abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:20:59 #51
1087 Merisse
broddeltante
pi_25097013
Hoeft niet voor elke dag maar Hom hele mooie stijlvolle strakke boxershorts
maar ook Marlies Dekkers heeft tegenwoordig herenlingerie, erg stijlvol en beslist niet ordi
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25097217
belangrijk is ook dat ze van katoen zijn. Niet dat gladde spul, dat zit niet relaxed.
pi_25102363
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 05:53 schreef Speth het volgende:

Duh.

Omdat het vet gay staat natuurlijk Ik ga ook niet in een jurk lopen.
Volgens mij heb jij een beetje een 'gay-complexje'.
Strings zijn niét 'gay'. Homo's hebben meestal een betere smaak dan dat ze in strings gaan lopen.
pi_25103935
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:42 schreef upbeat het volgende:
wat vinden de DAMES hier dan van:
http://www.hom-fashion.co.uk/en/shop/customer/home.php?cat=252

en dan vraag ik mij toch af of "3001 sensuel maxi" of "3001 farouche maxi" als opwindend wordt ervaren door de dames.. of is dat juist een complete turn-off
Voor mij persoonlijk is dat in ieder geval een complete turn-off . Een man moet imo gewoon basic, net ondergoed dragen en geen ondergoed met allerlei motiefjes, kleurtjes of weet ik het.
En al helemaal geen half doorzichtig ondergoed, dat vind ik iets voor vrouwen, niet voor mannen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_25105152
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een beetje een 'gay-complexje'.
Strings zijn niét 'gay'. Homo's hebben meestal een betere smaak dan dat ze in strings gaan lopen.
Als ik "gay" zeg bedoel ik niet zozeer "homosexueel", net zoals wanneer ik iets kut vind... Dan bedoel ik niet dat het uit een vagina afkomstig is.
pi_25105343
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:12 schreef schatje het volgende:


[afbeelding]

Is wel een leuk setje.
Heel leuk setje zelfs, maar dan wel muizegrijs kleur.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25105753
Één van mijn voorkeur merken HOM.






Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25105866
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:35 schreef andromeda1968 het volgende:
Één van mijn voorkeur merken HOM.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
die zien er natuurlijk alleen maar erg goed uuit als je gespierd bent.. ( of spanjaard )
dag
pi_25105903
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:40 schreef petre86 het volgende:

[..]

die zien er natuurlijk alleen maar erg goed uuit als je gespierd bent.. ( of spanjaard )
Yep,
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:50:02 #60
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_25106084
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Speth het volgende:

[..]

Als ik "gay" zeg bedoel ik niet zozeer "homosexueel", net zoals wanneer ik iets kut vind... Dan bedoel ik niet dat het uit een vagina afkomstig is.
Wat bedoel je er dan wel mee
pi_25107955
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:50 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Wat bedoel je er dan wel mee
Een algemene expressie van negatieve sentimenten t.o.v het onderwerp, waarbij in zekere mate homosexualiteit wordt gesuggereerd, hoewel dat niet per definitie het geval hoeft te zijn.
pi_25108371
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:35 schreef Speth het volgende:

Een algemene expressie van negatieve sentimenten t.o.v het onderwerp, waarbij in zekere mate homosexualiteit wordt gesuggereerd, hoewel dat niet per definitie het geval hoeft te zijn.
Het komt in ieder geval wel enigszins beledigend over. Dat je dat effe weet. .
M'goed, nu weer rap on-topic. .
pi_25108505
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:06 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

inderdaad, een string gaat me dan een beetje ver, misschien voor de grap een keer om mijn vriendin te pesten maar om dat nou echt te gaan dragen..

Wat ik wel jammer vind is dat er niet veel variatie is in mannen ondergoed, ik wil boxer in alle vormen en kleuren en opdrukken, maar dan niet die goedkope van de mark.
De 'dure' merken zijn er nog erg preuts in naar mijn idee, of kent iemand wel een mooi merk
www.jockey.com

http://www.jockey.com/ProductImages/006648_f.jpg --> deze heb ik gewonnen in het blauw bij de mens health
pi_25301818
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk is dat in ieder geval een complete turn-off . Een man moet imo gewoon basic, net ondergoed dragen en geen ondergoed met allerlei motiefjes, kleurtjes of weet ik het.
En al helemaal geen half doorzichtig ondergoed, dat vind ik iets voor vrouwen, niet voor mannen.
Ik heb hier maar 2 dames over gehoord... of ik ben blind... dus de tussen stand is volgens mij 1-1..
Maar die motiefjes (in de stof.. check de hom site.. bloemetjes enzow) herenondergoed is dat een turn off of niet... ik vind het enerzijds wel wat hebben... anderzijds... maar als een vrouw dat werk wel opwindend vind... wil ik er wel eens voor in de buidel tasten om haar eens te verassen.. al draag ik het maar 1keer in de zoveel tijd...
We should hire nobody, as nobody has time.
pi_25302722
quote:
Op maandag 28 februari 2005 20:29 schreef upbeat het volgende:

[..]

Ik heb hier maar 2 dames over gehoord... of ik ben blind... dus de tussen stand is volgens mij 1-1..
Maar die motiefjes (in de stof.. check de hom site.. bloemetjes enzow) herenondergoed is dat een turn off of niet... ik vind het enerzijds wel wat hebben... anderzijds... maar als een vrouw dat werk wel opwindend vind... wil ik er wel eens voor in de buidel tasten om haar eens te verassen.. al draag ik het maar 1keer in de zoveel tijd...
Ik vind die motiefjes een turn-off ja... Duidelijk! Het mooiste en meest sexy vind ik gewoon vrij eenvoudige, strakke boxers...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:07:43 #66
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_25363394
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:35 schreef andromeda1968 het volgende:
Één van mijn voorkeur merken HOM.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Iel, die hempjes boven boxers vind ik zo vies, lelijk en doen me aan homo's denken. (Sorry, weet niet waarom.)
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:23 schreef -roGue- het volgende:


www.jockey.com

http://www.jockey.com/ProductImages/006648_f.jpg --> deze heb ik gewonnen in het blauw bij de mens health
Ook lelijk, zo'n bralbekken, kakkers-boxer. Doe mij maar een effen strakke van Björn Börg.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:11:29 #68
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_28744555
quote:
ff surfen...

Vind dit ook wel leuk voor de meer 'geladen momenten'...



(Ja, ja, is natuurlijk weer 'gay'... Maar toch is het leuk! )
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:37:40 #69
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_28745147
ik vind superstrakke boxers een beetje eng

en motiefje maakt me niet uit, effen is okee, ruitjes of streepjes of dingetjes vind ik ook wel aardig
om heel eerlijk te zijn kan het me echt niet zoveel boeien
an urge to help mankind overcomes me
pi_28745854
dit topic had geen kick nodig
Extremistisch gematigd.
pi_28746911
Een strakke boxer ziet wel mooi uit...
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:22:27 #72
36926 RikDeMan
is een 'spons'
pi_28749694
Björn Borg suckes big time. Op zich blijft de boxer goed van kwaliteit maar In no time is het elastiek versleten. En dan geef ik liever een paar euro (want daar hebben we het over - een paar euri) meer uit voor een kwalitatief veel beter merk (al eerder genoemd) als bijvoorbeeld Hom of nog beter Mey. Echt waar...deze merken zijn zo veel beter, zitten niet beter of slechter maar kwaliteit steekt er echt boven uit. En laten we eerlijk zijn....als er iemand in een geile bui je broek naar beneden trekt....dan kun je maar beter een Hom of Mey aanhebben (voor zolang het duurt ) dan is het feest niet meer te stoppen
een signature = ook maar een signature
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:21:01 #73
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28751619
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:35 schreef andromeda1968 het volgende:
Één van mijn voorkeur merken HOM.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat middelste en onderste setje is wel very nice Die bovenste niet zo
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  Moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 22:40:04 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_28752439
Punto Blanco is wel een mooi merk.


Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_28761818
Ow, dit hier boven is wel erg mooi, vooral die bovenste met die kleurige streepjes..Volgens mij heb ik daar een passend zijden hemdje bij..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')