abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_38661949
Fruitshakes... Niemand soep?
Sweet and innocent...
pi_38667705
nee geen soep so far.. alhoewel ik niet zou weten waarom dat niet zou kunnen natuurlijk

Het blenderfeestje van vandaag echter was ook wel redelijk speciaal: appeltaart smoothie!

appel
yoghurt
suiker
kaneel
evt. gewelde rozijnen of krentjes

Damn dit is ECHT lekker
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_39183282
ik heb zojuist een blender gekocht
voor de gein al wat ijs erin gestopt en dat ging prima! in tien seconde waren ze klein
zo het topic maar es doorlezen voor wat recepten
pi_39183305
tvp. Ik heb vorige week een blender gekocht.
pi_39248921
Vorige week er aardbeien, ijsblokjes en limoensap ingegooid, wel erg lekker!
Gewoon de goedkoopste aardbeien op de markt halen, twee dozen voor een euro en de hele avond smullen.
Sweet and innocent...
pi_39254587
Ik had vorige week aardbeien yoghurt en een klein beetje melk. Dan krijg je echt van die shakies echt lekker was dat.
pi_39256010
Hmm ik wil ook wel weer wat maken vandaag

Maar even creatief fruit shoppen.. wil wel wat lekkers natuurlijk
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_39691108
Aardbeien met sinaasappelsap en gecrushed ijs
pi_39697480
cafiato mix literpak bij de Makro halen, ijsblokjes erbij en je hebt een heerlijke ijskoffie

alleen daar al voor heb ik een blender gekocht
pi_39702467
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:56 schreef DFDuo het volgende:
SCHOP:

zou die blender die ze bij kruidvat in de aanbieding hebben nu een leuke zijn?

[afbeelding]
Die had ik dus gekocht om te kijken of zo'n ding wat voor mij was.
Na 2 weken overleden, vooral de overbrenging van motor naar de kan is zwak van deze dingen, maar geen probleem, weet nu dat ik het gebruik en heb dus een Kenwood gekocht bij de MM kost effe 79 euro maar dan heb je ook wat, ben er heel blij mee.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:22:16 #161
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_39718982
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef Innocence het volgende:
Fruitshakes... Niemand soep?
5 vleestomaten, peterselie, een ardappeltje, scheut koksroom, zout en peper, paprikapoeder in de blender doen goed mengen, pot gehaktballetjes in bouillon klaarmaken (Staat wel op de pot hoe.),
Mensel uit de blender erdoor, beetje vermicelli erbij doen zachtjes aan de kook brengen nog 10 minuten doorpruttelen, proeven eventueel meer zou/peper/room erdoor doen en klaar is je eigengemaakte romige tomatensoep.
be nice or go away
pi_40305361
Een verfrissend recept voor de warme zomeravond: Grapefruit - Tonic

Benodigdheden:
1 grapefruit, een halve liter tonic, ijsklonten en een schijfje citroen of limoen

Schil een grapefruit en mik het vruchtvlees in de blender (zonder de vellen!). Gooi er een scheutje tonic bij om lekker te kunnen blenderen (niet alle tonic in 1x toevoegen, anders gaat de prik eraf). Als dit goed gemixt is kan de rest van de tonic met een paar ijsklonten erbij gemikt worden. Druk nog even de pulse-knop et voilà! Uitschenken en een schijfje citroen op de rand van het glas, rietje erin en slobberen maar!

Voor iedereen die geen BOB heet, is er ook een alcoholische variant mogelijk. Voeg naar eigen smaak gin of vodka toe
pi_40339940
Ik heb er nu ook 1

Geweldig apparaat
pi_40424065
Stiekem een TVP, aangezien ik er net een heb gekocht.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40424075
blenders zijn top
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43941860
Ook net een blender, maar eens kijken naar recepten.
Trouwens, waarom kan dit topic via de search niet gevonden worden bij het intikken van blender?
  maandag 4 december 2006 @ 17:23:11 #167
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_44137927
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef MM-Luna het volgende:
Ook net een blender, maar eens kijken naar recepten.
Trouwens, waarom kan dit topic via de search niet gevonden worden bij het intikken van blender?
Feedback vragen?
Ik heb anders geen idee.
be nice or go away
pi_45291404
Ok ik wil ook wel een kitchen aid blender kopen, maarja ik wil hem eigenlijk NU en niet 2 weken wachten tot levering of 2 uur in de auto zitten om em op te halen ergens in rotterdam oid.

Toen kwam ik een andere tegen:
Kenwood smoothie maker SB307...ijscrushfunctie en 700 watt prijs zit rond de 80-90 e. Is dit geldverspilling of een goed alternatief?

en nog een vraag. Waarom leggen jullie fruit eerst in de vriezer? Wat is de toegevoegde waarde van bevroren fruit in een shake/smoothie?

Thnx alvast
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_45300257
smoothie wordt kouden en fruit blijft langer usable
pi_45300302
gaten boren in een vogelhuisje.(ingang)
haha
dat zagen wij vanavond bij 'Buurman en buurman"
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:48:27 #171
136 V.
Fuck you and your eyebrows
  Redactie Games vrijdag 12 januari 2007 @ 22:49:26 #172
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45300343
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 januari 2007 @ 06:24:39 #173
269 vats
Live life to the max!
pi_45363615
www.willitblend.com

zie hier heel veel voorbeelden!!!!
  maandag 15 januari 2007 @ 06:30:06 #174
146865 kweenieman
Ik ben altijd zwanger.
pi_45363633
quote:
Op maandag 15 januari 2007 06:24 schreef vats het volgende:
www.willitblend.com

zie hier heel veel voorbeelden!!!!
Wilde ik net posten
pi_45604014
Soep!

Hij is prachtig om te zien, hij is sterk en hij is een held in de keuken. En daarom ben ik de laatste dagen niet uit zijn buurt weg te slaan. Mijn nieuwe blender mag blijven!

Toen het gisteren ineens weer een beetje begon te winteren besloot ik weer een pan met creamy comfort food te maken: zoete aardappel - curry soep.

Om jullie geheugen nog even op te frissen. Zorg dat je het volgende klaar hebt staan:

- 3 a 4 grote zoete aardappelen (die met een rode schil), geschild en in blokjes gesneden
- een grote eetlepel Indiase currypasta (bijv. Pataks, bij vrijwel alle supermarkten)
- een liter bouillon (gewoon van kokend water met een bouillonblokje is prima)
- een half blik kokosmelk
- een blik kikkererwten

De rest is zo eenvoudig! Zet een flinke pan op het vuur, laat die warm worden en doe er de currypasta in. Laat een minuutje staan, zodat de aroma's vrijkomen. Doe er dan de aardappelblokjes, de bouillon en de kokosmelk bij en laat het een kwartiertje zachtjes koken. Voeg de kikkererwten toe (niet allemaal, bewaar een handvol om later nog heel door de soep te doen) en laat de pan nog een minuutje op het vuur staan. Haal de pan van het vuur en maak je soep mooi glad met een staafmixer of (jawel! jawel!) in een blender. Doe er als laatste nog de hele kikkerertwen door. Schep een grote soepkom vol, nestel je op de bank en kom daar dan de rest van de avond niet meer vanaf. Genieten!
Hardloper.
IG @webkim
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')