abonnement Unibet Coolblue
pi_24657732
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef WoWFanboy het volgende:
ey is er nog iets als een beta? waar ik me voor kan aanmelden.. heb dit hele topic doorgelezen en allemaal links gevolgd en zo heb eergister en gister de hele dag op worldofwarcraft.com gezeten ^_^ en verlang nu wel HEEL erg naar die game.. dus zijn er nog beta's? of iets?
en wat voor system specs hebben jullie, ik draai m op een amd athlon 2000+ en GeForce FX5200 is dit voldoende? bedankt.

EDIT: @ Migwi: Wat dacht je dan van al die Amerikanen, die spelen als hij hier uitkomt al 4 maanden.. of hebben ze aparte servers .. europa/amerika/ etc?
Amerikanen hebben eigen aparte servers
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:24:41 #252
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24660335
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:32 schreef Migwi het volgende:
Zeg, het is toch wel zo dat als de release is iedereen gewoon bij lvl 0 begint he?
Er zal waarschijnlijk wel gewoon een character wipe gedaan worden, net als in de US, ja. Heeft als enige nadeel dat bij de release alle newbie areas weer stampvol zitten.

Bovendien levelen er toch altijd mensen veel sneller dan jij, dus een eventuele voorsprong boeit niet zo erg
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef WoWFanboy het volgende:
ey is er nog iets als een beta? waar ik me voor kan aanmelden..
Op dit moment is de Final Beta bezig. Als het goed is wordt dit op een gegeven moment een open beta, kwestie van http://www.wow-europe.com in de gaten houden. Ik geloof dat de US Open Beta iets van twee weken geduurd heeft.
quote:
en wat voor system specs hebben jullie, ik draai m op een amd athlon 2000+ en GeForce FX5200 is dit voldoende? bedankt.
De US Open Beta draaide ik prima op een AMD 1800+ met GeForce4 MX 440, dus moet geen probleem zijn. Waarschijnlijk zul je niet alle grafische opties op hoog kunnen zetten, maar zelfs dan is het spel nog mooi genoeg.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 07:51:52 #253
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24663061
Beta servers zijn down momenteel geloof ik

[EDIT]
Nog steeds down Voor niks gespijbeld dus

[ Bericht 49% gewijzigd door Rahl op 21-01-2005 10:02:15 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24665689
even een vraagje:

Lijkt me een leuk spel maar echt veel tijd om te spelen heb ik niet......... Niet aan beginnen dus??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:26:32 #255
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24665857
wat is veel tijd? in een PvE server kun je gewoon langzaam levelen en gewoon lekker je eigen tempo aanhouden zonder dat iemand je lastigvalt. In PvP is het toch meer een wedstrijd omdat je daar na een bepaalde tijd toch te maken krijgt met hoge levels die aanvallen. Dus het is goed te doen. Ik denk dat het meer een kwestie is of je het er geld voor over hebt.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_24666143
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
wat is veel tijd? in een PvE server kun je gewoon langzaam levelen en gewoon lekker je eigen tempo aanhouden zonder dat iemand je lastigvalt. In PvP is het toch meer een wedstrijd omdat je daar na een bepaalde tijd toch te maken krijgt met hoge levels die aanvallen. Dus het is goed te doen. Ik denk dat het meer een kwestie is of je het er geld voor over hebt.
als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijd

PvE en PvP ?? wat houdt dat precies in ?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:55:44 #257
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24666428
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Tim_G het volgende:
als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijd
MMORPG's vereisen wel wat tijd, alhoewel Blizzard wel probeert om ook de wat meer casual gamer te bereiken. Je kunt rustig je eigen tempo aanhouden, maar je betaalt wel een maandelijkse bijdrage. Als dat voor een uurtje of twee per week is, is dat het je misschien niet waard
quote:
PvE en PvP ?? wat houdt dat precies in ?
Respectievelijk Player vs Environment en Player vs Player. Het heeft echter in het geheel geen belang van voor hoe snel je omhoog gaat in level of dat je daar veel sneller heel hoog moet zijn - degene die dat beweert heeft ongelijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die hoger in level zijn, en als je zelf al lvl 60 bent, dan komen ze ongetwijfeld gewoon met een paar mensen tegelijk.

WoW kent acht rassen, verdeeld over twee groepen. Deze mogen elkaar niet zo, en er zijn verschillende gebieden in het spel waar beiden een stad hebben, wat betekent dat je elkaar nog wel eens tegen zult komen in het spel. Op een PvP server kun je mensen van de andere factie gewoon aanvallen, op een PvE server kun je alleen mensen aanvallen die jouw factie eerst hebben aangevallen, et cetera.

Een PvE server is dus wat veiliger en rustiger - je kunt gewoon je quests doen zonder gestoord te worden. Op een PvP server moet je in die gemengde gebieden dus uitkijken, omdat ook leden van de andere factie jou kunnen aanvallen - en dan kan het wel eens voorkomen dat je level 25 karakter ineens achterna gezeten wordt door een level 40 karakter. Het is wel iets realistischer omdat je meer het gevoel hebt echt in een gevaarlijk en vijandelijk gebied te zijn, een Troll die rustig een eindje opwandelt met wat Night Elves past niet echt binnen het verhaal
pi_24666678
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:55 schreef Leshy het volgende:

[..]

MMORPG's vereisen wel wat tijd, alhoewel Blizzard wel probeert om ook de wat meer casual gamer te bereiken. Je kunt rustig je eigen tempo aanhouden, maar je betaalt wel een maandelijkse bijdrage. Als dat voor een uurtje of twee per week is, is dat het je misschien niet waard
[..]

Respectievelijk Player vs Environment en Player vs Player. Het heeft echter in het geheel geen belang van voor hoe snel je omhoog gaat in level of dat je daar veel sneller heel hoog moet zijn - degene die dat beweert heeft ongelijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die hoger in level zijn, en als je zelf al lvl 60 bent, dan komen ze ongetwijfeld gewoon met een paar mensen tegelijk.

WoW kent acht rassen, verdeeld over twee groepen. Deze mogen elkaar niet zo, en er zijn verschillende gebieden in het spel waar beiden een stad hebben, wat betekent dat je elkaar nog wel eens tegen zult komen in het spel. Op een PvP server kun je mensen van de andere factie gewoon aanvallen, op een PvE server kun je alleen mensen aanvallen die jouw factie eerst hebben aangevallen, et cetera.

Een PvE server is dus wat veiliger en rustiger - je kunt gewoon je quests doen zonder gestoord te worden. Op een PvP server moet je in die gemengde gebieden dus uitkijken, omdat ook leden van de andere factie jou kunnen aanvallen - en dan kan het wel eens voorkomen dat je level 25 karakter ineens achterna gezeten wordt door een level 40 karakter. Het is wel iets realistischer omdat je meer het gevoel hebt echt in een gevaarlijk en vijandelijk gebied te zijn, een Troll die rustig een eindje opwandelt met wat Night Elves past niet echt binnen het verhaal
ok bedankt! ik zal tzt eens kijken of ik wat tijd kan vrijmaken!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24666830
Dit spel draaid zelfs redelijk goed op een S3 unichrome intergrated GPU. Dit is gewoon de brakste "kaart" die er is! Wel wordt de vloer af en toe(in ogrimar bijvoorbeeld) niet gerenderd, maarja ik kan het nu wel gewoon bij mijn ouders spelen. Blizzard

edit: Een driver update gedaan en nu draaid ie perfect(wel niet al te veel fps, tussen de 10-20).

[ Bericht 15% gewijzigd door Da_Koen op 21-01-2005 16:41:14 ]
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:50:44 #260
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24667470
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook leuk vind dat de game niet zo SUPER zwaar is, ondanks al die andere prachtige games blijkt toch maar weer dat sfeer veel belangrijker is voor een spel..
En ik vind die 500 uur echt super ( ik was namelijk bang dat je veeel sneller op die lvl 50 zou zitten )

Oja ik kreeg trouwens ook nog dit mailtje in de digitale brievenbus vandaag:

Beste klant,



Onlangs heeft u de PC-game ‘World Of Warcraft’ bij ons

gereserveerd met bestelnummer:



Binnenkort hebben we ook het artikel ‘World Of Warcraft,

Pre-Paid Game Card (60 Dagen)’ in ons assortiment! Hiermee

kunt u de game online spelen voor de duur van 60 dagen,

zonder dat u gebruik hoeft te maken van een creditcard.



De ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card’ is te reserveren op

onze site en zal beschikbaar zijn op 25 februari 2005.



Alvast veel gameplezier!



Met vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Dus lastig doen hoeft ook niet met creditcards...

ps: Helaas begin ik op 14 Februari met een 10 weken lange interne opleiding... ik moet dus nog even wachten voordat ik eraan begin...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_24667805
Bedankt Ex en Lesh !
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:36:24 #262
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24668257
Servers zijn alweer up
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24668754
Met een kut pc merk je wel dat het niet leuk is om Orgrimmar binnen te vliegen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24669784
Ik ga mn CPU zometeen met 300 MHZ Tweaken ^_^.
Heb ik kloksnelheid van 1,8GHZ ipv 1,5
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24670424
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Tim_G het volgende:

[..]

als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijd

PvE en PvP ?? wat houdt dat precies in ?
mwauh.. t'is wat je een 'leuk level vind'
zit nu op /played 16 dagen .. dus 384 uur .. ben lvl 56
=]
pi_24670494
PvE is dat je tegen Monsters vecht, PvP is Player Versus Player en dat is tegeneen andere gamer
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24671366
Mij lijkt het werkelijk een gewledig spel. Echt zo'n spel waar je bij betrokken raakt.
Mij spreekt het ook aan dat je bij dat PvP verhaal dus eigenlijk met elkaar tegen elkaar speelt

Het enige wat mij alleen afschrikt zijn de kosten. Ik snap dan ook wel dat je maandelijks een bedrag betaald voor de server en eventuele updates e.d., maar ik vind 13 euro per maand gewoon belachelijk, zeker omdat het spel gewoon in de winkel ook nog eens 49 euro kost. Na 4 maanden heb je het spel dus al dubbel betaald en ga zo maar door.
En wanneer er zoveel man online zijn hoeft blizzard echt niet zo'n hoog bedrag te vragen. Wanneer ze een bedrag van 5 euro zouden vragen, dan zouden ze nog enorme bedragen winst maken.
......
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:01:20 #268
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24671497
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:53 schreef Slomy het volgende:
Mij lijkt het werkelijk een gewledig spel. Echt zo'n spel waar je bij betrokken raakt.
Mij spreekt het ook aan dat je bij dat PvP verhaal dus eigenlijk met elkaar tegen elkaar speelt

Het enige wat mij alleen afschrikt zijn de kosten. Ik snap dan ook wel dat je maandelijks een bedrag betaald voor de server en eventuele updates e.d., maar ik vind 13 euro per maand gewoon belachelijk, zeker omdat het spel gewoon in de winkel ook nog eens 49 euro kost. Na 4 maanden heb je het spel dus al dubbel betaald en ga zo maar door.
En wanneer er zoveel man online zijn hoeft blizzard echt niet zo'n hoog bedrag te vragen. Wanneer ze een bedrag van 5 euro zouden vragen, dan zouden ze nog enorme bedragen winst maken.
Niks 49,99...
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24671558
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:53 schreef Slomy het volgende:
Mij lijkt het werkelijk een gewledig spel. Echt zo'n spel waar je bij betrokken raakt.
Mij spreekt het ook aan dat je bij dat PvP verhaal dus eigenlijk met elkaar tegen elkaar speelt

Het enige wat mij alleen afschrikt zijn de kosten. Ik snap dan ook wel dat je maandelijks een bedrag betaald voor de server en eventuele updates e.d., maar ik vind 1. 13 euro per maand gewoon belachelijk, zeker omdat het spel gewoon in de winkel ook nog eens 2. 49 euro kost. Na 4 maanden heb je het spel dus al dubbel betaald en ga zo maar door.
En wanneer er zoveel man online zijn hoeft blizzard echt niet zo'n hoog bedrag te vragen. Wanneer ze een bedrag van 5 euro zouden vragen, dan zouden ze nog enorme bedragen winst maken.
1. 12 Pleuro
2. Als je hem via Internet besteld, is het bij de meeste zo'n 40 Pleuro.

En voor alle MMORPG's moet je een vast bedrag per maand betalen, wat meestal zo rond de 12 Euro licht, Asheron's Call bijvoorbeeld, dit heb ik Sinds de beta lopen spelen, alá zo'n 5 jaar, ben er mee gekapt, ik had daar dus 2 aacounts en dat was 11 euro per account had de eerste 2 jaar 1 account, en de laatste 3 jaren had ik er 2, het spel kostte toen ik hem in Canada bestelde in euro's 75 Euro, niet in Nederland Verkrijgbaar.. nou reken maar om.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:08:13 #270
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24671599
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:05 schreef WoWFanboy het volgende:

[..]

1. 12 Pleuro
2. Als je hem via Internet besteld, is het bij de meeste zo'n 40 Pleuro.

En voor alle MMORPG's moet je een vast bedrag per maand betalen, wat meestal zo rond de 12 Euro licht, Asheron's Call bijvoorbeeld, dit heb ik Sinds de beta lopen spelen, alá zo'n 5 jaar, ben er mee gekapt, ik had daar dus 2 aacounts en dat was 11 euro per account had de eerste 2 jaar 1 account, en de laatste 3 jaren had ik er 2, het spel kostte toen ik hem in Canada bestelde in euro's 75 Euro, niet in Nederland Verkrijgbaar.. nou reken maar om.
Dat is jouw keuze dan.

en zeg alsjeblieft geen pleuro meer
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24671635
Je geniet gewoon van zo'n spel, als je het eenmaal door heb let je niet meer op het geld.
Asheron's Call was voor mij gewoon m'n 2de Leven, en soms wel eens, stelde ik de vraag now.. What's Real Life? tsja, en ik zat toch meer achter mn pc dan dat ik andere dingen deed.

Ik spijbelde ik deed alles om het maar te spelen, dagen en nachten gingen er in op. Maarja, zo speel ik MMORPG's
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24671741
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:01 schreef Rahl het volgende:

[..]

Niks 49,99...
Ok, dat is wel een hele voordelige prijs (ga er maar eens hard over nadenken of ik hem ook niet zou bestellen), ik ging uit van de winkelprijs. Maar er kwam nog een open (europese) beta ofniet? Die dan zowiezo maar even uitproberen.

Ik snap ook wel dat je moet betalen voor dit soort games, maar vind 12 euro best veel op maandbasis. Als je het spel dus zo in de winkel koopt kan je dus eigenlijk maar één maan spelen (zoals ik het begrijp).
Terwijl wanneer je bv een shooter (of strategygame) koopt je het spel altijd online kan spelen zonder extra kosten, terwijl er daar ook vaak updates verschijnen met extra levels (multiplayer maps) en/of wapens (of units in strategygames).

Wanneer ze zo'n gamecard nou onder de 10 euro per maand verkochten zou dat al een stuk aantrekkelijker zijn.
......
pi_24672090
Waar kan je WoW trouwens het best bestellen?
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:41:18 #274
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24672145
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:16 schreef Slomy het volgende:
Ik snap ook wel dat je moet betalen voor dit soort games, maar vind 12 euro best veel op maandbasis.
Aangezien er nog steeds een development team full-time bezig is met het ontwikkelen van World of Warcraft, ze een batterij full-time GM's in dienst hebben, straks een stuk of 80 servers permanent moeten laten draaien en onderhouden door personeel, is 12 euro per maand echt niet zo heel veel. Daar moeten dus wel flink wat kosten en personeel uit worden betaald.

Andere games speel je niet op de servers van het bedrijf dat het spel uitbrengt zelf, maar op gratis servers die andere bedrijven en/of instellingen aanbieden, of gewoon op particuliere servers. Mods, level packs en dergelijke zijn vaak niet officieel, patches die extra content toevoegen zijn een soort kleine bonus.
pi_24672172
Ik had ergens gelezen hoe ze aan de kosten van ongeveer 12 euro per maand kwamen, nadat dat stukje gelezen had.. klonk die 12 euro best wel goedkoop
pi_24672672
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
......
pi_24672991
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
Ik meende van wel.
Maar dat moet 1 van de die-hard fans maar beantwoorden
pi_24673217
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:24 schreef Leshy het volgende:

[..]

Er zal waarschijnlijk wel gewoon een character wipe gedaan worden, net als in de US, ja. Heeft als enige nadeel dat bij de release alle newbie areas weer stampvol zitten.

Bovendien levelen er toch altijd mensen veel sneller dan jij, dus een eventuele voorsprong boeit niet zo erg
Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komen
pi_24673328
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Migwi het volgende:

[..]

Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komen
Alliance zijn pussies
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24673455
Nog een vraag: Wanneer je dus afgeslacht wordt begrijp ik dat je character dus dood blijft liggen en dat je weer naar hem opzoek moet gaan?
En wanneer je dood gaat heeft dat dan geen gevolgen voor level/wapens/spels die je op dat moment hebt?

Edit: Al gevonden. Ben even de review van IGN aan het doorlezen en daar staat dit:
Your character's death doesn't result in the loss of many hours of experience points, or one of your items, or any money (although there is item decay, so whatever you have equipped currently takes a 10% durability hit).

[ Bericht 39% gewijzigd door Slomy op 21-01-2005 18:55:23 ]
......
pi_24674394
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef WoWFanboy het volgende:
Waar kan je WoW trouwens het best bestellen?
Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.
pi_24674439
Had hem al bij bol besteld maar voor een vriend die het niet zeker wist en ik ook niet wist wat het best betrouwbaarst is.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:44:12 #283
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24674448
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:41 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:01 schreef Rahl het volgende:

[..]

Niks 49,99...
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24674719
Dat was dus een Link, volgende keer Underlinen AUB.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:59:13 #285
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24674774
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:56 schreef WoWFanboy het volgende:
Dat was dus een Link, volgende keer Underlinen AUB.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24675477
Die open beta voor europa, die komt dus nog binnenkort?
En die zal dan ook voor iedereen toegankelijk zijn? (en waar zal deze te vinden zijn?)
......
pi_24675617
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef Slomy het volgende:
Die open beta voor europa, die komt dus nog binnenkort?
En die zal dan ook voor iedereen toegankelijk zijn? (en waar zal deze te vinden zijn?)
Die komt prolly niet.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:13:35 #288
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24676244
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef existenz het volgende:
Die komt prolly niet.
Bron?
pi_24677060
website
welke?
ja die ene natuurlijk
ja, daar heb ik niks aan he?
oh
geef ff de URL dan ofzo
umm, die heb ik niet.
lul
ja

pi_24677841
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Die komt prolly niet.
Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.
pi_24678573
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Die komt prolly niet.
Hmm jammer.

Wou m eigenlijk even proberen om te kijken of dit iets voor mij is.
Nog nooit een MMORPG gespeeld.
Is WoW een beetje newby vriendelijk of moet je al een doorgewinterde MMORPG-speler zijn om er iets van te snappen?
......
pi_24678751
nee newbievriendelijk =]

ik had nog nooit een mmorpg gespeelt, newbie vriendelijk is t ja =p

ik ken wow dus van warcraft spellen!

en tis super spel egt geweldig om een ancient protector of een abomination tegen te komen die super groot zijn
pi_24679118
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.
Ennn... kan je je daar nog voor aanmelden?
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24679833
Net besteld bij gcshop.nl. Voor die prijs wil ik graag mijn eerst stappen in een MMORPG maken

Nee na een paar reviews en forums doorgelezen te hebben lijkt het mij een super spel.
Hopen dat er toch nog een open beta komt om het spel een beetje uit te proberen, zoniet dan zien we het over een paar weken wel.

Nou me maar eens gaan verdiepen in de classes. Bij dit soort spellen vind ik vaak de classes met spells e.d. het vetst, maar een night elf oid lijkt me ook super. Iemand al een idee welke class ie wil worden?
......
pi_24680616
Human -->> Warlock.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:44:06 #296
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24681975
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
Als je gebruik gaat maken van die "Timecards" dan is dit natuurlijk mogelijk, zlefs via CC lijkt me dit mogelijk... als je niet betaald kan je gewoon niet inloggen lijkt me


Qua karakter ben ik nog in dubio tussen veel optie's

Human - Warrior
Night Elf - Hunter
Dwarf - Paladin

Waarschijnlijk worden ze het het allemaal, maar ik weet nog niet wat me "Main" karakter gaat worden...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:51:49 #297
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24682122
Ik ben ontzettend fan van Warcraft, maar no way dat ik maandelijks ga betalen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_24682277
Bweeeeeeeeee zit nu weer te twijfelen..

Undead -> Rogue
Human -> Warlock
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24682367
Alle Fokkers aan de Alliance chars!!
pi_24682490
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:05 schreef Migwi het volgende:
Alle Fokkers aan de Alliance chars!!
Boeeeeee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')