maaruh? hij wordt 5 x zo groot
quote:Nou ja , 5x zo groot , ik heb het iets hoger genomen dan dat het in werkelijkheid is ja , maar toch bedankt voor je snelle reactie !
Op dinsdag 25 september 2001 19:29 schreef lzandman het volgende:
Als je overschakelt naar een lagere resolutie dan is het vanzelfsprekend dat je plaatjes er groter uitzien. Een pixel is dan immers groter. Daar moet je dus rekening mee houden als je een site maakt. Maar je zegt dat de plaatjes 5x zo groot worden. Dat is wel heel raar, want ze zouden maar 1,28 maal (1024 / 800) zo groot moeten zijn.
quote:Dat is wel een idee ja ........bedankt .........
Op dinsdag 25 september 2001 19:25 schreef BdR het volgende:
maak site gewoon voor 640 of 800 pixel breed (lengte maak meestal niet uit, kan toch scrollen) dan is et altijd goed .. *misschien* kan je grootte van plaatjes in % (procenten) aangeven maar volgens mij kan dat niet (zal ik es naar kijken)maaruh? hij wordt 5 x zo groot
Nou ja , 5x ....was een beetje vooruitzichtig
quote:Kijk , dat is praten, bedankt , ga het proberen......
Op dinsdag 25 september 2001 20:21 schreef CraZaay het volgende:
Plaatjes kunnen niet in procenten. Maak een afbeelding eventueel in Flash, dan kan 'ie zich wél aanpassen aan de browsergrootte.
quote:En dan moet iedereen die nog niet op de kabel zit of ADSL heeft 10 minuten wacht voor-ie hem kan zien.
Op dinsdag 25 september 2001 20:21 schreef CraZaay het volgende:
Plaatjes kunnen niet in procenten. Maak een afbeelding eventueel in Flash, dan kan 'ie zich wél aanpassen aan de browsergrootte.
quote:Maar je moet wel eerst de (nieuwste?) plugin downloaden. Ik krijg heel vaak van die berichtjes dat ik weer wat moet downloaden en dan denk ik: Back, andere site.
Op woensdag 26 september 2001 15:30 schreef CraZaay het volgende:
BS. Een afbeelding in Flash is vrijwel even groot of kleiner (vector) dan een gewone afbeelding.
quote:Iedere Flash-versie ondersteund vectoren en geïmporteerde afbeeldingen. Alleen is het zo dat de maker 'm gewoon opslaat als de nieuwste Flash (5 nu), terwijl 'ie bij export voor versie 2 ofzo zou moeten kiezen. Dan kan iedereen 'm zien
Op donderdag 27 september 2001 14:04 schreef Hoopje het volgende:[..]
Maar je moet wel eerst de (nieuwste?) plugin downloaden. Ik krijg heel vaak van die berichtjes dat ik weer wat moet downloaden en dan denk ik: Back, andere site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |