pi_24449826
registreer om deze reclame te verbergen
Uit een post van iteejer in MED

Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen. Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen

Verontrustend dat het zo opvalt. Ik ben benieuwd of dat nu wat beter in de hand gehouden wordt?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:02:28 #2
6970 Joene
Gloeiende Gloeiende
pi_24449859
Heel nederland wordt meer extremistisch en internet en vooral plekken waar men publiekelijk kan reageren worden vaak gebruikt voor uitlatingen van deze groep mensen. Dus ik zie een heerlijk reclame vrij internet in de toekomst als iedere sponsor zo zou denken .
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_24449916
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef Joene het volgende:
Heel nederland wordt meer extremistisch en internet en vooral plekken waar men publiekelijk kan reageren worden vaak gebruikt voor uitlatingen van deze groep mensen. Dus ik zie een heerlijk reclame vrij internet in de toekomst als iedere sponsor zo zou denken .
Ehh ik zie eerder een vrij beperkt internet als iedere sponsor zo gaat denken want echt helemaal niemand is gek genoeg om zijn/haar eigen salaris iedere maand opnieuw in een bodemloze put te gooien..heb je wel een idee wat het kost om een redelijk goed bezochte site in de lucht te houden?
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:08:47 #4
6970 Joene
Gloeiende Gloeiende
pi_24449974
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:05 schreef Mauzerus het volgende:

[..]

Ehh ik zie eerder een vrij beperkt internet als iedere sponsor zo gaat denken want echt helemaal niemand is gek genoeg om zijn/haar eigen salaris iedere maand opnieuw in een bodemloze put te gooien..heb je wel een idee wat het kost om een redelijk goed bezochte site in de lucht te houden?
Ja een aanzienlijk hoogbedrag , maar recht extremisme kan je niet meer weren of tegen gaan.

Het is een oprukkende groep die zich zal blijven verspreiden en oproepen tot demonstraties en uitspraken via internet.

Dus als elke sponser zich niet wil asocieren met plekken waar dat soort uitspraken zijn zal er een heerlijk advertentie vrij internet onstaan en zullen er inderfaaf vele sites verdwijnen
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_24449999
Misschien komt het ook wel doordat het tegenwoordig zo traag is
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:14:51 #6
66825 Reya
Semper chi
pi_24450069
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Uit een post van iteejer in MED

Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen. Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen

Verontrustend dat het zo opvalt. Ik ben benieuwd of dat nu wat beter in de hand gehouden wordt?
Het is niet dat er nu extra wordt gekeken naar rechts-extremistische reacties. Dat deden we altijd al, en zo zal het ook altijd - tenzij er wordt aangedrongen op een werkelijke ommekeer in het beleid qua moderaties - blijven. We proberen reacties die niet door de beugel kunnen zo grondig mogelijk aan te pakken, maar het valt nooit te garanderen dat ongewenste reacties van de FP verdwijnen.
The passions of a revolution are apt to hurry even good men into excesses.
- Alexander Hamilton
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:18:19 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450114
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:10 schreef Repeat het volgende:
Misschien komt het ook wel doordat het tegenwoordig zo traag is
rot op newbie of doe je leesbril op.

er staat letterlijk omdat de sponsor zich niet wilde verbinden aan de reacties op de FP. En ik stoor me soms ook aan die reacties, omdat ze oeverloos nutteloos zijn en totaal niks zeggen qua inbreng of wat dan ook en de sfeer verknallen. Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
put
your
clothes
on!
pi_24450144
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

rot op newbie of doe je leesbril op.

er staat letterlijk omdat de sponsor zich niet wilde verbinden aan de reacties op de FP. En ik stoor me soms ook aan die reacties, omdat ze oeverloos nutteloos zijn en totaal niks zeggen qua inbreng of wat dan ook en de sfeer verknallen. Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
Ja dit is wel heel triest

Maar blijkbaar is dat een groep posters die zich nergens aan stoort en overal lak aan heeft....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24450146
en de sponsor heeft gelijk ook, der zitte leuke reacties tussen maar ik kan me zo ergeren (ik doe het niet, omdat ik een rustig persoon ben, die zich niet ergert als het niet nodig is ) aan al die *oh ik maak me zo druk* reacties. Dat brengt cker het niveau van fok van *een volwasse en goed in elkaar stekend forum* naar *alle gebande (lees: bannen -> geband? ) TMF kleuters zijn hier welkom*

just my 2 cents

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTSE op 07-01-2005 12:27:26 ]
pi_24450165
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
Jammer alleen dat we er op deze manier achter komen, maar ja....
Dat is toch wel veel langer aangegeven?

Ik vind het jammer dat het op deze manier moet maar ergens vind ik het wel prettig dat Fok nog wat strenger gedwongen wordt naar het beleid in dezen te kijken. Ik geloof graag dat er veel aan gedaan wordt maar in mijn ogen schort er toch nog wel wat aan. Dat heeft niet alleen te maken met de reacties van de bezoekers maar ook de voorkeur van sommige nieuwsposters voor bepaalde tendentieuze berichten.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:24:39 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24450205
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:02 schreef Joene het volgende:
Wellicht dat dan Fok! er ook niet meer is. Zo heerlijk is dat dus niet... en de zo irritante pop-ups zullen toch wel blijven..
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:27:14 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450251
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch wel veel langer aangegeven?

Ik vind het jammer dat het op deze manier moet maar ergens vind ik het wel prettig dat Fok nog wat strenger gedwongen wordt naar het beleid in dezen te kijken. Ik geloof graag dat er veel aan gedaan wordt maar in mijn ogen schort er toch nog wel wat aan. Dat heeft niet alleen te maken met de reacties van de bezoekers maar ook de voorkeur van sommige nieuwsposters voor bepaalde tendentieuze berichten.
dus het nieuws lokt de reacties uit? Het zijn toch echt de users zelf die erop reageren en het zijn toch echt de users die daarop kut reageren? hoe tendentieus een bericht kan zijn of hoe raar of eentonig het kan zijn, je heb je gewoon behoorlijk te gedragen als user en als je je laat uitlokken door een nieuwsbericht is het behoolijk triest gesteld met je beheersbaarheid.
ikzelf doe da ook wel eens maar ik vertik het om de sfeer te vergallen en om verdomd dom uit de hoek te komen.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:27:56 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24450266
Kan me er wat bij voorstellen. Ik zou ook niet geassocieerd willen worden met de schreeuwerds en blaaskaken die via de FP hun extremistisch gebazel willen uiten.
pi_24450316
alleen door FP en door Meer Anti-Islaam Nieuws

Je ziet het nu al op Fok.nl veel gescheld tegen de Moslims
en vooral kaalkopjes reageren daar
Strijden voor rechtvaardige vreedzame vrede is de enige kans voor een leven. Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen. Kom op voor de vreedzame vrede. @ Meki tegen de pers
pi_24450385
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:27 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dus het nieuws lokt de reacties uit? Het zijn toch echt de users zelf die erop reageren en het zijn toch echt de users die daarop kut reageren? hoe tendentieus een bericht kan zijn of hoe raar of eentonig het kan zijn, je heb je gewoon behoorlijk te gedragen als user en als je je laat uitlokken door een nieuwsbericht is het behoolijk triest gesteld met je beheersbaarheid.
ikzelf doe da ook wel eens maar ik vertik het om de sfeer te vergallen en om verdomd dom uit de hoek te komen.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor maar de toon zet wel de muziek. Vooral de nieuwsposter R@b wil nog wel eens het gezicht van de FP bepalen met zijn berichten en als je dan af en toe een blik op Fok werpt lijkt het wel alsof de site is die vooral gaat over hoofddoeken, extreme imams en marokkaanse kutkinderen. De keuze uit het nieuwsaanbod is altijd subjectief en daar ligt voor mij zeker een deel van het probleem. Natuurlijk breng je het gewoon nieuws, want ik voel al aankomen dat het censuur-verwijt er aan komt maar het is wel degelijk een keuze die de kleur van de site neerzet. De vraag is hoe Fok zich wil profileren en of Fok een politieke kleur heeft?

Dat heeft niet alleen met de FP te maken natuurlijk. Een sponsor die al aarzelt en even doorklikt op wat subfora zal daar niet vrolijker vandaan komen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:35:47 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24450390
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:31 schreef Meki het volgende:

en andersom ook.
put
your
clothes
on!
pi_24450397
ook heel boeiend .
Gewoon beter moderaten.
pi_24450426
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en andersom ook.
en wat bedoel je daarmee
Strijden voor rechtvaardige vreedzame vrede is de enige kans voor een leven. Denk niet enkel aan jezelf maar richt je hart voornamelijk op je medemensen. Kom op voor de vreedzame vrede. @ Meki tegen de pers
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:37:53 #19
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24450431
Ach, als ik nu zo eens op de frontpage rondkijk zie ik daar écht geen ergere reacties dan in de tijd dat ik nog nieuwsposter was. Wel, in absolute aantallen, meer van dat soort reacties, maar dat is logisch aangezien het veel drukker is geworden.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:41:04 #20
66825 Reya
Semper chi
pi_24450494
FOK! heeft absoluut geen politieke kleur (maar dat lijkt me voor de hand liggend). Regelmatig benaderen we elkaars werk kritisch achter de schermen. Crewleden hebben echter altijd wel een bepaalde politieke voorkeur, en het is onvermijdelijk dat deze ook wel eens doorsijpelt in hun dagelijkse werk op de FP. Tot in zekere mate is deze flexibiliteit toegestaan, maar er is uiteraard een grens. En ik kan je verzekeren dat er ook kritisch op wordt toegezien dat deze grens niet structureel overschreden wordt.
The passions of a revolution are apt to hurry even good men into excesses.
- Alexander Hamilton
pi_24450509
Kan me goed voorstellen dat 'sponsors' zich niet kunnen vinden met diverse FP reacties, ik kom er al jaren niet meer, op de FP dus.

Zo af en toe klik je eens op een link via het forum en dan weet ik weer genoeg waarom niet meer. Hier op het forum heb je de keuze sommige topics niet te lezen, op de FP ligt dat net even anders.

Begrijpelijk maar wel jammer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:42:12 #22
64781 bonke
pipo koeie
pi_24450515
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:31 schreef Meki het volgende:

en sommige posts worden verwijderd of men krijgt een waarschuwing dat ze te ver gaan
maar een dag later doen ze het weer en krijgen ze weer een waarschuwing
de paar 100 die zich zo opstellen zullen best bekend zijn bij de modjes en zo af en toe een ban hebben gehad
maar na die ban gaan ze lekker verder
gewoon rigoreus bannen en nooit meer terug laten komen ( ip in de gaten houden om klonen van hun ook weer te bannen ) op een gegeven moment is voor hun de lol er ook wel af en blijven ze weg
en zeg nou zelf, fok kan gerust die paar 100 sukkels missen
pies on joe toe
pi_24450541
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef popolon het volgende:
Kan me goed voorstellen dat 'sponsors' zich niet kunnen vinden met diverse FP reacties, ik kom er al jaren niet meer, op de FP dus.

Zo af en toe klik je eens op een link via het forum en dan weet ik weer genoeg waarom niet meer. Hier op het forum heb je de keuze sommige topics niet te lezen, op de FP ligt dat net even anders.

Begrijpelijk maar wel jammer.
Ik dacht er ook na om op Fok.nl te gaan adverteren Maar dat ter zake
pi_24450583
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik dacht er ook na om op Fok.nl te gaan adverteren Maar dat ter zake
Je breidt je doelgroep wel erg drastisch uit
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:52:21 #25
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24450670
Sponsors lopen weg, maar verder vooral niks aan doen hoor. Sterker nog, laat het forum ook maar ten prooi vallen aan extremistische idioten, en dan achteraf klagen dat de site naar de klote gaat.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')