Hallo
ik zei vandaag tegen een vriend dat ik een opgeblazen gevoel had en dat ik het eigenlijk wel vaker had en hij zei dat hij dat ook heeft met drop altijd en dat het een voedsel allergie is, tevens vermelde hij dat je veel gassen ontwikkeld wat ook klopt. wat ik tot nu toe heb opgemerkt is dat ik het altijd heb na het eten van brood ik voel me dan echt zooo opgeblazen alsof ik echt en 10 gangen diner op heb wat dus niet zo is (ontzettend vervelend wat brood is toch je ontbijt en is niet zo simpel te vervangen).
nou ging ik op inet een beetje zoeken en ik had ook een tijd terug gelezen dat ze met een bloedtest konden nagaan voor welke voedingsstoffen je alergisch was en dan kreeg je daarop een aangepast voedingsschema. klonk op zich aantrekkelijk maar ik had zoiets van je valt gewoon af omdat je beperkter eet dus ook minder dus minder KC dus val je af...
maar het blijkt dus dat je ook ermee kan afvallen omdat blijkt dat sommige mensen niet afvallen omdat geen discipline hebben maar hun biologie van hun lichaam simpelweg sommige voedingsstoffen niet kunnen verwerken oid
dus dat zou mooi zijn als het waar is want dan ben ik af van me overgewicht en van die klachten.
maar nou vraag ik me af of inderdaad mensen hier ervaring mee hebben en of het daadwerkelijk helpt met het afvallen. tevens zag ik dat de kosten vrij hoog waren (¤ 798.32) dus ik vraag me af of dit ook vergoed kan worden door de verzekering.
gevonden info komt van hier:
http://www.alcat.nlthank you thank you thank you