abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:26:01 #1
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24856028


Twee nieuwe aanwinsten: Glenn Loovens en Ricardo Sousa

vorig deeltje: [centraal] De Graafschap Doetinchem #5

Game on!

*het is overigens niet verboden om een nieuw topic te openen als de vorige dicht zit.*
pi_24857038
Succes jongens, hopelijk blijven jullie er in
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24858510
Ik hoop het ook. Met deze aanwinsten geef ik ze inieder geval meer kans.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24858862
Ik snap niet dat ze bij het begin van het seizoen al niet inzien dat er flinke versterking moet komen. Nu heb je grote kans dat het allemaal te laat is!
pi_24863376
Graafschap kampioenen!


(deze beelden berusten niet op de werkelijkheid)
pi_24864416
Met Van Fessem, Loovens, Robbemond, Sousa en Magno is er tenminste eindelijk in elke linie enige versterking. Met deze laatste twee aanwinsten ben ik dan ook zeer tevreden. Misschien kan Van der Kruis dan eindelijk uit het elftal verdwijnen. Loovens lijkt me echt een verbetering voor de verdediging, hopelijk gaat dat met Bus, Bot, De Graef en/of eventueel Berck Beelenkamp een beetje lopen
pi_24866264
Ricardo Sousa is een prima speler!

Hij gold in het seizoen 2003/04 als één van de betere spelers van een andere club dan de traditionele top 3 en maakte toen 14 goals voor Boavista, een zeer respectabel aantal.

Mooie dribbel, goede vrije trap in de benen en een plek in de eerste voorselectie van de Portugezen voor het EK 2004. Bij Hannover haalde hij op de één of andere manier niet, maar de Nederlandse competitie moet hij zeker aankunnen.

Een volwaardig jeugdinternational ook trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24866583
Sousa wordt de 2e N'kufo: Flopte bij Hannover en maakt 't in de HCE
Loovens is ook zeker een versterking voor De Graafschap; Dat met zo'n grote aanhang meer recht heeft op eredivisievoetbal dan een RKC, RBC, Den Bosch of ADO
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24866758
De Graafschap dat met een dergelijk beleid gewoon in de GGD thuishoort. Duiventil, waan van de dag en oppurtunisme van het hoogste soort.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:01:38 #10
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24867901
Gras: je hebt deels wel ergens gelijk.

Iedereen denkt dat we nu errin blijven, maar ik heb zoiets van: eerst zien, dan geloven. Ok ...die Sousa heb een prima CV. Nu hopen dat ie het in 15 wedstrijden waarmaakt.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:02:56 #11
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24889678
Loovens terug naar huis gestuurd. Meldt zich volgende week bij De Graafschap, als ie echt helemaal fit is.

Lijkt er trouwes verdomde veel op dat hij gewoon niet mee mmag doen tegen zn oude club. Een of andere vage beslissing van Gullit o.i.d. ?

[ Bericht 41% gewijzigd door xJapser op 02-02-2005 23:41:57 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24892262
Sousa heeft een prima CV, maar hij gaat nu voor De Graafschap voetballen. Dat zegt toch wel iets.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24904373
Hij kan nog bij elke club vanaf Boavista in de Superliga terecht hoor. Hij is bij Hannover ook niet echt eerlijk behandeld, ineens zomaar eruit, na een prima voorbereiding.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24932155
Mango in de rust opgestapt gisteren grote vraag of hij nog terug komt.
pi_24937898
Ach, mis je ook niet veel aan. Overschatte spits met corpulentie-neigingen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:16:06 #16
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_24938103
Als ik dingen over Souza lees, snap ik totaal niet wat hij bij De Graafschap doet...

ik gun het ze in Doetinchem wel...
De Narcis van Gabon
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:29:49 #17
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25039337
En wat lees je over hem dan??

(Was het topic al kwijt...beetje stil hier)
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25039644
Hoe is het inmiddels met Magno?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:57:34 #19
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25039775
Volgens berichten van de maandag na Feyenoord was alles uitgepraat geloof ik....maarja.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:09:54 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25055436
het is idd een beetje stil hier de laatste tijd....sowieso rond de Graafschap is het eindelijk eens een beetje rustig...
quote:
Loovens in basis tegen FC Den Bosch
Glenn Loovens debuteert zondag voor De Graafschap in het cruciale uitduel tegen FC Den Bosch. De 21-jarige verdediger trainde vrijdag voor het eerst mee. Loovens werd direct ingedeeld in het basisteam dat zondag op jacht wil naar de eerste uitzege van het seizoen. Hij vormde een koppel met Dave Bus. Milan Berck Beelenkamp keert terug als rechtermiddenvelder. Ilja van Leerdam herstelt nog van een heupblessure.

Opstelling: Van Fessem; Bot, Loovens, Bus, De Graef; Berck Beelenkamp, Vandenbroeck, Sousa, Robbemond; Magno en Van Beukering.
quote:
Kruys wil geen rare fratsen meer
Gert Kruys heeft zijn spelers deze week nog even flink laten voelen hoe hij de 7-2 nederlaag tegen Feyenoord heeft ervaren. De trainer joeg de selectie de dagen na het echec van vorige week flink in het zweet.

"Maar ik had ook verschrikkelijk de ziekte in. Dit had ik helemaal niet verwacht en ik vind het ook een incident. Nee, dit gaat ons met deze groep niet meer gebeuren", zegt Kruys. De trainer ging ook vrijdag op de training een aantal maal flink tekeer. "Er werden achterin weer een paar van die rare fratsen uitgehaald. Dat moet voorbij zijn en dus zeg ik er wat van."

Zondag kan De Graafschap vijf punten afstand nemen van FC Den Bosch, dat laatste staat. Maar dan zal in De Vliert wel gewonnen moeten worden. Kruys: "We spelen zeker voor de winst." De verwachting is wel dat De Graafschap enigszins behoudend van start gaat. Kruys: "Als je vol aanvalt, speel je ze in de kaart. Meestal zakken zij ver in. Dat is hun spel. Maar ik weet niet of ze dat zondag ook van plan zijn."

Kruys probeert in deze moeilijke tijden zo strijdbaar mogelijk te blijven. "Ik ben niet extra gespannen. Twee keer winnen en het ziet er weer heel anders uit. Ik sluit nog helemaal niets uit."
morgen dé wedstrijd v/h seizoen...maar eens zien wat dat wordt...
pi_25057580
Tiemie is er ook bij in het uitvak?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:17:57 #22
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25058761
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
Tiemie is er ook bij in het uitvak?
nee, ik heb geen kaartje, maar ik probeer iets te regelen. .
pi_25058925
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:17 schreef Tiemie het volgende:

[..]

nee, ik heb geen kaartje, maar ik probeer iets te regelen. .
Wtf doe je?!

Als je dat nou iets eerder had laten weten had ik een kaartje voor je kunnen halen (DB-vak)...
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:26:07 #24
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25064801
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik baal goderdegodver zo hard dat ik er niet bij kan zijn Zit echt te denken om me nog ziek te melden, gewoon nar DEn Bosch te sjeesen en zien of we nog via via binnen kunnen komen...maarja...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:56:29 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25065433
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:31 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wtf doe je?!

Als je dat nou iets eerder had laten weten had ik een kaartje voor je kunnen halen (DB-vak)...
Dat kan nog steeds,morgen gewoon verkoop op vertoon van (s)cc en legitimatie voor FCDB supporters
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25065983
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat kan nog steeds,morgen gewoon verkoop op vertoon van (s)cc en legitimatie voor FCDB supporters
Das waar... kzal Tiemie even m'n nummer mailen, dan kan ie me morgen indien nodig nog bereiken.
pi_25066589
Bespaar je de moeite!
  zondag 13 februari 2005 @ 16:10:12 #28
80382 manny
30 is best veel
pi_25073779
Staat 0-1. Zit aan radio gekluisterd. Gaan we die punten lekker geniepig meenemen...

PENALTIE GVD !!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 13 februari 2005 @ 16:21:22 #29
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25073938
Ja een penalty...SURE!!! Dat kan je echt goed zien @ radio.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-2!!!!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25074104
Gefeliciteerd jongens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25075043
Helaas, op de 0-2 viel weinig af te dingen. Het zat er gewoon niet in vandaag, zoals het er al heel het seizoen niet inzit.

Niet dat De Graafschap een geweldige ploeg is, maar via de nacompetitie erin blijven lukt ze wel. Daarnaast deden spelers als Robbemond en Vanderbroeck het niet onaardig vandaag. Van Fessem is ook geen verkeerde keeper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 februari 2005 @ 20:30:57 #32
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25075419
dat zijn 3 héle belangrijke punten
  zondag 13 februari 2005 @ 20:35:33 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25075496
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas, op de 0-2 viel weinig af te dingen.
want?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25075573
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

want?
Het leek gewoon nergens op. Niet dat De Graafschap goed was, maar ze gingen wel wat beter om met de kansjes die ze kregen. Als je zoals FCDB deed zo met je kansen omgaat dan win je nooit. Het is pure onkunde en het lijkt wel alsof ze niet willen scoren zoals Schulp die kans mist en zoals Biyadat een 100% kans om zeep helpt.

Dan nog Mampaey die staat te blunderen en bij dat afstandschot goed wegkwam. Het was weer niet veel. Jammer, want met een redelijke voorhoede en een fatsoenlijke keeper hadden we 13e of 14e gestaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:03:14 #35
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25075834
Dat jezelf de kansen niet benut wil niet zeggen dat er weinig op af te dingen was mijn inziens,helaas....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25075880
Ik vond dat er niet al te veel af te dingen was op de overwinning van De Graafschap. We hebben misschien wat meer kansen gehad, maar De Graafschap is niet overklast. Nooit echt de indruk gehad dat we zouden winnen. Ik had wel het idee dat De Graafschap voor een puntje kwam. Met 0-0 waren ze al vrij vroeg aan het tijd rekken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:09:08 #37
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25075932
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vond dat er niet al te veel af te dingen was op de overwinning van De Graafschap. We hebben misschien wat meer kansen gehad, maar De Graafschap is niet overklast. Nooit echt de indruk gehad dat we zouden winnen. Ik had wel het idee dat De Graafschap voor een puntje kwam. Met 0-0 waren ze al vrij vroeg aan het tijd rekken.
Klopt ze zijn niet overklast maar een overwinning verdiende ze ook niet.
Zeker na de eerste helft heb ik geen moment stil gestaan bij een verliespartij.
Omdat wij de kansen niet benutten wil natuurlijk niet zeggen dat we verdiend verloren hebben...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25075991
Tja... zo gauw als we 'n goal tegenkrijgen dan hebben we verloren, want scoren doen we niet. Een goal tegen krijgen we altijd ook wel eigenlijk.

Ik vond de FC echt heel slecht spelen, ik heb ze dit seizoen beter zien spelen. Tegen Willem II bijvoorbeeld of tegen Heerenveen. Toen werd er echt gestreden, nu totaal niet.

Dat we verdienden om te verliezen, nee zo zou ik het niet willen zeggen, maar echt veel kan ik niet afdingen op de overwinning van De Graafschap helaas.

Nu volgende week maar proberen de moed er weer in te krijgen door tegen Ajax 95 minuten lang te schoppen, irriteren, tijdrekken, ballen de tribune intrappen, vechten en strijden voor elke meter en elke bal en met 'n puntje naar huis te gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25077458
quote:
[b]Op zondag 13 februari 2005 21:13ik heb ze dit seizoen beter zien spelen.
Ik ook, op de Vijverberg was Den Bosch echt beter, vanmiddag niet. Vanmiddag eerste drie punten gepakt in alle uitwedstrijden die ik bezocht heb
pi_25086624
Ricardo Sousa was wel aardig geloof ik he?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25086659
Yup, dat is een echte aanwinst, maar dat is ook logisch; Hij was ooit één van de grootste beloften van Portugal. Wordt net zo'n verrassing als N'kufo (is ook afkomstig van Hannover)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25087253
Ja, dat heb je goed gelezen op de vorige pagina ja, maar het is altijd afwachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 14 februari 2005 @ 17:06:27 #43
80382 manny
30 is best veel
pi_25087664
Het netwerk van graaf Leo werpt zijn vruchten af... mwa.. volgens mij gewoon geluk dat FCDB geen pingel kreeg en dat die Schulp zelfs op de doellijn nog weet te missen.

Maar desalwelteplus gewoon drie heerlijke punten !!!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25087807
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat heb je goed gelezen op de vorige pagina ja, maar het is altijd afwachten.
Oh ja, dat had ik natuurlijk nooit kunnen weten zonder jouw geheime informatie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25088716
Nou ja, jij bent een Zuid-Amerika kenner, niet zo'n Europa-kenner dacht ik altijd...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:13:22 #46
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25098456
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef xJapser het volgende:
Loovens terug naar huis gestuurd. Meldt zich volgende week bij De Graafschap, als ie echt helemaal fit is.

Lijkt er trouwes verdomde veel op dat hij gewoon niet mee mmag doen tegen zn oude club. Een of andere vage beslissing van Gullit o.i.d. ?
quote:
Feyenoord liet Loovens wachten op transfer

14/2/2005 20:46

EXCLUSIEF
Glenn Loovens moest een week wachten op zijn transfer naar De Graafschap. Niet omdat hij niet fit genoeg was, maar omdat Feyenoord niet wilde dat de centrale verdediger meespeelde tegen de Rotterdammers.

Loovens is door Feyenoord verhuurd aan De Graafschap, maar pas na het onderlinge duel van beide clubs. Dat kwam door een moeilijk genezende liesblessure, want hierdoor kwam de 21-jarige Doetinchemmer niet door de medische keuring, lieten beide clubs op het laatste moment weten.

Eén dag voor de eerste medische keuring speelde Loovens nog mee met Jong Feyenoord tegen Jong FC Twente. Woensdag, een dag later, volgde de tweede keuring, waarna Loovens werd teruggestuurd naar Rotterdam. Weer twee dagen later, op vrijdag, volgde de 7-2 zege van Feyenoord bij De Graafschap.

Vorige woensdag was Loovens wel fit en kwam de transfer alsnog tot stand. Zo debuteerde hij afgelopen zondag topfit bij De Graafschap, dat met 2-0 het degradatieduel met FC Den Bosch won. De huurling speelde negentig minuten mee.

Het is niet voor het eerst dat Feyenoord op deze manier handelt. In 1999 probeerden de Rotterdammers hetzelfde met Robin Nelisse, die was verhuurd aan Cambuur Leeuwarden. De KNVB stond dat echter niet toe. Feyenoord won echter probleemloos van Cambuur 4-0. Om het veto van de KNVB te omzeilen (de bond staat niet toe dat clubs dit soort afspraken maken), bedacht Feyenoord het plan om Loovens niet fit te verklaren.
Wist t wel...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25100021
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ricardo Sousa was wel aardig geloof ik he?
Ik vond dat een van de mindere spelers bij De Graafschap eerlijk gezegd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25128873
Maar aan alles is wel te zien dat Sousa inzicht, techniek, handigheid en handelingssnelheid heeft. Al die facetten lijkt hij beter te beheersen dan de andere spelers van De Graafschap. Zijn kwaliteiten gaan d'r denk ik nog wel uitkomen. Soms lijkt hij qua maniertjes wat te vedette-achtig en wat nonchalant, maar voetballen kan hij, dat heb ik al wel gezien.
pi_25145875
De vraag is wel of anderen bereid zijn het werk te doen dat hij verdedigend laat lopen. Alleen dan kan hij gaan excelleren. Zo stonden bij Boavista twee man in zijn rug, zodat hij de spelverdeler mocht uithangen. Elke wedstrijd een schoon broekje is niet echt "des De Graafschaps", tenzij er veel goede momenten (assists en goals) tegenover staan, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25146030
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Ricardo Sousa was wel aardig geloof ik he?
Sinds zondag en vooral woensdag is het mij duidelijk dat die Portugezen goed zijn in gaan liggen en vooral het vragen om kaarten. Ik hoop voor de Graafschap dat die Sousa beter wordt want ik vond het niet bijster veel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25150120
Ik ben het eens met MethodMich. Ricardo Sousa is een prima speler, maar niet voor het degradatievoetbal van De Graafschap. Hij ziet het allemaal wel en hij is wel erg handig met de bal, maar echt veel strijd levert hij niet en erg rendabel is het ook allemaal niet wat hij uitspookt op het veld in het shirt van De Graafschap.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:15:59 #52
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25164975
Ballen van de lijn halen is rendabel zat op dit moment. En als ie morgen ook nog ff paar goeie ballen naar Jhonnie passtzodat die kan scoren...komt het helemaal goed
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 februari 2005 @ 00:39:34 #53
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25172134
quote:
Heerenveen zonder Klaas Jan Huntelaar

Heerenveen zal het zondagmiddag moeten doen zonder oud Graafschap-speler Klaas Jan Huntelaar. De spits die furore maakt in Friesland en deze week nog een fraaie treffer tegen Newcastle maakte is te geblesseerd.

De confrontatie met de Superboeren komt voor de met liesklachten kampende topscorer van Heerenveen te vroeg. Huntelaar wordt gespaard, misschien met het oog op de return tegen Newcastle, maar waarschijnlijker is dat de goaltjesdief klaargestoomd wordt voor volgende week zondag als PSV op bezoek komt in het Abe Lenstra Stadion.

Heerenveen kan in Doetinchem rekenen op behoorlijke weerstand. In de wetenschap dat mededegradatiekandidaat RBC vrijdag een zege boekte op Willem II, is het zaak voor de Achterhoekers om punten te pakken. Verbeek rekent op veel weerstand. ,,De Graafschap speelt vechtvoetbal. Daar moeten we niet in mee gaan, want dan spelen we ze in de kaart,’’ liet de trainer vandaag in de kolommen van de Leeuwarder Courant weten.

Heerenveen ging op het hoogste niveau acht maal op bezoek bij De Graafschap. De statistieken zijn in het voordeel van Heerenveen. De Feansters wonnen vier van de acht duels en verloren op De Vijverberg slechts één maal en dat is inmiddels alweer bijna acht jaar geleden. De laatste zege van Heerenveen dateert van 16 februari 2003. Het werd die dag 1-5 en dat was ook meteen de grootste overwinning die ooit in Doetinchem geboekt werd.

De Graafschap moet het doen zonder de geschorste Garry De Graef, terwijl Vandenbroeck en Sousa twijfelgevallen zijn. Trainer Gert Kruys verwacht een moeilijke wedstrijd, maar vindt het een voordeel dat Heerenveen donderdag nog Europees actief was. ,,Dit duel heeft de ploeg behoorlijk wat inspanning gekost. Maar Heerenveen heeft een behoorlijk grote selectie en zal dus ongetwijfeld een goed elftal het veld in sturen.’’
___
quote:
Loovens noemt geruchten onzin

Glenn Loovens ontkent het bericht dat hij niet tegen Feyenoord mocht spelen anderhalve week geleden. De 21-jarige verdediger reageert hiermee op het nieuws dat hij niet in actie zou mogen komen tegen zijn feitelijke werkgever, wat zou zijn vastgelegd in de huurovereenkomst.


De speler werd vorige maand uitgeleend aan De Graafschap, maar de overgang ging in eerste instantie niet door. Pas drie dagen na de ontmoeting De Graafschap-Feyenoord in Doetinchem, die in 2-7 eindigde, kwam de transfer alsnog tot stand. ,,Echt onzin, dat nieuws. Er zijn zelfs foto’s gemaakt van mijn lies in het ziekenhuis. Dat kunnen ze allemaal nagaan. Ik snap niet hoe dit bericht in de wereld is gekomen.’’ Loovens speelt in ieder geval tot het einde van het seizoen op huurbasis voor De Graafschap. ,,In principe keer ik dan weer terug naar Feyenoord. Er is niet gesproken over een langer verblijf.’’
pi_25173337
Hup Heerenveen.

Tiemie, tot morgen op de gsm .
  zondag 20 februari 2005 @ 13:34:57 #55
80382 manny
30 is best veel
pi_25177728
Jammer de bammer van RBC....

Thuus tegen Heerenveen dan maar !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25181930
Gefeliciteerd jongens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 20 februari 2005 @ 20:32:01 #57
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25183696
quote:
Van Beukering: Dit is fantastisch
Jhon van Beukering scoorde twee keer en leidde De Graafschap naar de derde zege na de winterstop. "Dit is gewoon hartstikke fantastisch."

"We konden goed meekomen met Heerenveen en na rust kwamen we goed de kleedkamer uit. Gelukkig komen we op 1-0. Toen ging het publiek er achter staan en speelden we goed voetbal. Na de 1-1komt er toch een beetje angst, maar we bleven voor de volle winst gaan." Van Beukering scoorde fraai de 1-0. "Mijn mooiste tot nu toe. Ik kapte me goed vrij en schoot met links bijna in de kruising. De 2-1 schoot ik van 25 meter onder de keeper door."
pi_25185145
Ik denk dat het publiek ze misschien wel geholpen heeft want wat een zaadpot speelde Heerenveen zeg. En dan nog kom je bijna met een punt weg. Samaras mag nog even rijpen in het tweede want in de basis is het drie keer niks.
pi_25185311
Huntelaar wordt nogal gemist, als ik de samenvatting mag geloven.

En wtf doet Vandenbussche?!
pi_25185352
Samaras is een goede speler om in te laten valen, maar voor een hele wedstrijd is het niet veel volgens mij. Een blunder van Vandenbussche trouwens.... die komt binnenkort vast met een Mercedes aanrijden op de training van Heerenveen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25186905
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Samaras is een goede speler om in te laten valen, maar voor een hele wedstrijd is het niet veel volgens mij. Een blunder van Vandenbussche trouwens.... die komt binnenkort vast met een Mercedes aanrijden op de training van Heerenveen.
Het is wel De Graafschap he en geen Vitesse. VDB is gewoon met een kratje Grolsch omgekocht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25187877
VDB speelde verder een prima wedstrijd met nog een aantal ingrepen. De bal daalde heel snel en raar, maar dan nog had ie em moeten hebben. Volgens mij zijn zwakke punt, hij gaat niet snel genoeg naar de grond als het nodig is.

En Huntelaar zou eigenlijk 6 weken rust moeten hebben om al zijn overbelaste spieren rust te geven, maar dan kunnen we inderdaad net zo goed stoppen. Wat een held.
pi_25196629
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:32 schreef MaxPower het volgende:
VDB speelde verder een prima wedstrijd met nog een aantal ingrepen. De bal daalde heel snel en raar, maar dan nog had ie em moeten hebben. Volgens mij zijn zwakke punt, hij gaat niet snel genoeg naar de grond als het nodig is.

En Huntelaar zou eigenlijk 6 weken rust moeten hebben om al zijn overbelaste spieren rust te geven, maar dan kunnen we inderdaad net zo goed stoppen. Wat een held.
Echte superboerenmentaliteit
  zondag 27 februari 2005 @ 22:07:17 #64
80382 manny
30 is best veel
pi_25288035
En weer een puntje binnen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:48:43 #65
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25315608
Wat is de opnie hier...gaat de Graafschap op miraculeuze wijze de NC nog ontlopen???? Ik zie mogelijkheden
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25315627
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:48 schreef xJapser het volgende:
Wat is de opnie hier...gaat de Graafschap op miraculeuze wijze de NC nog ontlopen???? Ik zie mogelijkheden
Ado is te goed, Willem 2 en NEC zijn in te halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:25:10 #67
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_25316151
Ado te goed? Leg de selctie van die drie een naast elkaar, weet je wat leg die van RBC er ook eens naast.. Ado stelt geen reet voor. Voetballers gaan echter met samen geknepen billetjes naar ADO. Willem II heeft een betere selectie, RBC minimaal gelijkwaardig, en NEC heeft op zich een paar goede spelers, maar de selctie is niet evenwichtig genoeg. We mogen blij zijn dat we nacompetitie mogen spelen.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_25316495
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 18:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ado te goed? Leg de selctie van die drie een naast elkaar, weet je wat leg die van RBC er ook eens naast.. Ado stelt geen reet voor. Voetballers gaan echter met samen geknepen billetjes naar ADO. Willem II heeft een betere selectie, RBC minimaal gelijkwaardig, en NEC heeft op zich een paar goede spelers, maar de selctie is niet evenwichtig genoeg. We mogen blij zijn dat we nacompetitie mogen spelen.....
Swerts, Grujic, Den Ouden, Bodde, V/d Leegte, V/d Gun, De Vries, Smith, Edson, Polak en Stroeve zijn echt niet slecht hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25354350
De graafschap is het echte werkvoetbal en de sfeer in het stadion schitterend,als je die supporters zie hoe die achter hun ploeg staat.
Ben nou naar 3 wedstrijden wezen kijken ook al ben ik 100% ajax suporter die boeren doen het nog niet zo slecht SUCCES.........maar de graafschap staat bij mij nummer 2
pi_25379575
Tante Lien in de Huiskamer TV Show



Tante Lien (Lien Koolenbrander, 78) staat zaterdag 5 maart centraal in de Huiskamer TV Show bij TV Gelderland. Tante Lien is al bijna 35 jaar gastvrouw bij de Superboeren. Iedereen kent tante Lien en tante Lien kent iedereen. In de uitzending vertelt zij volop over haar rijke Graafschap-verleden. Vele prominenten vereerden tante Lien tijdens de opname met een bezoek.

Namens De Graafschap bezorgde manager Jos Geerken haar een bijzonder cadeau. Zanger Arne Jansen kreeg tante Lien tijdens de opname bij haar thuis zelfs op de dansvloer. De uitzending begint om 17.00 uur en wordt elk uur herhaald. Op de foto, v.l.n.r: Simon Kistemaker, Guus Hiddink, presentator Eric Schuurman, tante Lien, Erik Redeker en Jurrie Koolhof


Altijd leuk ff kijken
  zondag 6 maart 2005 @ 01:27:00 #71
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25390434
hoewel nac ook niet echt lekker draait, lijkt me een overwinning lastig worden, gelijkspel moet te doen zijn. .
pi_25390517
ik zie de Graafschap wel winnen tiemie
  zondag 6 maart 2005 @ 01:34:58 #73
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25390534
Ik hoop 't.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:16:57 #74
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25394109
Jaaa ik heb dr een fuckin goed gevoel over ... 3-2 winst voor De Graafschap denk ik. En t word keispannend

* xJapser gaat zich prepareren voor de wedstrijd :w
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25394199
Ik ben bang dat na RBC ook De Graafschap punten gaat pakken .
  zondag 6 maart 2005 @ 18:31:11 #76
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25399464
Godverdomme...ik had nog wel zulke goeie hoop
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 7 maart 2005 @ 15:14:25 #77
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25412823
quote:
Per heden gaan vbv De Graafschap en Algemeen Directeur Johan Tukker (50) uit elkaar. Verschil van inzicht over het beleid en het uit te voeren beleid met de Raad van Commissarissen ligt hieraan ten grondslag. Johan Tukker was vanaf 15 januari 2004 in dienst bij De Graafschap als Algemeen Directeur.
Komt onverwacht..maar wel goed besluit!!! Oprotten met die clubvernieler. En nu is de weg vrij voor Leo Beenhakker om van de Graafschap een middenmoter - subtopper te maken !!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25414052
Subtopper .
  maandag 7 maart 2005 @ 18:32:06 #79
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25414794
erg onverwacht idd... . wel terecht
pi_25424397
Dit weekend word een zware voor jullie, uit tegen AZ.
Die dan drie dagen daarvoor naar de Oekraďne moet vanwege UEFA verplichtingen!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:57:04 #81
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25433552
quote:
VI: Fitsch staat klaar bij De Graafschap

Johan Tukker is nog niet de laan uit gestuurd bij De Graafschap, of zijn opvolger (Ton Fitsch) staat al weer klaar. Fitsch stapte vorige week uit onvrede op bij eerste divisionist AGOVV, en werkte al eerder (liefst zeven jaar) bij de club uit Doetinchem.

'Ik weet nog nergens van, maar De Graafschap is een schitterende club', aldus Fitsch deze week in Voetbal International. 'Als ze me benaderen, sta ik er zever voor open.'
z'n naam ging vorig jaar ookal rond, dus zou best kunnen kloppen .
pi_25441256
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:37 schreef Yeahinho het volgende:
Subtopper .
eredivisie
Bloed, zweet en tranen!
pi_25441695
Newbie .

Wil je serieus beweren dat je denkt dat De Graafschap een stabiele subtopper in de eredivisie gaat worden?
pi_25444732
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:07 schreef Yeahinho het volgende:
Newbie .

Wil je serieus beweren dat je denkt dat De Graafschap een stabiele subtopper in de eredivisie gaat worden?
Subtopper denk ik ook niet, maar waarom kan De Graafschap geen middenmoter worden? De aanhang van De Graafschap is groter dan die van AZ (zonder de glory-hunters) en RKC Waalwijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:49:53 #85
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25457684
idd, hoezo zou dat niet kunnen?
quote:
Van Beukering mist wedstrijd tegen AZ
Tot overmaat van ramp kan trainer Gert Kruys zondag voor de wedstrijd tegen AZ geen beroep doen op clubtopscorer Jhon van Beukering. Er is vocht in zijn knie geconstateerd.

Tijdens de wedstrijd afgelopen week tegen NAC kreeg hij last aan zijn linkerknie. Een MRI-scan toonde aan dat er niets beschadigd was, doch dat hij wel minimaal een weekje rust moet houden omdat er wel vocht zichtbaar was.

  donderdag 10 maart 2005 @ 15:48:45 #86
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25458465
Maar we hebben wel Richard Roelofsen erbij

Kweenie wat dit voor paniekactie is maar ik begrijp t iig niet helemaal...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25458918
Die Roelofsen gaat nog wel een paar belangrijke doelpuntjes erin prikken ben ik bang .
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:49:38 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25458947
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
Die Roelofsen gaat nog wel een paar belangrijke doelpuntjes erin prikken ben ik bang .
stel je eigen toch niet zo aan,alsof we nog kans hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25459895
RICHARD ROELOFSEN!!!!!!
Als je dit een paniek aankoop vindt ben je nog niet zo lang supporter van De Graafschap, of je ging al die jaren met je ogen dicht. De ideale spits voor ons voetbal....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:38:46 #90
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25460220
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
RICHARD ROELOFSEN!!!!!!
Als je dit een paniek aankoop vindt ben je nog niet zo lang supporter van De Graafschap, of je ging al die jaren met je ogen dicht. De ideale spits voor ons voetbal....
Kom op man doe es ff realistisch....wat heeft ie nou gepresteerd toen is al bij ons speelde???? 3 goals in 29 wedstrijden. Nounou...petje af hoor. Had je nog beter Schulp terug kunnen halen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:55:21 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25460440
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:38 schreef xJapser het volgende:

[..]

. Had je nog beter Schulp terug kunnen halen.
Ruilen dan maar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:03:03 #92
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25460558
Nah ik heb me net bedacht... Schulp was ook nie zo een topper. Maar Karel snapt heus wel wat ik bedoel.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:39:52 #93
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25462838
Goed dat De Graafschap Roelofsen wegplukt bij titelkandidaat Heracles. Die hadden zeker een spitsenoverschot dat ze zich dit konden permiteren in de strijd om het kampioenschap.
2 mogelijkheden: of Heracles wilde heel graag van hem af, of De Graafschap heeft onnodig veel geld neergeteld.
pi_25475481
Roelofsen heeft voor zichzelf gekozen, denk ik, door het uitzicht op een trainersfunctie. Heracles zal hem niet in de weg hebben willen staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25475667
Nee precies, maar een spitsenoverschot heeft Heracles ook niet. Ik vind het wel jammer dat ie vertrekt.
That's all folks!
pi_25485569
Roelofsen erbij is gewoon een hele goede zet. Ik snapte al niet waarom De Graafschap hem twee jaar geleden niet terughaalde toen hij nog bij Zwolle speelde en wekelijks scoorde in de HCE. Hij heeft toen zijn oude club letterlijk uit de HCE gekegeld en ondanks zijn goede spel moest hij vertrekken naar Heracles. In de laatste wedstrijd voor Zwolle scoorde hij een onvervalste hattrick. Vorig seizoen was hij ook belangrijk voor Heracles en lag erg goed bij de supporters.

Richard is een echte superboer en woont ook nog steeds in Doetinchem (Dichteren) en hij had altijd nog gehoopt dat hij een keer terug zal keren. Nu is dat moment aangebroken en dit is een ideaal moment om zijn populariteit die nog steeds groot is bij de Doetinchemse aanhang waar te maken.

Diegenen die hier nog steeds lopen zeuren zijn supporters jonger dan 16 jaar of hebben een FCDB logo in hun avatar staan.
Bloed, zweet en tranen!
pi_25486465
Het halen van Roelofsen geeft maar weer eens hoe beleidloos de Graafschap is.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:11:21 #98
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25492838
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:36 schreef gras het volgende:
Het halen van Roelofsen geeft maar weer eens hoe beleidloos de Graafschap is.
Correct...geen lange termijn beleid. En ik ben trouwens wel iets ouder dan 16, dus stfu.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 13 maart 2005 @ 03:21:54 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25501038
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:11 schreef xJapser het volgende:

[..]

En ik ben trouwens wel iets ouder dan 16, dus stfu.
subtiel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:48:30 #100
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_25517858
Deze Transfer is puur gericht op het in de eredividie blijven. Volgend jaar komt de grote schoonmaak met alle aflopende contracten...
Roelofsen is gewoon een spoits die in ons systeem past, en Beuk is gewoon niet topfit meer, dus moest er iemand bij die we als stormram konden gebruiken. Of willen jullie beweren dat je alle ballen op Haklander kunt pompen?
Als juliie het zo geod weten wie had het bestuur dan moeten halen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_25523332
Gewoon Koen Middeldorp naar het eerste halen Die jongen gaat het helemaal maken volgend seizoen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:19:10 #102
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_25523911
Sorry, maar is dat een serieuze optie? Hoe oud is die knul? Wil je hem zo jong al voor de leeuwen gooien? Dan weet ik een betere. Middenvelder Luuk te Boekhorst, geweldige traptechniek, geweldig overzicht bovendien speelt hij WEL elke week in het 2e van de graafschap...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:25:19 #103
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25523958
Als we toch sdouc-ers naar 't eerste gaan halen, doe ron er dan ook ff bij.
pi_25523975
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, maar is dat een serieuze optie? Hoe oud is die knul? Wil je hem zo jong al voor de leeuwen gooien? Dan weet ik een betere. Middenvelder Luuk te Boekhorst, geweldige traptechniek, geweldig overzicht bovendien speelt hij WEL elke week in het 2e van de graafschap...
Koen is waarschijnlijk al 19 of bijna 19 (jaartje jonger dan ik, heb er bij in de klas gezeten). Hij werd niet voor niets op de Graafschap site genoemd als mogelijke versterking voor het eerste elftal komend jaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25531080
Waarom speelt hij dan niet in 2? Bovendien wie noemde hem als kandidaat voor het eerste? Je "insider" bronnen? Hoe vaak heb je er al niet naast gezeten dit seizoen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_25537124
Roelofsen is in idd een goede zet voor dit seizoen en als we toch al naar volgend seizoen kijken:
quote:
Hans van de Haar uit selectie Utrecht gezet.

Het sportprogramma van TV Utrecht kwam vanavond met de mededeling dat Hans van de Haar, ex-Graafschapper en nu speler bij FC Utrecht voorlopig uit de selectie van FC Utrecht is gezet.

Hij zou zich gisteren tijdens het warmlopen (hij mocht pas invallen in de 70e minuut tegen Groningen) hebben misdragen. Reden voor de technische staf hem voorlopig buiten de selectie te zetten. Opvallend genoeg presteerde Utrecht voor de winterstop uitstekend met Hans in de spits, maar gaat het sinds de komst van Michael Mols een stuk minder met de club. Aangezien Mols een monument is in Utrecht en omgeving krijgt hij regelmatig speelminuten, wat ten koste gaat van van de Haar. Niemand van FC Utrecht wilde vanavond (maandag) commentaar geven.
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:33:36 #107
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25556995
mja, foeke booy ging niet akkoord met 't verhuren, misschien nu wel...
pi_25557012
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom speelt hij dan niet in 2? Bovendien wie noemde hem als kandidaat voor het eerste? Je "insider" bronnen? Hoe vaak heb je er al niet naast gezeten dit seizoen?
mijngraafschap.nl
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:25:09 #109
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25599767
Toch raar dat een goal word goedgekeurd terwijl ervoor een verdediger uit de wedstrijd word geslagen :|

Vreemde wedstrijd, niet bijzonder goed maar wel spannend.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25600096
op de nacompetitie kunnen ze zich vast voorbereiden
pi_25600225
gezellig op de tribune
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:47:50 #112
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25600395
T zat er aan te komen...dr is veel spanning al de laatste weken.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 maart 2005 @ 16:18:14 #113
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25612706
quote:
De Graef denkt al aan nacompetitie
Garry De Graef was realistisch na afloop van de nederlaag tegen RBC. "Je moet aan de nacompetitie gaan denken. Dit is vreselijk."

De Graef, die volledig stuk zat na afloop, begreep er allemaal niets van. "Het is onvoorstelbaar dat je het zo weggeeft. En dat terwijl je de kansen voor rust wel krijgt. Het was heel slordig. We konden helemaal geen mensen vinden om te voetballen."

Ook de man meer situatie kon De Graafschap niet uitbuiten. "Veel te snel werd de bal naar voren gepompt, terwijl je over de flanken moet gaan. Maar het zit tegen. Dan krijg je dat."
  zondag 20 maart 2005 @ 17:36:20 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25614604
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:47 schreef xJapser het volgende:
T zat er aan te komen...dr is veel spanning al de laatste weken.
Maar als dit vanwege die vuurwerkgooier is geweest is dat alleen maar positief denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25615291
Ik ben benieuwd of het om die vuurwerkgooier ging. Ze haalden het best lang in beeld en het zag er eerlijk gezegd meer uit als een vechtpartijtje tussen twee groepjes als dat er 1 bepaald iemand aangepakt werd. Of zag ik het nu verkeerd?
  zondag 20 maart 2005 @ 18:34:19 #116
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616053
Nee t ging niet direct om die vuurwerkgooier. Het ging erom dat een of andere lompe boer meteen de halve SpinSide maar voor namaaksupporter moest uit maken en dit werd niet geapprecieerd door enkele mensen die er altijd zijn. En zeg ik altijd...dan bedoel ik altijd. Het waren gasten die toch wel nauw betrokken zijn bij de onafhankelijke supportersvereniging die naar boven vlogen omdat zedat dus niet pikte. Toen onstond dus die vechtpartij... Ik ken ze wel, die jongens die dus naar boven stormden....voor een deel gewoon fanatieke supporters die altijd en overal de club volgen. En als het nou een x in t verkeerde keelgat schiet is te begrijpen dat de boel ontploft, zeker als je weet dat er in t verleden al woorden zijn geweest tussen de betrokkenen.

[ Bericht 19% gewijzigd door xJapser op 20-03-2005 18:40:03 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 maart 2005 @ 18:39:35 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_25616180
bovendien zijn we het spuugzat dat er allerlei jongetjes de hele wedstrijd de uitsupporters lopen uit te dagen en uiteindelijk niets klaarmaken, maar meteen op de fiets naar huis springen... zoals xjasper al schreef is er inderdaad onderlinge spanning en die kwam gisteren even naar boven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 20 maart 2005 @ 18:42:56 #118
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25616251
Ik heb dat gedoe helemaal gemist...ik was effe naar de wc .
wat ik wel heb gezien was dat die oude lui van bovenin vak 15, net als tegen NAC, weer een paar jongens aanpakte omdat ze oerwoudgeluiden maakte.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:43:39 #119
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616272
Reactie op manny ...

Maar dat gebeurde niet in het vak waar men stond te matten. Da's vak 15. Ik trek me daar weinig van aan, maar ze zijn idd behoorlijk irritant. En mocht het dan ontsporen is vak 15 als eerste weg naar mammie. Krijgen wij de heibel die zij veroorzaken op ons dak.

En wat betreft die oerwoudgeluiden...terecht. Aanpakken die handel.

Edit: Ik was nog ff in een glimp op teevee...stond natuurlijk weer es precies op de verkeerde plaats

Edit2: Had ik al vermeld dat het duel wel tof begon met een vette sfeeractie?? Was echt helemaal blauw van de rook daar ... geweldig

[ Bericht 13% gewijzigd door xJapser op 20-03-2005 18:55:10 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 maart 2005 @ 18:57:28 #120
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25616535
De sfeeractie was idd erg mooi. .
  zondag 20 maart 2005 @ 19:10:37 #121
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616804
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Tiemie het volgende:
De sfeeractie was idd erg mooi. .
Doe jij dat meeorganiseren ofzo?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 20 maart 2005 @ 20:09:49 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_25618195
sfeeracties boeien me niet zo. Je hebt gelijk dat het deze keer niet om die "uitdagende mannetjes" ging, maar hierdoor is de sfeer al wel een aantal weken ook onderling gespannen ( eigenlijk al sinds "de groep" aan de lange zijde zit )
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25618641
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:42 schreef Tiemie het volgende:

[..]
wat ik wel heb gezien was dat die oude lui van bovenin vak 15, net als tegen NAC, weer een paar jongens aanpakte omdat ze oerwoudgeluiden maakte.
Dat zouden ze bij ons ook eens moeten doen... Maar nee, op de Bossche tribunes gaat iedereen (voor de altijd oplettende TerroRobbie > lees: een toch wel erg groot deel) stoer mee lopen oeh-oehen .
pi_25619479
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat zouden ze bij ons ook eens moeten doen... Maar nee, op de Bossche tribunes gaat iedereen (voor de altijd oplettende TerroRobbie > lees: een toch wel erg groot deel) stoer mee lopen oeh-oehen .
Wat let je?
  zondag 20 maart 2005 @ 21:57:47 #125
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25621089
Ik snap dat niet. Hoe dom kom je dan over voor je eigen getinte spelers....echt te maf.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25621217
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef xJapser het volgende:
Ik snap dat niet. Hoe dom kom je dan over voor je eigen getinte spelers....echt te maf.
Kone (of een andere neger van Roda) en Olfers (ook getint) van FC zijn in duel en er wordt even verderop ge-oehoeht. Ik moet eerlijk zeggen dat de logica hierbij ook mij ontgaat.
  zondag 20 maart 2005 @ 23:01:27 #127
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25622815
Ik stond bovenin vak 15 en na een paar keer oe-oehen gingen er idd zo'n 5 man richting de plek waar ze dachten waar het vandaan kwam, echter werden ze tegengehouden door stewards omdat die stewards zogenaamd niets hoorde. Na die actie waren er geen oerwoudgeluiden meer dacht ik.

En toen er met vuurwerk werd gegooid toen werden er bovenin ook een boel man pissig op die persoon(en) die dat deden. Actie is reactie zeg maar. Waardoor die lui waar het ongeveer vandaan naar boven wilden. Jammer is dat. Toen onstond er tumult zo'n halve wege de trap, het werd tenslotte gesust door stewards idd.

Ik snap niet dat mensen dat doen, ik denk zelfs dat er maatregelen kunnen komen vanaf de Graafschap zelf (denk aan netten/ glazen wanden etc) en ik neem aan dat niemand daar op zit te wachten.

De opkomst van de spelers is de mooiste die ik ooit hier heb gezien. Alleen het ademhalen werd wel wat lastiger na al die fakkels bovenin. Klasse werk van de Brigata of diegene wie dat ge-organiseert heeft.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zondag 20 maart 2005 @ 23:08:14 #128
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25623045
Het vuurwerk kwam iig niet vanaf de plek waar die gasten stonden (op de trap) die naar boven stormden.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25623101
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

De opkomst van de spelers is de mooiste die ik ooit hier heb gezien. Alleen het ademhalen werd wel wat lastiger na al die fakkels bovenin. Klasse werk van de Brigata of diegene wie dat ge-organiseert heeft.
Iemand foto's?
  zondag 20 maart 2005 @ 23:39:05 #130
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25623940
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Iemand foto's?
Er werden wel foto's/filmpjes gemaakt zag ik.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 21 maart 2005 @ 08:55:56 #131
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25628148
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Iemand foto's?








. geslaagde actie van de brigatta tifosi dacht ik zo.
  maandag 21 maart 2005 @ 08:57:02 #132
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25628157
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:10 schreef xJapser het volgende:

[..]

Doe jij dat meeorganiseren ofzo?
af en toe wel ja . Deze keer hoorde ik 't smiddags pas, anders had ik zelf ook een paar fakkeltjes gekocht. Kameraad van me had 2 fakkels bij zich .
pi_25631890
quote:
Op maandag 21 maart 2005 08:55 schreef Tiemie het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

. geslaagde actie van de brigatta tifosi dacht ik zo.
Ik moet toegeven dat dit er best vet uit ziet .

Maar was het allemaal toegestaan?! Als je bij ons een fakkel afsteekt wordt je zowat de bak ingegooid .
  maandag 21 maart 2005 @ 13:25:53 #134
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25633690
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:06 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat dit er best vet uit ziet .

Maar was het allemaal toegestaan?! Als je bij ons een fakkel afsteekt wordt je zowat de bak ingegooid .
Ik denk het niet maar ik maak me meer zorgen over het (knal) vuurwerk dat tijdens de wedstrijd richting doelman van RBC werd gegooit.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 21 maart 2005 @ 15:26:01 #135
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25636162
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:06 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat dit er best vet uit ziet .

Maar was het allemaal toegestaan?! Als je bij ons een fakkel afsteekt wordt je zowat de bak ingegooid .
Als ik 't goed begrepen heb, hadden ze toestemming van de stewards. nouja, ze wisten er in ieder geval van.
  maandag 21 maart 2005 @ 22:43:14 #136
80382 manny
30 is best veel
pi_25648181
Bij ons mag alles ;-)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 21 maart 2005 @ 22:44:03 #137
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25648202
Mwah, dit is wel de zoveelste keer dat de stewards toevallig later in het vak zijn idd.
  maandag 21 maart 2005 @ 22:58:43 #138
80382 manny
30 is best veel
pi_25648691
je kunt ze moeilijk peilen die stewards. Soms krijg je een stadionverbod omdat je een scheet laat in de bus, maar ik kan me ook herinneren dat ik "edit_edit" en ik Herman gewoon begroette onderweg.... ( dat was overigens nog op de oude vijverberg, tegen MVV dat die goser die pingel mist en direct daarna rood kreeg )

[ Bericht 9% gewijzigd door manny op 21-03-2005 23:31:52 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 21 maart 2005 @ 23:06:15 #139
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25648928


Bij sommige lui vraag ik me ook af waar ze die in godsnaam gevonden hebben. Zoals die gast bovenin vak15 die geen enkel oerwoudgeluid hoort en tegen iedereen aan begint te lullen en nog niet eens wat durft te zeggen als er iemand een trap verkoopt tegen die glazen wand .
pi_25657676
quote:
De Graafschap plaatst net in stadion
2005-03-22, 12:22
Door: Nils von der Assen

Om overlast van supporters tegen te gaan gaat De Graafschap een groot net plaatsen voor het vak van de harde kern. De club onderneemt actie nadat het duel met RBC zaterdag gepaard ging met vuurwerk.

"Zo`n net is tegen onze wil, maar we moeten wel", zegt algemeen directeur Geerken. De Spinnekoptribune liet zich tijdens het degradatieduel van zijn slechte kant zien. Verder zetten de Superboeren meer stewards in om de veiligheid in het stadion te bevorderen, weet Elf Voetbal.

Kortgeleden paste Feyenoord eenzelfde maatregel toe nadat supporters tijdens het UEFA Cup-treffen met Sporting Lissabon eveneens vuurwerk op het veld gooiden. Het net werd wegens hevige protesten kort daarna weer weggehaald.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:18:37 #141
55651 JaWi
Shalom.
pi_25657750
Wat een matige actie, dat net .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:24:23 #142
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25657857
Belachelijk.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:41:14 #143
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25658227
Edoch het was te verwachten. Vuurwerk dat met regelmaar op t veld word gegooid. Kan me herinneren dat er nog iet lang gelden van die kleine kinderen op t veld met een vlag stonden te zwaaien, toen er een strijker o.i.d. ontplofte naast dat kind. Arme kind schrok zich het lazerus en moest heel hard huilen. En dat is niet goed te praten. Net zomin als keepers bekogelen met vuurwerk.

Dus tsja...1 mafkees heb t weer verpest.

Trouwens...schitterende foto's Voel je je wel klein beetje trots enzo
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:17:47 #144
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25659147
Beetje jammer dat er doordat net zo'n sfeeractie minder opvalt de volgende keer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tiemie op 22-03-2005 15:02:49 ]
pi_25660210
Cool woord, zweeractie .

Net was te verwachten. Net als bij Feyenoord...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:03:08 #146
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25660268
oeps .
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:38:45 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_25717117
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:01 schreef Yeahinho het volgende:
Cool woord, zweeractie .

Net was te verwachten. Net als bij Feyenoord...
bij jullie nu ook al troubles met "supporters". Jammer. Is wel een nadeel / voordeel van zo'n ouder stadion dat je relatief gemakkelijk de andere supporters kan benaderen om eens gezellig na te kletsen over de wedstrijd
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 25 maart 2005 @ 17:05:12 #148
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25736202
quote:
De Graafschap presenteert beleidsplan 2005-2010
Op Stadion De Vijverberg presenteerde De Graafschap haar beleidsplan voor de periode 2005-2010. Doel van dit lange termijnplan is om uit te groeien tot een stabiele middenmoter in de Eredivisie. In hoofdzaak kent het plan drie pijlers: de situatie rond de eerste selectie, de jeugdopleiding en commercie. Hier leest u een samenvatting. Voorzitter Veen (foto) introduceerde de sprekers.

Technisch adviseur Leo Beenhakker, die zeker tot aan het einde van dit seizoen bij De Graafschap betrokken blijft, sprak zijn waardering uit voor het plan, maar concludeerde ook dat aangaande het eerste elftal de club nog niet zover is om direct over de lange termijn te praten. “We zitten nog steeds in de fase van overleven.”, aldus Graaf Leo. Waar de eerste stap was om de huidige groep rondom de winterstop een impuls te geven, zit men nu in de afrondende fase van stap 2, welke aflopende contracten er niet verlengd zullen gaan worden voor het nieuwe seizoen. De derde stap is het scouten van nieuwe spelers, die voor De Graafschap interessant zouden kunnen zijn. De inventarisatie daarvan is vergevorderd. Probleem hierbij vormt dat De Graafschap (waarschijnlijk) pas laat weet op welk niveau het volgend seizoen actief zal zijn. Wanneer De Graafschap in de hoogste afdeling blijft, zal de selectie een kwaliteitsinjectie ondergaan.

In een uitgebreide presentatie maakte men duidelijk dat de jeugdopleiding van De Graafschap een terrein is waar nog veel werk ligt. Volgens het plan moet de jeugdopleiding de basis zijn voor een goede toekomst van de club. Ook zullen er meer mensen met een Graafschap-verleden bij betrokken worden. De trots op de jeugdopleiding moet weer terugkeren.

Om de begroting van 6,9 miljoen nu op te trekken naar uiteindelijk 10 miljoen, ligt er een uitgewerkt plan klaar. Een groot deel van deze stijgende begroting zal moeten komen uit sponsering. De Achterhoekse club hoopt op termijn ook enkele grotere sponsoren aan zich te binden.
Eindelijk hebben we eens een beleidsplan.
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:46:39 #149
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25894818
quote:
Gert Kruys passeert Ricardo Sousa
Ricardo Sousa wordt vrijwel zeker buiten de basis gelaten van De Graafschap in de uitwedstrijd van zaterdag tegen Willem II. De Portugees kon tot nu toe de verwachtingen niet waarmaken bij de Doetinchemmers.

Op de training van donderdag speelde Sousa ruim een uur in het 'tweede' team. Trainer Gert Kruys noemde het passeren van Sousa, die wordt gehuurd van Hannover 96, na afloop "nog wat voorbarig". Patrick Ax en Ilja van Leerdam krijgen daarentegen weer een kans in de basis. De geblesseerde Jhon van Beukering wordt vervangen door Richard Roelofsen.
quote:
De Graafschap zonder Van Beukering
De Graafschap speelt zaterdag tegen Willem II zonder Jhon van Beukering. De spits is behandeld aan zijn knie
Gert Kruys bevestigde donderdag na de training dat zijn topscorer in Tilburg niet kan spelen. "Er is deze week gesneden in zijn knie, daar tobt Jhon al wat weken mee. Maar er is gelukkig gebleken dat er niets aan de hand is. Dus hopelijk is hij er volgende week tegen ADO Den Haag wel weer bij." Van Beukering mag zich overigens verheugen in de belangstelling van een aantal eredivisieclubs. Het contract van de Arnhemmer loopt nog door.
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:47:14 #150
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25894840
quote:
De Graafschap wil Van den Ouweland
De Graafschap heeft serieuze interesse in Joep van den Ouweland. De 21-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij (Jong) Feyenoord, maar heeft gevraagd of hij daar mag vertrekken.

De Graafschap ziet in Van den Ouweland een welkome versterking voor het volgend seizoen. Ook FC Den Bosch zou in de speler geďnteresseerd zijn.

Het broertje van Charlie van den Ouweland (FC Den Bosch) speelde eerder voor Willem II waar hij in 2003 werd uitgeroepen tot grootste talent onder de 20 jaar. Hij werd later ook nog door Feyenoord verhuurd aan Excelsior.
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:11:03 #151
80382 manny
30 is best veel
pi_25939316
en het staat alweer 3-1 gvd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25939333
Wat maakt het uit voor De Graafschap; Zo lang RBC van FCDB wint, is er niks aan de hand
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 3 april 2005 @ 00:09:21 #153
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25944278
zonde man.
pi_25944474
Jammer jongens, op naar een succesvolle nacompetitie.
That's all folks!
pi_25944543
En het mooie is; ik zat voor Willem II te juichen, terwijl we nog 10 punten achter staan .
pi_25944564
Wij verliezen met 10 man nog maar net van willem2, dus wij zijn beterder
pi_25944585
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij verliezen met 10 man nog maar net van willem2, dus wij zijn beterder
* Yeahinho kijkt naar de stand......
  zondag 3 april 2005 @ 02:44:30 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25946897
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
Wat maakt het uit voor De Graafschap; Zo lang RBC van FCDB wint, is er niks aan de hand
en al zouden wij wel winnen is er nog niets aan de hand
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25948890
quote:
Op zondag 3 april 2005 02:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en al zouden wij wel winnen is er nog niets aan de hand
Jawel want wij winnen daarna nog 3 keer. En de graafschap speelt nog 1 x gelijk.
  zondag 3 april 2005 @ 13:31:41 #160
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25951418
quote:
Meeste spelers zwijgen na blamage
De meeste spelers van De Graafschap weigerden een reactie te geven na de wanvertoning tegen Willem II (4-1). De Doetinchemse club zakte op alle fronten door het ijs.

Op advies van trainer Gert Kruys reageerden bijna alles spelers publiekelijk niet op de manier waarop zij zich door Willem II lieten afdrogen. "Het is ook beter dat we niets zeggen", lispelde Garry De Graef. Met name Dave Bus zat volledig stuk na afloop. De verdediger haalde als een van de weinigen nog een voldoende in Tilburg. Ook doelpuntenmaker Patrick Ax wilde geen enkel commentaar geven.
  maandag 4 april 2005 @ 17:12:05 #161
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25980416
Vrijdag 08-04-2005 (20.00) ADO Den Haag De Graafschap (1 punt)
Zaterdag 16-04-2005 (19.30) De Graafschap RKC Waalwijk (3 punten)
Zondag 24-04-2005 (14.30) Ajax De Graafschap (0 punten)
Zondag 01-05-2005 (14.30) De Graafschap FC Utrecht (0 punten)
Zaterdag 07-05-2005 (19.30) PSV De Graafschap (0 punten)
Zondag 15-05-2005 (14.30) NEC De Graafschap (0 punten)
Zondag 22-05-2005 (14.30) De Graafschap Vitesse (0 punten)

Er bekruipt mij een angstig gevoel....
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 4 april 2005 @ 23:46:28 #162
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25990035
idd...echt veel punten gaan we niet meer pakken he...
pi_25990348
Die ene krijgen jullie ook al niet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:58:25 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25991440
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef xJapser het volgende:
Vrijdag 08-04-2005 (20.00) ADO Den Haag De Graafschap (1 punt)
Zaterdag 16-04-2005 (19.30) De Graafschap RKC Waalwijk (3 punten)
Zondag 24-04-2005 (14.30) Ajax De Graafschap (0 punten)
Zondag 01-05-2005 (14.30) De Graafschap FC Utrecht (0 punten)
Zaterdag 07-05-2005 (19.30) PSV De Graafschap (0 punten)
Zondag 15-05-2005 (14.30) NEC De Graafschap (0 punten)
Zondag 22-05-2005 (14.30) De Graafschap Vitesse (0 punten)

Er bekruipt mij een angstig gevoel....
en daar staat voor ons tegenover;

UIT;
PSV,0
NEC,1
RKC,1 of 3

THUIS;
Feyenoord,0
NAC,1
Groningen,1 of 3
Twente,0
Utrecht,1

Ben uiteraard misschien iets te positief maar misschien hebben ze het licht gezien na gisteren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25991481
Je bent inderdaad wel erg positief DG. Ik denk dat jullie 5 punten halen uit de komende wedstrijden.
That's all folks!
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:03:26 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25991505
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent inderdaad wel erg positief DG. Ik denk dat jullie 5 punten halen uit de komende wedstrijden.
Tis wel zo natuurlijk.,kijk de geschiedenis er maar op na,dat staartploegen de laatste wedstrijden onderhand evenveel punten pakken als de gehele competitie bij wijze van spreken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25991571
Dat is waar, maar ik denk niet dat dit er voor de FCDB inzit. Bij De Graafschap ga ik voor nog vier punten.
That's all folks!
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:09:31 #168
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25991594
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is waar, maar ik denk niet dat dit er voor de FCDB inzit. Bij De Graafschap ga ik voor nog vier punten.
RKC en Utrecht hebben het vaak moeilijk tegen ons en tegen NEC,NAC, en Groningen is wel iets mogelijk denk ik.
Ach ja,tis tich koffiedik kijken,voor alle 3.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 april 2005 @ 20:07:33 #169
80382 manny
30 is best veel
pi_26155163
Oef, 6 punten en dan zullen wij ongetwijfeld nog wel een keer gelijkspelen of zelfs winnen, DB staat er wel erg beroerd voor. Overigens zou degradatie voor ons (dramatische eerste seizoenshelft ) als voor jullie (dramatisch seizoen, na redelijke start) wel terecht zijn. Allebei een treurig en ondermaats seizoen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 11 april 2005 @ 22:56:19 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26159293
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:07 schreef manny het volgende:
Oef, 6 punten en dan zullen wij ongetwijfeld nog wel een keer gelijkspelen of zelfs winnen, DB staat er wel erg beroerd voor. Overigens zou degradatie voor ons (dramatische eerste seizoenshelft ) als voor jullie (dramatisch seizoen, na redelijke start) wel terecht zijn. Allebei een treurig en ondermaats seizoen
En voor RBC,ik geloof niet dat daar twijfels over zijn,lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26159373
De Graafschap moet zich harder schamen dan RBC en FCDB. Met alle respect voor de twee laatstgenoemde clubs, maar De Graafschap heeft veel meer supporters en een groter budget als ik me niet vergis. Jullie management verdient een flinke schop onder haar hol.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 11 april 2005 @ 23:03:23 #172
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26159460
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
De Graafschap moet zich harder schamen dan RBC en FCDB. Met alle respect voor de twee laatstgenoemde clubs, maar De Graafschap heeft veel meer supporters en een groter budget als ik me niet vergis. Jullie management verdient een flinke schop onder haar hol.
Heeft niets met supporters te maken,WEL met budget idd.

Simpel voorbeeldje.
FCDB heeft een budget van 1,8 miljoen voor spelers en daarmee zijn we uiteraard de nummer 18 in de HCE.
RBC,de ploeg die wat dat betrefd 17e staat heeft al 3,5 miljoen te besteden en daar zit De Graafschap zit daar dus nog boven.

Aan de andere kant,ze stapte als nummer 6 van de GGD de HCE in
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26159745
Hoezo heeft het niets met supporters te maken? 10.000 mensen die een seizoenskaart en merchandise kopen hebben toch wel invloed op het budget, lijkt me.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 11 april 2005 @ 23:22:31 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26159930
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
Hoezo heeft het niets met supporters te maken? 10.000 mensen die een seizoenskaart en merchandise kopen hebben toch wel invloed op het budget, lijkt me.
Op die manier wel want op deze manier heeft het een met het ander te maken maar ik dacht dat je bedoelde "omdat De Graafschap meer supporters trekt horen ze boven de degradatiestreep te spelen"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26160164
Nee dat niet, want dan zou AZ ook degradatievoetbal moeten spelen met die 6000 échte supporters.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:21:23 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26161288
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:30 schreef cultheld het volgende:
Nee dat niet, want dan zou AZ ook degradatievoetbal moeten spelen met die 3000 échte supporters.
aangepast
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26176706
quote:
Han Berger nieuwe directeur De Graafschap

12/4/2005 16:17

Han Berger gaat aan de slag bij De Graafschap. Niet als technisch directeur, De Superboeren benoemden hem tot algemeen directeur.
De Graafschap zal Berger woensdag presenteren. 'Hij is een zeer ervaren man met een breed netwerk en die bijna overal heeft gewerkt', laat voorzitter Sytze Veen weten via Omroep Gelderland.

Berger zal zich vooral met het technische beleid gaan bezighouden. Eerder dit seizoen werd technisch directeur Ron Olyslager uit zijn functie ontheven, waarna Leo Beenhakker als adviseur het technische beleid in de gaten hield.

De positie van algemeen directeur was vacant sinds het vertrek van Johan Tukker. Begin maart moest hij weg vanwege 'een verschil van inzicht over het te voeren beleid'.

Afgelopen januari stond Berger op de nominatie om Olyslager op te volgen, maar destijds werd de aanstelling uitgesteld. Berger was laatstelijk actief als trainer van het Japanse Trinita Oita, waar hij aan het eind van vorig jaar opstapte.

Berger wordt bij De Graafschap ten derde male herenigd met trainer Gert Kruys. Eerder werkten de twee al samen bij FC Utrecht en Cambuur Leeuwarden. Berger was verder trainer bij onder meer FC Groningen, Fortuna Sittard, Sparta en de KNVB.
  woensdag 13 april 2005 @ 17:24:52 #178
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26199880
Ik wilde dus zaterdag graag naar Graafschap-RKC, maar nu blijkt dus dat buscombi verplicht is. Waar het op slaat weet ik niet, maar goed...

Ik kan dus niet op eigen vervoer komen en dan een kaartje voor het uitvak kopen. Maar ik wil wčl met m'n eigen auto naar Doetinchem rijden, want heb geen zin om tussen die josti's in een bus te zitten... en dat duurt ook nog eens veel langer.

Ik wil dus gewoon twee losse kaartjes aan de kassa kopen (ook voor mijn broer) voor een ander vak dan het uitvak... Ik heb daarom effe advies nodig, want ik wil straks niet eindigen op de Spinnekop.

Ik wil gewoon in een vak zitten waar figuren zitten die zo af en toe eens een kaartje kopen en ons niet meteen voor de bek rossen als we laten merken dat we blij zijn dat RKC scoort.

Oh help mij en geef geen suďcidale adviezen.

  woensdag 13 april 2005 @ 19:51:22 #179
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26203189
Groenedaal i guess .

den bosch - feyenoord 4 -1
  woensdag 13 april 2005 @ 19:51:22 #180
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26203190
Groenedaal i guess .

den bosch - feyenoord 4 -1
  woensdag 13 april 2005 @ 19:53:34 #181
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26203242


Een drama heeft zich voltrokken....ik krijg hele enge visioenen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 13 april 2005 @ 20:46:57 #182
80382 manny
30 is best veel
pi_26204429
kutzooi, de ene keer dat je hoopt dat ze winnen gaan ze 4-1 verliezen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_26205231
3 puntjes nog
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 13 april 2005 @ 21:16:03 #184
80382 manny
30 is best veel
pi_26205368
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
3 puntjes nog
precies. 3 puntjes.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 13 april 2005 @ 21:23:46 #185
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_26205606
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
NAC,1
Groningen,1 of 3
Wij staan boven NAC.
pi_26206386
Wat stinkt het hier toch...

Broekkieschijt?
pi_26207329
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Wij staan boven NAC.
Dus? Jullie gaan er zondag gewoon aan .
  woensdag 13 april 2005 @ 23:46:24 #188
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_26210507
Dan NAC ook. Waarom uitgaan van een overwinning tegen Groningen en niet tegen NAC?
pi_26211375
De graafschap moet er nog flink an
  donderdag 14 april 2005 @ 01:00:04 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26212167
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en daar staat voor ons tegenover;

UIT;
PSV,0
NEC,1
RKC,1 of 3

THUIS;
Feyenoord,0
NAC,1
Groningen,1 of 3
Twente,0
Utrecht,1

Ben uiteraard misschien iets te positief maar misschien hebben ze het licht gezien na gisteren
En tot nu toe dus

UIT;
PSV;0

THUIS;
Feyenoord;3

Kortom,3 punten voor op het schema
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 14 april 2005 @ 01:00:27 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26212179
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Dan NAC ook. Waarom uitgaan van een overwinning tegen Groningen en niet tegen NAC?
gevoel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26212256
DE graafschop mag je dat stelletje houthakkers noemen
pi_26212274
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En tot nu toe dus

UIT;
PSV;0

THUIS;
Feyenoord;3

Kortom,3 punten voor op het schema
Ik dacht er ook nog aan.
That's all folks!
  donderdag 14 april 2005 @ 19:54:50 #194
80382 manny
30 is best veel
pi_26230267
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat stinkt het hier toch...

Broekkieschijt?
iets vaker wassen Terro... met zeep, dat wil ook wel eens helpen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:58:43 #195
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26271736
Vandaag D-Day (alweer, ja alweer )
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:31:17 #196
80382 manny
30 is best veel
pi_26278533
opnieuw dran, ik kan helaas niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:02:29 #197
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26284162
lol....Het stadion verkeerd in exact dezelfde staat als de club.... Alles lazert in mekaar. Want het is nu wel definitief einde oefening vrees ik.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:52:33 #198
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26285473
Toch uitermate knullig om zo die netten te bevestigen....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 17 april 2005 @ 00:20:16 #199
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26286136
Typisch geval van een vage kennis die in een avondje eventjes het net snel heeft opgehangen voor een paar tientjes. Sjonge jonge, wat een professionaliteit.

Over de wedstrijd zelf zal ik het wel niet hebben, het was echt niet om aan te zien. In de rust wel een heerlijk potje gevoetbalt achter de spinnekop, erg jammer dat de rust het hoogtepunt was van de avond. .
pi_26287165
Ik vond het wel humor eigenlijk, waar maak je dit nog mee.
That's all folks!
  zondag 17 april 2005 @ 12:12:59 #201
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26292485
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:12 schreef xJapser het volgende:
Vrijdag 08-04-2005 (20.00) ADO Den Haag De Graafschap (1 punt)
Zaterdag 16-04-2005 (19.30) De Graafschap RKC Waalwijk (3 punten)
Zondag 24-04-2005 (14.30) Ajax De Graafschap (0 punten)
Zondag 01-05-2005 (14.30) De Graafschap FC Utrecht (0 punten)
Zaterdag 07-05-2005 (19.30) PSV De Graafschap (0 punten)
Zondag 15-05-2005 (14.30) NEC De Graafschap (0 punten)
Zondag 22-05-2005 (14.30) De Graafschap Vitesse (0 punten)

Er bekruipt mij een angstig gevoel....
*zucht* dit was mijn prognose...en nu ziet t er naar uit dat we gewoon helemaal geen een puntje meer pakken
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 17 april 2005 @ 12:17:18 #202
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26292576
Misschien tegen NEC nog een puntje, maar dat zal wel niet voldoende zijn.
pi_26293161
Puntje mogen jullie nog wel hebben van ons
pi_26298438
Had cultheld die netten opgehangen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26298945
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Had cultheld die netten opgehangen?
?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26299185
Jij was toch vrijwilliger bij De Graafschap en PSV-supporter?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26304440
Je kan er weinig van zeggen de laatste wedstrijden. Veel ploegen zijn uitgespeeld en dan kan het vriezen en kan het dooien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 17 april 2005 @ 19:55:06 #208
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26304736
Ik zeg: uitstel van executie.

Edoch mijn eerste reactie na het horen van de uitslag in S'Hertogenbosch was een welgemeende "Yes!!!"
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_26304789
Normaalgesproken hebben wij een gunstiger programma, alleen was FC Groningen-thuis wel een van die wedstrijden waarin we punten hadden kunnen pakken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 17 april 2005 @ 19:58:09 #210
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26304810
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:55 schreef xJapser het volgende:
Ik zeg: uitstel van executie.

Edoch mijn eerste reactie na het horen van de uitslag in S'Hertogenbosch was een welgemeende "Yes!!!"
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 17 april 2005 @ 19:58:15 #211
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26304814
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:55 schreef xJapser het volgende:
Ik zeg: uitstel van executie.
idd..
pi_26305219
Tegen Utrecht en NEC moeten jullie toch de volle drie punten kunnen pakken...?
  zondag 17 april 2005 @ 20:34:33 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26305766
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:15 schreef brighton het volgende:
Tegen Utrecht en NEC moeten jullie toch de volle drie punten kunnen pakken...?
Maar dat geldt ook voor ons
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26306771
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Jij was toch vrijwilliger bij De Graafschap en PSV-supporter?
Vrijwilliger bij De Graafschap, wat een bak
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 17 april 2005 @ 23:49:42 #215
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26311510
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

sorry ... maar jullie gaan NC spelen! Wij niet...dus niet miepen k?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_26326597
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vrijwilliger bij De Graafschap, wat een bak
Verkeerd begrepen zeker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:49:53 #217
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26342775
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef xJapser het volgende:

[..]

sorry ... maar jullie gaan NC spelen! Wij niet...dus niet miepen k?
In dat geval,go ahead....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:59:45 #219
55651 JaWi
Shalom.
pi_26342957
Kunnen ze dat geld niet beter ergens anders aan uitgeven?
slettebak [@] gmail.com
  zondag 1 mei 2005 @ 16:47:28 #220
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26643330
Zo,eerst deze effe onder het stof vandaan halen.

Jongens,gefeli met het veiligstellen van de NC.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:28:10 #221
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26649762
nou eh...niet TE positief he. PSV uit is kansloos, NEC uit hebben we nog niet gewonnen hoor en Vite$$e thuis is nooit een daverend succes geweest
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 1 mei 2005 @ 21:29:53 #222
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26649819
PSV zit met AC Milan in het hoofd en is al kampioen... Wij moeten nog minimaal 4 punten halen uit drie wedstrijden en tegen FC Twente winnen we niet komende zaterdag. Dan moet er dus gewonnen worden van FC Utrecht thuis en minimaal gelijk worden gespeeld tegen RKC (in Waalwijk). Ik zie het niet gebeuren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:36:19 #223
96356 cultheld
demagoog
pi_26650003
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:28 schreef xJapser het volgende:
nou eh...niet TE positief he. PSV uit is kansloos, NEC uit hebben we nog niet gewonnen hoor en Vite$$e thuis is nooit een daverend succes geweest
Ik voorspel een salon-remise in Eindhoven. Het hart van Hiddink voor de Graafschap is nog steeds erg groot; PSV hoeft niet meer, wil niet meer en zal niet meer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:53:56 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26650500
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:28 schreef xJapser het volgende:
nou eh...niet TE positief he. PSV uit is kansloos, NEC uit hebben we nog niet gewonnen hoor en Vite$$e thuis is nooit een daverend succes geweest
wij moeten 4 punten halen tegen Twente,RKC en Utrecht.
Verder dan 2 of 3 komen we niet met deze instelling
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 mei 2005 @ 00:00:57 #225
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26654126
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik voorspel een salon-remise in Eindhoven. Het hart van Hiddink voor de Graafschap is nog steeds erg groot; PSV hoeft niet meer, wil niet meer en zal niet meer.
Ik vrees dat Guus er niet zo over denkt hoor...

Magoed...nog 3 weken en dan weten we alles. Spannende tijden.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 2 mei 2005 @ 00:14:15 #226
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26654463
idd, zo is guus helemaal niet.
pi_26654499
Bovendien heeft PSV lucius..
  maandag 2 mei 2005 @ 00:18:20 #228
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26654535
ik hoop dat we niet al te dik verliezen...
  maandag 2 mei 2005 @ 00:19:02 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26654553
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Tiemie het volgende:
ik hoop dat we niet al te dik verliezen...
ik eik wel,nulletje of 7 bij voorkeur
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 mei 2005 @ 00:24:37 #230
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26654663
+10 voorspelbaar.
  maandag 2 mei 2005 @ 00:25:30 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26654686
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:24 schreef Tiemie het volgende:
+10 voorspelbaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26654802
Doelsaldo's:

Graafschap: 30-69 = -39
Den Bosch: 22-70 = -48

9 doelpunten halen we nooit nie meer in .

óf het moet inderdaad een monsterscore voor psv worden
  maandag 2 mei 2005 @ 00:32:58 #233
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26654833
Als ze weer zo waardeloos spelen, gebeurd dat wel hoor.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:14:26 #234
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26671606
quote:
Bierbrouwer Grolsch tekent 10-jarig contract
Grolsch en De Graafschap hebben vandaag een overeenkomst getekend betreffende het sponsorschap van Grolsch. Daarin zijn partijen overeengekomen dat Grolsch voor een periode van 10 jaar de Doetinchemse voetbalclub financieel zal ondersteunen en de exclusieve bierleverancier zal worden van De Graafschap. Het contract gaat juli 2006 in.

Zowel De Graafschap als Grolsch zijn sterk verbonden met de Achterhoek en hechten eraan de band met deze regio te onderstrepen. De Graafschap zoekt daarom regiogebonden sponsors. De Achterhoek is de bakermat van Grolsch, want in 1615 is zij in Groenlo begonnen met brouwen. Grolsch toont daarom graag haar betrokkenheid bij verenigingen en evenementen in haar thuisregio.

Voor De Graafschap is Grolsch niet alleen in financieel opzicht een welkome sponsor, het verstevigt daarnaast ook de belangrijke band met de supporters. De inwoner van de Achterhoek voelt zich sterk verbonden met De Graafschap en voelt zich sterk verbonden met Grolsch. Nu De Graafschap en Grolsch elkaar vinden in het sponsorschap wordt deze band met de supporters dan ook alleen maar sterker.

Eerder is Grolsch toegetreden tot het selecte gezelschap van Stersponsors van eredivisie-voetbalclub FC Twente. Het ondersteunen van prominente verenigingen in de regio past in het beleid van imagoversterking.

De Graafschap en Grolsch zijn zeer verheugd over de totstandkoming van hun samenwerking.
Eindelijk echt bier in het stadion.
pi_26671755
quote:
Op maandag 2 mei 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
Doelsaldo's:

Graafschap: 30-69 = -39
Den Bosch: 22-70 = -48

9 doelpunten halen we nooit nie meer in .

óf het moet inderdaad een monsterscore voor psv worden
Lucius scoort er 10
  maandag 2 mei 2005 @ 18:22:58 #236
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26671829
Grolsch \o/
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 4 mei 2005 @ 01:42:06 #237
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26716878
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef xJapser het volgende:

Grolsch \o/
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_26716972
Da's nog eens een mooie sponsor
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:43:58 #239
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26723704
Jup, daar drink ik er 1 op.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:20:23 #240
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26741824
quote:
De Graafschap aast op VVV-er Hofstede
De Graafschap aast op VVV- aanvaller Bernard Hofstede. Algemeen directeur Han Berger heeft bij de club uit Venlo geinformeerd naar Hofstede.

De 24-jarige rechtsbuiten heeft in Venlo nog wel een doorlopend contract, maar kan voor een redelijke transfersom weg. Voor De Graafschap vormt dit voorlopig nog een belemmering, ook al omdat het nog onduidelijk is of de Doetinchemmers volgend jaar nog op eredivisieniveau actief zijn. Hofstede heeft dit seizoen al vijftien doelpunten gemaakt en geldt al jaren als een groot talent. Hij speelde eerder in de jeugd van PSV.
pi_26753313
Goede aanwinst!

Ricardo Sousa gaat weg, zijn problemen met de Hannover-coach zijn opgelost. Heeft het niet kunnen maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26753561
Hofstede kan ook naar RKC, die gaat dus echt niet bij De Graafschap spelen volgend seizoen. Ik zou hem ook wel graag hier in Den Bosch zien, maar da's niet mogelijk helaas.

Sousa heeft 200.000 euro gekost naar verluid... niet echt een speler waar je wat aan hebt als je tegen degradatie moet spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:44:12 #243
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26781310
quote:
Van Leerdam: tijd voor iets anders
Ilja van Leerdam zocht na vier jaar De Graafschap een nieuwe uitdaging en vond die in de eerste divisie bij FC Eindhoven. Zijn vertrek bij De Graafschap was vrij logisch.

"Het was tijd voor iets anders. Ik heb hier vier moeilijke jaren gehad met hoogte- en dieptepunten. Maar het is goed om eens ergens anders te kijken." Van Leerdam heeft hoge verwachtingen van FC Eindhoven. "Ze willen meespelen om de prijzen en gaan samenwerken met PSV. Bovendien krijg ik weer te maken met trainer Louis Coolen met wie ik bij Helmond Sport heel fijn heb samengewerkt", aldus de middenvelder.

Bij De Graafschap is Ilja van Leerdam de laatste jaren het plezier op bepaalde momenten kwijtgeraakt. "Dat mag je zo wel zeggen. De laatste twee jaren waren zwaar. De resultaten vielen tegen en plezier staat bij mij hoog in het vaandel", zegt de Brabander. Zondag keert de middenvelder terug bij PSV, waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Van Leerdam staat in de basis. "Het wordt heel zwaar. Je weet niet wie ze opstellen, maar de andere jongens zijn bijna net zo goed als de basis." "Bij Ajax speelden we goed in de organisatie.We konden lang de 0 houden. Zondag hopen we dat ook te doen."
  zondag 8 mei 2005 @ 01:08:04 #244
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26815755
T'is gebeurd Wij gaan nu wel degraderen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_26817225
Den Bosch gewonnen wordt wel erg lastig nu
  zondag 8 mei 2005 @ 08:35:18 #246
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26818218
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:08 schreef xJapser het volgende:
T'is gebeurd Wij gaan nu wel degraderen.
Idd mooie KUT zooi
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:36:55 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_26819081
nie goe dit.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_26821084
Guus laat jullie ook wel winnen vanmiddag, neem ik aan?
  zondag 8 mei 2005 @ 12:53:10 #249
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26821699
Lucius maakt een driedubbele hattrick vanmiddag
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:57:09 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26823260
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lucius maakt een driedubbele hattrick vanmiddag
Laten we het hopen maar het zal wel een zakelijke 3-0 worden denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:57:33 #251
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26823269
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Laten we het hopen maar het zal wel een zakelijke 3-0 worden denk ik
Dat denk ik ook, zolang ze maar winnen in elk geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:48:30 #252
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26824500
Godverdomme. Ik kan wel janken.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 8 mei 2005 @ 14:48:57 #253
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26824509
Ik heb al tranen in mn ogen...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 8 mei 2005 @ 14:49:23 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26824523
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Laten we het hopen maar het zal wel een zakelijke 3-0 worden denk ik
en die stand is binnen 20 minuten bereikt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 8 mei 2005 @ 16:23:13 #255
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26827168
Hmm...4-1. Valt nog mee

* xJapser droogt traantjes.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 8 mei 2005 @ 16:24:25 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26827206
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:23 schreef xJapser het volgende:
Hmm...4-1. Valt nog mee

* xJapser droogt traantjes.
Een heel belangrijk doelpunt misschien wel.
Wij moeten nu op punten jullie voorbij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 8 mei 2005 @ 17:51:00 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_26829336
laten we hopen dat het een belangrijk doelpunt was...

overigens zou ik FCDB momenteel meer kans in de NC geven dan de Graafschap, die zijn echt in de loosing mood..

COME ON boeruh !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 8 mei 2005 @ 18:04:23 #258
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26829636
Jammer dat PSV de Graafschap niet helemaal in de vernieling heeft getrapt. Van mensen die er waren heb ik gehoord dat het gewoon dubbele cijfers hadden moeten zijn.

Helaas, nu moeten we 1 punt meer halen dan De Graafschap in de resterende wedstrijden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:13:50 #259
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_26835147
Nouja....het is mogelijk.

De Graafschap : NEC uit, Vite$$e thuis.
FCDB : RKC uit, Utrecht thuis.

Ik geef jullie serieus meer kans.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 8 mei 2005 @ 21:16:25 #260
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26835226
Ik geef den bosch ook meer kans.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:19:59 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26835357
en ikke De Graafschap als die van ons net zo spelen als ze over het algemeen de laatste weken gedaan hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 8 mei 2005 @ 21:21:08 #262
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26835395
Het zondagmiddagsyndroom.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26836151
Na de wedstrijd tegen Feyenoord was iedereen ook in een hosana-stemming... maar toen kwam Groningen langs en werd er gewoon weer met de pet naar gegooid .

Ik hoop nu op een ander vervolg na de overwinning van gisteren .
pi_26836613
Het wordt een spannend slot van de competitie. Ik heb geen idee wie er meer kans heeft als ik naar het programma kijk.
That's all folks!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:00:08 #265
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26836692
De Graafschap heeft het betere doelsaldo en dus vooralsnog meer kans om in de HCE te blijven....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:05:39 #266
96356 cultheld
demagoog
pi_26836867
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Graafschap heeft het betere doelsaldo en dus vooralsnog meer kans om in de HCE te blijven....
Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:09:37 #267
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26837024
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.
Thuis tegen FC Utrecht dat niet al te best in vorm is en nergens meer om speelt moeten we kunnen winnen inderdaad. Tegen RKC is een puntje ook wel mogelijk.

Dat geldt ook wel voor De Graafschap, die zouden ook zomaar punten kunnen pakken tegen NEC of Vitesse (mits Vitesse verliest van Ajax, wat ik niet hoop).

We moeten sowieso één punt meer pakken dan De Graafschap. Qua programma is het mogelijk, maar ik had verwacht dat Groningen-thuis en NAC-thuis ook punten zouden zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:40:35 #268
80382 manny
30 is best veel
pi_26838115
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie Den Bosch nog wel winnen van Utrecht en ook nog wel gelijk spelen tegen RKC.
offtopic:

vlieg je met Onur ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_27007090
Op basis van het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, is dit de "basis" van De Graafschap geweest dit jaar. Raar dat men laag kwam? Wat moest anders? Wat had je niet verwacht?

van Fessem 15
Bot 30
Berck Beelenkamp 30
Bus 28
Kalezic 22
de Graef 28
van Leerdam 27
van Beukering 29
Zongo 23
Magno 20
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27007101
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef manny het volgende:

[..]

offtopic:

vlieg je met Onur ?
Ja
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 15 mei 2005 @ 19:58:50 #271
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27033685
Wat een dramatisch slechte wedstrijd van de Graafschap zeg....niet te geloven. Nee...als ze volgend weekend tegen Vite$$e aantreden gaat het doek vallen vrees ik als ze weer zo spelen. Godgod wat slecht zeg.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 15 mei 2005 @ 20:02:37 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27033773
Geen zorg voor jullie.
Alleen als jullie met 6-0 verliezen en wij met 1-0 zullen wij er in blijven,anders niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 15 mei 2005 @ 20:08:22 #273
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27033903
?

Dude...we hebben allebei 19 punten. Dus wij gelijk, jullie winst is al niet zo mooi.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 15 mei 2005 @ 20:10:43 #274
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27033969
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:08 schreef xJapser het volgende:
?

Dude...we hebben allebei 19 punten. Dus wij gelijk, jullie winst is al niet zo mooi.
Lieverd,wij winnen niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 15 mei 2005 @ 20:12:23 #275
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27034016
Wij ook niet
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 15 mei 2005 @ 20:13:01 #276
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27034039
* xJapser denkt ff na over bovenstaande post.


Ow...ja...verrek. Dan zijn wij de winnaar. Dan kunnen we afgaan in de NC.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 15 mei 2005 @ 20:13:03 #277
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27034041
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef xJapser het volgende:
Wij ook niet
Dan klopt het toch wat ik zeg?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 15 mei 2005 @ 20:13:50 #278
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27034061
Ja ja ik zie t. Sorry. Ik las winnen ipv verliezen
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27034074
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef xJapser het volgende:
* xJapser denkt ff na over bovenstaande post.


Ow...ja...verrek. Dan zijn wij de winnaar. Dan kunnen we afgaan in de NC.
In het land der blinden.....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 15 mei 2005 @ 20:18:34 #280
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27034215
Huh misschien winnen we in de samenvatting nog wel
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 15 mei 2005 @ 20:52:08 #281
80382 manny
30 is best veel
pi_27035398
ben benieuw wat vitas en utreg laten zien volgende week. Ik ben er in ieder geval bij op de Vijverberg, heb net kaarten geregeld.. laten we hopen een overwinning tegen de teleurgestelde heren uit Ernep, maar je weet het nooit.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 15 mei 2005 @ 20:54:10 #282
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27035461
Kaarten geregeld? Tsk tsk...niet eens een seizoenskaart
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 16 mei 2005 @ 10:00:29 #283
80382 manny
30 is best veel
pi_27047260
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef xJapser het volgende:
Kaarten geregeld? Tsk tsk...niet eens een seizoenskaart
zie woonplaats.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_27048074
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Op basis van het aantal keren dat de spelers in de HCE in actie kwamen, is dit de "basis" van De Graafschap geweest dit jaar. Raar dat men laag kwam? Wat moest anders? Wat had je niet verwacht?

van Fessem 15
Bot 30
Berck Beelenkamp 30
Bus 28
Kalezic 22
de Graef 28
van Leerdam 27
van Beukering 29
Zongo 23
Magno 20
Het valt me op dat er maar 10 zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 16 mei 2005 @ 12:13:44 #285
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27049745
quote:
Op maandag 16 mei 2005 10:00 schreef manny het volgende:

[..]

zie woonplaats.
D. Haag. Jij staat niet toevallig af en toe dan op vak 16??? Want daar loopt ook een gast rond uit Den Haag
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 16 mei 2005 @ 12:28:28 #286
80382 manny
30 is best veel
pi_27050115
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef xJapser het volgende:

[..]

D. Haag. Jij staat niet toevallig af en toe dan op vak 16??? Want daar loopt ook een gast rond uit Den Haag
nee. Ik stond / zat altijd spinnekop ( tot een jaar op 4 geleden ) en nu zo nu en dan een beetje lafjes ergens op de hoofdtribune met wat andere "oud-spinnekoppers"
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_27054767
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:00 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het valt me op dat er maar 10 zijn.
Hee, da's raar. Straks even kijken wie er ontbreekt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 mei 2005 @ 23:16:26 #288
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27069284
v.d. Kruis, Loovens, Loval, Valeev, Haklander.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27069478
Vandenbroeck moet er denk ik nog bij staan.
That's all folks!
  maandag 16 mei 2005 @ 23:38:42 #290
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27070036
Owja die hebben we ook nog.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27088488
Nee, Patrick Ax met 19.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27089165
Tis echt een vreemdelingenlegioen .

Hoeveel verschillende spelers hebben er al voor De Graafschap gespeeld dit seizoen, MM?
pi_27089696
AX, Patrick 19
BEUKERING, Jhon van 29
BOT, René 30
BRINKE, Jory ten 3
BUS, Dave 28
CARRILHO, Mirano 9
DUITS, Sander 5
DIJK, Rob van 14
GRAEF, Garry de (BEL) 28
HAKLANDER, Richard 17
KALEZIC, Darije (BOS) 22
KLAK, Aleksandr (POL) 3
KOOIJMAN, Dick 13
KRUIS, Michael van der 18
LEERDAM, Ilja van 27
LOVAL, Loďc (FRA) 17
VALEEV, Ruslan (OEK) 16
BERCK BEELENKAMP, Milan 30
ZONGO, Mamadou (BFA) 23
MAGNO (BRA) 20
VANDENBROECK, Sven (BEL) 18
ROBBEMOND, Reinier 13
FESSEM, Jim van 15
LOOVENS, Glenn 9
RICARDO SOUSA (POR) 9
ROELOFSEN, Richard 8
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27089743
26 dus .

Das best veel voor een degradatiekandidaat, niet .
pi_27089908
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:50 schreef Yeahinho het volgende:
26 dus .

Das best veel voor een degradatiekandidaat, niet .
zoveel hebben wij er geeneens in de selectie
pi_27089910
Behoorlijk wat, al heeft Ajax er volgens mij meer gebruikt. Bij Den Bosch weet ik het niet, RBC had er ook wel veel dit seizoen. Evenals Feyenoord natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 mei 2005 @ 18:28:00 #297
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27091094
Toch grappig dat milan 't meest heeft gespeeld, aangezien 't bestuur hem eerst zo graag kwijt wilde.
pi_27092637
Overigens is dit tot en met speelronde 32.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:40:23 #299
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27128356
Ik heb nu al serieus 2 nachten achter mekaar slecht geslapen omdat ik tot 2 maal toe heb gedroomd over een dramatische afgang zondag. We verloren met 0-5...

Ik wordt helemaal gek ondertussen hier. Was t maar zondag.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:50:12 #300
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_27128686
goodluck.. and see you in de nacompetitie
OJAAJOH?
pi_27128714
0-5, dat zou een mooie uitslag zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')