abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 januari 2005 @ 22:03:00 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24615157
The Jacket



Deze film beweert een plot te hebben, namelijk:

A psychological thriller about a military veteran who returns to his native Vermont suffering from bouts of amnesia. When he is accused of murder and lands in an asylum, a well-meaning doctor puts him on a heavy course of experimental drugs, restrains him in a jacket-like device, and locks him away in a body drawer of the basement morgue. The process sends him on a journey into the future, where he can foresee his death (but not who did it or how) in four day’s time. Now the only question that matters is: can the woman he meets in the future save him?

De hoofdrollen zijn weggegeld voor Adrien Brody en Keira Knigthley. Ook Kris Kristofferson, Jennifer Jason Leigh, Kelly Lynch en Brad Renfro geven het beste van zichzelf. John Maybury voelde zich geroepen de film te regisseren. Maybury kennen we nergens van.

Releasedata zijn nog niet bekend voor de Lage Landen, hij draait volgende week op Sundance. Een trailer vindt u als u hier klikt. Ik vind de trailer wel geslaagd, maar ook vrij vaag. Verder lijkt de kans op succes me even groot als de kans op een flop.

[ Bericht 14% gewijzigd door Gorro op 24-08-2005 09:46:15 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_24657243
Ik heb net de trailer gezien..en het ziet ernaar uit dat het verhaal lekker vaag is. Daar hou ik wel van In de gaten houden dus!!
Correct en tevens juist...
pi_24673811
Had de trailer ook vorige week gezien. Ziet er zeker wel weer goed uit.
Lekker vaag
O+ BlaBlub O+
pi_29479089
subtiel schopje om het maar weer eens onder de aandacht te brengen.

User Comments: Good, if you can just sit back and not ask too many questions.
mee eens.
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:37:13 #5
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29492078
Ik heb de film al een tijd terug gezien..
Erg leuk gedaan, maar ik vond het net alsof de schrijver straalbezopen naar The Butterfly Effect heeft gekeken en daar zn eigen script op gebaseerd heeft..:@
Keira speelt wel top..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_29492266
Ik heb hem ook gezien. Het lijkt wel veel op The Butterfly effect of Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ik vond hem leuk om te zien.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:33:55 #7
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_29503967
IK heb 'm gezien op het Afff. (Jij toch ook, CdP?)
Ik vond 'm wel OK, maar het is geen film die'k op dvd zou aanschaffen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:37:51 #8
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29503994
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:33 schreef Smots het volgende:
IK heb 'm gezien op het Afff. (Jij toch ook, CdP?)
Ik vond 'm wel OK, maar het is geen film die'k op dvd zou aanschaffen.
Ik daarvoor al
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:49:56 #9
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_29504130
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik daarvoor al
Oh, OK.
Ik ging er gewoon van uit dat je 'm daar gezien had omdat ik je op het AFFF zag werken.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:53:09 #10
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29504159
Klopt, heb m daar alleen overgeslagen omdat k ook nog wou slapen hahaha
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:10:21 #11
3767 Herald
Come get some
pi_29704139
vandaag in de sneak
altijd leuk zo'n film waar je anderhalf uur naar kijkt en op het einde eigenlijk nog steeds niks boeiends is gebeurd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2005 @ 01:49:28 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_29909226
Leek mee een kruising tussen 12 Monkeys en Jacobs Ladder.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:49:25 #13
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29912117
Gisteren gezien in de sneak:

Tijdreizen blijft filmmakers inspireren voor films en na vorig jaar The Butterfly Effect is er met The Jacket weer een nieuwe in het rijtje erbij gekomen. Deze vond ik net wat beter omdat hier de rauwe stijl van de film wat geloofwaardiger gebracht wordt. Het zwakste punt van deze film zijn de slecht uitgewerkt personages en het wel heel erg geforceerde accent van Keira Knightley. De entertainmentfactor is echter hoog genoeg om dat de film te kunnen vergeven. ***½
pi_29912456
Moet zeggen dat ik hem al enige tijd geleden gezien heb, is een spannende film, en je moet je gedachten er goed bij houden. Daarbij komt dat ik erg begon mee te leven voornamelijk met Adrien Brody, ik had het echt met hem te doen. Zeker een aanrader.
pi_29930756
Ik vond m heel heel heel erg vet
pi_29936053
Heb de dvd al een tijdje liggen maar nog niet aan toegekomen om te kijken, als ik de reacties hier zo lees toch maar eens doen dan
pi_29937032
Issie al op dvd ?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:39:31 #18
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_29937725
De dvd is in de VS wel uit, ja.
In Nederland gaat hij morgen in de bioscoop draaien.
The short weekend begins with longing...
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:39:17 #19
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_30070630
de gebruikelijke (on?-)mogelijkheden die tijdreizen met zich mee brengt negerend,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en uiteindelijk: waarom zit jackie in de film? dit hangt samen met de volgende opmering.

ooknog: ik hou niet van overbodige sexscenes ook al zijn ze fraai gefilmd.

ik vind "the jacket" stukken beter dan de butterfly effect - maar ik weiger dan ook adrien brody met ashton kutcher te vergelijken gka binnenkort dan ook maar jacobs ladder huren

kben benieuwd of de regiseur zinning commentaar geeft op de dvd. iemand?
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_30288741
Ik vond het een geweldige film
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')