abonnement Unibet Coolblue
pi_24801608


Robert de Pinho Souza (bijnaam Beto) , speler van PSV sinds 28 januari 2005, wordt 27 februari 2005 vierentwintig jaar oud en zal dan reeds z'n doelpuntjes hebben gemaakt op de Nederlandse velden.

Deze snelle, wendbare en gedreven spits begon zijn tot nu toe nog prille carriere bij Coritiba-PR en speelde daar van 96' tot 2000. Botafogo zag in hem in eerste instantie een versterking, maar al snel verkaste hij naar Servette, zonder erg veel succes te hebben in Zwitserland, want een echte kans heeft hij nooit gekregen in Zwitserland. Vervolgens ging hij terug naar Brazilië, maar wel naar een nieuwe club: São Caetano-SP.



Spartak Moskou zag in hem een talent die het Russische publiek moest gaan entertainen met doelpunten, maar ook hier heeft hij nooit een echte kans gekregen. Per januari 2004 moest hij het dan toch echt gaan laten zien en wel in Mexico, met succes: In 22 duels scoorde hij 16 keer.

Dit ontging de excellente scouting van PSV uiteraard niet en dus is er in diep overleg in de VIP-room van de Herdgang een deal beklonken met deze centrum-spits, die ook "op rechts" uit de voeten kan.

Zal hij zich in de oh zo benijde Seleção weten te spelen bij PSV? Wordt deze jongen, wiens naam net als bij Romario en Ronaldo met Ro begint, dé sensatie van 2005 op de Nederlandse velden? De tijd zal het leren maar voor alsnog is bij deze hét "Beto" fan-topic geopend


Helaas moet 'Beto' dit snel afleren bij PSV


Hier kun je een impressie van zijn kwaliteiten krijgen

http://www.mifutbol.com/buscarVideo2.php?jugadortxt=robert+de+pinho+souza&equipotxt=&anioop=-1&mesop=-1&diaop=-1&client_tag=1&verlista=1
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24801643
Moet elke kneus nou een topic krijgen? .
pi_24801648
Ah hoi, elke nietszeggende speler krijgt weer een eigen topic.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24801659
Ik ben benieuwd hoe goed de beste man is.
That's all folks!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:52:23 #5
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_24801718
Meer dan terechte topic. Hopelijk gaat hij het maken. Wat goals gezien en zowel links als rechts een knap schot.

http://www.esmas.com/depo(...)923/index.html?id=16 Kiezen voor Chivas-Atlas 1-3...kleintje omhaal

pi_24801740
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Moet elke kneus nou een topic krijgen? .
ok krijg jij er ook 1
pi_24801763
We wachten af, ik verwacht niet dat hij echt absolute top is. Hoeft ook niet, als hij maar wel een bruikbare aanvulling is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24801776
"En Babel kostte niets"
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:56:23 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24801782
Hopelijk kan hij hier meer laten zien dan in Zwitserland en Rusland.

Ik heb in ieder geval hoge verwachtingen!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:59:43 #10
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24801845
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:55 schreef keeper het volgende:
"En Babel kostte niets"
"En Charisteas was net zo duur" en die kan er geen flikker van.

Grappig om al die bange neusjes te zien
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24801888
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:59 schreef Spideyman het volgende:
Grappig om al die bange neusjes te zien
Nou echt, ik word al helemaal bleek rondom de neus .

Leuk om te zien dat al die lampjes bij het zien van een Braziliaan waarvan de naam begint met 'Ro' al meteen orgastische gevoelens en hoge verwachtingen krijgen. .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24801908
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:48 schreef keeper het volgende:
Ah hoi, elke nietszeggende speler krijgt weer een eigen topic.
Charisteas mocht er ook een, niet huilen dus.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 januari 2005 @ 18:06:06 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_24801935
Weer zo'n idioot die z'n shirt uittrekt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24801963
Nou, als ik de OP zo lees heeft hij bijna overal al gefaald.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24801987
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
Nou, als ik de OP zo lees heeft hij bijna overal al gefaald.
Nee hoor want in het altijd lastige Mexico scoorde hij!
pi_24801995
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef heiden6 het volgende:
Nou, als ik de OP zo lees heeft hij bijna overal al gefaald.
Maar nog niet bij Feyenoord, dus het kan nog een hele grote worden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24802019
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We wachten af, ik verwacht niet dat hij echt absolute top is. Hoeft ook niet, als hij maar wel een bruikbare aanvulling is.
Inderdaad zoiets heb ik ook. Ik acht de kans klein (zo niet onmogelijk) dat hij een nieuwe Ronaldo of Romario wordt. Natuurlijk hoop ik dat hij het gaat maken bij PSV, maar op dit moment zijn mijn verwachtingen niet hoog.

Even afwachten dus...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24802136
Hij is dus mislukt bij Spartak Moskou en Servette? Lijkt me niet echt een topper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24802191
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar nog niet bij Feyenoord, dus het kan nog een hele grote worden
Ach, je kunt zeiken over Feyenoord wat je wilt, maar een gozer die faalt bij Servette en Spartak Moskou presenteren als de nieuwe Romário vind ik een beetje sneu. Maar ik ben blij met dit topic, want dat is iets leuks om je eraan ter herinneren als hij van de zomer uitgeleend wordt aan NAC.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 januari 2005 @ 18:25:24 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_24802222
Ach ik heb ooit zo'n topic over Sonck geopend. Vette kans dat dit ook zo'n topic wordt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24802224
Dus dit is dé nieuwe man? De opvolger van Kezman? Dus moet Vennegoor weer naar de bank?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:27:01 #22
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24802254
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is dus mislukt bij Spartak Moskou en Servette? Lijkt me niet echt een topper.
Daar hadden ze ook geen Park en Beasley voor de perfecte aanvoer .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24802283
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef zjroentje het volgende:
Dus dit is dé nieuwe man? De opvolger van Kezman? Dus moet Vennegoor weer naar de bank?
Ik heb wel een beetje medelijden met die boer. Hij werd gekocht van FC Twente toen hij bij Oranje liep, en geprestenteerd als de nieuwe held. Hij deed het prima en toen kocht PSV Kezman, en onder andere Sibon als nieuwe spitsen. En nu is Hiddink al een tijdje op zoek naar een nieuwe spits. Het verbaast me dat hij daar nog zit eigenlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:38:27 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24802440
VoH heeft 17 miljoen gulden gekost geloof ik, en daar raak je 'm niet meer voor kwijt. Daarom zit 'ie nog in E'hoven.
pi_24802441
Jan is oke en zal die nieuwe gozer wel uit de basis spelen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')