abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 09:55:25 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_33966238
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:54 schreef jessie het volgende:
Wij hebben ze gewoon zelf uitgeprint. Absoluut geen hoogstandjes enzo. Maar toch leuk en uiteindelijk belanden ze bij de meeste mensen toch in de vuilnisbak
HIer net zo, gewoon oranje dik papier, 3 zonnetjes en wat bla bla
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33966344
Nou met zelf printen ben je toch wel 2 van die inktdingen nodig.. En dat kost ook best veel geld, dus dat zie ik dan ook weer niet als optie en copyshop vraagt toch ook al gauw 1 of 1,5 euro per blad. Dan kom ik nog steeds niet goed koop uit, tenzij er 1 is die wel goedkoop is. Dat zoek ik nog. MAar vind die prijzen die ze hebben echt te gek voor woorden. En ik hoef maar 60 kaarten ongeveer te hebben dus helemaal niet veel, dan kom je op belachelijke prijzen terecht voor een kaartje. En toch wil ik er wel 1 sturen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:02:35 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33966390
En als foto laten afdrukken dan? Dan ben 15 cent per foto/kaartje kwijt.
Bij mij waren de postzegels idd ook duurder dan de kaartjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33966429
partychicky hoe kom je op die 1 à 1,5 euro per blad bij een copyshop? volgens mij is dat schromelijk overdreven.
pi_33966472
Printen kostte hier geen 2 van die inktdingen hoor. Dan moet je er gewoon niet teveel opzetten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33966696
wij hebben JD's kaartjes bij multicopy gedaan, vierkant, dubbel kaartje, 4 zijden iets aan tekst in kleur op stevig gekleurd papier.
multicopy heeft ze gesneden (en dus aan twee zijden gecopieerd/gedrukt) zelf gevouwen en waren net geen euro per kaartje kwijt.
pi_33966882
ja, zoiets waren wij ook kwijt bij 't kaartje van Anna, knorretje, ook bij multicopy. minder zelfs volgens mij. 200 euro voor 250 kaartjes + enveloppen, met een foto (die we digitaal aan konden leveren) en ook zowel binnen- als buitenkant bedrukt. maar 't kan dat dat excl. btw was. en voor hetzelfde betaalden we twee keer zoveel bij de drukker (kaartje van Piet). kwaliteit van multicopy was prima, en ik vond 't ook fjin dat ze zo'n voorvouw of hoe noem je dat in het midden van 't kaartje gemaakt hadden, zodat we ze niet scheef konden vouwen.
pi_33966991
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef bixister het volgende:
ja, zoiets waren wij ook kwijt bij 't kaartje van Anna, knorretje, ook bij multicopy. minder zelfs volgens mij. 200 euro voor 250 kaartjes + enveloppen, met een foto (die we digitaal aan konden leveren) en ook zowel binnen- als buitenkant bedrukt. maar 't kan dat dat excl. btw was. en voor hetzelfde betaalden we twee keer zoveel bij de drukker (kaartje van Piet). kwaliteit van multicopy was prima, en ik vond 't ook fjin dat ze zo'n voorvouw of hoe noem je dat in het midden van 't kaartje gemaakt hadden, zodat we ze niet scheef konden vouwen.
bij multicopy is het hoe meer kaartjes hoe goedkoper, dus zou wel kunnen kloppen. wij hadden er geen enveloppen bij en een afname van om en nabij 10 stuks en hebben die gewoon gegeven aan het bezoek en de overigen ff gauw door de bus gedaan.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 10:29:26 #259
43556 miss_dynastie
pi_33967027
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:00 schreef partychickie het volgende:
copyshop vraagt toch ook al gauw 1 of 1,5 euro per blad.
Je kan een kaartje maken van een half a4-tje of kwart a4-tje, dan ben je 50 cent of 25 cent per kaartje kwijt. Is toch helemaal niet zo'n belachelijke prijs Anders zou ik gewoon voor foto's gaan, zoals tex al zei.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 10:52:34 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_33967530
bix 250 kaartjes?! wat een hoop!!

PC, je zou je inktdingen toch kunnen laten vullen? Voor HP dingen, van onze printer, ben ik 10 euro kwijt per cartridge.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33968039
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je kan een kaartje maken van een half a4-tje of kwart a4-tje, dan ben je 50 cent of 25 cent per kaartje kwijt. Is toch helemaal niet zo'n belachelijke prijs Anders zou ik gewoon voor foto's gaan, zoals tex al zei.
Ik ben wel vaker bij een copyshop geweest en heeft echt dat geld gekost hoor. Volgensmij bij zo lage prijs heb je ook heel dun papier dat kan bijna niet anders.

MAar als echt 50 cent zou zijn dan zou he tneit duur zijn idd.
pi_33968064
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef moussy het volgende:
bix 250 kaartjes?! wat een hoop!!

PC, je zou je inktdingen toch kunnen laten vullen? Voor HP dingen, van onze printer, ben ik 10 euro kwijt per cartridge.
Hoe doe je dat dan laten vullen? Want 10 euro is misschien nog wel te doen.
pi_33968092
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:06 schreef jessie het volgende:
Printen kostte hier geen 2 van die inktdingen hoor. Dan moet je er gewoon niet teveel opzetten
Helaas kost dat het wel met kleur, zeker als je de goede kleur bij alle kaartjes wilt. Bij zwart wit kan je er wel heel veel printen op 1 dingetje.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 11:18:31 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_33968128
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:15 schreef partychickie het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan laten vullen? Want 10 euro is misschien nog wel te doen.
Bij zo'n "vulstation" Sommige videotheken doen het zelfs! Ik laat ze altijd hier vullen. http://www.inkstation.nl/
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 11:21:42 #265
43556 miss_dynastie
pi_33968215
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:14 schreef partychickie het volgende:

[..]

Ik ben wel vaker bij een copyshop geweest en heeft echt dat geld gekost hoor. Volgensmij bij zo lage prijs heb je ook heel dun papier dat kan bijna niet anders.

MAar als echt 50 cent zou zijn dan zou he tneit duur zijn idd.
Nee, ik ga uit van de prijs die jij noemt Jij zegt 1 euro per vel, dat is een a4-tje, toch? Uit een a4-tje kun je twee dubbele kaarten halen en vier enkele.
pi_33968766
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Bij zo'n "vulstation" Sommige videotheken doen het zelfs! Ik laat ze altijd hier vullen. http://www.inkstation.nl/
Dank je wel!
pi_33968816
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, ik ga uit van de prijs die jij noemt Jij zegt 1 euro per vel, dat is een a4-tje, toch? Uit een a4-tje kun je twee dubbele kaarten halen en vier enkele.
Dat is afhankelijk van je kaartgrootte.. Wat wij berekend hebben was nog zoveel geld dat je er net zo goed voor naar de drukker kon gaan.

MAar ik ben nu op multycopy aan kijken. Denk dat ik gewoon vraag daar wat het mij gaat kosten daar. Want dat lijkt me wel een goede optie als ik het zo bekijk.
pi_33968922
Vergeet niet aan de opstartkosten te denken bij bijv. een copy-shop
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_33969080
Ja dat zag ik hier ook al staan. Thnx!
pi_33993505
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef lcicle het volgende:
Jij zocht toch bepaalde tekst voor op je geboortekaartje zodat mensen geld zouden doen ipv kado's?

Als je het niet bent.. Excuus!

Maar ik zag toevallig twee teksten/gedichtjes die je misschien wel leuk zou vinden..

Ze hebben negen maanden op mij gewacht.
Papa en mama hebben ondertussen aan alles gedacht.
Wilt u toch graag iets schenken,
maar kan je niets bedenken?
Laat het dan iets klein en fijn
in een envelopje zijn.


Wilt u mij iets schenken, maar u weet niet wat?
Het is niet moeilijk, los het simpel op:
stop uw cadeautje gewoon in een envelop.
Maar u maakt ons het meeste blij,
als u gewoon een komt kijken naar mij !


Misschien heb je er wat aan...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_33998709
oeh wat een vreselijke gedichtjes daan.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef moussy het volgende:
bix 250 kaartjes?! wat een hoop!!
ja, ik dacht echt dat 't er zoveel waren maar begin nu weer te twijfelen. misschien vergis ik me en waren 't er 200. we hebben in ieder geval een belachelijk grote familie.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:18:34 #272
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_34000492
Ons 'doosje'...



Ik moet hem nog plat inscannen voor de tekst.

*voor en achter: Nieuw!, logo Dialo, sind 12 december 2005
*onder: , logo en barcode met datum en geboortetijd
*boven: logo
*rechts: gedichtje

Zo bijzonder, zo apart....
Stukje van ons eigen hart...

4 foto's: de test.....3d echo....de buik...dialo....

*links:

ingredienten:
50% Janine Makkinga
50% Mamoudou Ka

huishoudelijke mededelingen blabla (adres, etc)

Tenminste houdbaar tot: 12 december 2105
3480 g E

We hebben dit niet zelf bedacht trouwens, ik vond het idee op internet...ben vervolgens wel maanden op zoek geweest naar een drukker die ze kon maken.

de geboorteadvertentie in de krant:



[ Bericht 7% gewijzigd door Janena op 13-01-2006 02:03:23 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_34003739
erg leuk janena!
pi_34003771
Leuk Janena!
Als ik me niet vergis is dat ontwerp gemaakt door www.angeliquelemmens.nl ..?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_34003959
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef bixister het volgende:
oeh wat een vreselijke gedichtjes daan.
[..]

ja, ik dacht echt dat 't er zoveel waren maar begin nu weer te twijfelen. misschien vergis ik me en waren 't er 200. we hebben in ieder geval een belachelijk grote familie.
i know! maar moest er gewoon aan denken dus dacht.. zet het er gewoon op.. misschien een combinatie met eigen tekst of weet ik veel...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')