abonnement Unibet Coolblue
pi_24646165
Het gaat eindelijk gebeuren , op 1 Juni van dit jaar ga ik met mijn meisje trouwen in Las Vegas .
Het pak en de jurk zijn al gekocht , evenals de ringen.
De vluchten met hotels zijn al geboekt , op 30-05 vertrek ik naar Las Vegas waar ik 5 dagen zal blijven , daarna vliegen we door naar New York om daar 4 daagjes onze huwelijksreis hebben .

Nu is er op het internet bar weinig te vinden van persoonlijke verhalen oid, en ik vroeg me af of fokkers nog ervaringen en tips hadden
pi_24646238
Ervaringen en tips waarin? Of iemand al eens in Las Vegas getrouwd is, en waar?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_24646278
Als ik aan trouwen in Las Vegas denk, dan denk ik aan zo'n fout nep kerkje met een Elvis Presley die het woord doet
copyright 2006
pi_24646317
quote:
ik was al eens op de site gekomen , iig toch bedankt
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:40 schreef pooier het volgende:
Als ik aan trouwen in Las Vegas denk, dan denk ik aan zo'n fout nep kerkje met een Elvis Presley die het woord doet
Op de Elvis na heb je toch aardig onze bruiloft in gedachten , compleet met foute bloemetjesvloerbedekking
pi_24646723
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:27 schreef Xlarge het volgende:
Nu is er op het internet bar weinig te vinden van persoonlijke verhalen oid, en ik vroeg me af of fokkers nog ervaringen en tips hadden
Ik hoop dat jij dus wel leuke verhalen hier gaat plaatsen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:30:52 #7
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24646771
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:45 schreef Xlarge het volgende:

[..]

ik was al eens op de site gekomen , iig toch bedankt
[..]

Op de Elvis na heb je toch aardig onze bruiloft in gedachten , compleet met foute bloemetjesvloerbedekking
Dude als je dan toch in Vegas bent... die Elvis is het vetste van allemaal
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_24646881
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij dus wel leuke verhalen hier gaat plaatsen.
Ik zal het zeker doen als ik terug ben
pi_24646922
Gaan jullie dan echt met z'n 2en? Of met getuigen erbij? Of gewoon wel met hele familie?
Als ik aan een huwelijk in Vegas denk, denk ik altijd meteen aan twee geliefden die stiekem gaan trouwen !
Whatever I want.
pi_24646967
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Gaan jullie dan echt met z'n 2en? Of met getuigen erbij? Of gewoon wel met hele familie?
Als ik aan een huwelijk in Vegas denk, denk ik altijd meteen aan twee geliefden die stiekem gaan trouwen !
Nou stiekem is het niet hoor Peri , wij gaan met zijn tweeen , dan gaat een goede vriend van mij mee , en haar broer met zijn vriendin.
Mijn ouders hadden al een andere reis geboekt die ze niet willen afzeggen , en haar moeder vind de vliegreis te eng om te gaan.

1 van de redenen dat we daar gaan trouwen is wel omdat ik geen zin heb in 300 priemende ogen in mijn rug , plus dat we meteen een leuke vakantie hebben
pi_24647021
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:44 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Nou stiekem is het niet hoor Peri , wij gaan met zijn tweeen , dan gaat een goede vriend van mij mee , en haar broer met zijn vriendin.
Mijn ouders hadden al een andere reis geboekt die ze niet willen afzeggen , en haar moeder vind de vliegreis te eng om te gaan.

1 van de redenen dat we daar gaan trouwen is wel omdat ik geen zin heb in 300 priemende ogen in mijn rug , plus dat we meteen een leuke vakantie hebben
Okay, maar iedereen weet dus wel dat jullie gaan trouwen. Vindt niemand (de rest van de nabije familie/vrienden) het dan niet vervelend dat ze er niet bij kunnen zijn? Of doen julie het in Nederland nog 's over, in het klein?
Whatever I want.
pi_24647044
Ik vind het echt heel leuk voor jullie Xlarge, dat jullie gaan trouwen!
Whatever I want.
pi_24647049
Je hebt daar ook een drive-inn wedding chappel. Dus handig voor als je echt snel wil trouwen.
pi_24647082
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:47 schreef PeRi het volgende:

[..]

Okay, maar iedereen weet dus wel dat jullie gaan trouwen. Vindt niemand (de rest van de nabije familie/vrienden) het dan niet vervelend dat ze er niet bij kunnen zijn? Of doen julie het in Nederland nog 's over, in het klein?
Sommige mensen zeggen idd dat ze het jammer vinden dat ze er niet bij kunnen zijn, maar zoals ik al zei hoeven er van mij ook niet zoveel mensen mee , ik vond het wel een beetje jammer van mijn ouders , van hun had ik echt verwacht dat ze erbij zouden zijn , maar die verkiezen een reisje naar Griekenland boven mijn huwelijk, het is niet anders .

Hier in Nederland doen we het huwelijk niet over , we houden wel een feest voor vrienden en later een feest voor familie
pi_24647245
Helemaal super....een teamgenoot van mij gaat dit ook doen...en zelf zou ik het tegen die tijd ook wel willen op die manier.

Las Vegas is een geweldig leuke stad, jullie zullen je er zeker vermaken!!
bla bla bla......
pi_24649452
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:01 schreef Stiffmaster het volgende:


Las Vegas is een geweldig leuke stad, jullie zullen je er zeker vermaken!!
Ik hoop het Stiffmaster , maar dat zal zeker lukken
pi_24650967
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:35 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik hoop het Stiffmaster , maar dat zal zeker lukken
Vergeet niet om naar het ouwe downtown te gaan en in Fremontstreet de lichtshow te zien. Die hele straat is overdekt met een soort lange paraplu waarop om bepaalde tijden een lichtshow wordt gegeven....

In welk hotel zitten jullie daar?
bla bla bla......
pi_24652760
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:12 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Vergeet niet om naar het ouwe downtown te gaan en in Fremontstreet de lichtshow te zien. Die hele straat is overdekt met een soort lange paraplu waarop om bepaalde tijden een lichtshow wordt gegeven....

In welk hotel zitten jullie daar?
Die lichtshow op Fremontstreet ga ik ook zeker bekijken , ik heb het al eens op tv gezien en lijkt me erg leuk , wij zitten in het Circus circus hotel
pi_24653810
Relaxed hoor. Zijn jullie er al eerder geweest?

Trouwen in Vegas lijkt mij ook wel mooi. Gaat alleen wel duur worden, aangezien ik wel iedereen er bij wil hebben.
pi_24663725
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:56 schreef Dizzee het volgende:
Relaxed hoor. Zijn jullie er al eerder geweest?

Trouwen in Vegas lijkt mij ook wel mooi. Gaat alleen wel duur worden, aangezien ik wel iedereen er bij wil hebben.
nee die kant op ben ik nog nooit geweest , wel een paar keer naar Virginia, en Florida , het lijkt me ook leuk om nu de woestijn een keer te zien
pi_24663923
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:10 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Die lichtshow op Fremontstreet ga ik ook zeker bekijken , ik heb het al eens op tv gezien en lijkt me erg leuk , wij zitten in het Circus circus hotel
Circus Circus heb ik ook es in gezeten, ik vond het een prima hotel (niet overdreven byzonder) alleen ligt ie een beetje tussen alles in...Er zit wel een overdekte attractiepark in/bij, best wel cool.

Het westen van Amerika vind ik qua natuur (voor zover ik kan oordelen) wel mooier als het Oosten. In het oosten ben ik alleen in NY & Florida geweest en in het Westen heb ik de grootste nationale parken wel gezien...
bla bla bla......
pi_24744561
De fonteinen voor het Bellagio zijn ook de moeite waard !!
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_24787008
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:46 schreef Salem het volgende:
De fonteinen voor het Bellagio zijn ook de moeite waard !!
bla bla bla......
pi_26094249
ik geef mijn topic even een subtiel schopje, want over ongeveer anderhalve maand is het al zover , nog mensen die zijn getrouwd in Vegas die tips / verhalen hebben ?
  woensdag 20 april 2005 @ 09:32:20 #25
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26368071
Begint het je al te zenuwen Xlarge?
Whatever I want.
pi_26368206
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef PeRi het volgende:
Begint het je al te zenuwen Xlarge?
Het komt nu wel dichtbij Peri , eind volgende maand al .
Maar echt zenuwachtig ben ik niet , ik denk wel dat ik dat zal zijn op de dag zelf...
pi_26368587
Jaaaa, ben getrouwd in Las Vegas (en gescheiden in nederland en daarna nog een keer getrouwd in nederland ). Ik vond het erg grappig, trouwen in LV. 't Is heel erg business en dat maakte het zeer aparte belevenis. Ik had het niet willen missen! Zo kwamen we erachter dat we nog in ondertrouw moesten, voordat we konden trouwen, maar da's dus geen probleem. Het gemeentehuis is 24 uur per dag open en zo stonden we midden in de nacht in de rij (!) voor het loket ons briefje te halen.

De volgende dag zijn we eens rustig rond gaan bellen naar van die suikerzoete kapelletjes en we konden per direct terecht. Komen we daar, worden we ontvangen door een soort van Tedje van Es, krulletjes, enorme snor, overal goud. Hij had de dominee al opgepiept (het was duidelijk vóór de mobiele telefoons), maar die was er nog niet. In de tussentijd probeerde hij nog wet extra inkomsten te verkrijgen (het trouwen zelf was 30 dollar). Je kon een boeketje bij hem huren, een trouwjurk (met een soort houwtje-touwtje sluiting aan de achterkant, voor ff snel aan te schieten), een smoking, speciale muziek, van alles. Uiteraard hoefden wij dat alles niet, de jurk vloekte ook vreselijk bij mijn rode teenslippers

De dominee heeft een dikke tien minuten een zeer bijbelse toespraak staan houden, onder toeziend oog van onze enige gast, de hond van de eigenaar van het kapelletje,.....en toen waren we klaar. En moesten we ook heel rap wegwezen, want het volgende stel stond al te wachten.


[ Bericht 3% gewijzigd door Pokkehontas op 20-04-2005 13:47:43 ]
Kortom, the usual.
pi_26369779
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:07 schreef Pokkehontas het volgende:
Jaaaa, ben getrouwd in Las Vegas (en gescheiden in nederland en daarna nog een keer getrouwd in nederland ). Ik vond het erg grappig, trouwen in LV. 't Is heel erg business en dat maakte het zeer aparte belevenis. Ik had het niet willen missen! Zo kwamen we erachter dat we nog in ondertrouw moesten, voordat we konden trouwen, maar da's dus geen probleem. Het gemeentehuis is 24 uur per dag open en zo stonden we midden in de nacht in de rij (!) voor het loket ons briefje te halen.

De volgende dag zijn we eens rustig rond gaan bellen naar van die suikerzoete kapelletjes en we konden per direct terecht. Komen we daar, worden we ontvangen door een soort van Tedje van Es, krulletjes, enorme snor, overal goud. Hij had de dominee al opgepiept (het was duidelijk vóór de mobiele telefoons), maar die was er nog niet. In de tussentijd probeerde hij nog wet extra inkomsten te verkrijgen (het trouwen zelf was 30 dollar). Je kon een boeketje bij hem huren, een trouwjurk (met een soort houwtje-touwtje sluiting aan de achterkant, voor ff snel aan te schieten), een smoking, speciale muziek, van alles. Uiteraard hoefden wij dat alles niet, de jurk vloekte ook vreselijk bij mijn rode teenslippers 8)

De dominee heeft een dikke tien minuten een zeer bijbelse toespraak staan houden, onder toeziend oog van onze enige gast, de hond van de eigenaar van het kapelletje,.....en toen waren we klaar. En moesten we ook heel rap wegwezen, want het volgende stel stond al te wachten.
Hee , eindelijk een ervaring van iemand zelf .
Dat je daar naar het gemeentehuis toe moest gaan wist ik idd , dat gaan wij ook doen.
We hebben van te voren alle papieren hier geregeld , zoals een uitreksel van het geboorteregister , akte van trouwbevoegdheid e.d. , en dan allemaal in het engels.
Maar als ik jou verhaal lees , schijnt dat allemaal niet echt nodig te zijn , ging je gewoon met je paspoort er naar toe , of had je ook de benodigde papieren. ?
pi_26374094
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Hee , eindelijk een ervaring van iemand zelf .
Dat je daar naar het gemeentehuis toe moest gaan wist ik idd , dat gaan wij ook doen.
We hebben van te voren alle papieren hier geregeld , zoals een uitreksel van het geboorteregister , akte van trouwbevoegdheid e.d. , en dan allemaal in het engels.
Maar als ik jou verhaal lees , schijnt dat allemaal niet echt nodig te zijn , ging je gewoon met je paspoort er naar toe , of had je ook de benodigde papieren. ?
Volgens mij hadden we helemaal niks geregeld, hadden we alleen onze paspoorten bij ons. Na terugkomst moesten we wel het huwelijk laten registreren bij de burgerlijke stand in Den Haag om het helemaal rechtsgeldig te maken.

Als ik het me goed herinner moest er ook 24 of 48 uur zitten tussen het moment van ondertrouw in en het trouwen in LV.

Hebben jullie al een bepaalde chapel oid uitgezocht, of kijken jullie ter plekke wat je leuk lijkt?
Kortom, the usual.
pi_26374793
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we helemaal niks geregeld, hadden we alleen onze paspoorten bij ons. Na terugkomst moesten we wel het huwelijk laten registreren bij de burgerlijke stand in Den Haag om het helemaal rechtsgeldig te maken.

Als ik het me goed herinner moest er ook 24 of 48 uur zitten tussen het moment van ondertrouw in en het trouwen in LV.

Hebben jullie al een bepaalde chapel oid uitgezocht, of kijken jullie ter plekke wat je leuk lijkt?
We zullen dan waarschijnlijk wat papieren voor niets meenemen , maar beter teveel als te weinig.
We hebben wel al een kapel uitgezocht , het wordt The little White Wedding Chapel

Dat is toch wel de meest bekende en zit op de Strip, en lekker fout met die grote reclameborden.
We hebben nog niet gereserveerd , ik ga dat van het weekend even doen .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')