quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:35 schreef iteejer het volgende:
We hebben al iemand op het oog; we zullen zeker zorgen dat er een goede opvolging is.
Dat mag... Hoewel ik geen flauw benul heb tegen wie ik praat (schrijf) wens ik je toch het beste toe en bedank je voor de inbreng op dit forum...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:35 schreef iteejer het volgende:
Mag ik jullie allemaal bedanken voor de fijne tijd die ik hier had
Dan heb je niet goed opgelet joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:46 schreef Jereon het volgende:
Dat mag... Hoewel ik geen flauw benul heb tegen wie ik praat (schrijf) wens ik je toch het beste toe en bedank je voor de inbreng op dit forum...
![]()
Ik mag hopen dat je hooguit het modden van dit enkele forum neerlegt, waar exact deze activiteit ('het aanpakken van onzin-posters en mensen die niet de discussie aangaan, en juist ondersteunen van een constructieve discussie') misschien wat minder nodig is ...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:35 schreef iteejer het volgende:
Mijn voornemen was om het forum nog prettiger leesbaar te maken door actief de oneliners en onzinkreten eruit te gaan gooien;
Yep, Alicey is al mod. Dus aan haar, in samenspraak met FA's en A's, de keuze. Ik heb een voorkeur genoemd uit een aantal redelijk gelijkwaardige kandidaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat je stopt Iteejer. Net nu je weer wat actiever werd. Enniewee: bedankt.
Ik ben benieuwd wie je opvolger wordt...
Alicey is toch al mod?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Yep, Alicey is al mod. Dus aan haar, in samenspraak met FA's en A's, de keuze. Ik heb een voorkeur genoemd uit een aantal redelijk gelijkwaardige kandidaten.
sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:48 schreef iteejer het volgende:
Dan heb je niet goed opgelet joh.
Kun je fluiten?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:01 schreef Redux het volgende:
A. is admin? Jahoor, ik wil wel admin worden
Nee, ook dat niet. Het was een grapke mijnerzijds maar laten we dat maar gauw vergeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef pfaf het volgende:Het was A. in de zin van Admin. Ik dacht een afkorting van jouw mogelijke opvolger.
Dit soort posts vormen uitstekend oefenmateriaal om de nieuwe mod de functie van de delete-button uit te leggen. Dank u. Waarmee ik dus tevens bedankt heb, en alles afgerond is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:04 schreef Jereon het volgende:
Wanneer kunnen we je bedankje verwachten Iteejer?
Je geeft in de OP te kennen dat je ons graag wilt bedanken, althans, je vraagt of je ons mag bedanken... Daaruit maak ik dus op dat je dit ook wilt doen maar ik heb nog niets hiervan vernomen
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dit soort posts vormen uitstekend oefenmateriaal om de nieuwe mod de functie van de delete-button uit te leggen. Dank u. Waarmee ik dus tevens bedankt heb, en alles afgerond is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |