pi_24449826
registreer om deze reclame te verbergen
Uit een post van iteejer in MED

Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen. Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen

Verontrustend dat het zo opvalt. Ik ben benieuwd of dat nu wat beter in de hand gehouden wordt?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:02:28 #2
6970 Joene
Gloeiende Gloeiende
pi_24449859
Heel nederland wordt meer extremistisch en internet en vooral plekken waar men publiekelijk kan reageren worden vaak gebruikt voor uitlatingen van deze groep mensen. Dus ik zie een heerlijk reclame vrij internet in de toekomst als iedere sponsor zo zou denken .
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_24449916
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef Joene het volgende:
Heel nederland wordt meer extremistisch en internet en vooral plekken waar men publiekelijk kan reageren worden vaak gebruikt voor uitlatingen van deze groep mensen. Dus ik zie een heerlijk reclame vrij internet in de toekomst als iedere sponsor zo zou denken .
Ehh ik zie eerder een vrij beperkt internet als iedere sponsor zo gaat denken want echt helemaal niemand is gek genoeg om zijn/haar eigen salaris iedere maand opnieuw in een bodemloze put te gooien..heb je wel een idee wat het kost om een redelijk goed bezochte site in de lucht te houden?
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:08:47 #4
6970 Joene
Gloeiende Gloeiende
pi_24449974
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:05 schreef Mauzerus het volgende:

[..]

Ehh ik zie eerder een vrij beperkt internet als iedere sponsor zo gaat denken want echt helemaal niemand is gek genoeg om zijn/haar eigen salaris iedere maand opnieuw in een bodemloze put te gooien..heb je wel een idee wat het kost om een redelijk goed bezochte site in de lucht te houden?
Ja een aanzienlijk hoogbedrag , maar recht extremisme kan je niet meer weren of tegen gaan.

Het is een oprukkende groep die zich zal blijven verspreiden en oproepen tot demonstraties en uitspraken via internet.

Dus als elke sponser zich niet wil asocieren met plekken waar dat soort uitspraken zijn zal er een heerlijk advertentie vrij internet onstaan en zullen er inderfaaf vele sites verdwijnen
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_24449999
Misschien komt het ook wel doordat het tegenwoordig zo traag is
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:14:51 #6
66825 Reya
Semper chi
pi_24450069
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Uit een post van iteejer in MED

Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen. Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen

Verontrustend dat het zo opvalt. Ik ben benieuwd of dat nu wat beter in de hand gehouden wordt?
Het is niet dat er nu extra wordt gekeken naar rechts-extremistische reacties. Dat deden we altijd al, en zo zal het ook altijd - tenzij er wordt aangedrongen op een werkelijke ommekeer in het beleid qua moderaties - blijven. We proberen reacties die niet door de beugel kunnen zo grondig mogelijk aan te pakken, maar het valt nooit te garanderen dat ongewenste reacties van de FP verdwijnen.
The passions of a revolution are apt to hurry even good men into excesses.
- Alexander Hamilton
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:18:19 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450114
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:10 schreef Repeat het volgende:
Misschien komt het ook wel doordat het tegenwoordig zo traag is
rot op newbie of doe je leesbril op.

er staat letterlijk omdat de sponsor zich niet wilde verbinden aan de reacties op de FP. En ik stoor me soms ook aan die reacties, omdat ze oeverloos nutteloos zijn en totaal niks zeggen qua inbreng of wat dan ook en de sfeer verknallen. Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
put
your
clothes
on!
pi_24450144
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

rot op newbie of doe je leesbril op.

er staat letterlijk omdat de sponsor zich niet wilde verbinden aan de reacties op de FP. En ik stoor me soms ook aan die reacties, omdat ze oeverloos nutteloos zijn en totaal niks zeggen qua inbreng of wat dan ook en de sfeer verknallen. Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
Ja dit is wel heel triest

Maar blijkbaar is dat een groep posters die zich nergens aan stoort en overal lak aan heeft....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24450146
en de sponsor heeft gelijk ook, der zitte leuke reacties tussen maar ik kan me zo ergeren (ik doe het niet, omdat ik een rustig persoon ben, die zich niet ergert als het niet nodig is ) aan al die *oh ik maak me zo druk* reacties. Dat brengt cker het niveau van fok van *een volwasse en goed in elkaar stekend forum* naar *alle gebande (lees: bannen -> geband? ) TMF kleuters zijn hier welkom*

just my 2 cents

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTSE op 07-01-2005 12:27:26 ]
pi_24450165
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
Dat is toch wel veel langer aangegeven?

Ik vind het jammer dat het op deze manier moet maar ergens vind ik het wel prettig dat Fok nog wat strenger gedwongen wordt naar het beleid in dezen te kijken. Ik geloof graag dat er veel aan gedaan wordt maar in mijn ogen schort er toch nog wel wat aan. Dat heeft niet alleen te maken met de reacties van de bezoekers maar ook de voorkeur van sommige nieuwsposters voor bepaalde tendentieuze berichten.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:24:39 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24450205
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef Joene het volgende:
Wellicht dat dan Fok! er ook niet meer is. Zo heerlijk is dat dus niet... en de zo irritante pop-ups zullen toch wel blijven..
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:27:14 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450251
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch wel veel langer aangegeven?

Ik vind het jammer dat het op deze manier moet maar ergens vind ik het wel prettig dat Fok nog wat strenger gedwongen wordt naar het beleid in dezen te kijken. Ik geloof graag dat er veel aan gedaan wordt maar in mijn ogen schort er toch nog wel wat aan. Dat heeft niet alleen te maken met de reacties van de bezoekers maar ook de voorkeur van sommige nieuwsposters voor bepaalde tendentieuze berichten.
dus het nieuws lokt de reacties uit? Het zijn toch echt de users zelf die erop reageren en het zijn toch echt de users die daarop kut reageren? hoe tendentieus een bericht kan zijn of hoe raar of eentonig het kan zijn, je heb je gewoon behoorlijk te gedragen als user en als je je laat uitlokken door een nieuwsbericht is het behoolijk triest gesteld met je beheersbaarheid.
ikzelf doe da ook wel eens maar ik vertik het om de sfeer te vergallen en om verdomd dom uit de hoek te komen.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:27:56 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24450266
Kan me er wat bij voorstellen. Ik zou ook niet geassocieerd willen worden met de schreeuwerds en blaaskaken die via de FP hun extremistisch gebazel willen uiten.
pi_24450316
alleen door FP en door Meer Anti-Islaam Nieuws

Je ziet het nu al op Fok.nl veel gescheld tegen de Moslims
en vooral kaalkopjes reageren daar
Strijden voor rechtvaardige vreedzame vrede is de enige kans voor een leven. Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen. Kom op voor de vreedzame vrede. @ Meki tegen de pers
pi_24450385
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dus het nieuws lokt de reacties uit? Het zijn toch echt de users zelf die erop reageren en het zijn toch echt de users die daarop kut reageren? hoe tendentieus een bericht kan zijn of hoe raar of eentonig het kan zijn, je heb je gewoon behoorlijk te gedragen als user en als je je laat uitlokken door een nieuwsbericht is het behoolijk triest gesteld met je beheersbaarheid.
ikzelf doe da ook wel eens maar ik vertik het om de sfeer te vergallen en om verdomd dom uit de hoek te komen.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor maar de toon zet wel de muziek. Vooral de nieuwsposter R@b wil nog wel eens het gezicht van de FP bepalen met zijn berichten en als je dan af en toe een blik op Fok werpt lijkt het wel alsof de site is die vooral gaat over hoofddoeken, extreme imams en marokkaanse kutkinderen. De keuze uit het nieuwsaanbod is altijd subjectief en daar ligt voor mij zeker een deel van het probleem. Natuurlijk breng je het gewoon nieuws, want ik voel al aankomen dat het censuur-verwijt er aan komt maar het is wel degelijk een keuze die de kleur van de site neerzet. De vraag is hoe Fok zich wil profileren en of Fok een politieke kleur heeft?

Dat heeft niet alleen met de FP te maken natuurlijk. Een sponsor die al aarzelt en even doorklikt op wat subfora zal daar niet vrolijker vandaan komen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:35:47 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450390
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:31 schreef Meki het volgende:

en andersom ook.
put
your
clothes
on!
pi_24450397
ook heel boeiend .
Gewoon beter moderaten.
pi_24450426
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en andersom ook.
en wat bedoel je daarmee
Strijden voor rechtvaardige vreedzame vrede is de enige kans voor een leven. Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen. Kom op voor de vreedzame vrede. @ Meki tegen de pers
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:37:53 #19
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24450431
Ach, als ik nu zo eens op de frontpage rondkijk zie ik daar écht geen ergere reacties dan in de tijd dat ik nog nieuwsposter was. Wel, in absolute aantallen, meer van dat soort reacties, maar dat is logisch aangezien het veel drukker is geworden.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:41:04 #20
66825 Reya
Semper chi
pi_24450494
FOK! heeft absoluut geen politieke kleur (maar dat lijkt me voor de hand liggend). Regelmatig benaderen we elkaars werk kritisch achter de schermen. Crewleden hebben echter altijd wel een bepaalde politieke voorkeur, en het is onvermijdelijk dat deze ook wel eens doorsijpelt in hun dagelijkse werk op de FP. Tot in zekere mate is deze flexibiliteit toegestaan, maar er is uiteraard een grens. En ik kan je verzekeren dat er ook kritisch op wordt toegezien dat deze grens niet structureel overschreden wordt.
The passions of a revolution are apt to hurry even good men into excesses.
- Alexander Hamilton
pi_24450509
Kan me goed voorstellen dat 'sponsors' zich niet kunnen vinden met diverse FP reacties, ik kom er al jaren niet meer, op de FP dus.

Zo af en toe klik je eens op een link via het forum en dan weet ik weer genoeg waarom niet meer. Hier op het forum heb je de keuze sommige topics niet te lezen, op de FP ligt dat net even anders.

Begrijpelijk maar wel jammer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:42:12 #22
64781 bonke
pipo koeie
pi_24450515
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:31 schreef Meki het volgende:

en sommige posts worden verwijderd of men krijgt een waarschuwing dat ze te ver gaan
maar een dag later doen ze het weer en krijgen ze weer een waarschuwing
de paar 100 die zich zo opstellen zullen best bekend zijn bij de modjes en zo af en toe een ban hebben gehad
maar na die ban gaan ze lekker verder
gewoon rigoreus bannen en nooit meer terug laten komen ( ip in de gaten houden om klonen van hun ook weer te bannen ) op een gegeven moment is voor hun de lol er ook wel af en blijven ze weg
en zeg nou zelf, fok kan gerust die paar 100 sukkels missen
pies on joe toe
pi_24450541
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef popolon het volgende:
Kan me goed voorstellen dat 'sponsors' zich niet kunnen vinden met diverse FP reacties, ik kom er al jaren niet meer, op de FP dus.

Zo af en toe klik je eens op een link via het forum en dan weet ik weer genoeg waarom niet meer. Hier op het forum heb je de keuze sommige topics niet te lezen, op de FP ligt dat net even anders.

Begrijpelijk maar wel jammer.
Ik dacht er ook na om op Fok.nl te gaan adverteren Maar dat ter zake
pi_24450583
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik dacht er ook na om op Fok.nl te gaan adverteren Maar dat ter zake
Je breidt je doelgroep wel erg drastisch uit
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:52:21 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24450670
Sponsors lopen weg, maar verder vooral niks aan doen hoor. Sterker nog, laat het forum ook maar ten prooi vallen aan extremistische idioten, en dan achteraf klagen dat de site naar de klote gaat.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:54:44 #26
64781 bonke
pipo koeie
pi_24450696
ze doen misschien wel iets, maar te weinig
pies on joe toe
  Admin vrijdag 7 januari 2005 @ 13:15:49 #27
2589 yvonne
Valide Sultan
pi_24450971
Kom kom, er zijn nog zat andere opties,
en trouwens, als een sponsor nu al niet wil omdat er reacties staan die hem niet aanstaan, willen we uberhaupt een sponsor die zich met content gaat bemoeien?
Users die vragen om 'een duidelijk beleid' snappen Fok gewoon niet...(c)zovty
"Weet je wat jullie probleem is met Yvonne
Een volwassen vrouw met een stel hersens geeft jullie regelmatig een pak slaag op jullie luierkonten.."

Yv. Puick damesmeisje (c) zarGon
Turklugu papaliga tercih ederim.
pi_24451050
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
en trouwens, als een sponsor nu al niet wil omdat er reacties staan die hem niet aanstaan, willen we uberhaupt een sponsor die zich met content gaat bemoeien?
Het zegt gewoon iets over hoe er tegen Fok wordt aangekeken en te zien aan de reacties tot nu begrijpen de meesten de sponsor wel.

Maar het gaat neit over de sponsor - het gaat erom of het beeld dat zo iemand heeft terecht is en wat je daarmee wilt doen.
pi_24452086
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:15 schreef yvonne het volgende:
Bemoeien is het woord niet; de 'kleur' van een site is echter wel een punt van overweging voor een sponsor. We zaten toen in de periode dat de Frontpage zo enorm traag was; wat we opgelost hebben door zowel software- als server-aanpassingen. Door het trage werd er nauwelijks gemodereerd toen.

Het ging er mij om dat júist de negatievelingen, die als groep ook zo'n grote bek hebben over de inderdaad onaanvaardbare traagheid, fok op andere plekken veel meer kwaad doen dan de traagheid ooit zal doen.
Als voorbeeld de uitlatingen van user t-t: kennelijk heeft die het idee dat hij een bijzondere bescherming geniet; want wat hij flikt en geflikt heeft op fok is zachtgezegd verre van netjes - terwijl hij nu ineens weer klaarstaat met een grote bek over te slappe moderatie. Kennelijk realiseert hij zich niet dat hij als één der eersten er bij een strakkere moderatie af zou vliegen. Én kennelijk is het hebben van een grote bek ter etalering van de eigen voortreffelijkheid de hoofdzaak: eerst jezelf als een etter pur sang opstellen en daarna ineens de fatsoensrakker gaan uithangen is zachtgezegd tegenstrijdig.
Klinkt misschien wat hard; ik heb hem immers vaak genoeg verdedigd. Omdat ik hem best wel mag als persoon irl, én omdat ik vind dat we niet te snel mensen weg moeten sturen. Maar dat betekent absoluut niet dat ik vind dat we ons alles moeten laten welgevallen: botheid en brutaliteit mag dan een prima middel zijn om een bepaalde categorie vrouwen om de vingers te winden, maar er zijn grenzen. En bovendien, het 'ruwe bolster blanke pit' ideaal heeft zijn langste tijd ook wel gehad.

Maar goed. Een nieuwe sponsor moet Fok! zien als een uitdaging: kunnen je servers ons aan? Zoals Fok ook voor ons een uitdaging is: kunnen we open discussies over hete onderwerpen aan?
Ja, kunnen we aan, en gaan we aan. Die mentaliteit moet de sponsor ook hebben, en als analogie zien van de prestaties van zijn hardware. Niet meer 'wie wil fok sposnsorren', maar 'wie KAN fok sponsorren'. Ik vind dat we nu wel genoeg gebogen hebben.

Naar iedereen: naar de zware negatievelingen onder de users, naar eisenstellende sponsors, naar wie dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door iteejer op 07-01-2005 15:02:38 ]
pi_24454172
beter in de hand gehouden? pas viel in [FP] Moderaties topic te lezen dat ze iemand na 26 (!) bans van 2 dagen pas een permaban hadden gegeven :|
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_24459941
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:42 schreef bonke het volgende:

[..]

en sommige posts worden verwijderd of men krijgt een waarschuwing dat ze te ver gaan
maar een dag later doen ze het weer en krijgen ze weer een waarschuwing
de paar 100 die zich zo opstellen zullen best bekend zijn bij de modjes en zo af en toe een ban hebben gehad
maar na die ban gaan ze lekker verder
gewoon rigoreus bannen en nooit meer terug laten komen ( ip in de gaten houden om klonen van hun ook weer te bannen ) op een gegeven moment is voor hun de lol er ook wel af en blijven ze weg
en zeg nou zelf, fok kan gerust die paar 100 sukkels missen
Ja man, met een hamer en sikkel zullen ze allemaal tot zwijgen worden gebracht!
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
pi_24459964
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 07:27 schreef sumerian het volgende:

[..]

Ja man, met een hamer en sikkel zullen ze allemaal tot zwijgen worden gebracht!
Was wel een mooi tijd waarin er mog zekerheden bestonden. Maar we leven nu in een tijd van uitdagingen.
Okuninushi
pi_24460473
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 07:52 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Was wel een mooi tijd waarin er mog zekerheden bestonden. Maar we leven nu in een tijd van uitdagingen.
Laten we die oppakken dan.

pi_24460934
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
Laten we die oppakken dan.

Fokcrew zijn betekent er een satanisch gnoegen in csheppen om uitgedaagd te worden en die uitdagingen dan ook aan te nemen. En geloof mij maar als ik je zeg dat dat in bijzondere mate geldt als je verantwoordelijk bent voor de hardware of software
pi_24460978
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen
Ik zou het eerder willen wijten aan een gebrek aan moderatie op de FP. Eigen schuld dikke bult. Je weet gewoon dat dit soort volk rond loopt op internet.

Mijn advies, ga eens met Tweakers.net praten die hebben het een stuk beter voor elkaar.
pi_24461022
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Fokcrew zijn betekent er een satanisch gnoegen in csheppen om uitgedaagd te worden en die uitdagingen dan ook aan te nemen. En geloof mij maar als ik je zeg dat dat in bijzondere mate geldt als je verantwoordelijk bent voor de hardware of software
Oh maar dat geloof ik graag en je hoort er mij ook niet over en dat de boel eens wat trager is plat ligt, hoort er allemaal bij. Ik word wel graag op de hoogte gehouden van wat er aan de hand is, dan kan ik ook van bv. de NS veel hebben.

Het ging mij vooral om de uitdaging om Fok! te behoeden voor een negatief en schadelijk imago door teveel een bepaalde kleur en naam te krijgen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:35:17 #37
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_24461127
Ik ben liever tien racisten kwijt dan 1 sponsor.
pi_24461213
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef Steijn het volgende:
Ik zou het eerder willen wijten aan een gebrek aan moderatie op de FP. Eigen schuld dikke bult. Je weet gewoon dat dit soort volk rond loopt op internet.

Mijn advies, ga eens met Tweakers.net praten die hebben het een stuk beter voor elkaar.
Dan heb je Fok niet begrepen. Wij willen een discussieplatform zijn waar alles bespreekbaar is. Uiteraard met inachtname van de normale grenzen van fatsoen en verdraagzaamheid. Daar heb je geen pompeuze policy voor nodig: DOE NORMAAL is voldoende.

T.Net kent een beperkte doelgroep, die de rest gewoon weert. Dat is idd makkelijker te managen ja. Maar Fok is geen T.et, we waren het wel ooit es ver in het begin en dat is niet zonder reden afgesplitst. Verschillende doelgroepen, niet vergelijkbaar.

Moderatie is voor ons moeilijker ja. Our own choice
pi_24461264
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben liever tien racisten kwijt dan 1 sponsor.
Dat hangt wel van de sponsor af. Ik kan je zeggen dat voor die sponsor óók de stellingname van het merendeel van Fok! in de Irak-oorlog zwaarwegend was.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Wees blij, wees heel blij dat je daar niet zelf door beknot kunt worden en rekening mee hoeft te houden. Dat ligt namelijk veel dichter bij dan je wellicht denkt.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:53:31 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24461389
quote:
Persoonlijk vind ik het een hoog boehoe gehalte hebben...
pi_24461518
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Persoonlijk vind ik het een hoog boehoe gehalte hebben...
Niet zo bedoeld.
Een ander voorbeeld: er zijn mensen die alles doen om Fok! te rippen. 'Gewoon omdat het leuk is.' Inbraakpogingen op servers en zo. Ja, die worden gelogd en ik heb een stel ip-adressen. Heel interessant Sommigen zelfs van onze eigen users

Stel nou es dat het ze zou lukken, en je zou ze er op aanspreken: ze zouden de eerste zijn die ons er op aan zouden spreken en het ons zelfs kwalijk nemen. 'Dan had je maar beter moeten beveiligen'.

Okwee.
Dus als iemand zijn huis niet optimaal beveiligt, heeft een inbreker het recht om de zaak leeg te halen en kan de inbreker het de huiseigenaar kwalijk nemen dat de beveiliging niet optimaal was?

Dus als iemand zelf voortdurend loopt te kloten en te zieken wáár die maar kan, heeft die daarna het recht om te gaan lallen dat het onze eigen schuld is en we maar beter hadden moeten modereren?

Ik doelde hiermee bv op mensen als t-t. Daar sloeg dit verhaal op. En verder ben ik idd ook van mening dat een sponsor die content wil gaan bepalen zelf maar een site moet opzetten
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:04:00 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24461549
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:01 schreef iteejer het volgende:
Dus als iemand zelf voortdurend loopt te kloten en te zieken wáár die maar kan, heeft die daarna het recht om te gaan lallen dat het onze eigen schuld is en we maar beter hadden moeten modereren?
Nee, die tief je er gewoon vanaf. Punt.
Maar het is geen aanleiding voor een 'meisje met de zwavelstokjes' verhaal.
pi_24461551
Die sponsor wil geen content bepalen iteejer, hij wil niet met extreem-rechts geassocieerd worden.

Fok zou daar eens stelling in kunnen nemen in plaats van zich wat halfslachtig achter de vrijheid van meningsuiting te verschuilen.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:06:13 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24461584
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
Die sponsor wil geen content bepalen iteejer, hij wil niet met extreem-rechts geassocieerd worden.

Fok zou daar eens stelling in kunnen nemen in plaats van zich wat halfslachtig achter de vrijheid van meningsuiting te verschuilen.
Ah, sch's stokpaardje.

Je wil zo'n sponsor gewoon niet. En het is dus ook geen aanleiding om zielig te doen dat die sponser niet wil....
pi_24461595
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah, sch's stokpaardje.

Je wil zo'n sponsor gewoon niet. En het is dus ook geen aanleiding om zielig te doen dat die sponser niet wil....
Je wil wel sponsors.

Maar blijkbaar heb jij geen moeite met het hoge racistische en extreem-rechtse gehalte van de FP, dat is geen verrassing. Het gaat er niet om wat jij wil maar wat Fok wil en Fok geeft toch doorgaans te kennen niet in die hoek te willen vallen.
pi_24461599
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:04 schreef SCH het volgende:

De sponsor wou ook geen kritiek op Irak. En wat dacht je van dingen als naaktfoto's? Allemaal issues hoor..
Dat er op sommige punten harder ingegrepen zou moetrn worden, harder maar minder hautain, ben ik zeker met je eens.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:09:02 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24461623
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wil wel sponsors.
Zolang ze zich niet met de content bemoeien
quote:
Maar blijkbaar heb jij geen moeite met het hoge racistische en extreem-rechtse gehalte van de FP, dat is geen verrassing.
Waarop baseer je dat?
quote:
Het gaat er niet om wat jij wil maar wat Fok wil en Fok geeft toch doorgaans te kennen niet in die hoek te willen vallen.
En dus wordt er gemodereerd

En nu hou ik weer op, want met een jankerd als jij ga ik niet in discussie
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:14:09 #48
92989 ..-._---_-.-
alike minds think great
pi_24461709
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat hangt wel van de sponsor af. Ik kan je zeggen dat voor die sponsor óók de stellingname van het merendeel van Fok! in de Irak-oorlog zwaarwegend was.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Wees blij, wees heel blij dat je daar niet zelf door beknot kunt worden en rekening mee hoeft te houden. Dat ligt namelijk veel dichter bij dan je wellicht denkt.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar dat is helemaal niet aan de orde. Er zijn ook genoeg mogelijkheden om je mening te uiten buiten Fok!. Vrijheid van meningsuiting betekent nog niet dat Fok! ook verplicht is je een platform te bieden om je mening te uiten. Een krant is ook niet verplicht om iedere ingezonden brief te plaatsen.
pi_24461729
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, die tief je er gewoon vanaf. Punt.
Maar het is geen aanleiding voor een 'meisje met de zwavelstokjes' verhaal.
Dat was het ook niet. Slechts een aanduding dat degenen die anders ook duidelijk niet het beste met fok voorhebben nu niet ineens zo bezorgd moeten doen om trage servers.
Het kan natuurlijk ook dat niet zozeer het onderwerp, maar het zich negatief uiten op zichzelf de reden is van hun aanwezigheid op fok
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:17:53 #50
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24461769
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:44 schreef iteejer het volgende:
Ik kan je zeggen dat voor die sponsor óók de stellingname van het merendeel van Fok! in de Irak-oorlog zwaarwegend was.
Was maroc.nl de sponsor?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')