onbegrip toont, kan dit twee dingen betekenen: 1. ze is gewoon teleurgesteld, maar begrijpt jouw gevoel 2. ze is teleurgesteld en doet het uiteindelijk achter je rug, omdat zij toch op een andere golflengte zit.

Het is wennen. Maar, als je het toch doet en je krijgt er spijt van en schuldgevoelens door, trouwens woede zal je dan ook opvreten, gaat je relatie gegarandeerd kapot.

Ook al heb jij fantasieën over meerdere vrouwen, iets fantaseren is nog niet hetzelfde als het werkelijk doen. Dus, daar moet je je ook niet door emotioneel laten chanteren.

Wat wil jij?
I am the watcher. Let things take their own course of action...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:02:57 #21
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_24937870
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:56 schreef Copycat het volgende:
In plaats van met vriend met een vibrator/dildo?
Meest wijze comment tot nu toe!
Sowieso nooit met een vriend doen. Dat is vragen om problemen.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_24938039
whehe, ik zou het iig noooooit doen. Kga een beetje met een andere vent erbij mn vriendin lopen palen
Jupiler is goed
pi_24938379
Whehehe, heet je vriendin Nathalie en die vriend Jur?
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:36:27 #24
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24938473
lekker man... Met jouw ballen langs de zijne afschuren
quote:
N-Joy schreef:

Met een wederzijdse vriend?
Nooit doen, veel te verwarrend achteraf...
Ja man... doe het met een willekeurige voorbijganger
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24938474
Als je niet wilt, niet doen. Je kunt er natuurlijk over nadenken, je grenzen verleggen, maar als jij je er niet goed bij voelt zul jij er ook de lol niet van inzien, maar hooguit jaloezie en woede voelen. Niet bepaald goed voor je relatie, om het zo te stellen.

Wat wil jij? Houdt zij rekening met jouw wensen? Wil ze dit verlangen in de ijskast zetten omdat jij het niet wilt? Dat is het belangrijkste, dat zij ook rekening houdt met jou. Je kunt in de toekomst altijd nog van gedachten veranderen als je nu nee zegt...

En ook, mocht jij een trio met twee vrouwen willen, bij seks is het niet "voor wat, hoort wat". Die twee dingen moet je apart van elkaar beoordelen. Ben jij in voor een trio met twee mannen? Ja of nee? Zij voor een trio met twee vrouwen? Ja of nee? Niet dat als het één komt, de ander ook het ander maar "moet" doen, daar krijg je scheve verhoudingen van omdat er dan altijd iemand iets tegen zijn/haar zin doet.

Met een goede vriend zou ik nooit doen, de vriendschap verandert gigantisch daarna, daar komt bij dat je, als je er spijt van krijgt, elke keer geconfronteerd wordt met het gebeurde als je die jongen ziet. Tevens kan er makkelijker meer gaan spelen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')