abonnement Unibet Coolblue
pi_24861322
Ok bring it on ...

vrijdag vertrek ik met mijn Golfje naar Hippach wat grenst aan de geweldige stad (?) Mayrhofen.

Wie is er ooit eerder geweest en heeft een lijstje MUSTS and DON'Ts voor mij en mijn vrienden en natuurlijk medefok!kers?

Alle tips zijn natuurlijk welkom

Foto's zullen volgen wanneer ik terug ben ...
pi_24861348
Info:

Beste wintersporters,
Door een verbindingsgondel tussen de Skigebieden Penken/Horberg en Rastkogel/Tux zijn de Skiregio’s Mayrhofen-Hippach en Tux aan elkaar verbonden, en daardoor het GROOTSTE SKIGEBIED VAN HET ZILLERTAL onstaan!!!

Skiwelt Ski-Zillertal3000
De Mayrhofner Bergbahnen als partner van Skiwelt Ski-Zillertal 3000 bieden in totaal 147 kilometer pisten, 45 liften en zijn daarmee het grootste skigebied in het Zillertal! Dit alles laat geen wensen voor de wintersporters meer open, megabrede pistes om te cruisen en te carven, 4 permanente wedstijdpistes, lopende banden voor onze mini-skiers en beginners, een ver over de grens bekend funpark voor snowboarder und freeskiers, de beste freeridemogenlijkheden, de steilste geprepareerde piste van Oostenrijk, vele Berghutten, super Aprčs-Ski en High-Life in het Skigebied Ski-Zillertal 3000. Rust en gezelligheid in het tweede Skigebied van de Mayrhofner Bergbahnen, het Ahornskigebied.
Enig in zijn soort en onvergetelijk is ook het vergezicht over het grandioze bergpanorama van de Zillertaler Alpen. Daar juist Mayrhofen-Hippach en de regio Ski-Zillertal 3000 door haar ligging vaak mooi weer heeft, zie je regelmatig tot de Großglockner en de Zugspitze bij Innsbruck. Info’s over Skiwelt Ski-Zillertal3000 zijn natuurlijk te vinden op onze homepage www.ski-zillertal3000.com.
pi_24861405
pi_24862637
Mayrhofen, altijd leuk!
Hintertuxer gletscher is volgens mij gewoon met de bus bereikbaar en goed te doen!

Ook de bars:
Speak Easy - Nederlandse bar
Arena - Discotheek, ook goed te doen
Schlüsselalm - Beetje ouwe lullen, maar wel grappig
Moos - Pub, altijd gezellig!

Verder zit er een Spar in het centrum waar je gewoon je nederlandse krantje kan halen!
Niet te vergeten is de kebabzaak rechtsschuin tegenover de penkenbahn, en links tegenover op de hoek zit een slagerij / broodjeszaak, welke het woord rijkelijk beleggen zeker hebben uitgevonden
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_24863942
kijk aan dit soort berichten heb je wat, thanks Warpuppy
pi_25093791
Vakantie was SUPER!
Zie hier al mijn foto's:

www.hassing2005.tk
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:04:59 #9
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44992912
Ik ga met 5 maten naar Mayrhofen van 24 Feb- 3 mrt. Van mij hoefde het allemaal niet zo in de school vakantie en naar een stap-oord, maarja toch maar weer wel...
Iemand ervaring met Mayrhofen?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:46:16 #10
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_45251563
In maart naar Zell am Ziller. Relaxed dat het gebied zo enorm is, wij zijn nl. erg van de lange afstand skitochten. Hoewel die steilste geprepareerde piste niet echt mijn ding is (hoogtevrees)....
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:31:45 #11
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45257556
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef Ienepien het volgende:
In maart naar Zell am Ziller. Relaxed dat het gebied zo enorm is, wij zijn nl. erg van de lange afstand skitochten. Hoewel die steilste geprepareerde piste niet echt mijn ding is (hoogtevrees)....
Zell am Ziller zit een ander skigebied aan de overkant. Mayrhofen is de Penkenbahn, waar je door kan skieen naar Hintertux. Zell am Ziller zit aan de Zillertal Arena (Zell/Gerlos/Königsleiten)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45537141
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga met 5 maten naar Mayrhofen van 24 Feb- 3 mrt. Van mij hoefde het allemaal niet zo in de school vakantie en naar een stap-oord, maarja toch maar weer wel...
Iemand ervaring met Mayrhofen?
Als je het partytype bent is Mayrhofen prima, maar de pistes van Zell-Gerlos-Koningsleiten zijn imo stukken beter. Aangezien ik nog liever bedolven word door een lawine dan dat ik me ooit in zo'n aprés-ski hok zal begeven was voor mij de keuze snel gemaakt.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:38:39 #13
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45537373
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:31 schreef LSS het volgende:

[..]

Als je het partytype bent is Mayrhofen prima, maar de pistes van Zell-Gerlos-Koningsleiten zijn imo stukken beter. Aangezien ik nog liever bedolven word door een lawine dan dat ik me ooit in zo'n aprés-ski hok zal begeven was voor mij de keuze snel gemaakt.
Ja ik ben al in Zell, Gerlos én Königsleiten geweest. Dus de keuze was ook voor mij snel gemaakt
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45582169
Het lijkt erop dat er toch nog flink wat kou en sneeuw aankomt, overmorgen 75% kans op neerslag in het Zillertal bij dik onder nul temperaturen. Ook in andere gebieden in Tirol gaat het waarschijnlijk flink los. Niet leuk voor de mensen die er nu zitten omdat skieën met dikke sneeuwval nu eenmaal zuigt, maar goed nieuws voor iedereen die nog gaat. Misschien dat het toch nog goed komt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:11:01 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45590504
Wij gaan vrijdag naar Hippach. Verheug me er erg op, sneeuw of geen sneeuw! Het wordt er trouwens erg koud de volgende dagen. Ik heb zelfs ergens -14 zien staan!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')