abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:16:35 #1
110253 Spectator
Overtuigd Max-drager
pi_24444824
zoals daar bijvoorbeeld is condoleance.nl

Ik erger me er scheel aan!! waar komt die overdreven condoleerdrang toch vandaan??
Many have tried
They tried and failed?
No, they tried and died...
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:51:36 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24445361
Vroeger moest je dokken om het in de krant te zetten, nu is het gratis
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_24445578
Ze hebben aandacht nodig
pi_24446309
lekker belangrijk... als het je niet boeit wat doe je dan op die site?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 03:48:38 #5
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_24446322
Ik vind het soms wel mooi.. Er was een meisje overleden die ik wel kende.. Maar niet erg goed.. Zij hield een dagboek bij.. hoe het ging met dr ziekte.. En via daar bleef ik op de hoogte. .En toen ze overleden was hebben ze ook een condoleanceregister gemaakt op die site.. Ik vond dat wel goed eigenlijk..
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_24446334
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:16 schreef Spectator het volgende:
zoals daar bijvoorbeeld is condoleance.nl

Ik erger me er scheel aan!! waar komt die overdreven condoleerdrang toch vandaan??
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:51:53 #7
110253 Spectator
Overtuigd Max-drager
pi_24449712
ja met het gevaar voor een botte lul uitgemaakt te worden, een bericht kunnen plaatsten voor iemand die je goed kende is natuurlijk erg mooi. Waar ik me echter aan stoor zijn die randfiguren die elk register afstruinen en even "rip" of iets in die trant plaatsen. Nog maar te zwijgen over de taal die gebezigd wordt in de registers voor bekende personen...
Many have tried
They tried and failed?
No, they tried and died...
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:57:03 #8
60297 Bartje71
Wat denk je zelf?
pi_24449787
Kennelijk voorziet het in een behoefte. Waarschijnlijk 9 van de 10 keer niet de behoefte om medeleven te tonen, maar meer om zelf het gevoel te hebben iets te hebben "gedaan". Dat geldt natuurlijk met name voor de registers van bekende personen die massaal gevuld worden.
  zondag 9 januari 2005 @ 03:12:10 #9
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24478919
Botte lul :p

Maar condealance registers zijn er inderdaad om je medeleven voor de nabestaanden aan te tonen.

Daarmee is je vraag beantwoord, right? Dus deze kan dicht!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 9 januari 2005 @ 03:19:27 #10
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24479012
Heeft ook helemaal geen nut!
Ook niet in de krant trouwens!
En dan val je er ook nog mensen mee lastig die het niet willen!

feest
pi_24479226
Ik condoleer nooit iemand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24479673
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik condoleer nooit iemand.
gecondoleerd met je post.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_24479712
Een docente van mij is een paar jaar geleden overleden, in juni de diagnose kanker, en in de 1e week van augustus is ze overleden.... En op condoleance.nl kon je dus wat achterlaten, gestart door een andere docent, om de studenten daarvoor de mogelijkheid te geven en zodat haar zoontje van toen vijf, later een beeld kan krijgen over hoe men over haar dacht. En een of andere randdebiel had er tussen gezet: "K, wat had ik je nog graag in je kontje willen neuken."
Re-spect-loos, walgelijk en onvoorstelbaar....
pi_24483258
quote:
Op zondag 9 januari 2005 05:24 schreef Waxxer het volgende:
Een docente van mij is een paar jaar geleden overleden, in juni de diagnose kanker, en in de 1e week van augustus is ze overleden.... En op condoleance.nl kon je dus wat achterlaten, gestart door een andere docent, om de studenten daarvoor de mogelijkheid te geven en zodat haar zoontje van toen vijf, later een beeld kan krijgen over hoe men over haar dacht. En een of andere randdebiel had er tussen gezet: "K, wat had ik je nog graag in je kontje willen neuken."
Re-spect-loos, walgelijk en onvoorstelbaar....
Dat je zulk soort dingen nog serieus neemt zeg. En als je een online condoleance-register opzet heb je gewoon de kans dat er zulke reacties komen.
  zondag 9 januari 2005 @ 14:02:53 #15
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24483456
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:49 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat je zulk soort dingen nog serieus neemt zeg. En als je een online condoleance-register opzet heb je gewoon de kans dat er zulke reacties komen.
Ja precies!
Hebben ze een modjes op die site?
feest
pi_24483484
ooooooh ja ik ben zooooooooooo naief dat ik dat serieus neem.......

en je bent ziek in je hoofd als je zo'n reactie plaatst in een condleanceregister, online of niet.
  zondag 9 januari 2005 @ 14:08:12 #17
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24483536
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:05 schreef Waxxer het volgende:
ooooooh ja ik ben zooooooooooo naief dat ik dat serieus neem.......

en je bent ziek in je hoofd als je zo'n reactie plaatst in een condleanceregister, online of niet.
Ja dat klopt wel hoor, maar als het een site is kan iedere idioot daar naartoe komen en zoiets posten dus onwaarschijnlijk is het niet.
feest
  zondag 9 januari 2005 @ 14:25:56 #18
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24483777
als het een beende is OK maar niet dat guusje dood is of willem alex of max of bea of weet ik veel wie.
Waarom denk jij als nitwit en kansloze harrie loonslaaf je te moeten bemoeien met prive dingen van anderen?
ik vind dat een condoleance register alleen op de begravenis aanwezig moet zijn waardoor alleen echte kennissen en famileileden er wat in kunnen zeten en niet een of andere sukkel die haar alleen kent van TV ofzo roept dat het ZOOOO erg is.
pi_24484659
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel hoor, maar als het een site is kan iedere idioot daar naartoe komen en zoiets posten dus onwaarschijnlijk is het niet.
Inderdaad.

In principe is het trouwens een compliment.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24484786
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad.

In principe is het trouwens een compliment.
Ze had ook wel een lekkere kont hoor
pi_24485033
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef boyv het volgende:

[..]

Ze had ook wel een lekkere kont hoor
Nu niet meer, neem ik aan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 9 januari 2005 @ 16:10:24 #22
101852 kokos
mividaloca
pi_24485454
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef boyv het volgende:

[..]

Ze had ook wel een lekkere kont hoor
Viva los Vatos Locos
  zondag 9 januari 2005 @ 21:01:57 #23
60297 Bartje71
Wat denk je zelf?
pi_24490770
Degene die een register opent kan zelf vervelende reacties verwijderen... de eigenaar is dus zelf mod. Bij registers van bekende personen modden ook de beheerders van de site, aangevuld met vrijwilligers.
Hoe zinloos het misschien ook lijkt, nabestaanden (ook van BN-ers) geven aan toch steun te hebben aan dergelijke registers.
pi_24490928
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef speedfreakssj het volgende:
als het een beende is OK maar niet dat guusje dood is of willem alex of max of bea of weet ik veel wie.
Waarom denk jij als nitwit en kansloze harrie loonslaaf je te moeten bemoeien met prive dingen van anderen?
ik vind dat een condoleance register alleen op de begravenis aanwezig moet zijn waardoor alleen echte kennissen en famileileden er wat in kunnen zeten en niet een of andere sukkel die haar alleen kent van TV ofzo roept dat het ZOOOO erg is.
In grote lijnen mee eens. Je gaat ook niet condoleren bij een totaal onbekende. Dus waarom op internet dan wel. Kijk, dat er iemand overlijdt is meestal verschrikkelijk. Maar om nou op internet áls onbekende aan een volstrekt onbekende je medeleven te betuigen komt bij mij over als huichelachtig. Dan is het meer van; kijk eens wat ik gedaan heb.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')