quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:11 schreef SHERMAN het volgende:Erg mooie baan hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:16 schreef Carport het volgende:[..]Dat is niet mijn baan trouwens hoor! Maar gewoon een foto van het internet geplukt (wel even de site vermeld). Maar daar is niks van mij bij, sorry hiervoor Mijn baan moet nog helemaal opgebouwd worden. Resultaten zal ik hier wel posten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:31 schreef daReaper het volgende:tvp Ben benieuwd hoe alles eruit gaat zien als t klaar is enzo
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef DJ_Robbie het volgende:Dit is nog is een modelbaan zeg, goeie dag. http://www.modelspoor.be/fotos.html
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:57 schreef Carport het volgende:[..]Ik heb ook IRM, ICM, Koplopers, Beneluxtrein, Plan V, zo'n groene met een spitse neus, zooitje locs en nog wat spul maar daar ga ik nu allemaal geen foto's van maken
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:15 schreef Automatic_Rock het volgende:[..]Maar je hebt geen Hondekop begrijp ik??
quote:Op zondag 20 februari 2005 10:15 schreef Automatic_Rock het volgende:[..]Maar je hebt geen Hondekop begrijp ik??Dit is eigenlijk gewoon een verkapte tvp