abonnement Unibet Coolblue
pi_24799772
Het regiedebuut van Bruce Hunt die al enkele keren mocht meeregisseren bij oa DARK CITY en THE MATRIX.

THE CAVE



Die poster pakt me wel, hij is erg duister en dat wekt mijn interesse altijd.

Plot: Revolves around a group of expert cave explorers who go for a deep sea ocean dive to explore a cave. While on the expedition, the cave collapses, leaving the team stranded. By the time they are discovered, they have all mysteriously mutated into primeval beings.

Trailer

Enkele stillevens:







Nu maar hopen dat het niet zo'n SPHERE achtig filmpje word want daar vond ik nou werkelijk geen bal aan...


IMDB
pi_24800535
Coole pics man
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:49:28 #3
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_24800602
ribbit
.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:51:35 #4
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_24800640
Ik heb die poster een tijdje terug gezien. Erg mooi
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:51:36 #5
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_24800642
behind heaven... lies hell....
behind hell... lies...

THE CAVE

there are places men was never ment to go
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:52:14 #6
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_24800659
echt niet normaal hoe B een film kan zijn
pi_24801300
ow, dacht dat het over THE cave in Amsterdam ging. Veel leuker (3D beeld geval met een supercomputer erachter), maar goed.. een film dus met interessante plaatjes :S
pi_32656343
Uit het 'gezien' topic:

Errug leuke monsterfilm die natuurlijk schreeuwt om een vergelijking met THE DESCENT van N.Marshall en ik vind hem zeker net zo amusant, al vind ik het einde van THE DESCENT wel wat beter

Cijfer zou een 8,5 zijn

Echt een heerlijke film, jammer dat de dvd pas over 2 maanden komt want ik sta op ploffen om hem op de plank te hebben!!



pi_32657451
Ik heb hem vanavond ook gezien in dvdkwaliteit en ik moet ook zeggen dat ik hem net zo goed als The Descent vond, de waterscenes zijn echt mooi gefilmd en de decors zien er fantastische uit. De film is wel een mix van: The Predator, Alien en the Descent maar ondanks dat is het een vermakelijke film geworden en deze komt zeker ook op mijn plank te staan
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:54:03 #10
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_32661634
zijn jullie serieus?
  dinsdag 29 november 2005 @ 02:32:41 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_32662810
Mijn eerste schaamteloze terug vind post.
Aangezien ik the descent toch erg leuk vond.
pi_32687965
Ik heb hem maanden geleden in de bios gezien en het was amusant, maar niet meer dan dat. Puur hollywood deze film: iedereen is knap, gespierd, sexy en super intelligent en geschoold tegelijkertijd. Het verhaal had veel beter kunnen zijn en is behoorlijk voorspelbaar. Het begin is overigens het beste, dat eerste team was veel stoerder dan die domme jongelui. Graag had ik de film over hen zien gaan ipv die fotomodellen Ik hem de film een 6 gegeven. Niks speciaals, maar goed genoeg om een avond voor te gaan zitten.

Dit is trouwens een dubbeltopic, of het andere is het, maar een tijd terug had ik al een "recensie" in het andere topic gezet.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32688354
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:59 schreef StefanP het volgende:
Ik heb hem maanden geleden in de bios gezien en het was amusant, maar niet meer dan dat. Puur hollywood deze film: iedereen is knap, gespierd, sexy en super intelligent en geschoold tegelijkertijd. Het verhaal had veel beter kunnen zijn en is behoorlijk voorspelbaar. Het begin is overigens het beste, dat eerste team was veel stoerder dan die domme jongelui. Graag had ik de film over hen zien gaan ipv die fotomodellen Ik hem de film een 6 gegeven. Niks speciaals, maar goed genoeg om een avond voor te gaan zitten.

Dit is trouwens een dubbeltopic, of het andere is het, maar een tijd terug had ik al een "recensie" in het andere topic gezet.
En laat me raden: de vrouwen waren net zo bijdehand en hadden precies dezelfde vocabulaire als de mannen ('fucking this', 'fucking that' enz) ? Als dat zo is wil ik hem niet eens zien/huren, dan kijk ik wel als ie over een paar jaar op tv komt.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')