abonnement Unibet Coolblue
pi_24551713
Wij zijn van plan met ongeveer 15 personen richting turkije te gaan. We gaan er heen voor het uitgaan, lekker weer en mooie vrouwen!

Waar je iedereeen over hoort is het Kleopatra-strand in Alanya. Het hotel hoeft niet zo fantastisch te zijn, maar moet iig wel een airco hebben!

Heeft iemand ervaringen met Turkijke voor onze vakantie-invulling. Sommige verhalen waren ook ERG positief over Marmaris (ook dat het uitgaan daar beter was).. maar bij het reisbureau vonden ze Alanya het 'mekka van turkije qua uitgaan'!

Help
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_24551891
uitgaan in Turkije is niet als in Spanje maar er waren een paar (2) leuke tenten in Alanya (Ligt er ook aan van wat voor muziek je houd)

Ik zelf heb positieve ervaringen met het Karat Hotel (Airco, Zwembad in de schaduw, Zonnedak, Eten was redelijk maar iig beter als in de rest van de hotels, en niet duur)

Verder is Alanya wel mooi maar ook ERG warm (45 Graden) Kleopatra strand is mooi maar niet echt super bijzonder.

Als ik voor het uitgaan zou gaan e.d. zou ik toch weer naar Llorret gaan..........
pi_24551914
Ibiza
pi_24551967
Ibiza = voor homo's, trancetrutjes en clubkutjes
pi_24552002
Als je echt wilt feesten dan zou ik naar Moskou gaan en niet naar Turkije.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24552049
Moskou?
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:05:11 #7
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_24552117
Turkije is een mooi land om als stelletje op vakantie te gaan, niet om een feestvakantie te doen en achter de vrouwen aan te gaan, daarvoor kan ik je het eiland Kreta in Griekenland zeeeeeeeeeeeer goed aanraden, daar ben ik 2 en half jaar geleden geweest en de zon zee en vrouwen waren in overvloed aanwezig en we hebben echt een geweldige vakantie gehad.
Succes verder
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_24552192
Rotterdam Het Alanya van het Westen.
pi_24552361
Dus als ik het goed begrijp dan is Turkije met 15 kerels van 20 t/m 25 jaar geen goed idee?

Kijk.. we willen gewoon echt goed uitgaan.. gezellig... mooie vrouwen (naja niet dus alleen maar van die engelse, dronken, gore sletten).. Overdag maken we toch maar weinig mee (strand met ZAND is wel een pré) en eventueel beetje kite-surfen enz

Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_24552529
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef HellRaver het volgende:
Moskou?
in Rusland.
pi_24552633
Engelse sletten heb je in Turkije wel. Moskou is de partycity van Europa. 20 tm 25 jaar dan ben je Lloret en Salou toch wel een beetje ontgroeid, Ibiza is kut, dus ik zou voor Moskou gaan eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24555589
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:17 schreef N-I-X het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan is Turkije met 15 kerels van 20 t/m 25 jaar geen goed idee?

Kijk.. we willen gewoon echt goed uitgaan.. gezellig... mooie vrouwen (naja niet dus alleen maar van die engelse, dronken, gore sletten).. Overdag maken we toch maar weinig mee (strand met ZAND is wel een pré) en eventueel beetje kite-surfen enz

Dat je voor een feestvakantie beter naar Griekenland of Spanje kan gaan is echt onzin (ben zelf ook 23 dus zit in dezelfde doelgroep als jullie).
In Marmaris kan je erg leuk stappen. Veel verschillende nationaliteiten en twee verschillende uitgaanscentra met veel discotheken en andere tentjes. Genoeg te doen dus.
Verder is Gümbet, vlak naast Bodrum, ook een aanrader. Daar ben ik afgelopen zomer met vrienden heen geweest. Gümbet zelf heeft een gezellig centrum en als je het groot aan wilt pakken kan je altijd nog een nachtje naar Bodrum (hoewel dat, op 2 tenten na, tegenvalt). In Gümbet moet je alleen niet langer dan een week zitten want dan heb je het er wel gezien.

Marmaris valt zwaar tegen qua strand (saml en kiezeltjes). Gümbet is stukken beter en heeft ook een hele mooie standtent waar je overdag rond kan hangen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24625725
Ik (20) ben vorig jaar ook naar Gumbet geweest. Ik heb me er prima (2 weken)vermaakt, beter dan in Salou bijvoorbeeld. Nadeel van uitgaan in Gumbet kan zijn dat in het merendeel van de uitgaansgelegenheden alleen R&B achitg gedraaid wordt.

Ik ga dit jaar in ieder geval weer naar Gumbet.
pi_24630803
Dat klopt ja, bijna alleen maar RnB en Hiphop. Ik kan na die week geen p.i.m.p. of Beyonce meer horen.
Een avond hadden ze wel lekkere muziek in de beachclub ofzo (dacht dat het zo heette) tegenover de mudurnu chicken. Maar dat was ook maar 1 avond.
Ze hadden trouwens wel een tent waar ze harder draaien (hardstyle, oldschool). Die zat niet in die "barstreet" maar daar wat verder vandaan (tussen alle souvenirtentjes. Had een groot dakterras enzo.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')